Nový VW Touareg: delší, lehčí a lacinější (spy photos)

Máme zde celkem zajímavý úlovek z evropských cest. Jde o novou generaci Volkswagenu Touareg, která se má představit světu v druhé polovině příštího roku. Velmi zajímavou informací je, že oproti té stávající má být novinka o 300 kg lehčí. Hmotnost je právě jedna z disciplin, ve které to velké SUV nemají jednoduché a její snížení by zlepšilo jak ovladatelnost, tak spotřebu paliva.

Proslýchá se také, že nový Touareg bude delší a za příplatek obdrží i třetí řadu sedadel. Co se týká změn karosářských, zde nezůstane na svém místě prakticky nic. Nový design se projeví jak na celé přední části, tak na zadní a nevyhne se ani interiéru.

Šasi vozu zůstane sdílené s koncernovými Audi Q7 a Porsche Cayenne. Pod kapotou se s jistotou objeví šestiválec 3,6 l, osmiválec 4,2 litru a pravděpodobně dva turbodiesely. Později se počítá i s hybridní verzí, kterou bude pohánět kompresorem přeplňovaný zážehový třílit (z modelu S4) v kombinaci s elektromotorem. A poslední zpráva - nový Touareg má prý být lacinější než ten současný. Uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volkswagen Touareg při porbíhajících testech

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků