Nový VW Touareg: delší, lehčí a lacinější (spy photos)

Máme zde celkem zajímavý úlovek z evropských cest. Jde o novou generaci Volkswagenu Touareg, která se má představit světu v druhé polovině příštího roku. Velmi zajímavou informací je, že oproti té stávající má být novinka o 300 kg lehčí. Hmotnost je právě jedna z disciplin, ve které to velké SUV nemají jednoduché a její snížení by zlepšilo jak ovladatelnost, tak spotřebu paliva.

Proslýchá se také, že nový Touareg bude delší a za příplatek obdrží i třetí řadu sedadel. Co se týká změn karosářských, zde nezůstane na svém místě prakticky nic. Nový design se projeví jak na celé přední části, tak na zadní a nevyhne se ani interiéru.

Šasi vozu zůstane sdílené s koncernovými Audi Q7 a Porsche Cayenne. Pod kapotou se s jistotou objeví šestiválec 3,6 l, osmiválec 4,2 litru a pravděpodobně dva turbodiesely. Později se počítá i s hybridní verzí, kterou bude pohánět kompresorem přeplňovaný zážehový třílit (z modelu S4) v kombinaci s elektromotorem. A poslední zpráva - nový Touareg má prý být lacinější než ten současný. Uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volkswagen Touareg při porbíhajících testech

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků