Nový VW Touareg: české ceny a specifikace

I u českých dealerů Volkswagenu lze objednávat model Touareg v jeho nové generaci. Známe jeho úplný ceník i výbavové pakety.

Nový Touareg pro rok 2010 jsme vám podrobně představili na tomto místě a koncem února vám přiblížili i jeho německý ceník. Nyní vám můžeme přesněji popsat verze připravené pro český trh a jejich korunové cenovky.

Zájemci o nový Volkswagen Touareg budou mít na výběr z celkem pěti motorů včetně nové hybridního pohonu. Jednotlivé motory budou uváděny do výroby postupně. V posledním březnovém týdnu bude zahájena výroba modelů 3,0 V6 TDI BlueMotion Technology (176 kW / 240 k) a 4,2 V8 TDI (250 kW / 340 k). Po nich bude následovat počátkem května varianta 3,0 TSI V6 Hybrid (245 kW / 333 k) a v polovině června pak varianta 3,6 V6 FSI BlueMotion Technolgy (206 kW / 280 k). Počátkem listopadu pak v duch tradice nabídku doplní základní verze 3,0 V6 TDI BlueMotion Technology (150 kW / 204 k), jejíž cena bude 1 189 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Největší zájem se očekává o model Touareg 3,0 V6 TDI (176 kW / 240 k), jehož základní cena je 1 227 900 Kč. Na vrcholu nové modelové řady stojí osmiválcový turbodiesel 4,2 V8 TDI za 1 843 900 Kč a hybridní provedení 3,0 TSI V6 Hybrid za 1 887 200 Kč. Popelkou českých showroomů se pravděpodobně stane jinak povedený zážehový šestiválec 3,6 V6 FSI, jehož cena byla stanovena na 1 237 600 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U příležitosti uvedení nového Touaregu na český trh připravil Volkswagen pro své zákazníky speciální akční pakety výbav na přání s cenovým zvýhodněním ve výši 40 %.

Pro modely poháněné šestiválcovým turbodieselem jsou k dispozici pakety „Světla a pérování“ (bi-xenonové světlomety, vzduchové odpružení, paket „Světla a výhled“), „Interiér vozu“ (kožené čalounění „Vienna“, sportovní paket „Interiér“) a „Exteriér vozu“ (18“ kola „Karakum“, střešní nosiče s příčníky, tažné zařízení, zatmavá boční okna).

Pro osmiválce TDI lze za zvýhodněných podmínek objednat paket „Luxus“ (kožené čalounění „Nappa Cool“ z kolekce Volkswagen Exclusive, sportovní paket „Interiér“, 20“ kola „Pikes Peak“). U obou motorů 3,0 V6 TDI a 4,2 V8 TDI je možné zvolit také paket „Komunikace“ (navigační systém RNS850, paket „Area View“, příprava pro mobilní telefon „Premium“). Pokud si zákazník zvolí všechny čtyři akční pakety, které jsou k dispozici pro model 3,0 V6 TDI BMT, ušetří dohromady 192 800 Kč. V případě kombinace modelu 4,2 V8 TDI s akčním paketem „Luxus“ a „Komunikace“ uspoří 88 500 Kč.

Svůj vlastní Touareg 2010 si můžete sestavit v českém konfigurátoru Volkswagenu, kde zatím - v souladu s výše uvedeným, najdete dieselové verze 3,0 a 4,2 a k nim zbrusu nový hybrid s motorem TSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Touareg
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků