Nový VW Tiguan přijde o nejlepší naftový motor. První fotka už unikla na veřejnost

23 komentářů

simson33
13. února • 11:01

Stávající Tiguan byl představen na podzim 2015 a vyrábět se začal v lednu 2016, tzn. že teď aktuálně běží 5 rok jeho výroby! Kde pan redaktor vzal, že je "třetím rokem na trhu" nějak nechápu...
Bi-TDI je v nadpisu označeno jako nejlepší naftový motor současného Tiguanu, ani s tím bych se neztotožnil. Je určitě nejvýkonnější, kdo s ním ale má zkušenost, určitě mi dá za pravdu, že klíčovou dieselovou disciplínu - nízkou spotřebu paliva, nezvládá zrovna dobře. Což přiznává i VW, stačí se podívat na jeho městskou spotřebu dle nového měřícího cyklu WLTP (spotřeba při pomalé jízdě 10 l/100 km, což je o 2 litry více než TDI 110kW). Neúspornost a s tím související emise, to bude ten pravý důvod, proč Bi-TDI končí. Jeho konec žádná velká tragédie rozhodně není.

JirkaX
12. února • 17:52

Divím se, že tento podvodný a zlodějský koncern nezakáží. Asi to bude tím, že škopčáci můžou všecko.

Marel
2. listopadu • 0:37

Chudáku, dojdi si k lékaři

Stary pes
12. února • 21:27

Nie som si isty ako by sa ti pacilo, ked by zbalili vsetky zavody SKODA a prestahovali by ich niekde mimo CR. Asi by si v tichosti vypustil slzu...

BB
13. února • 18:19

Jsi divný a nebo prodáváš tyto šunty.

JirkaX
13. února • 17:03

Asi máš pravdu, plakal bych dlouho a těžce, ale smíchy a dojetím, že už to konečně zavřeli.:-D

Kvičalo hunter
12. února • 22:09

Kvičala je chorý šílenec a skutečně by radost měl.

Páter Johann
12. února • 15:40

Pane na nebesích! Co to je za neskutečně originální vůz? To zde ještě nebylo, naprostá designová revoluce...nemám slov. Bůh žehnej koncernu.

OTTO
12. února • 15:57

1. koncern platí obrovské pokuty (a má i další ztráty) v souvislosti s Dieselgate.
2. koncern vrhnul velkou snahu, energii a investice do svých nových elektrických Wunderwaffen
Proto v běžné produkci úpadkových technologií spalovacích motorů nabízí jen facelifty. G8 je jen facelit, toto je jen facelift, Passat se ruší úplně atd... Jestli to bude na konkurenci stačit je otázka. Neustále faceliftované Messerschmitty Bf 109 už na konci války taky moc nestíhaly :-P.

BB
12. února • 20:39

Můžou si to dovolit když prodávaní předražené střepy.:-/

Kankunen
13. února • 7:31

Passat BiTDI je to nejlepší čím můžeš cestovat ještě za rozumné peníze. Ještě tak se vyrovná čipnutá MZD6.

Skeptik
13. února • 8:32

Není. Motor je při lehké noze na plynu v kopcích extrémně podtočen (se vždy leknu) a obecně je zvuk motoru při nižších rychlostech, jak když přijíždí cikánský cirkus. Cinkání, břinkání, taková směs všeho, jen ne příjemného zvuku. Na dálnici je zvuková kulisa již dobrá, ale vůz je pro mě překvapivě málo odhlučněm. Je nepřirozeně hlučný.Kdyby alespoň více odhlučnili přepážku mezi řidičem a motorem. Co je dobré, to je rychlá převodovka, dobré podřazování z kopce, vynikající zátah a dobrá charakteristika motoru ve vysokých otáčkách.Výkon dobrý, ale po překezdu Prahy mi hučí v hlavě. Dálnice už celkem jdou. Příště bych raději benzín.

,.,
13. února • 7:41

Co takhle ještě Insignia, Mondeo? Taky mají stále 2,0 a Insignia i 4x4.

k22
12. února • 16:48

Jeině snad Me262 by to mohl zachránit...
:-D

Hernandez
12. února • 16:08

Jak víš, že se Passat ruší?

Michal
12. února • 17:43

Passat nekončí, alespoň ne ten evropský.
https://www.auto.cz/volkswagen-passat-skonci-... ...

JirkaX
12. února • 16:13

vůbec.

Dix_
12. února • 15:11

Naftové Bi-TDI končí ve 25KT/20.B-]

Mirek
12. února • 22:45

Dixi naucis se prosim te me a mne. Asi si chybel ve skole, kdyz se to probiralo. Ja jenom, aby si to nepsal porad v diskuzich spatne. Diky

,.,
13. února • 7:37

A ty se nauč psát s diakritikou, když už chceš být důležitý!

bzzz
13. února • 7:25

Asi si chybel ;-)
aby si to nepsal ;-)Ja jenom pro poradek.

JirkaX
12. února • 16:12

vůbec..

JirkaX
12. února • 17:49

Zase kecáš.

Doporučujeme

Články odjinud