Nový VW Tiguan přijde o nejlepší naftový motor. První fotka už unikla na veřejnost

Volkswagen se teprve chystá na uvedení modernizace Tiguanu, špionážní fotky omlazeného SUV se už však dostávají na internet. Změny přitom čekejte i pod kapotou.

Po zhruba třech letech na trhu se současná generace Volkswagenu Tiguan již chystá na zaslouženou modernizaci. Ostatně při pohledu na nynější model je jasné, že novějšímu designovému směřování značky se SUV vzdaluje. To potvrzuje i nová špionážní fotka faceliftu, který na Tiguanu uvede pozměněnou masku s podobnými linkami a grafikou předních světlometů jako na nejnovějším Golfu.

Nejlepší vůz od VW brzo skončí. Náhrada oslní výkonem, dynamikou spíše zklame

Nejlepší vůz od VW brzo skončí. Náhrada oslní výkonem, dynamikou spíše zklame

Velké otvory v nárazníku, dvoubarevná litá kola a chromované doplňky zachyceného vozu (zřejmě při natáčení reklamy) nasvědčují nejvyšší výbavě R-Line. Kosmetické změny s pozměněnými svítilnami a nárazníkem se rovněž očekávají na zádi Tiguanu. Nebude trvat dlouho a vůz se ukáže oficiálně - jeho příchod byl totiž potvrzen na konec prázdnin letošního roku.

Zatím není jisté, zda se Tiguan po modernizaci už dočká mild-hybridních jednotek uvedených v novém Golfu – každopádně touto cestou se má vydat zbrusu nová generace Tiguanu už v roce 2021. Stejně tak nelze vyloučit i příchod plug-in hybridu, který už VW nabízí u čínského Tiguanu.

VW detailně ukázal svůj nejčistší naftový motor. Po Golfu jej dostala i nová Octavia

VW detailně ukázal svůj nejčistší naftový motor. Po Golfu jej dostala i nová Octavia

Potvrzeno ovšem je, že se současnou verzí Tiguanu odejde výkonný, dvakrát přeplňovaný dvoulitr 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW (240 koní). Po modernizaci tak už nebude motor BiTDI v nabídce. Nejsilnější verzi SUV by se měl nakonec stát Tiguan R, jehož prototyp byl dříve zachycen při testování.

Modernizovaného Tiguanu se dočkáme ve třetím čtvrtletí letošního roku, přičemž ve stejnou dobu chystá VW i další novinky. Na premiéru se chystá facelift Arteonu, který nově přijede i v karosářské verzi kombi (označené jako „Shooting Brake“), a taktéž je v plánu uvedení elektromobilu ID.4. Na konci roku se poté nabídka Golfu rozroste o kombi Variant.

Galerie doplněna o současný VW Tiguan R-Line.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků