Nový VW Sharan je venku: první foto a info

32 komentářů

xax
1. března • 20:56

Zase se potvrdilo, ze kdyz chcete Golfa, tak ho muzete mit v jakekoliv velikosti

stefan
1. března • 19:45

Tak to je hnusne auto vo VW nevedia uz spravit poriadny design ci co vsetky auta su rovnake odpad ziadna fantazia

joe
2. března • 9:51

To maju vyzerat ako tie odporne Francuzke alebo Talianske chrapy ?:-D

hurkar
2. března • 12:44

správne !!!vivat SangYong/BMW X6 Action design :-D

Kokýn
1. března • 17:35

Docela pěkné auto. :-)

Stan
1. března • 16:54

Bude take Alhambra? Byla vzdycky alespon o trosku hezci nez Sharan a Galaxy, snad se toto da zlepsit

Dix
1. března • 18:32

Bude na podzim.B-]

Jarda
1. března • 15:37

Mně se tohle celkem dost líbí. Vnější design nadčasový, bez výstřelků, elegantní.Také interiér je velice hezký.....

Marek Zrak
1. března • 16:53

Mě se líbí,doufám,že se tomu nebudou loupat vnitřní madla dveří,jako u současné generace:-P

josephko
1. března • 15:29

Pekný dizajn, typicky volkswagenovský. Na prvý pohľad nič moc, ale o to dlhšie vydrží - zase aspoň 10 rokov. Aj interiér bez akýchkoľvek extravagancií.
Nepochopím len, načo tam zas pchali to malé okienko pred prednými dverami. Krásne to šlo urobiť aj bez neho a dizajn exteriéru by bol oveľa čistejší. Dokonca by som to legislatívou zakázal - takéto riešenie totiž zhoršuje výhľad z vozidla.
Keď už okienko, tak poriadne - ako má Espace, S-max alebo C4 Picasso. Alebo potom žiadne.

hurkar
1. března • 16:42

mne sa tiež páči a chválu dávam za zadné posuvné dvere, konečne!s tým okienkom úplne súhlasím

Vandalay
1. března • 15:05

Vyzera trosku nudne, dufal som ze moj S-Max bude mat na cestach konkurenciu v designe, ale vyzera to skor ze nie. Dufal som preto, lebo S-Max na nerobi ani nebude robit 4x4, Sharan vsak ano a kominacia "2.0tdi 170k + DSG + 4x4 + 7 sedadiel" by bola pre mna idealnou, asi treba vidiet dalsie fotky...

jogurt
1. března • 20:17

Tuhle verzi máš k dispozici v podobě Multivanu. Dokonce ještě o 10 koní víc. A v současné verzi není zas až za tak nemravné penéze, jako před loňským faceliftem.

Well-being
1. března • 13:53

Zatím co zde "odborníci na všechno" poštěkávají, VW se stal světovou jedničkou ve výrobě aut ;-)

Baryk
1. března • 16:11

V počtu vyrobených aut možná, a to ještě pochybuju, ale to je asi tak všechno ...

RS
1. března • 14:30

VW se stal světovou jedničkou ve výrobě aut.... to u VW říkají už rok... věřim tomu jako té jejich spotřebě. :-D

Alliniho
1. března • 14:04

B-] přesně

Nojo
1. března • 13:12

Tahle krabice a pod 6l? Nejsou to zase nejaky tabulkovy hodnoty, kdy meli motor na stole ve vaukuu bez zatizeni? Je to hodnota pro volny pad z letadla?VW by se melo trosku vzpamatovat. Uvadi nerealny laboratorni hodnoty. Treba u jinyhomodelu ma uvedeny az o 2 litry min nez je prumer u spritmonitor.de.. a rozdil to je.. 6.7l nebo 8.7l

Michal
3. března • 22:09

Mam sharana jednicku (1,9 tdi) a pod sest se dostanu. Vetsinou jezdim tak do 6,2. Mam sice lehci nohu, ale i tak si myslim, ze to je velmi slusna spotreba.

Jéňa
12. dubna • 22:23

ahoj, já mám taky Sharan r. v. 2004 132 PS 1.9 TDI a se spotřebou se pohybuju kolem 7.5 l/100 km. Dálky jezdím za 6.3 a pod 6 l jsem se dostal jednou v životě ale to z té jízdy opravdu nic nemám.

MrWebsky
1. března • 15:57

Dawno, dawno temu zużycie paliwa określały trzy wartości: miasto - autostrada przy 90km/h - autostrada przy 120 km/h.
Z resztą przy wszystkich testach tu na autorevue.cz redaktorzy podają spalanie na "okreskach" i "na dalnicy". To jest daleko bliższe prawdy niż głupoty z katalogów.

Tony
1. března • 15:44

To čteš dneska o autech poprvé, že se divíš, že automobilky uvádí papírové/laboratorní hodnoty spotřeby. To ví každé malé dítě, že to tak je. 3-[

Nojo
2. března • 12:05

litr sem litr tam.. ale dva uz jsou zavadejici ;)

RS
1. března • 14:36

Jako u TSi 11-13 litrů na 100 km! :-O:-D

sargis
1. března • 15:07

Pri 1,4 TSi a obsadeni 7 ludmi dost realne..

Neri
1. března • 11:32

U Volksvagenu jsou fakt tragédi. Proč implantují na všechny modely stejné předky o interiérech nemluvim. Fakt se mi jako zákazníkovi líbí´, když auto za 1,5 mega (Tuareg) a křáp za 250tis (Polo) vypadá z dálky stejně. Úplně zkurvili image Scirocca.

Baryk
1. března • 16:10

Až budeš ochotný a schopný vysolit o 30, 50 nebo 100% vyšší cenu jako daň za originalitu a s tebou ještě pár set tisíc jiných, tak se možná dočkáš. Koncerny se snaží snížit svoje náklady a proto používají společné díly u více modelů a zároveň chtějí unifikovat design, tedy zajistit, aby bez ohledu na třídu bylo jasné, že se jedná o vůz té dané značky. Prostě jde o příslušnost ke značce. Dělají to tak skoro všichni - podívej se třeba na Peugeot, taky skoro z dálky nepoznáš jestli jede 207 nebo 308. Jestli chceš být indiviualista kup si Koenigsegg, Teslu, Veyrona nebo si nech postavit prototyp. Jinak kupuješ obyčejnou konfekci jako 99% populace, i když se Ti reklamní masáž výrobců snaží namluvit něco jiného.

sargis
1. března • 15:06

Uz to robi aj Audina, spredu na jedno kopyto....

Niemand
1. března • 12:09

Ono zalezi nac si to auto kupujete. Me je uplne jedno, jestli nekdo z dalky nepozna, ze jedu v Polu nebo Passatu.Na machrovani ma VW jine znacky.

RS
1. března • 14:32

Třeba Škodu nebo Seat... :-D:-D:-D ;-)

Niemand
1. března • 21:41

Spis jsem myslel Porsche, Bugatti, Lamborghini, BentleyU techto znacek jiz zamena predni masky nehrozi. :-)

Rodrigo
1. března • 11:57

Tak nastartuj to svoje patnáct let staré orezlé Polo a odfič jinam.

Doporučujeme

Články odjinud