Nový VW Polo: malý suverén z Wolfsburgu

46 komentářů

archignolatus
4. března • 11:38

Jestli budou prodávat v brzké době i 3D, je to pro mé požadavky ideální auto, které se mi ještě ke všemu líbí. Na to moje občasné ježdění si myslím, že 1.2 TSI bude ideální volba. I cena by se mohla vejít do 400k Kč, což maslím, že by bylo tak akorát. Snad nebude výrazně vyšší. Prostě pro mne nádhera.

Dave
4. března • 6:57

Jsem zarytý příznivce VW a německých vozů a jak už tu někdo psal, když slyšim Punto nebo Fiat, mam z toho husí kůži, jdou na mě mdloby a je mi špatně. Chápu, že Fiat je levnější. Taky když u známého v autoservisu vidim jejich spolehlivost a KO motory ve 100 000Km, vim že bych se s tim nerad pouštěl za hranice.

Ondra S.
4. března • 14:47

Souhlas:-)

dddd
3. března • 21:29

To Polo je nove nebo z roku 1999 ? :-D Fakn nudne auto.

expert
3. března • 17:04

Ono GP taky není extra levné, ale za 300tis nabídne alespoň 1.4 95HP, 6 rychlostí, klimu, liťáky a nějakou tu výbavu. Polo dle avizované ceny na těch 300tis nezačíná ani s HTP a základní výbavou bez klimy a na plecháčích, takže srovnáváte nesrovnatelné....

chytrak
3. března • 17:25

Ale ty si stale nepochopil, ze se jdna o cenu pro nemecko. Vezmes-li 16500€ za Golfa v DE tak zjistis ze to taky neni 340000czk. Ale muzes tim ziskat koeficinet na prepocet ceny Pola (samozrejme nahrubo). A vyjde ti zhruba 260000 CZK za holatko. To je mimo jine cena za to ze si do auta muzese objednat ruzne srandicky (kuzi xenony atd), ktere si na sebe sami nevydelaji. A proto je jini ani nenabizi. Tohle proste prodrazi celou modelovou radu.

expert
3. března • 18:00

tak za 260tis holátko - sleva dealera cca 10% - odpočet dph 16%, tak to už by šlo. Ale autorevue těmi 340ti tis mate lidi.....

Ondras85
3. března • 20:05

Každopádně ta cena nebude reálná,to je snad jasný...
Vidím to tak na 299900,ale bude to mít výbavu o které se hurvajzovi nesnilo ani v kabátě "Ambiente"

Bohys
3. března • 12:15

Další hřebíček do rakve Fabie...

roomstein
3. března • 19:10

Tak tohle Polo se mi opravdu líbí. Opravdu asi nejhezčí VW. Je vidět, že i tato grupa dokáže udělat hezké auto, i když už to poslední dobou ani nevypadalo...

Ivory
3. března • 13:03

Paráda, nádhera, tohle auto se mi fakt setsakra líbí! B-]

Jerryl
3. března • 15:01

Ta cena se mi vážně zdá divná, až chybná.
Stejně jako cena novýho Golfu kopíruje úroveň původního modelu, tak cena novýho pola by měla dělat to samé.
Nehledě na to, že 340tis Kč stojí právě novej GolfVI.Takže je to buď nesmysl, nebo marketingová sebevražda VW.

expert
3. března • 16:58

jenom ještě doplním, že Golf VI Golf V nekopíruje, ale že je naopak výrazně levnější....

expert
3. března • 16:56

tak tak - 340tis za HTP, tvrdé plasty a zřejmě žádnou klimu a výbavu? To je asi nějaká legrace....... Taková auta začínají na 199tis a Polo je sice moc hezké, ale tak krásné, aby mohlo být dražší než stejně motorizovaný a vybavený Golf zase není....

Emko
3. března • 11:55

Fabia je proti tomuto prisera. Ti Nemci to delaji asi (urcite) naschval.

expert
3. března • 16:53

Podle uvedených cen, to vypadá na rozdíl cca 100tis při stejné motorizaci a výbavě a to už za přivření obou očí kvůli designu stojí....

x12345678
3. března • 14:34

Zákazníci to takhle nevidí. Jiná cílová skupina. V česku a ostatních zemích socialistického tábora včetně DDR je spousta lidí, kteří dají přednost Fabii před Polem prostě proto, že je to Škoda. Kupovali ji celý život a budou s ní jezdit do smrti. Stejně jako naši komunisté budou pořád jezdit v novodobých žigiuech alias Lada kalina, protože jejich láska k již neexistujícímu CCCP nezná mezí. Přitroublých strejců, kteří s tímhle jezdí a před volbami slintají když na náměstí dorazí Grebeníček a v hospodě diskutují se stejnými soudruhy na téma, (jak to tehdy bylo a jak to dnes není) znám několik. Volba značky auta prostě nemá vždy racionální základ.....

expert
3. března • 11:50

Ta základní cena za HTP je v kontextu dnešní doby nějaká šílená, ne? Vždyť s 1.4 a trochou výbavy by to pak bylo dražší než Golf se stejným motorem a výbavou...... Nechápu......

chytrak
3. března • 15:19

Tak halvne golf zacina v nemecku na 16.500€ (3D holatko). Takze ta cena Pola asi sedi. Navic si myslim že čekat že někdo představí super moderní auto se vší možnou výbavou a ono bude ještě nejlevnějsí je dost velka naivita. Prostě buď máte technicky ambiciozní auto a to pak ma svou cenu, nebo udelate auto spis prumerny a to je pak levnejsi. Aspon je ted videt rozdil mezi VW a Skodou. V minule generaci se polo Prodavalo jen kuli emblemu, vuci Fabii nenabizelo nic navic.

expert
3. března • 16:50

Golf VI v Česku zlevnil pod úroveň faceliftované OII. Samozřejmě nečekám, že bude NewPolo levnější než Hurvajz, ale co je moc to je moc. V základu to žádný supertechnologie mít nebude - bude obyč HTP a dokonce bez měkčených plastíků. Proto, buď bude cena pro ČR výrazně nižší a nebo nevím nevím... Polo 1.2TSI Comfortline přece nemůže stát kolem půl mega, když za to je už dneska vybavený Golf 1.4TSI. O Meganu 1.6 za 299tis nemluvě :-)

ja
3. března • 13:03

Taky tu cenu základu moc nechápu. Ta cena je srovnatelná s KIA Ceed a Hyundai i30 a to jsou auta o třídu výš.

Radek Ondrášík
3. března • 13:29

A co, že jsou to auta o třídu výš? Proč by toto auto nemohlo stát stejně, nebo více? Je na to nějaký zákon? Nebo v čem vás to trápí?To polo se bude i za tyto peníze prodávat ve velkém množství, takže proč to prodávat za méně? To není ani Ceed, ani i30, aby se muselo podbízet cenou.

ja
4. března • 8:27

A co? A nic. Jen to, že pro Čechy a Slováky je velmi často poměr cena/výkon na prvním místě. Ale to jistě víte. A že by se Ceed a i30 podbízely? No nevím, stačí se podívat na prodeje a na poruchovost. Ale to nic.A že se bude Polo prodávat ve velkém? Pokud se mu to podaří, tak mu to přeji. Já si ho nekoupím, to si raději pořídím za stejnou cenu vybavenou i30.

expert
3. března • 16:51

ale já to srovnávám s Golfem.....

puk123
3. března • 11:21

Pro mne už je pár posledních generací Polo pravým pokračovatelem původního Golfu. Pravé auto pro mladé (asi hlavně v D). Já bych na to s hrdostí dal nápis Golf a na ty obezity Bora nebo Vento i v HB nebo kombi-Variant. Takže tento nový GOLF se mi opravdu líbí!

wolff
3. března • 11:28

Jediné co mohu sdělit je, že pokud myslí tu cenu vážně, tak je to za toto auto velmi optimistická cena (startovací). Jak na tom bude cenově ve vyšším stupni výbav...to se uvidí...
Ono když se porovná 1,4 T-Jet s 99 kW s 77 kW z 1,2 TSI.... tak i tady je vítěz patrný... Hold VW se snaží dohánět seč mu síly stačí....ale jak řekl klasik... Myslíš, bude to stačit?

jjkk
4. března • 15:04

1,4 T-Jet s 99 kW .....to je nějaký nový motor fiatu?;-)

Radek Ondrášík
3. března • 11:37

Jen pro představu, to Polo bude mít i 1,4 TSI, 1,8 TSI a další, jenom ne hned při nástupu na trh. A v neposlední řadě jednu věc o které se Fiatu bude ještě dlouho zdát - 4x4.

puk123
3. března • 11:46

Fiat Panda 4x4, dávno tomu.

Radek Ondrášík
3. března • 11:52

A když budu opravdu "škaredý" tak malá Panda je jedinou 4kolkou u Fiatu. U VW jich - Polo, Golf, Passat, Phaeton, Touareg, Tiguan ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
3. března • 11:58

A když budu opravdu škaredý: Fiat Sedici 4x4.

Radek Ondrášík
3. března • 12:00

Ano, ten jsme opomenuli :)Ale opet budu skaredy. Elektronicky system vs. full time system.Fiat: 0
VW: 3

puk123
3. března • 12:13

Tak ten rozdíl tady nepochybně je, ale to už jste někde jinde od původního tvrzení. Ony ale ty systémy nejsou většinou výsledkem vývoje jednotlivých automobilek. Pak jde hlavně o to, zda se do tohoto pohonu vyplatí investovat, než zda to automobilka dokáže vyvinout. Do auta to dneska umějí dát i Číňani.

Radek Ondrášík
3. března • 12:15

Přesně tak

Radek Ondrášík
3. března • 11:51

No akorát Panda je o třídu menší auto. U Punta 4x4 jaksi nevidím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
3. března • 12:04

Ale nebude to tím, že by 4x4 u Fiatu do malého auta dát neuměli. Asi prostě na klíčových trzích Fiatu není taková poptávka. Já jenom proč zrovna Fiat, který 4x4 na malém autě dělá, když se nabízejí jiné automobilky, např. Frantíci?

Ondra S.
3. března • 13:12

No hoši, každopádně porovnávat Polo a Punto.. to je jako.. noo třeba VW a Fiat.. asi víte co tím myslím:-) U VW mají z Punta určitě husinu:o)

Radek Ondrášík
3. března • 12:09

Frantíci nemají se 4x4 moc zkušeností z historie. Samo, pár modelů 4x4 dělali, ale dnes nemají nic a vyvíjet to od píky je poměrně drahé. Proto taky pro své P4007 a Citroen vzali vše od Mitsubishi.Celá tato diskuse ale vznikla jako reakce o tom, že VW musí něco dohánět, ale když se podíváme, co VW do toho auta nasadil za motory, pohony a výbavy, pak lze říci, že podobné věci nenajdeme ani v 95% vozů nižší střední a střední třídy.

R
3. března • 21:25

Treba spotrebou je nove Polo v prumeru tridy!!!! Tak ze motory az na TSi, rozhodne nic moc.

puk123
3. března • 12:21

Určitě tady jen tak nebude někdo něco postrádat. Jen aby díky tomu nebyl příliš drahý pro ty, kteří se bez všech vymožeností obejdou. Tím více pro mne ztrácí smysl krátký VW Golf.

Radek Ondrášík
3. března • 11:32

Co dohání? Vždyť má ve všem náskok.

Ondra S.
3. března • 10:53

Co dodat, nádhera, dle mého názoru nejpovedenější auto ze třídy malých vozů. Konečně jsou také pryč klapavé 1.4TDI.. Jen ta cena bude asi vyšší..

pája
4. června • 17:16

co dodat..vw opět nepřekvapil..šeď a nuda..opět staré motory!

mclown
3. března • 11:05

mne sa tiez paci :-))

kix
3. března • 10:58

no zase tak bych to neopěvoval..na vw je to pěkný ale že by to bylo nejpoveděnjší to zase ne..ten tvrdej německej design v tom je hodně znát i když se snažej..

Ondra S.
3. března • 11:18

jasné, je to hodně subjektivní.. já mám tento styl totiž nejraději, když to řeknu hodně tvrdě, tak např. o většinu FR aut bych si kolo neopřel (ale mám fakt dobrý kolo:-), to si jen tak o něco neopřu..)

Doporučujeme

Články odjinud