Nový VW Polo GTi: první spekulace se už šíří

Současná generace Volkswagenu Polo je na trhu už od roku 2005, a tak je jasné, že již brzy jej vystřídá generace nová, která změní svou podobu směrem k nejnovějším trendům automobilky (po vzoru nového Golfu). Nicméně, mnohem více zájmu teď vzbudila její ostrá verze GTi, která už zřejmě nebude disponovat přeplňovaným 1,8 litrovým čtyřválcem, ale spokojí se s menším 1,4 litrovým čtyrválcem TSI.

Jde tak v podstatě o další případ stále oblíbenějšího downsizingu, ovšem i navzdory menšímu objemu se „jedna čtyřka“ za svůj výkon určitě stydět nemusí. Podle předběžných informací bude agregát disponovat výkonem 130 kW/176 koní, jenž bude na kola přední nápravy posílat buď šestistupňový manuál, nebo sedmistupňový automat DSG, který bude k dispozici za příplatek. Bohatě to však postačí na to, aby Polo GTi dosáhlo stovku z klidu za slušných šest až sedm vteřin. Stejný agregát přitom bije i pod kapotou nového Seatu Ibiza Cupra.
Příchod nové generace modelu Polo a stejně tak nové GTi je očekáván na podzimním autosalonu ve Frankfurtu.
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků