Nový VW Phaeton bude výrazně menší

14 komentářů

vladik
29. března • 16:43

jestliže to bude větší než pašík tak to bude vyšší střední třída, která právě volkswagenu chybí je tu jenom střední passat a pak až pheaton luxusní mělo to takhle udělat už dříve první vyšší střední a pak teprve luxusní tou vyšší střední si měli postupně budovat svoji image aby to se dostali do podvědomí a né hned vyrazit do tý nejluxusnější třídy udělaj pheaton vyšší střední a pak teprve přijdou cca po 8 až 10 letech s luxusní třídou (bmw 7er, mercedes-benz S-klasse a třeba i audi A8) podle mého názoru to velikostně shodné s bmw 5er mercedes-benz E-klasse a audi a6 nebo například honda legend atd třeba toyota camry TAKHLE TO ALESPOŇ VIDIM JÁ

Lunacek
29. března • 11:42

Do jakyho segmentu to daj ??? Dyt tam nic neni ! To uz bude opravdu jenom "jinej" Passat.

mvb
29. března • 18:00

bude to vyssi stredni ale "velka"... mozna neco jako Octavka - ta je nizsi stredni, ale co se tyce velikosti je nadprumerna v ramci tridy...

Mirko
29. března • 10:45

Copak se jeho "luxusní limuzína" Tuareg neprodává dobře? Mohl ho dát do své "Gläserne Fabrik" v Dresden City. Anebo dokončit Tiguana anebo udělat king-size Tuarega. Akorát si s Fantómem drobet spletl marketingový segment :-D:-D:-D

mida
29. března • 9:18

Ráďo, tys viděl, jak vypadá Phaeton uvnitř?

antracit
29. března • 9:40

Rekl bych, ze rozhodne nevidel.. Co jsem cetl srovnani tak oproti BMW7 ma hodne navrch, BMW7 je proti nemu pry laciny plastak.

Ráďa
29. března • 13:43

Vidíš tys četl článek:-D Já všecky projel. Protože to jsou konečně pořádné auta co mě zajímají a ne ty srandy o kterých se píše furt dokola. Jo BMW e65 má ten 4 ramenný volant takový "plastikový" (i když je to kůže + dřevo) a proto se mi víc líbí ten 3 ramenný. Ten je špica, nevypadá vůbec nedůstojně, aj jde líp vidět na budíky. Jinak převodovka + motor nad BMW není. Mercedes Motýlek (=W220) je taková peřinka bez přesných okrajů. Na neděli paráda, na denní ježdění jak pro koho. Paradoxně A8 se mi líbilo skoro nejvíc, takové jednodušší přesné ovládání, při parkování krásně čitelná kapota, ale má děsně tvrdé sedadla i péra a na dírách nic moc. A Phaeton byl co se týče vnitřku totálně nejhorší. Chlapi, nesrovnávejte to se svým HTP, srovnávejte to s ekvivalentními konkurenty. Navíc je to věcí osobního vkusu 10 lidí 10 názorů. Já na Phaetonu považuju nejhoší věc ten vnitřek:-/

rs
29. března • 14:59

hele, a kdyz se vozis v takovejhlech karach zcela bezne, co presne delas ?

delph
29. března • 15:10

do toho snad nikomu nic nenní o ráďa dělá prostě v tom jezdí... já sem obyčejný studentík 2 ročníku a taky už jsme si povozil zadek za volantem spousty pořádejch aut... jak to dělám? mám známý.. jak to dělá on? je jeho věc...

pitrs
29. března • 14:55

A proč sem taháš HTP? Myslel jsi to doufám tak, že Fabia je interiérem na špici, že?

david
29. března • 9:45

Já myslím, že právě desing byl ten problem. Je to prostě větší pasat. A kdo by dával za většího pasata 3mega. Trojice BMW,MB a audi má prostě velmi silnou pozici na trhu.

jeff
29. března • 9:53

náhodou phaeton je supr kára, třeba se nedá srovnávat přímo s MB S, BMW 7 a AUDI 8, ale jinak je bezva, já bych si ho klidně koupil. Designem z venčí trošku připomíná passat, ale jinak uvnitř je to o něčem jiným, než pašík

Ráďa
29. března • 9:12

Stačilo to auto udělat pořádně. Ono design karoserie byl nádherný. Nicméně uvnitř to bylo něco mezi mondeem-passatem a oktávkou. Vnitřek byl strašný a zcela nekomfortní. BMW 7 e65 či M-B W220 jsou zcela naprosto o něčem jiném. Takže se vůůůbec nedivím:-|

Lacco
29. března • 10:32

Pokial si clovek neotvoril diskusiu a neprecital si tvoj prispevok, tak z toho nazvu co si dal svojmu prispevku by sa clovek mohol domievat, ze sa v autach ani nahodou nevyznas a ze si Phaetona este zvnutra nevidel...Sice si to vysvetlil vo vnutri prispevku a doplnil ho, ale inak ten nazov tvojho prispevku je zavázdajúci....;-)
Mohol by si robit v bulvárnom časopiase.Tam sa taketo bombastické názvy článkov dobre vynímaju...:-D

Doporučujeme

Články odjinud