Nový VW Phaeton bude výrazně menší

Nijak oslnivý zájem o současnou generaci luxusní limuzíny VW Phaeton si vybere svou daň. Protože se Volkswagen nedokázal prosadit v segmentu opravdu luxusních vozů, zkusí trochu slevit a nabídne menší vůz.

Ten by se měl v koncernové hierarchii postavit nad model Passat i sesterskou Audi A6, ovšem měl by být menší než Audi A8. Phaeton by tak měl na trhu stát vcelku samostatně, protože bude větším vozem než konkurenční vyšší střední třída, ovšem menší než konkurenční limuzíny typu Audi A8, Mercedes-Benz S a BMW řady 7.

Volkswagen si od zmenšení slibuje hlavně to, že si takový vůz bude moci dovolit daleko více zákazníků a navíc vůz bude mířit mezi zákazníky, kteří až tolik nedbají na renomé značky a zajímá je spíše funkce. „Lidové” limuzíně přece jen zatím chybí potřebný kredit, který by si Volkswagen mohl ovšem postupně vybudovat.

Všechno to jsou jen neoficiální informace, se kterými přišly německé zdroje. Mají ovšem logický základ a postupné budování prestiže by mohlo být pro Volkswagen méně bolestnou cestou.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků