Nový VW Phaeton bude výrazně menší

Nijak oslnivý zájem o současnou generaci luxusní limuzíny VW Phaeton si vybere svou daň. Protože se Volkswagen nedokázal prosadit v segmentu opravdu luxusních vozů, zkusí trochu slevit a nabídne menší vůz.

Ten by se měl v koncernové hierarchii postavit nad model Passat i sesterskou Audi A6, ovšem měl by být menší než Audi A8. Phaeton by tak měl na trhu stát vcelku samostatně, protože bude větším vozem než konkurenční vyšší střední třída, ovšem menší než konkurenční limuzíny typu Audi A8, Mercedes-Benz S a BMW řady 7.

Volkswagen si od zmenšení slibuje hlavně to, že si takový vůz bude moci dovolit daleko více zákazníků a navíc vůz bude mířit mezi zákazníky, kteří až tolik nedbají na renomé značky a zajímá je spíše funkce. „Lidové” limuzíně přece jen zatím chybí potřebný kredit, který by si Volkswagen mohl ovšem postupně vybudovat.

Všechno to jsou jen neoficiální informace, se kterými přišly německé zdroje. Mají ovšem logický základ a postupné budování prestiže by mohlo být pro Volkswagen méně bolestnou cestou.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků