Nový VW Phaeton bude výrazně menší

Nijak oslnivý zájem o současnou generaci luxusní limuzíny VW Phaeton si vybere svou daň. Protože se Volkswagen nedokázal prosadit v segmentu opravdu luxusních vozů, zkusí trochu slevit a nabídne menší vůz.

Ten by se měl v koncernové hierarchii postavit nad model Passat i sesterskou Audi A6, ovšem měl by být menší než Audi A8. Phaeton by tak měl na trhu stát vcelku samostatně, protože bude větším vozem než konkurenční vyšší střední třída, ovšem menší než konkurenční limuzíny typu Audi A8, Mercedes-Benz S a BMW řady 7.

Volkswagen si od zmenšení slibuje hlavně to, že si takový vůz bude moci dovolit daleko více zákazníků a navíc vůz bude mířit mezi zákazníky, kteří až tolik nedbají na renomé značky a zajímá je spíše funkce. „Lidové” limuzíně přece jen zatím chybí potřebný kredit, který by si Volkswagen mohl ovšem postupně vybudovat.

Všechno to jsou jen neoficiální informace, se kterými přišly německé zdroje. Mají ovšem logický základ a postupné budování prestiže by mohlo být pro Volkswagen méně bolestnou cestou.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků