Nový VW Phaeton bude výrazně menší

Nijak oslnivý zájem o současnou generaci luxusní limuzíny VW Phaeton si vybere svou daň. Protože se Volkswagen nedokázal prosadit v segmentu opravdu luxusních vozů, zkusí trochu slevit a nabídne menší vůz.

Ten by se měl v koncernové hierarchii postavit nad model Passat i sesterskou Audi A6, ovšem měl by být menší než Audi A8. Phaeton by tak měl na trhu stát vcelku samostatně, protože bude větším vozem než konkurenční vyšší střední třída, ovšem menší než konkurenční limuzíny typu Audi A8, Mercedes-Benz S a BMW řady 7.

Volkswagen si od zmenšení slibuje hlavně to, že si takový vůz bude moci dovolit daleko více zákazníků a navíc vůz bude mířit mezi zákazníky, kteří až tolik nedbají na renomé značky a zajímá je spíše funkce. „Lidové” limuzíně přece jen zatím chybí potřebný kredit, který by si Volkswagen mohl ovšem postupně vybudovat.

Všechno to jsou jen neoficiální informace, se kterými přišly německé zdroje. Mají ovšem logický základ a postupné budování prestiže by mohlo být pro Volkswagen méně bolestnou cestou.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků