Nový VW Phaeton bude výrazně menší

Nijak oslnivý zájem o současnou generaci luxusní limuzíny VW Phaeton si vybere svou daň. Protože se Volkswagen nedokázal prosadit v segmentu opravdu luxusních vozů, zkusí trochu slevit a nabídne menší vůz.

Ten by se měl v koncernové hierarchii postavit nad model Passat i sesterskou Audi A6, ovšem měl by být menší než Audi A8. Phaeton by tak měl na trhu stát vcelku samostatně, protože bude větším vozem než konkurenční vyšší střední třída, ovšem menší než konkurenční limuzíny typu Audi A8, Mercedes-Benz S a BMW řady 7.

Volkswagen si od zmenšení slibuje hlavně to, že si takový vůz bude moci dovolit daleko více zákazníků a navíc vůz bude mířit mezi zákazníky, kteří až tolik nedbají na renomé značky a zajímá je spíše funkce. „Lidové” limuzíně přece jen zatím chybí potřebný kredit, který by si Volkswagen mohl ovšem postupně vybudovat.

Všechno to jsou jen neoficiální informace, se kterými přišly německé zdroje. Mají ovšem logický základ a postupné budování prestiže by mohlo být pro Volkswagen méně bolestnou cestou.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 47 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků