www.autobild.de ...
zezadu ten kombík vypadá jako čínská kopie Audi...:-D
akorat ten rok 2012 , neni to chyba? v Praze u prodejce mi potvrdili, ze bude predstaven ted v Parizi a prvni kusy budou v CR v prosinci 2010 az 2011 leden, i autobild.de uz to oificialne takto uvadi...
S tím souhlas.Facelift bude představen v Paříži 2010.Ceníky mají být od 3.čvrtletí 2010.Nový Passat bude až v roce 2014.
Kucíí, tady jste na autorevue.cz, né? Tak čemu se divíte?
:-D:-D, trefa. Passat Limuzína bude na přelomu roku, kombi později. Tomu odpovídá i to že limuzína se už nevyrábí.
VW se sice pomu facelift dost vyhýbá a nazývá to generací, ale designově o žádnou revoluci nepůjde. Technicky zčásti ano.
technicky co konkretne?jinak zda se mi to a nebo ma ten pasik tak brutalni previsy jako superb/octa?!
Mas pravdu, tie previsy su ohavne velke. Tie 2-3 mm maskovania to nemozu sposobit...
Me zase auto bez previsu pripada jako nedodelane...
Jsou stejné jako u současného passatu
to je pravda . Len preco to kazdeme vadi na Octavii, ale pri Passate ti nikto ani nespomenie? :-/
Všechno je relativní. Passat má totiž o 140mm delší rozvor než Octavia, ale menší zadní převis
Nemá. je to polstrováním, vizuální klam.
Diky obrovskemu propadu cen vypocetniho casu v druhy pulce 90. let a tim padem i rozsireni a zkvalitneni vypocetnich metod jsou auticka vyvojove na velmi vysoke urovni.A kdyz by VW vyvinul za 1mld euro novou podvozkovou platformu, opravdu by nekdo mimo zavodni okruh poznal zlepseni? Podle nema smysl ty penize na to davat, dokud k tomu nebudou treba materialove duvody ... ale rozvoj na poli pevnostnich polymeru ci sklenenych kompozitu nebyl v posledni dekade zase takovy, jak se predpokladalo. Dokud se tedy bude pri vyrobe pouzivat porad ta sama ocel, nema smysl cpat tolik penez do vyvoje, ten efekt proste nebude znat.
Když už děláme takové nesmysly, jako že na mostech musíme mít asfalt a ne beton (most je samozřejmě z betonu, ale pár cm je povinně asfalt, nahoře kvůli údajně evropské normě - úspora hmotnosti ), mimochodem v Rakousku mají i na mostech většinou betonový povrch...... a zase naopak v tunelech musíme mít beton, protože nehoří, viděl bych v našem legislativním zmatkokocourkově možnost aplikace kompozitů omezené, protože se nepochybně najde nějaký omezenec, který bude tvrdit, že polyester hoří a proto z něj nejde dělat auta.:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.