Nový VW Passat pro Ameriku má pořád starou platformu. Důvod je prostý

praotec Prejt  |  13. 12. 2018 11:51

Neslo by tam dat vetsi kola???

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 12. 2018 12:14

Šlo, ale mlýnské kola jsou již zadané.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  13. 12. 2018 12:16

Nešlo.

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  13. 12. 2018 11:53

Neskutecna designova revoluce! Vubec bych nepoznal,ze to je passat... Dechberouci milnik!

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  13. 12. 2018 11:58

Vzhledem k tomu, že VW prodá v americe celkem nějakých 300 tisíc aut, tak se nevyplatí vyvíjet komplet nové modely.
Jen tak pro srovnání, Hyundai tam prodá ročně 700 tisíc aut a Kia 600 tisíc. V podstatě se dá říct, že Korejci dvěma modely prodají tolik aut, jak celý Volkswagen celkem.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 12. 2018 12:26

Ano, někdo je silnější v USA, někdo zase v EU a celkově na světě. Celosvětově prodá VW přs 6,5 milionu vozů, Hyundai necelé 4 miliony.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 12. 2018 15:07

chcel by som vidiet sprosteho manazera ktory si kupi sedan s prednym pohonom...

Odpovědět  |   | 
čř  |  13. 12. 2018 16:05

No v USA se prodává drtivá většina mid-size sedanů s předním pohonem, tak se tam jeď podívat, kdo si to kupuje.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 12. 2018 16:29

tak to je potom smutne , asi to musia kupovat len firmy lebo zdravy rozum si nekupi takuto vec

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 12. 2018 16:39

Ve tvém případě je zdravý rozum chorý. Američani skoro jako poslední velcí výrobci přešli na přední pohon. Trvalo jim to dlouho než to pochopili. Někteří to ještě nepochopili. A jsou někteří, kteří to, že to nepochopili považují dokonce za svou přednost.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 12. 2018 13:39

v dobe espcka nie je o com , ano v 70-80 rokoch bola vyhoda predneho pohonu, ze ano nebolo pretacave ale to bolo akurat vyhodou pre vodicov, ktory maju velmi nizke jazdecke zrucnosti... rwd bude vzdy vyhodou vdaka rozlozeniu vahy , ale opak tomu predny pohon je len pre uplneho bezneho pouzivatela, ktory z obchodu skolky ci prace nejde nikam inam, ludia, ktorych zaujimaju auta trosku viac a rozumeju im, urcite siahnu po rwd alebo awd... mimochodom moj subjektivny nazor ze v dnesnej dobe amerika vyraba najmenej dobre auta (cest vynimkam ford gt, f150 atd...) inak uricte dnes kupite lepsie automobily u nemcov (mb bmw) japoncov(nissan ,subaru,uz sa zacina aj toyota s 86kou preberat) a coskoro tu budu korejci , vsak spravili stinger co je daleko lepsie auto ako hociktory VW ...

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 12. 2018 16:09

premiovky pro vsechny manažery?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 12. 2018 16:30

premiovky s prednym pohonom? to je asi oxymoron nie? ... ked uz si niekto kupi premiovku je to rwd alebo awd..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  13. 12. 2018 17:03

A co MB A,B - AUDI A2, A3, A4 - BMW 2 ... ? To nejsou premiovky?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 12. 2018 13:42

premna nie , su to len rebadgovane low budgety, momentalne mam MB Cclass w205 benzin samozrejme.. a neplanujem prejst v ziadnom pripadne na ziadny fwd, mal som to ako prve auto, ktore si velmi clovek nemoze vybrat, nebolo zle tak na nakupy ale tolko a nic viac

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  13. 12. 2018 20:57

Obávám se, že americký trh to s předním pohonem vidí trochu jinak než vy. Nejluxusnější americká auta měla historicky tradičně přední pohon - jen namátkou všechny Cadillacy Eldorado od roku 1967, DeVille od roku 1985, Fleetwood 1985–1992, všechny Lincolny Continental od roku 1988, všechny Chryslery New Yorker od roku 1983, Fifth Avenue od 1989, Imperial rovněž od 1989, a mají ho i současné velké luxusní sedany (Cadillac XTS, Lincoln Continental). Pokud nežijete v Kalifornii nebo na Floridě, tak přední pohon dává na každodenní ježdění jednoznačně větší smysl než zadní. Speciálně u starších modelů bez elektroniky je zadní pohon při zhoršených podmínkách hodně nebezpečný, protože jejich velké motory mají poměrně hodně kroutícího momentu od minimálních otáček a starší převodovky s hydrodynamickým měničem neumí moc citlivě dávkovat výkon, což je nejvíc znát při rozjíždění. Už jsem se takhle několikrát zahrabal na místě, že pomohlo jen ruční odtlačení o kus dál, kde už kola měla trakci. Není to ale problém jen starých amerik - na sněhu a mokru má problémy i současný Mustang, a to i když máte režim mokro/sníh a dáváte si pozor. S aktuálními RWD Cadillacy (ATS/CTS) nemám zkušenosti, ale konkrétně elektronika v manuálním Mustangu proti RWD Mercedesům a BMW reaguje mnohem pomaleji a přetáčivý smyk není s trochou snahy nebo nepozornosti problém v jakémkoli režimu.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  14. 12. 2018 18:28

Máte pravdu o nemožnosti moc citlivě dávkovat výkon u amerického automatu na zadní nápravu. Ale to se dá "naučit". Mám bohaté zkušenosti s Chevrolet Caprice classic 1988.... Co bych za to dal, kdyby se taková auta znova vyráběla. Motor 5 litrů, nádrž na 80l paliva, při "normální" rychlosti spotřeba v pohodě 10l/100km, i méně. Pohodlí, ticho, výbava, automat, klimatizace, tempomat, nádhera, houpavé pérování, přeposilované řízení. Vše co potřebuje řidič, který jede daleko a nepotřebuje "závodit". Koráb, kde jste po tisíci kilometrech za den vystupovali víceméně v pohodě. Přál bych Vám to zažít. No a kdo byl "neposedný", tak měl Mustanga, opět s motorem 5 litrů, v automatu nebo manuálu. Prostě dobře už bylo. To se s těma dnešníma m...kama nedá srovnat. Vivat zelená ekologie...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 12. 2018 19:56

Spooousta ridicu/aut absolvuje kazdodenne hlavne kratke presuny na zaplnenych rozdrbanych silnicich mezi kruhaci a semafory. 1000 kilaku se starsim Mustangem bych nechtel jet ani jako spolujezdec.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  14. 12. 2018 20:23

Souhlas. Ani já ne. Taky Mustang byl pro "neposedné". My ostatní jsme si užívali silniční koráby.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  14. 12. 2018 23:21

Znám z první ruky - pár amerik už jsem vystřídal a několik jich mám doma. Akorát těch tisíc kilometrů v dnešním provozu si s takhle starým autem nedokážu představit. Mám Cadillac Seville první generace a do dnešního provozu se s ním regulérně bojím už kvůli tomu, že brzdí mnohem hůř než jakékoli jiné osobní auto na silnici. Schválně si držím dost místa před sebou abych bezpečně zabrzdil, ale spousta řidičů si to vykládá tak, že mi musí udělat myšku, protože jakékoli auto to přeci v pohodě ubrzdí. Mám sice už kotoučové brzdy i vzadu, ale i tak se auto při brždění chová jako neřízené sáně. Na víkendové projížďky, sem tam nějaký delší víkendový road trip, nebo občasnou požitkářskou cestu do práce to je k nezaplacení, ale delší cesty v běžném provozu jsou pro mě strašně psychicky namáhavé, protože musím neustále dávat pozor na reakce ostatních řidičů. A v neposlední řadě mám u starých amerik také strach z toho, že v případě havárie auto bez váhání zabije/zmrzačí mě i kohokoli dalšího, kdo bude mít tu smůlu a bude mu stát v cestě nebo sedět uvnitř. Ocelový rám a poctivá kovářská práce jsou fajn stejně jako pocit, že klidně vykolejíte tramvaj a autu se nic moc nestane, ale prehistorické bezpečností pásy (zadní sedačky mají jen dvoubodové pásy), žádné hlavové opěrky a nulové deformační zóny jsou dnes prostě problém.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  15. 12. 2018 00:05

Souhlas, tehdejší technika a velká hmotnost nejsou moc atributy do dnešního provozu. Ale tehdá jsem s ním otočil např. Praha - Ženeva ve dvou dnech. A tehdá jsme si říkali, že to má tak dlouhý předek, že při nárazu k nám ta deformace ani nedojde...
Ale vzpomínám na něj jen v dobrém.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 12. 2018 20:52

Americkej Pasát měl jinou karoserii než evropskej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A