Nový VW Passat má dorazit už na podzim. Bude vypadat takto?

14 komentářů

Antiautomat
16. února • 17:55

Toto auto nema najmensi dovod na existenciu v portfoliu.

Josef
17. února • 11:12

Promluvil odbornik...

Kankunen
16. února • 12:49

A on tak nevypadá?

Karel
15. února • 22:35

Při pohledu na loňská čísla prodejů střední třídy v Evropě moc nechápu, proč spěchají s novou generací Passatu. Současná generace totálně drtí konkurenci a vlastně nemá s kým soupeřit. Druhé nejprodávanější auto je Superb, což vlastně není soupeř a zbytek konkurentů se potácí na ani ne 40% čísel Passatu.

PeterL
20. února • 18:24

Passat je v DE a A niečo ako Octavia v CZ/SK a Astra v H. Služobné auto, teda montérky. Čiže firemný predaj pre obchodných zástupcov. V súkromnom sektore v strednej triede vedie 3er A4, C-klasse.

Baggio
18. února • 10:47

Superb ze není konkurence? :)))) Tak to jsi totálně mimo, už to nehul... v celé řadě testu Superb zválcoval Passata, a němci jsou z toho hodně rozladěni...

Tias
16. února • 12:08

Protože stejna cisla budou i u nového a toho dalšího a dalšího. Nakoupí to zase cela deutsche post, Dbahnen, policie, většina velkých i středních firem a to stejne v Rakousku, a dalších evropských zemi. A tech par %, co jde do soukromých rukou, se moc nezmeni

bzzz
16. února • 14:22

Deutsche Post si vyrabi vlastni elektromobily a podobne (tzn alternativni fleet) uvazuje i rada dalsich velkych nemeckych/rakouskych firem.

Peter
18. února • 18:29

Nepleť si rozvážková a manažerská auta!

Ne321
16. února • 8:46

Ale to preci neni nova generace, ale jenom facelift. Ten se celkem bezne po tech cca ctyrech letech na trhu dela a pak bude stavajici Passat uz ofaceliftovany na trhu dalsi ctyri nebo pet let nez ho nahradi uplne nova generace. Vysledkem bude cca 8 - 10 let prodeje, stejne dlouho se vyrabely i predchozi generace modelu.

Zelí
16. února • 6:56

To není těžké pochopit. Oni plánují pravidelnou obnovu. Mají zaměstnány tisíce lidí v přípravě výroby nového modelu a investují obrovské prostředky do přípravy a zahájení výroby. Oni jinou možnost, než to dle plánovaných termínů spustit, nemají. Kdyby měli, tak to udělají. Pokud by na stávajícím výrobním zařízení vyráběli ještě 5let, tak zisk bude enormní. Ale hrozí, že ztratí trh, protože konkurenti je smáznou.

Jen čtenář
15. února • 17:45

Pamatuji na to obdobi vlny daneho segmentu zapocate snad prave tehdy Passatem, nasledovane dalsimi modely konkurencnich znacek jako jsou Mondeo, Superb, Mazda 6. Pro potencialni zakazniky, aktivni ridice, ale i pasivni ctenare je to zajimave obdobi. Prece jen, ty posunove rozdily v jednotlivych generacich mezi kategoriemi v premii, nejsou asi tak kolikrat i kolikrat vasen vzbuzujici, jako ty mezi koncernovymi a premiovymi auty, kdy se prve hlasi k priblizeni druhemu, kterezto se zase od prvniho v teto otazce distancuje. I tahle kategorie muze mit dustojneho zastupce ktery vedle premie nic nezada co do svebytnosti kategorie same pro sebe, kdy muze jit sice o auto v ramci koncernu, ale i presto jasne se vymezujici zjednodusenym odkazum, pokud by v ramci meritek dane tridy splnoval ocekavani.
Kvalitni technicka reseni s prihlednutim k cene je taky o umu, kdy ten nedemonstruji jen vrcholne moznosti dane znacky, nebo "pouhe" dedeni onech reseni drive se nachazejich ve vyssi tride. Naopak by mi jako technicka obratnost prislo, pokud by se nekdo umel vyporadat s prostorem danym hierarchii znacky, kdy presto by z nej vzeslo vyvazene auto. Jedna vec je byt inovativni a druha znalostmi a zkusenostmi proziravy ve smyslu dalekosti odhadu chovani auta jakozto celku treba jen ze zamysleneho nastaveni podvozku, vyberu prevodovky, pouziti materialu, umisteni komponentu. Proste vnimat tu vzajemnou pudobnost v jednotlivych aspektech, ktere ve vysledku utvareji celkovy charakter...pokud mozno zamysleny. Nevim, nevyznam se v tom. Ale ta pomernost kufru, vnitrniho prostoru a prostoru pro motor, by sla treba vyresit sikovneji. Je otazkou co vse, uz predem predurcuje k urcite palete pravdepodobnosti urcitych moznosti chovani a co jineho to zase nekam a jak moc konkretneji nasmerovava.
Obcas jsem cetl, ze i mechanikum z F1 se nedari naladit jejich auto, kdy si clovek rekne v ramci, ze ceho, jestli momentalnich dostupnych moznosti, nebo nutnosti dane latkou posunutou konkurenci, kdy je asi treba nejake prubezne inovace. Tim nerikam, ze tech. vyvoj neni dulezity. Je.

Joe Doe
16. února • 9:09

A co tym chces povedat?Historickym faktom je, ze Passat nikdy nic neurcoval.

jack
15. února • 17:15

Nebude, zmeny budu na pohlad zvonku minimalne

Doporučujeme

Články odjinud