Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

28 komentářů

Petis
13. října • 16:36

Zkousel jsem si nakonfigurovat pro srovnani pasata na uroven Elegance u Superbu, ale nemuzu tam nikde najit xenony - to se tam jako nedavaji nebo se reknou xenony nemecky nejak uplne jinak?

Abbas
14. října • 9:24

Jsou v zaklade.

Petis
14. října • 9:30

No nevim, jestli "Serienausstattung:
Halogen-Doppelscheinwerfer und Blinkleuchten unter gemeinsamer Klarglasabdeckung" znamena xenony, podle mne ne.

Diesel
13. října • 17:34

Zweimal fialken tam nebolo ?

ObiWanKenobi
13. října • 17:27

Mozno maju uz len LEDky :-))

Dusan
13. října • 16:12

Vzhledem k tomu, ze posledni pul rok bezely na Passat extra vyhodne akce se slevami v radech statisicu je nejaka virtualni sleva deset tisic proti ofiko ceniku za ktery nikdo nikdy Passat nekupoval zcela bezvyznamna.

KejsyRajbek
13. října • 16:12

Je to iba facelift sucasneho B6.

tt
13. října • 17:07

presne tak, je to B6 stejne jako golf6 je je faceliftovany golf5

Assad
13. října • 18:19

Golf6 je faceliftom Golfu3 podla mna. Bez srandy.

Jouza
13. října • 23:49

Dyz vezmes rozmery tech aut, tak bych spis rekl ze nove Polo je facelift Golfa 3.... Jinak Golf 4 je podvozek VW34 - stejna generace jako octavia (hlavni znak je vzadu vleceny ramena)
Golf 5 je podvozek VW35 - stejna jak Octavia II (hlavni znak ze vzanu je multilink). Golf 6 je jen facelift VW35, stejne jak OII facelift - podvozek VW35 s novou elektronikou (na tomto zaklade je Superb II).
Superb a Pasat B5 je na podvozku VW45, Pasik B6 a B7 je na podvozku VW46.Tridu Fabie se mi nechce vypisovat, bylo by to na dlouho....

aaa
13. října • 13:23

Tim se potvrzuje ze se jedna o facelift :-P

aa
13. října • 13:14

To zas bude Passatov jak nasratych na cestach...

homer
13. října • 13:26

Pořád lepší než na cestách potkávat vraky s rádoby stk. Všechny nový vw maj alespoň esp a brzdí.

ObiWanKenobi
13. října • 12:39

ako je zname, u VW treba za vela veci este priplacat, o Audi ani nehovorim. Ale ak sa mylim a je tam rovnaka vybava, tak sa ospravedlnujem a ked uz nas VW oblbuje "novymi generaciami", tak aspon nepyta za ne vela, kedze to su uz davno zaplatene technologie.

Rode
13. října • 13:37

Najit auto, ktere je od podlahy nove, ma naprosto nove technologie, naprosto nove a nenavazuici motory je dnes totalni fikce. To, co predvedl Passat predvadi uplne vsichni. Technologie se nasazuji prubezne, takze novy model toho nabidne jen nepatrne vice, motory se meni prubezne, takze nove generace casto nabidnou to, co stare ke konci zivota apod. tak to je, bylo a bude. A vse je davno zaplacene.Priplatky jsou uplne u vsech a vice mene stejne. Jen s tim rozdilem, ze nekteri to zahrnou do zakladni ceny a jiny ne a necha na zakaznikovi, zda to chce nebo ne. Vysledek byva dost podobny.Takze prosim o info, ktery novy model ve stredni tride je novy, plny naprosto novych technologii a motoru, kdy dany novy model na predchozi nenavazuje.
Mazda6-mazda6 - vybavy stejne, motory z vetsi casti stejne
accord-accord - motory i vybavy z vetsi casti stejne
bmw3-bmw3 - opet to same navazovani
Alfa156-159...a muzeme pokracovat dale. Proste to co vycitate VW byste mel vycitat vsem, protoze delaji jen to, co jiny. Ale komplex zvany VW je silnejsi, nez ego, takze je lepsi jebat do VW, bo to je in.A klidne mne obvinte z toho, ze mam VW, je mi to burt.

MichalH
13. října • 13:51

bože to jsou bláboly... jestli se jedná o facelift nebo novou generaci určuje a nebo právě neurčuje to, zda si je auto podobné nebo má podobné motory...
to bude zřejmě z velké části určovat nová konstrukce platformy, karoserie, použité prvky ve výbavě, bezpečnosti, použité technologie...
takže jestli bych chtěl jezdit nebo nejezdit tou alfou 156, když 159 je podle tebe jenom facelift? tak to opravdu třeba kvůli bezpečnosti nechtěl...
ale jinak máš pravdu v tom, že oblbují všichni všechny, ale tys nás teď chtěl oblbnout taky:-)

Toper
13. října • 14:16

Možná bys mohl vědět, že takové platformy se mění v dobrém případě jednou za dekádu, jindy i po podstatně delší době. ;-)

MichalH
13. října • 14:40

záleží co si představuješ pod pojmem platforma.... jestli myslíš hrubou podlahu, na které se ale zákonitě musí taktéž provádět mezigeneračně změny, tak pak máš zase pravdu... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
13. října • 14:48

On má totiž Rode ve své podstatě pravdu. Sice to napsal hodně okatě, ale na věci to nic nemění. Jsou výrobci, kteří starou techniku obalí novou zakulacenou kastlí a představí nový model, který má v podstatě durchum durch stejnou techniku.
Příklad můžu uvést stařičký Citroen AX (od.r 1985), který nahradilo SAXO (do.r 2002), nebo ZX kontra Xsara. Zde se téměř 20 let stavělo pořád na stejné platformě a podvozku se stejnými motory. Mechanické díly na tyto vozy jsou shodné, stejně jako většina motorů. Ale auta vypadají fyzicky jinak.

MichalH
13. října • 15:13

Jistě, i Fiesta vycházela ještě minimálně v předchozí generaci z platformy představené někde v 86 roku... Jednak je to dané třídou vozidla, ale i tak musely být mezigeneračně minimálně dílčí změny provedeny pro zvýšení tuhosti, potřebné deformaci při nárazových testech, změně rozměrů, vedení kol apod., takže bych to nebral až tak doslova. Těžko dosáhnou výrobci vyšší tuhosti, lepších nárazových testů, lepší aerodynamiky atd. atd. mezigeneračně jenom výměnou kastle. V jednom případě se dá mluvit o faceliftu (BMW snad ani nehovořilo o novém modelu) např. jak uvádí v rámci BMW3, řady E90 nedávná změna... (doufám, že nemyslel přechod z E46 na E90), něco jiného vidím v té alfě 156 vs. 159, byť se tam dá vystopovat řada společných prvků. Stejný objem motoru a podobné výkonové parametry nemusejí nutně znamenat ještě, že nebyly provedeny větší dílčí zásahy - BMW změna materiálu bloku, Toyota přechod na DualVVTI atd. - je to o úhlu pohledu, co je už dostatečná změna v rámci výměny generace nebo co je ještě jenom facelift....

Rode
13. října • 16:11

ne, vy jste to nepochopil. I ta alfa, i to bmw prichodem nove generace nevymenilo vsechny motory, prevodovky, vybavy apod. neprineslo najednou vsechno nove. A to plati i pro ty Japonce. Nic takoveho proste neni. Cast veci je novych, cast novych neni.Mi je uhel pohledu na nejakou generaci, facelift apod. naprosto ukradeny. Bud auto vyhovuje nebo ne. A zda je to facelift, nova generace nebo neco jineho je naprosto irelevantni, mimo nejakeho honeni si tricka.Takze znovu - podivam-li se na nove generace napr. vami zminovane 156-159 - jake prevratne technologie prinesl model 159 napr. na podvozku? je tam nejake nove patentovane zaveseni? typ naprav? co prevodovky, jsou tam nejake nove technologie? co motory? nejake nove technologie? Ne. Je to bud to same, jen prepracovane, nebo to same, nebo neco, co uz stejne na trhu davno je, jen se to pripravilo na miru.Nekdo s novou generaci prida i novou platformu, ktera ma, jak uz tu nekdo zminil zivotnost povetsinou velmi dlouhou, jelikoz neni az tak podstatne, spise urcuje a umoznuje ruzne konstrukce a reseni, nez neco jineho. Nahodi se nova kara, obmeni se par motoru, nektere se nechaji, prida se treba nova prevodovka, nekdy ani to ne, pripad se mozna par veci ve vybave. Tim nova generace hasne.Napr. nedavno nove BMW rady 5, kdyz to srovnam s nasi generaci rady 5, ktera se koupila cca 4 mesice pred prichodem nove, pak marne uvazuji, co tam je TECHNOLOGICKY tak jineho. Motor stejny, prevodovka stejna. Vybavy stejne. Pouzity typ narpav stejny. Takze co je nove? - vzhled, zmeny na podvozku (ne platforma), dilci technologicke upravy na bezpecnosti. Ale ze by tam prislo neco noveho to vazne ne. Takze vlastne jenom facelift, takovy rozsahlejsi, ale facelift.

MichalH
13. října • 18:25

hmmm, tak z tohoto úhlu pohledu je to opravdu debata o ničem... to přijde nová generace tak jednou za půlstoletí jestli vůbec... ale z obecně zažitého pohledu se novou generací označují vozidla s více těmi "dílčími" modifikacemi... a když půjdeme do technických podrobností, které zjevně vás jakožto obyčejného uživatele zcela míjí, tak ano, pak F10 není oproti E60 (to jsou ty BMW) nijak převratné (snad až na zcela novou platformu, pěti- oproti čtyřprvkovému zavěšení vzadu, nová konstrukce motoru 535i, v klasické pětce poprvé použité 8st. převodovky, možnost řízení všech kol, rozsáhlejší použití hliníku atd. atd.)... ale vaším pohledem souhlasím, že je to jenom větší facelift, vodík to nespaluje, tak je to jedno...

Rode
13. října • 22:02

ani vodik nepomuze, ten spalovaly BMW uz v minulych generacich ;)proste tu se resi to, zda tento pasat je nova generace nebo ne. A pritom kdyz jdeme do detailu, delaji ostatni to same. Proste passat s timto modelem prinesl to, co jini u novych generaci. Primerni vzhled, rozmery, mirnou obmenu motoru a vybavy. A novy cenik a hlavne velke halo okolo, aby si soucasni zakaznici modelu uvedomili, ze maji jit menit za dalsi.

Skyline
13. října • 20:44

Goes alias radek ondrasik alias rode neni obycejny uzivatel, ale obycejny provokater.

Rode
13. října • 22:03

skyline - vzdy mne udivuje tvoje prostoduchost. Resis veci, ktere uz stejne kazdy vis a mas desnou radost jaky jsi detektiv. Kdybyhc to taky v kazdem druhem vlakne nepsal, tak bych te chapal, ale takto? :) no co, hlavne ze ti honda slouzi ;)

Toper
13. října • 12:59

A co ti brání se před vypsáním tvé domněnky kouknout na německý web do konfigurátoru a srovnat obsazení výbavy?

ObiWanKenobi
13. října • 14:16

cas, lebo som v praci, nemam cas si tu konfigurovat omladeny Passat :-))

Toper
13. října • 14:30

Na to, kolik sem píšeš příspěvků to tak nevypadá. Ale spíš sem chtěl poukázat na fakt, že bys mohl více přemýšlet a psát méně domněnek. Když si to můžeš i sám ověřit.

Doporučujeme

Články odjinud