Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

Mezi prvním veřejným odhalením nového modelu a začátkem jeho prodejů uběhne obvykle delší čas, ale protože nový Volkswagen Passat není až tak nový, byly jeho ceny odhaleny prakticky okamžitě po premiéře. Známe tedy zatím jenom ty německé, z těch ale bude český ceník tak jako tak vycházet a jsou i pro nás bernou mincí.

Novinka se dokonce hned objevila v německém webovém konfigurátoru VW, a tak si můžete i s nicotnou znalostí němčiny postavit svou novou „bé-sedmičku”. Sestavování je sice funkční jen u verze kombi (alespoň v tuto chvíli), ale vzhledem k tomu, že mezi oběma karosářskými variantami je ve všech provedeních cenový rozdíl rovných tisíc Eur, si snadno spočítáte, na kolik vás v tom či onom provedení vyjde sedan.

Prvním překvapením je, že novinka je v základu levnější než odcházející model. Nový Passat Variant je totiž s cenou od 25 425 Eur o celých 1 300 Eur levnější než dosavadní B6. V přepočtu tak základní cena nového Passatu kombi činí cca 620 tisíc Kč, sedan byste v základu dostali pod 600 tisíc korun. Za tuto částku pořídíte vůz ve verzi Trendline, s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW a šestistupňovou manuální převodovkou.

Nejlevnější diesel 1,6 TDI 77 kW ve verzi Trendline s „manuálem” stojí 27 225 Eur (cca 670 tisíc Kč, příplatek za citelně slabší diesel je tedy enormní), 2,0 TDI 103 kW v základní výbavě pak vyjde na nejméně 29 025 Eur (cca 710 tisíc Kč).

Ve vyšší výbavě Comfortline jsou k mání i další motory. Na 1,8 TSI 118 kW v tomto provedení si připravte alespoň 30 225 Eur (cca 740 tisíc Kč), na 2,0 TSI 155 kW pak 33 150 Eur (cca 810 tisíc Kč). Silnější dieselový 2,0 TDI 125 kW přijde ve výbavě Comfortline na 34 825 Eur (cca 850 tisíc Kč).

Nejvyšší verze Highline další motorizace nepřináší, a tak zaujme už jen ty, kteří touží po lepší (a výhodněji pořízené...) standardní výbavě.

Konfigurátor Passatu Variant B7 můžete spustit zde a dále pokračovat odkazem „Der neue Passat Variant”. Pokud byste se ke konfigurátoru sedanu chtěli proklikat přes prezentaci modelu, můžeme vám předem ušetřit čas - povede se vám to, ale zjistíte jen základní cenu, kompletní sestavení je funkční jen pro kombi a i k němu se lze dostat jen přes hlavní stránku konfigurátoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Na německém webu Volkswagenu si již můžete složit svůj krásný nový kombík...

 

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků