Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

Mezi prvním veřejným odhalením nového modelu a začátkem jeho prodejů uběhne obvykle delší čas, ale protože nový Volkswagen Passat není až tak nový, byly jeho ceny odhaleny prakticky okamžitě po premiéře. Známe tedy zatím jenom ty německé, z těch ale bude český ceník tak jako tak vycházet a jsou i pro nás bernou mincí.

Novinka se dokonce hned objevila v německém webovém konfigurátoru VW, a tak si můžete i s nicotnou znalostí němčiny postavit svou novou „bé-sedmičku”. Sestavování je sice funkční jen u verze kombi (alespoň v tuto chvíli), ale vzhledem k tomu, že mezi oběma karosářskými variantami je ve všech provedeních cenový rozdíl rovných tisíc Eur, si snadno spočítáte, na kolik vás v tom či onom provedení vyjde sedan.

Prvním překvapením je, že novinka je v základu levnější než odcházející model. Nový Passat Variant je totiž s cenou od 25 425 Eur o celých 1 300 Eur levnější než dosavadní B6. V přepočtu tak základní cena nového Passatu kombi činí cca 620 tisíc Kč, sedan byste v základu dostali pod 600 tisíc korun. Za tuto částku pořídíte vůz ve verzi Trendline, s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW a šestistupňovou manuální převodovkou.

Nejlevnější diesel 1,6 TDI 77 kW ve verzi Trendline s „manuálem” stojí 27 225 Eur (cca 670 tisíc Kč, příplatek za citelně slabší diesel je tedy enormní), 2,0 TDI 103 kW v základní výbavě pak vyjde na nejméně 29 025 Eur (cca 710 tisíc Kč).

Ve vyšší výbavě Comfortline jsou k mání i další motory. Na 1,8 TSI 118 kW v tomto provedení si připravte alespoň 30 225 Eur (cca 740 tisíc Kč), na 2,0 TSI 155 kW pak 33 150 Eur (cca 810 tisíc Kč). Silnější dieselový 2,0 TDI 125 kW přijde ve výbavě Comfortline na 34 825 Eur (cca 850 tisíc Kč).

Nejvyšší verze Highline další motorizace nepřináší, a tak zaujme už jen ty, kteří touží po lepší (a výhodněji pořízené...) standardní výbavě.

Konfigurátor Passatu Variant B7 můžete spustit zde a dále pokračovat odkazem „Der neue Passat Variant”. Pokud byste se ke konfigurátoru sedanu chtěli proklikat přes prezentaci modelu, můžeme vám předem ušetřit čas - povede se vám to, ale zjistíte jen základní cenu, kompletní sestavení je funkční jen pro kombi a i k němu se lze dostat jen přes hlavní stránku konfigurátoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Na německém webu Volkswagenu si již můžete složit svůj krásný nový kombík...

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků