Nový VW Passat B7 již zná své německé ceny, jsou nižší než u B6

Mezi prvním veřejným odhalením nového modelu a začátkem jeho prodejů uběhne obvykle delší čas, ale protože nový Volkswagen Passat není až tak nový, byly jeho ceny odhaleny prakticky okamžitě po premiéře. Známe tedy zatím jenom ty německé, z těch ale bude český ceník tak jako tak vycházet a jsou i pro nás bernou mincí.

Novinka se dokonce hned objevila v německém webovém konfigurátoru VW, a tak si můžete i s nicotnou znalostí němčiny postavit svou novou „bé-sedmičku”. Sestavování je sice funkční jen u verze kombi (alespoň v tuto chvíli), ale vzhledem k tomu, že mezi oběma karosářskými variantami je ve všech provedeních cenový rozdíl rovných tisíc Eur, si snadno spočítáte, na kolik vás v tom či onom provedení vyjde sedan.

Prvním překvapením je, že novinka je v základu levnější než odcházející model. Nový Passat Variant je totiž s cenou od 25 425 Eur o celých 1 300 Eur levnější než dosavadní B6. V přepočtu tak základní cena nového Passatu kombi činí cca 620 tisíc Kč, sedan byste v základu dostali pod 600 tisíc korun. Za tuto částku pořídíte vůz ve verzi Trendline, s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW a šestistupňovou manuální převodovkou.

Nejlevnější diesel 1,6 TDI 77 kW ve verzi Trendline s „manuálem” stojí 27 225 Eur (cca 670 tisíc Kč, příplatek za citelně slabší diesel je tedy enormní), 2,0 TDI 103 kW v základní výbavě pak vyjde na nejméně 29 025 Eur (cca 710 tisíc Kč).

Ve vyšší výbavě Comfortline jsou k mání i další motory. Na 1,8 TSI 118 kW v tomto provedení si připravte alespoň 30 225 Eur (cca 740 tisíc Kč), na 2,0 TSI 155 kW pak 33 150 Eur (cca 810 tisíc Kč). Silnější dieselový 2,0 TDI 125 kW přijde ve výbavě Comfortline na 34 825 Eur (cca 850 tisíc Kč).

Nejvyšší verze Highline další motorizace nepřináší, a tak zaujme už jen ty, kteří touží po lepší (a výhodněji pořízené...) standardní výbavě.

Konfigurátor Passatu Variant B7 můžete spustit zde a dále pokračovat odkazem „Der neue Passat Variant”. Pokud byste se ke konfigurátoru sedanu chtěli proklikat přes prezentaci modelu, můžeme vám předem ušetřit čas - povede se vám to, ale zjistíte jen základní cenu, kompletní sestavení je funkční jen pro kombi a i k němu se lze dostat jen přes hlavní stránku konfigurátoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Na německém webu Volkswagenu si již můžete složit svůj krásný nový kombík...

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků