Nový VW Jetta s továrním sportovním kitem překvapivě odhalen (foto)

Myšlenkové pochody koncernu Volkswagen jsou někdy nevyzpytatelné. Nová generace Volkswagenu Jetta se sice sotva stihnula pořádně představit světu a do začátku jejích prodejů chybějí ještě měsíce, VW ale již stihl na Waterfest, tedy na srazu příznivců koncernových vozů v New Jersey, přivézt nejen samotný sériový vůz, ale dokonce kus vybavený prvky originálního příslušenství.

V malé předpremiéře si tak díky webu VWvortex můžeme prohlédnout novou Jettu doplněnou sportovněji vyhlížejícími nárazníky, prahovými nástavci, malým spoilerkem na víku zavazadlového prostoru a černými koly.

Zda se vám tento decentní sportovní kit zamlouvá, nebo nikoli, na to si jistě odpovíte sami. Pokud vaše odpověď bude spíše záporná, pak můžete doufat, že se stane ryze americkou záležitostí. Což se také nejspíše stane.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Volkswagen Jetta se sportovními doplňky z originálního příslušenství VW  Foto: VWvortex

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků