Nový VW Jetta konečně i v Evropě, pod 500 tisíc Kč jej nekoupíte (ceny, nové foto)

34 komentářů

Edie
27. října • 23:27

to Jogurt: Jasně, ať si každej soudruh koupí co chce, já bych si za tyhle peníze koupil nový Mondeo ptž by mi nabídlo víc než Jetta :-)) toť můj názor a nikomu ho nevnucuju ;)

Shimi
27. října • 23:48

Oni ale nechtejí víc, oni chtějí VW. ;-)

Predrag
27. října • 19:02

Proc je v CR pod 500 000 nekoupime kdys v USA stoji 20 000 dollaru anebo 360 000 kc?

Rode
27. října • 19:52

uz pro rozdilne zdaneni, velikost trhu apod. vice mene auta v EU stoji tak o 5, maximalne 10% vice, nez v USA po strance objektivniho navyseni. ostatni je otazkou rozdilnych dani a nakladu, ktere z toho prameni.

Edie
27. října • 15:35

to radsi novy Mondeo za ty penize nez tohle :-))

jogurt
27. října • 19:20

to je svobodná volba každého soudruha. Já bych volil opačně než ty.

PetrPerun
27. října • 10:25

Tak to snad už u VW Přeháněj. Copak si o sobě myslí? Že jsou prémiová třída? Tak k tomu mají hoooooodně daleko.

M.
27. října • 23:16

...jojo.A nejen hooooodně daleko! Hlavně Hooooooondě daleko!!!;-)

Toper
27. října • 10:30

To sice mají, ale taky k ní mají nejblíže z těch neprémiových. ;-)

Shimi
27. října • 10:06

:-D opět nezklamali. Jestli se ty ceny nezmění, tak půjdu osobně pogratulovat šéfovi marketingu. Páč prodávat nižší střední třídu za ceny střední třídy, to už chce hodně velkou odvahu.VW Jetta 1.4 TSI 90 kW = 580.000,-
Ford Mondeo 2.0 107 kW = 560.000,-VW Jetta 1.4 TSI 118 kW = 620.000,-
Ford Mondeo 1.6T 118 kW = 590.000,-VW Jetta 2.0 TSI DSG 147 kW = 740.000,-
Ford Mondeo 2.0T PowerShift 149 kW = 690.000,-

koza bez maskování
27. října • 10:23

až na to, že:v německu stojí Golf Trendline 1.2 v přepočtu asi 465 000Kč
u nás to stejné 376 000Kč navíc s možností dvou paketů asi za 20 000Kč, který ještě zvýrazní velké rozdíly ve výbavách ve prospěch české verzepokud se nebude jetta (do)prodávat za stále stejné ceny jako předchozí generace, tak bude situace u nás úplně jiná. vw jettu totiž při razantním zlevňování v posledních dvou letech pořád držel (resp. kuchnul) a prodeje pak byly jaké byly

mates
27. října • 10:22

jen naprostej bezverec muze srovnavat ve vsem genialni, jedinecna a nestandardni auta produkce VW s takovymi pokusy o auta jako jsou nejakci Fordi, Renaulti nebo nedejboze Mazdy ci Honda..... proste dokud se budou VW i za tyhle nesmyslny ceny prodavat tak nejni duvod zlevnovat na normalni beznou uroven, nekdy se holt zakaznici pro nekoho chovaji zvlastne, a jake vysledky vykazal VW v minulem tydnu vime, velmi slusne.....

M.
27. října • 23:24

Zainteresovaní taky ví, jak se takové výsledky dosahují...nikdo jiný neposkytne takové množstevní slevy na "flotily" vozů koncernu Škoda - VW atd. pro firmy... takže obyč people si nekoupí a když koupí, výsledky neovlivní (myslím prodeje).

Mr. Green
28. října • 1:06

Co brání rejži přistoupit na stejnou taktiku? Že by mizivá konkurenceschopnost v Evropě?;-) Jinak ti ještě více zainteresovanější vědí, že rejže praktikuje přesně to samé zase na svých trzích. Prostě k této politice výraznější podpory prodeje firemních vozů se nakonec uchýlí bez výjimky jakákoliv automobilka za předpokladu, že jí to postavení na daném trhu dovolí. Takové BMW má v SRN ještě agresivnější politiku než koncern a nikdo mu to nemá za zlé.

M.
27. října • 23:18
kix
27. října • 20:51

jen naprostej tupec může srovnávat výsledky prodeje s kvalitou..to co se nejvíc prodává zdaleka není to nejlepší to platí ve všech odvětvích..vw není ničím lepší jak ostatní značky,spíš bych řek že je pod průměrem(neříkám šunt!) ale má užasnej marketing kterej dokáže lidi krásně oblbnout,ví kam zainvestovat, kde se má nacpat aby lidi uvažovali auto=vw apod. a že bejt v servise x za rok je úžasná spolehlivost(uvádím pouze příklad,jen znám hromadu lidí co i když lítaj po opravách každou chvíli tvrdí jak je to auto spolehlivý a že jiný značky tam podle nich musí být ještě častěji),ano vw má nejlepší marketing ze všech automobilek tím ale jeho nejlepší a geniální končí

Rode
27. října • 21:44

a kdo je ten nejlepší? automobilky jsou firmy a ty mají přinášet zisk svým majitelům. A toto se volkwagenu daří. navyšuje tržní podíly, kupuje konkurenci a prodává. Marketing je součástí firmy, to není jenom linka, je to komplet. Od prvních dodavatelů po poslední servis a to očividně funguje.
Navíc ani když půjdeme do detailu, tak v čem je to pod průměrem? Kdo tedy nabízí více než Volkswagen?
Kdo nabízí v nižší střední 4x4, dvouspojku, šestivál, výkony 250 koní, adaptivní podvozky, funkční palubní a navígační systémy apod (a to posledních 8 let). Kdo z těch konkurentů ve střední nabízí adaptivní tempomat, 4x4, dualspojky, šestiválce, 300 koní, palubní systémy, programy individualizace apod.?
Kdo? Ford? Peugeot? Citroen? Renault? Honda? Toyota? Mazda?ano, můžete přijít s tím, že Toyota ma hybrid - má a co? Co má dále? Co honda? skvělé motory? co to je skvělý motor? Co třeba Citroen má takové super? Hydractive v jednom a půl modelu? No super, adaptivni podvozek taky není úplně marný.Prostě Volkswage nabízí chtě nechtě až na pár vyjímek vše, co lze najít u konkurence. Mimo naprosto ojedinělou řídící zadní napravu Renaultu a Hybrid který ovšem u Toyoty dostante více méně v okrjaových modelech a u Hondy také nabízí vše a více, než konkurence. S možností individualizace.A než zase někdo spustí o tom, jak má známého co se mu VW sere a má XY co má 500tkm a bez problémů - pak proč ne. Tyto problémy a opačné zkušneosti nalezneme všude. Jelikož znám pár majitelů autosalonu různých značeko mohu ubezpečit, že termíny jsou plné u všech automobielk bez vyjímek.Než někdo začne řešit že jsem nějaký VW fans, pak na to řeknu, že je mi to u xxxx, prostě nebudu zavírat oči. I když mám auto jiné značky a VW se u mne, pokud se něco nestane, neobjeví nikdy, jelikož mi tato auta nic neříkají, tak to neznamená, že budu hanit to, co funguje a je nějaké.

jogurt
27. října • 21:43

Jako amatérský názor hezké, ale nemá to nic společného s realitou. Miliony zákazníků nekupují každoročně VW za vyšší ceny než výrobky Ford a Hyundai proto, že by byli zmáknutí marketingem, ale proto, že za ty peníze dostanou solidní auto s extrémní životností, nadprůměrnou servisní sítí a slušnou možností ojeté auto realizovat na secondhandovém trhu. Že si sbor českých puberťáků notuje v jiném názoru je z globálního pohledu úplně bezvýznamné.

Shimi
27. října • 23:46

to jogurt: Ano, tato reakce je přesně ukázka toho, že marketing VW funguje dokonale. Solidní auta s extrémní životností, servisní síť, secondhandový trh, bla bla bla. Kdysi jsem tomu taky věřil, ale po zkušenostech jsem prozřel. Jsou to auta jako kterákoliv jiná, nic víc a nic méně. Celý systém je dokonale propracovaný a krásně to jde vidět na matce a dcerách, kdy jsou po sestupný linii nastavovány rozdílné ceny BEZ vlivu na kvalitu. Zjednodušeně řečeno, jeden a tentýž produkt za x cen.P.S.: Jak rád bych byl puberťák.

jogurt
27. října • 19:17

já nechci víc rozdmýchávat vášně teoriemi na téma, co je auto a co jen pokus o auto, dopustím se jen komentáře na téma zkušenost se dvěma rozdílnými vozy za poslední týden:
Ford S-Max TDCI a VW Golf Variant 1,6TDI.
Začnu zklamáním: S-Max: ač jde o prostorově friendly auto, naplnil mě dvěma pocity značného zklamání: 1) šílený palubní počítač s ještě šílenějším displejem, nepřehledný, zmatený a 2) motor: ve velkém autě sice docela snesitelně dynamický, ale s vrcholně nepříjemným bručivým zvukem, subjektivně horším, než pumpe-düse, zvuk není tak ostrý jako PD, je ale podstatně víc obtěžující nepříjemným akustickým spektrem.
Příjemné překvapení: Golf Variant a jeho 1,6TDI. Zatím nejkultivovanější čtyřválcový diesel, s kterým jsem kdy jel, zvenku i uvnitř, bez jakéhokoli náznaku ostrého kopance při záběru turba, slušně táhnoucí bez vadnutí od 1600 do 4600 otáček a s výrazným poklesem zátahu až nad hranicí 5000. 77kWje sice na spodní hranici použitelnosti pro tento vůz, ale projev motoru je výborný a spotřeba kolem 5l při běžné a těsně pod 7 při jízdě nadoraz jsou taky OK. Při ceně slušně vybaveného auta pod 500tis. to je dobrá volba.

Toper
27. října • 10:19

Asi by ses na to měl už jít připravit, koupit kytku a tak. B-]
Tady neustále někdo vykřikuje, že se koncern prodává za nehorázné ceny a podobné nesmysly.
Každý si může přečíst, že VW rok co rok prodává ohromné množství vozů, a třeba naše Škodovka každý rok uzavírá jako rekordní ve své historii.
Mají sebevědomí, mají i své ceny, nemusí se podbízet jak to dělá třeba Renault. A přesto stále prodávají.
A určitě ani ty sám, kdybys podnikal, bys svoji práci neprodával za míň, pokud bys ji mohl bez problému prodat podstatně dráže. Nebo jsi charita? ;-)

CJo
27. října • 9:30

Nadherne auto. Uz sa tesim, ked ju uvidim nazivo ;-)

Tomas B
27. října • 9:45

tipnul bych, že to u nás bude o chlup levnější

marekabe
27. října • 8:57

Dosť sa podobá na Audi A4 nie?????

L@lek
27. října • 9:03

Hlavně se dost podobá asi dalším pěti VW, které jsou současně v nabídce... Nevim, nějak se mi tento směr VW nelíbí. Když z dálky ani nepoznáte, jestli na tom parkovišti stojí VW za 300 tisíc nebo za milion...:-/

Bolek
27. října • 9:22

Jsou lidi, kteří si nepotřebujou dokazovat a ukazovat, za kolik si pořídili auto.

Rode
27. října • 9:12

toto je u kazde automobilky, akorat jenom u VW to vsem vadi.

Unnamed
27. října • 11:18

Ukaz mi dve Hondy, ktere si jsou podobne...

Rode
27. října • 11:27

a koukam, ze hondari sazi na svou jedinecnost. jinak kdyz neco chces, tak zebrej a pros. pokud jsi ale slepy, tak to, ze to pusobi napr. pri pohledu zepredu dost podobne stejne nepoznas. ja vim, argumenty typu - jeden ma modrou a druhy cervenou barvu, nebo to plexi je o 3cm delsi a uhel zkoseni je o 5stupnu jiny se taky najdou. Takze i Honda si je podobna, byt ne treba tolik a byt ne jako celek. Ale i u VW je problem jen predni maska. nebo pokud nekdo vidi podobnost napr. z profilu meti Touaregem a Passatem, tak za to mu ja vazne nemuzu.resize.like.cz ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Unnamed
27. října • 14:42

Samozrejme ze Honda Civic, Civic Type S a Civic Type R jsou stejne. Protoze to je stejny model. To je snad kazdemu jasne, ze se budou lisit jenom v detailech. To same Accord Sedan a Accord Tourer. Tady jde o to, ze si nejsou podobne ruzne modely. U VW zepredu malem nepoznas o ktere auto jde. A to vlastne plati o vetsine nemeckych znacek.

Rode
27. října • 15:34

mate tam prece Civic, CR-Z, Insight a pak Accord a Legend. dve skupiny aut, co jsou si podobne a i mezi temi jsou podobnosti - styl apod. napr. styl tvarovani masky apod. asno z boku je samo hatch jiny, nez sedan, ale to je i u VW. Takze ano, VW modely jsou si podobnejsi, nez modely Hondy to ja klidne priznam. takovy Peugeot mel taky naprosto stejnou drzku. Takze pokud jste chtel ukazat hondu jako auta, ktera si jsou mene podobna nez VW pak souhlasim. Pokud to mela byt demonstrace toho, ze u Hondy maji vsechny modely jinou tvar, pak nesouhlasim.

TT
27. října • 8:21

Bora, Vento nebo proste jen Golf s kufrem :-)

Belf
27. října • 13:21

:-)
Předražená mrdečka.....Ochcávka s jinou maskou.....
Vy,kteří máte rádi tyhle sterilní vozítka bez nápadu,oni soudruzi z Německa brzy budou veeeeeelmi slevňovat.... jen co Čína omezí dovoz....:-D

Tom
28. října • 9:59

Ale oni v Cine vyrabi, takze to nebude problem:-)

Doporučujeme

Články odjinud