okopírovaný c4
Pokračuje nezměrné pokrytectví automobilek. SUV elektromobil - etalon maximalizace marže na úkor efektivity, životního prostředí, a hlavně na úkor peněženky zákazníka. Konkurence žádná. Nabídka záměrně omezovaná.
Mohl bys to pls trosku rozvest? Proc jsou automobilky pokrytecke? SUV demence souhlas. Ale porad mas spoustu nizkych aut, ale zakaznici chteji vysoke, protoze se citi bezpecne....
Tak, když už mě neoslovuje technika, tak alespoň kdyby mě překvapil design, ale ani to se nekoná. Furt stejný bábovky.
Tak z fotek ID.5 jasně ukazuje, že je to jen nafouklé ID.3. ID.4 to umě maskuje a vypadá jako o třídu větší auto. ID.5 ve mě evokuje spíš malé sedánky ala Koleos atp. Uvidíme naživo.
Sedánek Koleos ?Na čem funguješ ?Tráva to nebude
Neskutečná cenzura tady.Cokoliv proti koncernu je nemilosrdně smazáno. Krachující VW je stejný lživý ubožák jako tenhle web.
ale houbeles, smazali jen tvoje primitivní výlevy
Podle sebe soudím tebe. Zamysli se nad sebou, pokud jsi toho schopen
VW a jejich ID řada = zkrátka jejich zkratka k bankrotu . Ende.
zatím to tak rozhodně nevypadá, právě naopak
To jako opravdu? Tesla je masakruje v prodejích BEV a v klasických je masakruje už každý i Dacia. VW vyrábí už dlouho jen na oko, na sklad, prodeje má směšné.
Plácáš nesmysly, Tesla vyrábí EV 10 let, VW 2 roky a počty prodaných ID./e-tronů/Enyaqů a Taycanů jsou velmi slušné a na skladech se nic z toho ani neohřeje.Problém VW není výroba a prodej EV, ale to, že na rozdíl od Tesly nemá vlastní nabíjecí síť. Což se vyřeší velmi rychle.
VW vyrábí EV už 45 let, oprav si to. To ještě Elon prděl do plenek. B-]
Neujede 520, ale stěží 350. Což moc nevadí, víc důležitá je rychlost nabíjení, nabíječek je všude jak psů a nejde o to, jestli zastavíte každých 250 nebo 350km, ale jestli tam budete stát 5 minut nebo 30.
To vadí docela dost, protože v zimě máš dojezd na polovině. Tzn, že se neotočíš ani na trase Praha - Liberec. Nabíjení mimo domov znamená za draho, navíc nemusí být vůbec volné nabíjecí místo a tady v čr s těmi zázračnými rychlodobíčkami budeš čekat min půl hoďky. Takže pohon na dvě věci.
Blbost, v zimě nemáš dojezd na polovině, pokud máš tepelné čerpadlo. Topení pak neubere z dojezdu skoro nic. A ani když ho nemáš, není to polovina, ale nějakých 15%. Si laskavě uvědom, jak topí obyčejný domácí ventilátor s pouhými 2kW... a tady je motor 100x výkonnější, topení nestojí za řeč.
Sedmeš do promrzlého vozu a vytopení ubere 80km, když máš promrzlou baterku dojezd je na polovině.
u Fiatu 500e s pidibaterčičkou nebo elektrodacie určitě. U normálního EV s baterií 70+ kWh topení skoro nepoznáš.
po 98000km s e-tronem bych si to dovolil uvést na pravou míru. Poznáš a nepoznáš. Po startu promrzlého vozu je první minuty jízdy indikace dojezdu opravdu tristní, protože na prvních pár kilometrech vypadá spotřeba šíleně, jenže pak to začne skákat k normálním hodnotám a reálný úbytek dojezdu v zimních podmínkách je kolem 10%. Jinak řečeno, dlouhodobý průměr v létě mám 23kWh/100km (odpovídá dojezdu necelých 380km) a v zimě 26kWh/100km (340km).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.