Nový VW ID.5 oficiálně: Elektrické SUV-kupé má až 299 koní, ujede 520 kilometrů

20 komentářů

pacho
6. listopadu • 21:00

okopírovaný c4

Gouda
3. listopadu • 23:33

Pokračuje nezměrné pokrytectví automobilek. SUV elektromobil - etalon maximalizace marže na úkor efektivity, životního prostředí, a hlavně na úkor peněženky zákazníka. Konkurence žádná. Nabídka záměrně omezovaná.

Karel
4. listopadu • 15:22

Mohl bys to pls trosku rozvest? Proc jsou automobilky pokrytecke? SUV demence souhlas. Ale porad mas spoustu nizkych aut, ale zakaznici chteji vysoke, protoze se citi bezpecne....

JAC
3. listopadu • 22:25

Tak, když už mě neoslovuje technika, tak alespoň kdyby mě překvapil design, ale ani to se nekoná. Furt stejný bábovky.

Moik
3. listopadu • 19:39

Tak z fotek ID.5 jasně ukazuje, že je to jen nafouklé ID.3. ID.4 to umě maskuje a vypadá jako o třídu větší auto. ID.5 ve mě evokuje spíš malé sedánky ala Koleos atp. Uvidíme naživo.

.Odpověď.
3. listopadu • 20:35

Sedánek Koleos ?
Na čem funguješ ?
Tráva to nebude

Odpověď
3. listopadu • 18:42

Neskutečná cenzura tady.
Cokoliv proti koncernu je nemilosrdně smazáno.
Krachující VW je stejný lživý ubožák jako tenhle web.

Jan Taraba
3. listopadu • 18:46

ale houbeles, smazali jen tvoje primitivní výlevy

Odpověď
3. listopadu • 18:55

Podle sebe soudím tebe. Zamysli se nad sebou, pokud jsi toho schopen

Odpověď
3. listopadu • 15:44

VW a jejich ID řada = zkrátka jejich zkratka k bankrotu . Ende.

Nojono
3. listopadu • 15:56

zatím to tak rozhodně nevypadá, právě naopak

Odpověď
3. listopadu • 16:05

To jako opravdu?
Tesla je masakruje v prodejích BEV a v klasických je masakruje už každý i Dacia.
VW vyrábí už dlouho jen na oko, na sklad, prodeje má směšné.

Jan Taraba
3. listopadu • 16:52

Plácáš nesmysly, Tesla vyrábí EV 10 let, VW 2 roky a počty prodaných ID./e-tronů/Enyaqů a Taycanů jsou velmi slušné a na skladech se nic z toho ani neohřeje.
Problém VW není výroba a prodej EV, ale to, že na rozdíl od Tesly nemá vlastní nabíjecí síť. Což se vyřeší velmi rychle.

Kuk Vykuk
8. listopadu • 2:48

VW vyrábí EV už 45 let, oprav si to. To ještě Elon prděl do plenek. B-]

Jan Taraba
3. listopadu • 15:06

Neujede 520, ale stěží 350. Což moc nevadí, víc důležitá je rychlost nabíjení, nabíječek je všude jak psů a nejde o to, jestli zastavíte každých 250 nebo 350km, ale jestli tam budete stát 5 minut nebo 30.

Nene
3. listopadu • 16:57

To vadí docela dost, protože v zimě máš dojezd na polovině. Tzn, že se neotočíš ani na trase Praha - Liberec. Nabíjení mimo domov znamená za draho, navíc nemusí být vůbec volné nabíjecí místo a tady v čr s těmi zázračnými rychlodobíčkami budeš čekat min půl hoďky. Takže pohon na dvě věci.

Jan Taraba
3. listopadu • 17:14

Blbost, v zimě nemáš dojezd na polovině, pokud máš tepelné čerpadlo. Topení pak neubere z dojezdu skoro nic. A ani když ho nemáš, není to polovina, ale nějakých 15%. Si laskavě uvědom, jak topí obyčejný domácí ventilátor s pouhými 2kW... a tady je motor 100x výkonnější, topení nestojí za řeč.

Nene
3. listopadu • 17:35

Sedmeš do promrzlého vozu a vytopení ubere 80km, když máš promrzlou baterku dojezd je na polovině.

Nojono
3. listopadu • 17:43

u Fiatu 500e s pidibaterčičkou nebo elektrodacie určitě. U normálního EV s baterií 70+ kWh topení skoro nepoznáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Taraba
3. listopadu • 18:12

po 98000km s e-tronem bych si to dovolil uvést na pravou míru. Poznáš a nepoznáš. Po startu promrzlého vozu je první minuty jízdy indikace dojezdu opravdu tristní, protože na prvních pár kilometrech vypadá spotřeba šíleně, jenže pak to začne skákat k normálním hodnotám a reálný úbytek dojezdu v zimních podmínkách je kolem 10%. Jinak řečeno, dlouhodobý průměr v létě mám 23kWh/100km (odpovídá dojezdu necelých 380km) a v zimě 26kWh/100km (340km).

Doporučujeme

Články odjinud