Všimněte si, že cena a dojezd je úplně na konci článku:) Protěže to je nejslabší parametr.
Toyota vzoremCEO Volkswagenu přiznal, že japonská automobilka je pro Wolfsburgské měřítkem úspěchu. „V posledních pěti až šesti letech Toyota zvýšila svůj náskok, který před námi má,“ podotkl CEO VW AG. Zároveň však dodal, že má plán, kterým hodlá v příštích deseti letech náskok stáhnout a Toyotu předehnat. A v čem konkrétně?Podle analytiků se má Volkswagen od japonského výrobce co učit. Roční prodeje Toyoty se rok od roku zvedají a to i v Evropě .........
https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2021/10/... ...
In a recent study of 900 top companies, VW came out on top of the list by owning a total of $192 billion in debt. This means Volkswagen is the world's most indebted company. This means that VW actually has more debt to pay than some countries such as South Africa and Hungary.
co požírá přední pneumatiky?
https://youtu.be/KuHRiHrGlUQ...
Přetižení PrehuštěníPromiň, že tak pozdě,ale komplet mi spadnul systém
Systém v hlavě?
Nemohl jsi si nechat ujít se předvést viď.Máš za jedna šprte.Škoda,že tě nikdo nepochválí,ani maminka,max. tak Dr.Chocholoušek.
nečetl článek, tam se redaktor zminuje o výkonu na přední kola, já mám v obou autech asr i abs a další a když to koncern neumí a zničí si pneumatiky, tak asi je někde chyba v šetření.
Geometrie kolTlumiče Špatné brzdyPodhuštění Řidič Kvalita pneumatikyKvalita povrchu silniceTeplota pneumatiky Teplota povrchu silniceA pak nový druh bakterií, použité pneumatiky si dají ke svačině
Ten interier je neuveritelne odporny. Pripomina mi autobusy pre rozvojove africke staty 3-[
Celkem se mi líbí, ale interiér je velká chudoba. I to Polo má hodnotnější interiér. To si snad dělají srandu. H/K jsou fakt jinde.
Asi stárnu, ale pojetí přístrojových desek na mne působí, jakoby mi výrobci naznačovali, že jako řidič jsem v autě zbytečný, hlavně že se baví zbytek posádky... Nesnáším volant bez pořádných budíků a trčející gigantický tablet uprostřed... V podstatě mne to uráží.
Oni už nemusí dělat automobily pro lidi, dělají je pro androidy humanoidy s řídícím systémem android a těch je dnes už většina. Takoví jako jste vy je už tak málo, že se to nevyplatí.
Automobilky, které dnes zase myslí jen na řidiče, dneska mají problém prodat auto - viz. např. Alfa Giulia.
Souhlas. Bohužel Alfu vnímám jako výrobce, který vyrábí auta, kterou by každý chtěl mít, ale nikdy si ji nekoupí... Domnívám se, že si za to může svojí historií, zejména obavou z životnosti. Přitom jejich interiéry považuji za vrchol blaha, prostě nádheru.
Spolehlivost v dnešní době, kdy ty auta mají legislativně přikázáno, co všechno se v nich musí pokazit už v základní výbavě fakt nemá smysl řešit. Spíš poprodejní servis, kde je na tom Alfa nejen u nás bídně. Nicméně já bych si ji i klidně koupil, ale nic pro mě nemá. Chybí ji Sportwagon, na Stelvio jim prdím. I když patří k nejzábavnějším a nejkoukatelnějším škatulím, tak ještě pořád mě osobně škatule neoslovují. Alfu 156 Sportwagon dodnes považuji za jeden z nejkrásnějších "kombíků", co kdy vznikl. Od Giulie jsem čekal nějaký "sexy" shootingbreak, místo toho přišlo Stelvio.
Alfa Romeo - auta s leprou. Taky nikdy nevíš co ti dnes za jízdy upadne.
To můžeš říct o většině evropských značek. Tímhle bych se vůbec netrápil.
Obávam sa, že sa VW čoraz viac vzdaľuje od mojich zákazníckych preferencií.A nebude to rozhodne iba cenovou politikou, ale aj divným dizajnom a technikou.
Za mne VW se svým elektrodesignem chrlí jeden hnus za druhým. Dá se říct, že dělají nejškaredší el.mobily. Stačí se podívat o pár stánku vedle na nový e.Megan, který má taktéž premiéru, na Kiu EV, Ionig, Teslu, Mustang e. mach, Pumu,..... vše je více koukatelné než ty rozteklé zmrzliny od VW. Jako by jim je kreslil Jiránek.
Za mě je zrovna baterkovej Mustang na živo takové zklamání, že bych jej dal ještě hluboko pod ty zmrzliny.
Za hezčí zadek si rád připlatím, ale kde je?
To už opravdu Dacia Logan za 300k je hezčí auto , to je bez debaty. VW AG zabal to !!!
Nevidím důvod jim přát konec. Jen si prostě od nich prostě nic nekoupím, protože mi nemají co nabídnout.
Jenže jejich nemohoucnost a zadlužování je problém velice široký. Bude lepší včasné ukončení a počátek něčeho nového, progresivního, VW je brzda ekonomiky už dlouho. Spousta špatných rozhodnutí a nechuť si přiznat chyby je cesta do pekel, do kterého se dostane i spousta nevinných, pokud se to nechá zahnívat a jen brát další a další půjčky. Jiná firma už by dávno vyhlásila dobrovolně ochranu před věřiteli a začala problém řešit. Je třeba ráznou změnu !
Brzda ekonomiky jsou politici ... VW je v tom napul nevinne. Ekonomika je centralne rizena a podle toho to taky vypada. Bez zeleneho fasismu by VW a dalsi znacky vyrabeli auta, ktera chteji zakaznici a ne auta, ktera chteji politici
ja by som skôr napísal " na púl vinen"
To je tak nevzhledné , to je jako ptačí hnízdo, poskládané dohromady.Ať už to zabalí VW AG hned a nějak to dopadne. Hlavně se nebudou všichni trápit. Jejích zadlužení každým dnem vzrůstá raketovým tempem a to se bavíme o částce ,jakou je zadlužen celý stát, například Maďarsko. Nejlepší bude řízený bankrot a třeba vznikne něco zajímavého, nového.
A zde je inspirace pro celou řadu ID https://www.google.com/search...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.