je to zajímavý, jak se tady dočítám, jak je Golf špatný apod. On je už nějakou řádku let nejprodávanější v Evropě a to s náskokem a od IV generace, se mu všechny značky chtějí přiblížit a být jako Golf...
Tak jsme se zase dozvěděli, že je to drahé a že si to nikdo nekoupí. Jak objevné. A zase na konci roku bude Golf s náskokem padesáti koňských délek nejlépe prodávané auto v Evropě a konkurence bude jenom smutně žmoulat své zmuchlané hučky v koutě a závistivě poukazovat na ceny předraženého Golfu. A s příštím face nebo s novou generací to bude zase stejná písnička, je to drahé, nikdo si to nekoupí, bác a zase nejprodávanější kára Evropy a tak pořád dokola. Já už tyhle diskuze pamatuji nejméně 15 roků a pořád jsou stejné a výsledek také.
A ted mi vysvetlete svou vetu"Tak jsme se zase dozvěděli, že je to drahé a že si to nikdo nekoupí"Golf je nejprodavanejsi auto v evrope uz nevim kolik let, nebo se pletu?Podle ceho tedy dojde nekdo k zaveru ze "si to nikdo nekoupi" u auta, ktere si kupujou lidi (v evrope) nejvic ze vsech?
nepoznal jste ironii?Skvela reakce na zdejsi anti VW kids....
Ne. vy to nechápete. Všichni jsou zmanipulovaní. Redaktoři - protože píšou lživé články, zákazníci - protože kupují špatná auta, fleety - protože nakupují za nejvýhodnější ceny. Už to konečně pochopte, že tohle všechno je konspirace.... :-D
Ale jistě že všechno ne. Vysvětlení je jednoduché, jsou za tím prachy. Pokud jsi se setkal někdy v reálu s prací novinářů (jakýchkoliv).... Vždyť si porovnej práci našich novinářů a těch zahraničních, podívej se na ty bláboly v autosalonu atd. atd. A že folks dokáže přesvědčit dost lidí, že si kupují něco lepšího svědčí o vynikající práci jejich oddělení propagandy.
No jsem rád, že když vítězí VW, je to díky propagandě, zatím co kdyby vítězila vaše oblíbená značka, bylo by to jistě díky kvalitě produkce:-D
Nemám oblíbenou značku, jen porovnávám a to jak různé zdroje, tak parametry.
Hele vy chytrolini, komu se to líbí a má na to, tak si to koupí, mě se vw golf 7 líbí, ale nemám na to,takže si ho nekoupim, což ale neznamená, že tady začnu vychvalovat hnůjdaj atd... Prostě golf 7 je top a 400 tacu je přiměřená cena..
Přece neznamená, že když nemáš ani na to Hjundé tak ho musíš nazývat takto dětinsky hanlivě.
Pani su tu predsa aj ine znacky. Mnohi sa tu spravate ako male deti, ktorym zobrali hracku.B-]:-D
Zdražujou nejen tady, protože dízlgejt a nějaký skončení intervencí ČNB ve smyslu zlevňování je jenom zbožný přání.
Nýmandi, ted zdraží, po ukončení intervencí až bude EUR za 25 tak budou přes PR řvát jak na lesy jak je hned 10% sleva protože jsou féráci a ovčané budou chrochtat jak je ten koncern "upřímnej" :-O
Tak někdo ten průser s dieselem musí zaplatit. Přece bys nechtěl, aby si majoritní akcionáří utrovali od huby. :-D
Pro někoho by byl golf i zadarmo drahý, viz diskuse... Teď realita. V roce 2004 jsem kupoval VW Polo bez klimatizace přes 400.000,- a nemám s tím problém, v té době to bylo dobré rozhodnutí stejně jako Superb L+K přes 1.2mega bez navi, bez bufíku, skoro holátko... :-D
Tak je to tvoje rozhodnutí, já si také vybral podle sebe. Přesto mi na mysl okamžitě přišla otázka, jak je v autě bez klimatizace při teplotách v létě, které se blížily často ke 40°C, jako předloni? Obcně při vyšších teplotách to asi moc příjemné nebude.
No, tak to gratuluji B-]
Není vhodnější spíš "Upřímnou soustrast"?
Nechapu proc to lide porad kupuji za ty prachy. "Ja zapomnel vlastne jsou na to levne dily jako na vuz skoda penez."
Děkuji, ale tolik peněz za tak male auto a holé auto . . .za ty prachy už měli ty full led světla dát do základu . VW je fakt total úlet už nějakou dobu, a škodovka se veze s nim . vidím, že diesel gate neuškodil VW ale zákazníkům , protože u všech modelů jdou ceny nahoru, aníž by zvýšili základní výbavu. důvod? zdražili snad plechy? ale kdeže, potřebujou se zahojit tak ted natáhnou nás. . .samožřejmě VW tím nahrává i dalším automobilkám, které zdražují své nové modely, viz trapný soused z nošovic Hyundai , když jeho i30 je za 400tis akorát přihodili pár věcí do výbavy navíc aby na první pohled oproti odporné oktávce to vypadalo hodně vybaveně, za + - stejný peníz , a v tomto stínu se povezou ted všichni. kdo by kdy řekl, že malý korejec bude cenově stejný jak sice hnusná, ale velká oktávia.....hold VolksWagen svět v prdel obrácí :-)
Zajímalo by mne, které auto této třídy máš v nějakém výbavě a zároveň aby vyhovovalo všem. Když jdeme napříč trhem tak každé auto má určitou diskvalifikaci proč si ho někdo nekoupí.308 - vyšší lidé přes volant nevidí na budíkyMegane - v zimě topí až po dlouhé doběCeed, i30 - dítě v sedačce vzadu nic nevidí z oknaAstra - spolehlivostMazda3, Auris, Civic - absolutně malý vnitřní prostor nevhodný pro rodinuatd.Když si ale dáš všechny auto do srovnatelné top výbavy, tak se vždy dostaneš na cenu 700 tKč. Pouze u asijců to nelze protože ti mají pevně dané stupně výbavy.A jen tak mimochodem, kterou značkou jezdíš Ty?
Zdražil hlavně motor.Problém je, že dnes každý chce špičkový motor a bohatou výbavu v základu.Ale za to se připlácelo vždy.
Takže ten litrový tříválec je ten lepší motor? Tak to tedy děkuji pěkně. :-( Myslím si, že stačilo trochu vylepšit tu 1.2 verzi a byl by ještě lepší motor, ale tentokrát to myslím vážně.
Než příště stvoříš tento blábol, tak se zkus podívat, kolik stojí nejlevnější Octavia po faceliftu a jakou má výbavu a to porovnwj s konkurencí. tedy s i30, kterou zbytečně vytahuješ. Nezpomeň, že má Octavia jako bonus navíc vlečku a budeš ji mít jen v krásné základní modré barvě, na plecháčích, bez tempomatu, bez vyhřívaného volantu a sedadel... https://www.hyundai.cz/modely/i30-2017... OCTAVIA ACTIVE 407 900 Kč3ramenný volant PURKola ocelová (6,5J×16"), kryty TektonInfotainment Swing 6,5", 4 reproduktory, slot na SD kartu, USB, Apple konektivitaHalogenové světlomety s denním LED svícenímStřešní nosič, černý (combi)Výškově nastavitelné sedadlo řidičeZadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopnéElektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě vozuSada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku vozu a klíče na kola)Start-Stop systém a rekuperace brzdné energieKlimatizace manuální, chlazená schránka u spolujezdceAirbagy řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy a kolenní airbag řidičeESC včetně ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, ESBS, XDS+, MKBKontrola tlaku v pneumatikáchZadní LED sdružené svítilny
Snažíte se zbytečně. Hujdaj má ted porovnávací webík:http://porovnejhyundai.cz/... Ale alespon odkazuje na web s nezávislými testy....
Já se o nic nesnaží, já jsem neměl zapotřebí u článku s Golfem začít řešit Octavii a Hyundai, ale mohlo mi dojít, že hlásná trouba Škodovky se do toho příjde také zamíchat. Já nevlastním auto ani jediné z automobilek zde vzpomenutých, já jen reálně porovnal druhému troubovi o čem píše tak, aby to nemusel hledat, evidentně to neumí.Odkaz posílej jemu, ne mi, já ho znám dlouhé roky, přesto jsem se na to podíval a hned vidím, že v porovnání nějak vypadly položky u i30:- vyhřívaný volant - systém varování před čelním nárazem FCWS a autonomní nouzové brzdění AEB do 180 km/h- automatické přepínání dálkových světel AHB- automatické světlometyKdepak udělali soudruzi z propagandy Škody chybu. Nejspíš nechtějí přiznat, že Octavia je opravdu drahá. A všimnul sis na konfigurátoru Octavie této věty?"Třída sama pro sebe"
Svata pravda: Skutecne nekoupime. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.