Nový VW Golf se vyrábí ještě rychleji než dříve. Využívá přes 1,3 kilometru kabelů

25 komentářů

Kuk Vykuk
23. října • 22:11

"Nový VW Golf se vyrábí ještě rychleji než dříve."Se není čemu divit. Vždyť potřebujou prodat co nejvíc spalovacích popelnic a rakovinometů dokud ještě můžou než budou mít s těma jedama utrum. Zubatá už si brousí kosu k poslednímu máchnutí a bude šlus. :-DB-]

Úder pravdy
23. října • 22:28

Kuku, opět ti zřejmě docházejí medikamenty. Elektrovozy mají přece emise vyšší. Takže tu máme volbu mezi přímé nižší x nepřímé vyšší.

Kuk Vykuk
24. října • 18:08

Až domeleš ty howna kterým věříš, tak se zavři do garáže, nastartuj a zhluboka dýchej ty svoje přímé jedy. Udělá ti to moc dobře. B-]

Eman
23. října • 19:36

Nezajímají nás spalovací auta. Přátelé elektromobility, mám na vás prozbu. Na serveru hybrid máme velkou komunitu příznivců elektromobility. Bohužel v poslední době je tam několik jedinců, podporující spalovací motory, který svými závadnými názory komunitu začínají pomalu jistě rozkládat. Jde hlavně o nějakého runnera a hybrid6. Budu rád, když příznivci EV z těchto stránek se na stránkách hybrid cz zaregistrují a pomohou nám držet komunitu při sobě. Je potřeba ve veřejnosti vyvolat pozitivní přijímání EV jako celku a neustálé zpochybňování od těchto osob je tomu překážkou.

Lojza
26. října • 1:04

to je spravny, ze ji rozkladaji. Zelena sekta s levicackym mysleni co by vsem narizovala patri na Sumavu pripoutat ke stromu retezem a klicky od zamku zahodit do Vltavy.:-))

Michal
23. října • 21:20

Tak to abych tam prinesl osvetu i ja. Verim, ze tam je spousta zaslepencu s pocitem ze setri prirodu.

PanHajzl
23. října • 20:14

Přidávám se do elektrokomunity! Koupil ksem elektroještěrku Balkancar :D

Zelí
23. října • 20:36

Tam bys fakt nezapadl, měl bys největší dojezd !!!!

.
23. října • 20:17

To bys tam nezapadl, jako jediný majitel elektrovehiklu bys vyčníval.

Tom
23. října • 20:01

Ty seš Eman, ale pobavil si :-D, super příspěvek.

Eman
23. října • 21:58

Čím vás to pobavilo? Myslím to naprosto vážně.

Pilot
25. října • 14:52

Něco takového jsem ještě nečetl ... :-)Nebudu to rozvádět do podstaty věcí, jen je hodně naivní a projevem velké nezkušenosti, snažit se s upřímnou prosbou adorovat na anonymní diskuzi, kde se spousta lidí chodí jen chlubit, vysmívat, tvářit se moudře, nadávat .. B-]Ale jako diskuzní marketing v roli "upřímný strejda" po těch všech Hulánech a podobných to je to příjemné zpestření .... :-D

.
23. října • 19:49

ty jsi blb :DD

Zelí
23. října • 15:38

Poprvé při přechodu na novou generaci neudělali vyvrakování výrobní technologie ve svařovně. Roboty ponechali ještě na jednu generaci. Mají asi jistotu, že jejich spolehlivost a životnost je pro dalších 6-7 let dostatečná. OK. Pokud to zavedli ve VW tak to přijde i do škodovky. Bude tím méně práce pro dodavatele a montážní firmy. To je to hlavní sdělení tohoto článku.

freedom-fries
24. října • 3:29

Tak zavedení platformy MQB stálo VW cca 60 miliard dolarů, což je cca třeba rozpočet ČR na rok 2019. MQB má držet tak do roku 2035 - otázka, jestli to nebude poslední platforma pro auta se spalovákem. Čest těch, kteří pořídili letos Rapidek apod. na staré platformě. Ale jo, ona ta Škoda vlastně není naprostý lowend koncernu už poslední řadu let... Jen dostává vše jako poslední, něco vůbec.

OTTO
23. října • 17:04

Jak poprvé? Přechod mezi pátou a šestou generací byl obdobný...

petr r. (petrumr)
23. října • 16:39

nebo nevydrží v té fabrice a přestěhuje se do turecka, kde vše bude nové.

OTTO
23. října • 17:12

Pokud jim to tam Erdogan časem neznárodní :-)

petr r. (petrumr)
23. října • 17:31

proč by jim to měl erdogan znárodnit? Byls někdy v turecku zajímat se o dopravu? To je stejný jak bys napsal, že děcka tam nemají kde hrát fotbal. Tam není EU, tam moderní autobusy jezdí a nikdo jim nic nenutí. Mají moc aut ve městě, tak dají na mhd cedulku free....

hasič
23. října • 23:19

Přesně tak, můžeme nadávat na Turky, ale je to pracovitý národ. Proč jinak by tam firmy přesouvaly výrobu? Bohatství Turecka stojí na práci a né na ropě jako např. Katar, SA, SAE apod. Erdogan ma na evropské poměry tvrdý styl vládnutí, ale není to takový blbec aby něco znarodnoval, to by totiž znamenalo úprk investorů, a on potřebuje přesný opak.

OTTO
23. října • 18:54

Tak zatím se snaží znárodňovat cizí území, tak co já vím, co se mu v té jeho makovici zrodí za nápady, až se ekonomika zadrhne (jako že se zadrhne).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
23. října • 19:15

Ekonomika uz nejakou dobu drhne a vyhlidky optimisticke zrovna nejsou. Ale skret hraje na vsechny strany a nejak mu to zatim vychazi.

Jano
23. října • 16:37

Ešte rýchlejšie ,tak to bude kvalitka VW nikdy viac. 122 tis. km 4,5 tis. e na opravy, no nekup to.

hasič
23. října • 19:15

Pokud to byl nový Golf je to divný, pokud to byl zánovní Golf po dědovi z Rakouska, co s ním jezdil (s kšiltovkou dozadu) v pátek do Lidlu a v neděli do kostela tak se nedivím. O jaky Golf závady se jednalo ?

ZF
23. října • 17:28

Jaké opravy proběhly?

Doporučujeme

Články odjinud