Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

25 komentářů

VDC
17. října • 12:17

Řadit zpátečku poštěvákem a při 250+ matlat po displeji, sen každýho závodníka. Že je to ještě nenapadlo v rally.

ACE
15. října • 16:10

Jistě slušně rychlé, univerzální, uvnitř laciné, špatně a pomalu fungujici info., cena nesmyslná. Celkem nudné...

Luise
16. října • 15:04

Popsal si to výstižněji než Goes a nemusel si tam cpát kilometry slovního balastu.

ACE
16. října • 15:38

Dík. Goes to ale dělá spíš jako provokaci a rád by strhnul vášnivou debatu, patrně ani on není taková trubka, aby si doopravdy myslel, že je Golf špička (avšak špatné auto to rozhodně není)...

goes
16. října • 16:47

Diky diky diky. Ale presne o tom jsem psal“ Ano, věřím, že se najde zástup těch, co budou proti. Budou fandové toho či onoho modelu. Budou se ohánět tím, jak někde na NS jel Type R rychleji, nebo Megane apod. Budou řešit nějaké odtažité řízení, které má dnes každé auto apod. Jenže život se žije v realitě, ne v článcích na netu.
Takže mohou si psát co chtějí, ale jak již řekl známý Jára Cimrman "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat."”

Shimi
16. října • 17:27

goes: Ty fakt ještě věříš, že tě tu někdo bere vážně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
16. října • 17:29

Shimi: a ty fakt jeste veris ze tu nekdo nekoho bere vazne?

Shimi
16. října • 20:13

goes: Já mám tu výhodu, na rozdíl od tebe, že nejsem odkázaný na víru. Ono ne nadarmo se říká - kde chybí poznání, nastupuje víra. Zapiš si to za ušiska, mladej. A ráno, až se vyhrabeš z pelechu a zajdeš do koupelny před zrcadlo, tak si rovnou jednu vlep za ten úvodní diskuzní egoistický s*anec.

goes
16. října • 21:04

Diky za zajimave informace. Ja ti tvou viru neberu a plne ji respektuji. Kazdopadne zkus dechova cviceni. Nejsi nejmladsi tak by ses mel vice hlidat. Clovek by nerekl jak se dokazes vytocit. Ja vim, ja vim urcite jsi v klidu, nad veci a mas v pazi. Jde to videt.

ACE
16. října • 19:06

Když už se ptáš, tak na rozdíl od tebe Shimi je brán vážně, protože i když má někdy jiný názor tak nemele sračky z cesty a dokáže argumentovat. Tak si zase vytvoř pár falešnejch profilů, ať tě taky bere alespoň někdo vážně :-D

goes
16. října • 19:53

Jsi moc hodny ze delas Shimimu mluvciho. Cekal bych ze bude schopen odpovedet sam za sebe. Nebo sis zapomenul prehodit nick?

ACE
17. října • 9:18

Paranoia ta je zlá, každý je zlý a jen kvůli tobě si mění před očima a ty hlasy v hlavě ty jsou nejhorší. Ty vlastně nejsi dement, to ty hlasy 😁😁😁😁

goes
17. října • 11:05

Libi se mi ta tva postupna promena dokazujici jak jsi v pohode a nad veci. Nejdrive jakoze slusny vzdelany typek se spoustou zkusenosti apod. Postupne vice a vice osobnich narazek. Vypadu. Smajliku a kde ceho. Az do postupne finalni verze uz jen toho ze nulovy obsah a jen vypady a nyni postupne i zavadeni vulgarismu. Dobry vykon. Jako je nezpochybnitelne ze jsi v pohode a v klidu.

ACE
17. října • 13:54

Promiň, příště se to vezmu trochu více jako chlap :-P

goes
17. října • 15:37

Omg. Jdem dal, toto je uz stare tema.

goes
15. října • 14:30

Z článku "Tím nechci říkat, že je Golf R nejlepší hot-hatch na světě"Jenže Golf R je nejlepší HH na světě. Právě proto, co má správný HH umět. Má být velmi rychlým komapktem s maximální denní využitelnosti pro celý rok. Klidně jako rodinné auto.A na tom právě většina HH skončí. Protože postavit HH s tím, že teoreticky zajede okruh rychle je fajn. Ale procento těch, co s tím vozí děti do školky je 99 % a těch co jsou s tím na okruh 0,01... ten rozdíl je dán tím, že těch 0,99 o tom jen žvaní, že by tam jeli.A co nabízí Golf R? Špičkovou a komfortní denní použitelnost. Bez ohledu na roční období. Skvělou trakci. Skvělé řazení. Rychlost. Ale zároveň i komfort na delší tratě. V krátké verzi lokální a v kombi verzi maximální rodinou využitelnost.Přitom bude v praci i rychlejší, než ty vymazelné speciály ze segmentu HH, které možná na okruhu, možná s volantem v rukou profíka, když bude zrovna sucho, budou možná rychlejší.Golf R má prostě dokonalý mix vlastností, být ve všem špičkový a nebýt první jen v pár detailech. A to z něj prostě dělá nejlepší HH.
Ano, věřím, že se najde zástup těch, co budou proti. Budou fandové toho či onoho modelu. Budou se ohánět tím, jak někde na NS jel Type R rychleji, nebo Megane apod. Budou řešit nějaké odtažité řízení, které má dnes každé auto apod. Jenže život se žije v realitě, ne v článcích na netu.Takže mohou si psát co chtějí, ale jak již řekl známý Jára Cimrman "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat."A věřím, že ten scénář odpůrcu bude naprosto čitelný a přesně v duchu předposledního odstavce. A samořejmě čím větší fanda bez osobních zkušeností, tím horlivější.Krásné čtení.

marekzrak
15. října • 20:48

Kdybych chtěl výkonné 4x4 kombi za relativně rozumné prachy, tak by to bylo tohle.

jen se divím
15. října • 20:11

Takže sis to sám ohodnotil,hnedle obhájil a to velmi horlivě,no a na to hned dopředu vyloučil možnost vyjádření jakéhokoliv jiného názoru,defakto právo na něj.Protože pravdu máš prostě jen ty. Hotovo. Slova a vyjádření hodná diktátora. To je na psychiatra chlape.
Tentokrát jsi se opravdu předvedl v celé své nahotě.

goes
15. října • 20:29

Delas stejne chyby ve stylu psani. Zmena nicku na tom nic nezmeni.

jen se divím
16. října • 10:33

A k tomu jsi paranoidní.

Macháně
15. října • 19:19

Tady si někdo nadělal do gatí při pohledu na vysněné průměrné auto pro fotříky. Krásné čtení a pak už jen mokré snění.

goes
15. října • 19:51

Mas v tom pravdu. Je to tak. Ale vytisknu si to a povesim.

Pravdovič
15. října • 17:31

Kombík nemůže býti HH již z principu. Možná Hot Combi.

peter
27. října • 12:33

A ty seš hot hňup

goes
15. října • 18:02

Vis o tom ze hatchback byl u spousty automobilek vuz s karoserii ktere dnes rikame liftback? Typicly to tak ma Mazda. Sest prodaval druhou generaci kratkeho Leonu jako kombi. Takze to je slozite. Nicmene ano mas pravdu HC neni HH.

Doporučujeme

Články odjinud