Nový VW Golf předčasně odhalen! Sledujte u nás živou premiéru

107 komentářů

JirkaX
24. října • 20:52

A má ten hitlerwagon motor nebo zase nějakou smadlavou parodii ?

e na v
24. října • 21:59

To je úplná jistota, nemá.:-D:-D

JirkaX
24. října • 21:25

Ty jsi blb. :-D

JirkaX
24. října • 21:46

Pravda bolí jmenovče?;-)

JirkaX
24. října • 21:45

Pravda bolí jmenovče?;-)

Daniel
24. října • 18:45

...sterilní a vágní design...ostatně jako většinová produkce koncernu VW. Je třeba se učit od japonské,italské a dnes i francouzské konkurence.

Petr Vaněk
24. října • 17:31

Jeden z prvních zákazníků bude Hiunday Motor aby par ks rozmontovali :-D Reverzním inženýrstvím analyzovali a za 3-5-8 let se v plečce i30 objeví něco z toho co (snad)pochopili B-]

JaSo
24. října • 19:28

kopíruje kde kdo, nejen korejci, když vyrábí i v číně tak ti to budou mít taky

mpolan
24. října • 18:16

Už jsi opravdu extra trapný. VW v dnešní době už jen dohání ostatní.

.
24. října • 18:04

Co je to Hiunday? :-D

Kuk Vykuk
24. října • 17:33

Myslíš že je Korejcům už konečně podaří vokopírovat to vrzání volantu? :-D:-D:-DB-]

Ludovít
24. října • 17:21

Interiér hezký, ale hodně zlaciněl. Snad to půjde poznat při pohledu do ceníku.

mpolan
24. října • 17:25

Samozřejmě, cena půjde pěkně nahoru. Přeci by nám tu "kvalitu" nedali levněji. Nejsou nějaké trapné Suzuki, ne?

kolkyno
24. října • 15:33

Urcite ma Golf vela fanusikov, netvrdim ze by sa mne nepacila min. aspon jedna generacia, to netvrdim, ale vie si z vas golfistov niekto predstavit dalsiu generaciu Golfa? Coskoro je tu ID.3 a bojim sa ze Golfa odsunu ci posunu, niekam kam si to auto nezasluzi. Uz teraz vypada ako pretiahnuta VII. generacia prave s ID.3 :-/

Leon
24. října • 15:03

dokud nepřejde ke klasickému uchycení zrcátek, tak palec dolů,,,,mimochodem, ten zadní sloupek a světla, horší než současnost, ale dojče ovce to kupovat budou !!

petr r. (petrumr)
24. října • 16:25

hodně lidí právě na to nové uchycení čeká, to staré uchycení zhoršuje výhled.

Kuk Vykuk
24. října • 14:21

Mild hybrid není vůbec žádnej hybrid, je to jen marketingovej bulšit. To strčte do řitě. :-PB-]

Kuk Vykuk
24. října • 14:19

Poslední svýho druhu a navíc vypadá jako Hnůjdaj nebo Kia. To se povedlo. :-D:-D:-D

.
24. října • 15:58

Ty jsi se fakt někomu nepovedl. :-(

Kukbuk
24. října • 19:04

Tak Kuk je retardovany kripel,ktory sa narodil surodencom,tak co ine by si od neho cakal B-]

Kuk Vykuk
24. října • 17:31

Tobě určitě ne, ty už se radši nerozmnožuj. B-]

Kevlarius
24. října • 13:58

elektrifikace ve formě mild-hybridních jednotek....
Hmmm, to je tak málo té elektrifikace, že bych to snad ani elektrifikací nenazýval.
K čemu je takováto "elektrifikace" ve skutečné praxi vlastně dobrá? O pár procent papírově nižší spotřebu a emise na mysli nemám.
Pozná řidič ten elektromotor vůbec v reálném provozu?

petr r. (petrumr)
24. října • 16:18

Nejvíce emisí má auto při rozjezdu a tam ten elektromotor pomůže. Spotřeba a spaliny není rovnice a dalo by se o tym dělat laborát. Musí tam nastat kvalitní spalování.

Axel Toronto (xax41)
24. října • 13:17

Takze mame jina svetla, mirne jine proporce, palubovku neco mezi KdF, BMW, Hyundai a
辛斯卡·普德爾 a piseme o tom uz dva roky

.
24. října • 13:59

A bude psát nejméně dalších dvacet, protože to je a bude etalon střednětřídních hatchbacků.

24. října • 12:35

Dizajn (subjektivně) je až na ty přední světla OK. Vnitřní dyzajn OK. Dokonce hedap bez deštičky. Pak se ale dostaneme k motorům a pokud budou jako v minulé generaci, tak to je o ničem! Základ 1,0 litru - tříválec! Dále u 1,5 litru koncern uvádí, že je to čtyřválec, ALE JE TO DVOUVÁLEC! FUJ.

Kosanovič
24. října • 14:13

Problém je, že ten dvouválec nakope prd.el vrcholným motorizacím řady soupeřů a to bude v Golfu dalších 5 daleko silnějších motorizací.
http://www.zeperfs.com/en/duel8107-6658.htm...

Kaa
24. října • 14:20

Takže ten dvouválec, který občas připojí i další dva válce, není zrovna to pravé ořechové.

.
24. října • 16:23

Až na to, že je to obráceně.

OTTO
24. října • 17:11

to je jen hraní se slovy...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
24. října • 17:56

Ale dost podstatné.

OTTO
24. října • 18:01

Ať je to jak chce, radši bych si připlatil, ať se to nevypíná... (ta decilitrová úspora phm za to nestojí).
Stejně jako by si většina ráda připlatila za vypnutí stop-start a nebo posunutí otáček dsg o 300 výše.

Josef
24. října • 21:35

Za posunutí otáček dsg o 300 výše platí jenom debil, protože stačí přesunout takový ten klacek mezi sedadly do pozice S a cca 300-400 ot. nahoru je tam u každého kvaltu.

OTTO
24. října • 21:46

Ne to opravdu není, to je plus cca 1000 ot/min a to je zase nepoužitelné...

OTTO
24. října • 13:03

Jako jediné smysluplné motorizace vidím 2.0TSI a možná ten plug-in...

Michal
24. října • 14:06

Ten 1.0tsi bych klidně bral do fabky,ibizi,pola.I v slabší verzi krt.fabie to jede fajn ve 2lidech mimo město a to sám mám 2.0tsi/1400kg.Ten 3hrnek je poznat podle zvuku jen na volnobeh.

.
24. října • 10:52

Klasické kecy v kleci, etalon se mění jenom postupně a velmi decentně stejně jako třeba 911. Kdo čekal nějakou designovou revoluci je naivní trouba. Jestliže konkurence hrubě nestíhala současnou generaci při jejím odchodu, na novou generaci se bude dívat z hodně velké dálky.

OTTO
24. října • 11:09

Revoluci nikdo nečekal, ale tohle je pouhé naroubování jiných světel na starou kastli, se kterou navíc neladí a k tomu porce fejkového tuzingu.
Srovnání s cizelovanou 911, kde je samozřejmě s každou generací karoserie zcela nová a pouze vypadá podobně, mi připadá úplně mimo. Tady byla snaha opačná - aby auto vypadalo hodně jinak, ale nestálo to moc peněz.

.
24. října • 12:43

Stav se na očním, snad s tím půjde ještě něco dělat.

OTTO
24. října • 12:58

Hmm, další koncernový myslitel...
Pánové pro vaši info, prodloužený rozvor (na úroveň Octavie) bude mít Golf Variant, kde museli zadek pravda trochu překopat, protože kombinace designu faceliftovaného předku a Dsloupku Golfu 7 by byla neudržitelná....

Alta
24. října • 13:57

Jestli bude mít rozvor jako octa je vedlejší, podstatné je, že 8 a 7 se liší ve všech rozměrech včetně rozvoru, takže je kravina to co jsi napsal o naroubování jiných světel na stejnou kastli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
24. října • 15:25

Tak ještě jednou (má trpělivost je totiž nekonečná), tady to máte černé na bílém: https://www.autorevue.cz/novy-vw-golf-se-vyrabi-je... ...
80% vybavení lisovny je stejných. Snad i slepý vidí, že celý skelet, včetně čelního skla, střechy a dveří je naprosto stejný. Liší se akorát nárazníky, světla, kapota, přední blatníky a páté dveře. Je to úplně stejný přístup jako když faceliftovali Golf 5 a na Golf 6.
Pokud máš pocit, že se liší ve všech rozměrech, tak sem ty rozměry (obou generací) napiš...

Znalec
24. října • 19:22

Otto ma pravdu.G8 je socka medzimodel.Od 2030 sa nebudú robit benzínové auta.Lenze dovtedy treba nieco predavat - nieco lacne na výrobu.Preto použili starú techniku g7 s novými lacnými detailami.Lacne na výrobu - - ale predateľné za plnú cenu .Skutočne auta od vw uz budu len EV - toto ma len zabiť cas

.
24. října • 20:15

Tady se člověk dočte blábolů. A prý znalec. :-D

Alta
24. října • 16:51

80 % svého dosavadního vybavení továrny, nikoliv karosářských dílů na autě. 80% vybavení by mohli využít i při výrobě octy, leonu nebo A3. A máš tam také napsáno proč, protože je to všechno na platformě MQB. Chápání psaného textu ti dělá těžké problémy.

OTTO
24. října • 17:11

A sliboval jsi ty jiné rozměry... hlavně ten rozvor...

Alta
24. října • 17:33

Delší, širší, nižší s delším rozvorem. Na přesné milimetry si počkej po prezentaci. Německá média uvádí o dva cm nižší, o dva cm delší, o 3 cm širší a rozvor 2640 až 2840 podle provedení což se mi nezdá, ta druhá hodnota je nejspíše nějaká chyba, to by byl rozvor vyšší střední. V každém případě se klidně vsadím, že současných 2620 to nebude.

OTTO
24. října • 19:56

Takže rozvor:
Golf 7 měl při uvedení na trh 2637 mm. Následně se (nevím jak) zdrcnul na 2620 mm. Golf 8 má 2636 mm. To na nějakou změnu a natažení nevypadá. Výška je taky cca stejná. Z toho dovozuju, že jsem měl v zásadě pravdu ;-).

Alta
24. října • 21:32

Jasně vyrobí starý Golf a pak ho na stolici natáhnou na potřebný rozvor, o 2cm na pětidvířko, o 10 cm na kombík, jak prosté. :-D

OTTO
24. října • 21:50

Rozvor se v zásadě o milimetr zdrcnul ;-)

OTTO
24. října • 17:53

Nevěřím! :-D Protože takle splácaný design přece nemůže být schválně. Třeba ty zadní dveře, které mají horní rám úplně stejný jako G7 - u G7 s nimi ale ladí předek auta, resp. ladí všechny prvky na autě vzájemně. Tady u toho G8 neladí nic s ničím (čumák oblý, dveře hranaté), takže to přece musí být tím, že je to jen facelift, taková splácanina...

.
24. října • 18:07

Jen tak pro zajímavost, napiš nám čím jezdíš?

mpolan
24. října • 18:14

Já tipuju, že... autem. Asi jako většina lidí. Pár dalších jezdí jen na motorce nebo skútru...
Fakt vtipné, jak koncernoVWí fanatici vždycky začnou vytahovat "čím jezdíš", když jim dochází dech.

.
24. října • 18:18

Ten dech došel jemu jestli jsi schopen to pochopit. A mne by pouze zajímalo, jaký má on vkus. Co je na tom špatného?

mpolan
24. října • 20:14

Chápu, rozumná argumentace konkrétními věcmi proti obecným plácancům znamená, že člověku došla argumentace. Na doublethink jsem zvyklý z médií, takže mě to ani nepřekvapuje.

.
24. října • 20:19

Jak vidíš, stejně je to jedno. Neodpověděl, jak jsem ostatně čekal. Argumenty došly jemu. Protože když se na fotky obou modelů podíváš, tak musíš vidět kolik tady napsal nesmyslů.

OTTO
24. října • 20:40

Jo jinak jezdím Astrou, Octavií a Golfem, ale k čemu je ti taková informace dobrá, je mi záhadou. Mě třeba to, v čem jezdíš ty, nezajímá vůbec ;-)

mpolan
24. října • 22:15

On to potřebuje jako zbraň proti tobě, nic víc. Jenže teď jsi mu vytřel zraky, protože máš vše, co uznává jako modly.

OTTO
24. října • 16:57

Lisovny! Víš, co je lisovna?

Alta
24. října • 17:09

Proč lžeš? V článku se mluví o karosárně.

OTTO
24. října • 17:20

OK, to jsem přehlíd ;-)

Alta
24. října • 17:45

I kdyby se jednalo o lisovnu, tak její vybavení může být skoro ze 100% stejné pro různé modely aut, manipulace s plechy, stříhání plechů, lisování plechů, základní ošetření hotových dílů to všechno dělají stejné stroje/roboty pro různá auta. Všechno se to liší jenom naprogramováním robotů a matricemi, které se uchytí do lisů, takže určitě není problém lisovnu karosářských dílů pro Golf přenastavit a bouchat třeba Leon nebo Polo nebo třeba Tiguan a vice versa.

OTTO
24. října • 17:56

Když se řekne vybavení lisovny, představím si ty lisovací formy jako takové... a proto to podle mě zmiňovali (že mají stále stejný list by přece nebylo nic zajímavého - to se rozumí samo sebou, že se na něm může lisovat cokoliv). No uvidíme večer :-)

.
24. října • 16:09

Jediný slepý jsi tu asi ty, protože všechny vnější panely jsou jiné.

OTTO
24. října • 17:00

To je jen kosmetická kašírka. Asloupek, Bsloupek i Csloupek je stejný, čelní sklo je stejné, střecha je stejná, rámy dveří jsou stejné. Úplně stejně jako u Golfu 5 a 6.

.
24. října • 17:48

Ty jsi vedle těch aut stál se šuplerou, že to tak dobře víš? C sloupek jako součást zadního blatníku je už na pohled úplně jiný, zrovna tak boční dveře které jsou podle tebe stejné atd. Já bych to moje doporučení nepodceňoval.

OTTO
24. října • 17:57

to dole s tím prolisem už není Csloupek ;-)

.
24. října • 18:09

Já to vzdávám. :-(

OTTO
24. října • 19:01

:-D

Alta
24. října • 11:33

Hodně velký nesmysl, karoserie je samozřejmě nová, jiná šířka, jiná délka, jiná výška, jiný rozvor, ano vypadá podobně jako u té 911.
Žádnou snahu aby auto vypadalo hodně jinak tady nevidím, naopak, je zde maximální snaha aby každý na první dobrou poznal Golf.

OTTO
24. října • 12:53

Nesmysl je to možná v nějakém tvém paralelním vesmíru, tady u nás je to přesně jak píšu ;-)

Vlk z Vlkohradu
24. října • 10:51

Docela bída, v podstatě jen facelift předchozí verze, ale se změnou k horšímu. Měli se do změny designu pustit ještě hlouběji, takhle to působí “nedomrdle”. Škoda.

OTTO
24. října • 10:43

Nic moc facelift. Přední světla absolutně neladí se zbytkem auta, které zůstalo prakticky úplně stejné a dnes už klasické fejkové výfuky tomu nasazují korunu (jenom ty sami o sobě jsou důvodem, abych nějaké auto zavrhnul). Vidím to na ústup ze slávy, leda by to zachránil agresivně naceněný plug-in hybrid.
To i facelift Golfu 5 na Golf 6 hodnotím pozitivněji, tam to skutečně vypadalo jako nová generace.

JK
24. října • 10:38

Je něco shnilého v království německém. Když už si i taková konzerva, jako golf, udělá šikmé oči, tak je ve vzduchu vážně něco špatně.

bzzz
24. října • 10:42

Evropsky trh je nasyceny, rozmlsany (a marketingove a homologacne nakladny), vychodni ma obrovske moznosti.

Eman
24. října • 10:29

Trošku nůďo.

mpolan
24. října • 10:29

Naštěstí, v duchu VW, bude s novou technikou tak drahý, že jich u nás moc jezdit nebude...

Petr
24. října • 14:05

Tak co si vlastne koupis mpolane. Hledas neco z nizsi stredni.
Na Golfa nemas, takze Mazda 3 taky odpada ( ta navic nema motor - ten sky X je dynamicky propadak a zere to vic, nez slibovali), Honda Civic vypada jak auto pro kolotocare, Toyota bez motoru neni dobra volba. Oktavii jezdit nemuzes, pac se vymezujes proti Skode. Leon to same - je to koncern.
Premie odpada, pac jsi sam rikal, ze jsi socka.
Tak ja nevim. Napada me Dacia Sandero, nebo nejaky zazrak od Renaultu/ Peugeotu/ Citroenu.
No necham se prekvapit. To mi spadne brada a zosklivi se mi muj koncernovy vuz. Mozna u nej neco odpadne, protoze jak rikas, je to nekvalitni. :D

mpolan
24. října • 17:11

Víš, co si koupím? Auto... To čumíš, co, odpade?

petr r. (petrumr)
24. října • 15:29

Koncern v dnešní době?????, když je xx jiných aut. To sandero udělá stejnou službu za méně peněz a jenom asi koncernoví maniaci si myslí, že VW group je něco nad autama. Mpolan si koupí hybridní yaris. Nebo roční corollu v hybridu kde při zastavení motoru mu půjde klima narozdíl od koncernu.

Petr
24. října • 13:28

Ty jsi tupec.

mpolan
24. října • 17:10

Zdechni, hloupé zvíře.

praptak
24. října • 10:19

No tvl to je dilo, tohle je jak nějaka karikatura. Prostě designova hruha.

Rokyta ex Acz
24. října • 9:52

To je oxymorón. Je odhalen, ale sledujte premču. Přední světla malinko jako poslední Corolla hihi. Za mě se trh už nasytil a všichni kdo auto chtěli, už jej mají. Protože jezdí, troubí a stírají auta už od nějakých 30tkč celkem obstojně. Takže Golf bude muset předvést něco super truper, aby si zachoval status etalonu - Golf classe. Jsem docela zvědavý co to bude nebo nebude. Udělat auto jen dobře už totiž nemusí stačit.

ACE
24. října • 9:44

Já myslel že se jich vyrábí hromady, proč zrovna tenhle "nový" ukazujou, vždyž takřka stejně vošklivý jezdí kolem už desítky let.

Joe Doe
24. října • 9:38

Holt, niekto vyvija revolucne motory, dava ich do krasneho dizajnu, niekto prida led trubicu, pripne baterku k obstaroznemu motoru motoru s turbom, spoji to so starou komplikovanou prevodovkou a nazve to novym autom :)

chacha
24. října • 9:45

A pak toho prodá desetkrát víc než ten inovátor. Ale k autu samotnému, nic co by urazilo ani nadchlo, prostě sázka na jistotu. Ovšem ten design předních světel k zbytku auta vůbec nepasuje.B-]

Joe Doe
24. října • 11:54

Na druhej strane - riesenie je nechat stat vyrobene a nepredane auta v pusti.
https://www.youtube.com/watch...

freedom-fries
24. října • 14:24

Co to meleš - spočítej si kolik jedů a oxidu uhličitého se vyprodukuje při výrobě té tvojí vyhypované Tesly. Pak zjistíš, že naftový VW bude mít navrch v uhlíkové stopě tak do ujetí půl milionu kilometrů - což ten tvůj průměrný vyžraný americký debil pravděpodobně nenajezdí. Pokud tady trolíš, tak si to dělej dál, to mě až tak nesere, ale pokud jsi vážně takové pako, tak si běž třeba zameditovat u sázení stromů ať děláš něco pořádného a nemel tady cypoviny o tom, že sběr drahých kovů je zdraví prospěšný pro desetileté děcka v Africe, že vození baterií přes půl planety je ekologické, že čínské jezero odpadních kalů je asijská křišťálová studánka...

Joe Doe
24. října • 18:35

Jasne, samozrejme, naftu vyrabaju lesne vily z mesacneho svitu a do nadrze ju nalievaju po nociach trpaslici malickymi vedierkami.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
24. října • 18:59

a dieselové VW rostou na stromech v rámci fotosyntézy :-D

OTTO
24. října • 17:07

Dieselový VW a spol. je hlavní příčinou toho, že dneska ráno to bylo v ulicích Prahy k zblití z toho dieselového smradu, ty jede... nebo ti mám říkat greténe, když se tak zaklínáš CO2?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
freedom-fries
24. října • 18:14

Tak si najdi něco o tom, jak fungují dieselové motory dneška, vlastně zachytávají i drobné částice z ovzduší. Produkce CO2 v porovnání s benzínem menší. To, že se tady nedělá nic pro obnovu vozového parku a nechají tady natahat vraky z celé Evropy je věc druhá... Je mi jako jasné, že čichat po ránu nafťáky starých koktávek a náklaďáků příjemné není. Bohužel když se k tomu EU staví tak, že se navalí miliardové dotace do elektromobility, kterou si 90% lidí nemůže dovolit nebo ta auta prostě nechtějí, tak těžko zbudou peníze na pobídku koupi nového vozu s moderním nafťákem nebo benzíňákem. Ale ono se radši přidá čtvrt mega nějakému hipsterovi na eGolf, ať si pěkně jezdí mezi kavárničkama.

OTTO
24. října • 18:57

Dieselové pohádky, které slyšíme už nejmíň 10 let (minimálně od zavedení Euro5 s filtry). Auta v Praze nejsou zase tak strašně stará jako je český průměr, ale pořád je to děs. Má to dvě příčiny, ty testy jsou jak víme z části podvod, takže už nové auto je s plněním na štíru a druhá věc je potom to, že to funguje jen prvních pár let a po pár letech je i z auta (hlavně pak z dodávek) s Euro6 dieselový smradlák... (na STK projde bohužel cokoliv)

bzzz
24. října • 18:25

Amen

Joe Doe
24. října • 11:52

Preda kolko vyrobi. Bodka.

OTTO
24. října • 10:47

Fejkové výfuky mě teda uráží vždy, Golf neGolf...

bzzz
24. října • 10:55

Amen ;-)

Jan
24. října • 9:30

Jak se řekne čínsky, já jsem z Německa?

Rokyta ex Acz
24. října • 15:08

我来自捷克共和国 ;-)
Se smejete, ale vyroba bude krome Wolfsburgu take ve Foshanu, coz je asi 80km severozapadne od Hongkongu, takze to od veci vubec nebylo. Jsem rad, ze konecne v osme generaci v roce 2019 presunuli monitor do zorneho pole ridice. Protoze dokonce i sedmicka jej mela stale kdesi dole. 2700 dilu, 8000 zamestnancu, o 4% zkracen vyrobni cas oproti minule generaci, rocni volume 750k. Na mild hybrid 48V s DC/DC jsem zvedavy, protoze jsem jeste stara skola. Ale s redukci tlacitek nemam dobre zkusenosti. Uvidime no, i kdyz mi osobne se zatim v realu libi T-Roc 286ka.

Joe Doe
24. října • 11:56

To sice neviem, ale Tesla predala v uplynulom stvrtroku rekordny pocet aut a dosiahla zisk $143 milionov.Ja len ze sa totu este neobjavilo, zato o kazdom skrabanci na narazniku tesly je tu clanok do 2 minut.https://arstechnica.com/cars/2019/10/tesla-made-a... ...

..
24. října • 13:51

Takže klasika, roční ztráta jako kráva a aby se nalákali akcionáři, tak se vykáže jeden čtvrtletní zisk.

kolkyno
24. října • 15:22

tych bludov je tam viacero. ze vraj predali medzikvartalne o 48% viac solarnych produktov. Asi tam zaratali panely co instalovali na gigafactory v Cine... No toto ma dostalo najviac: "Tesla dosiahla pri nižšej priemernej predajnej cene svojich elektromobilov vyššie priemerné hrubé marže (22,8 %). Dôvodom je podľa Tesly odstránenie podstatných nákladov v rámci jej podnikania, pričom dosiahla najnižšie prevádzkové náklady od začiatku výroby Modelu 3." Ford, VW, MB mate sa co ucit! :-D

Joe Doe
24. října • 18:33

Mily moj chlapce... nejde ti ani matematika, ani corporate finance, ani burza.

Assasin
24. října • 11:44

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

fero
24. října • 11:21

我來自德國

J
24. října • 17:48

Design nic moc...předek děsný.Zbytek ok , prostě Golf.Interier šílený , tablet a tlačítka nikde?? :-O Díkec, nechci.

Doporučujeme

Články odjinud