Nový VW Golf předčasně odhalen! Sledujte u nás živou premiéru

Jan  |  24. 10. 2019 09:30

Jak se řekne čínsky, já jsem z Německa?

Odpovědět  |   | 
fero  |  24. 10. 2019 11:21

我來自德國

Odpovědět  |   | 
J  |  24. 10. 2019 17:48

Design nic moc...předek děsný.

Zbytek ok , prostě Golf.

Interier šílený , tablet a tlačítka nikde?? Díkec, nechci.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 10. 2019 11:44

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 11:56

To sice neviem, ale Tesla predala v uplynulom stvrtroku rekordny pocet aut a dosiahla zisk $143 milionov.

Ja len ze sa totu este neobjavilo, zato o kazdom skrabanci na narazniku tesly je tu clanok do 2 minut.

https://arstechnica.com/cars/2019/10/tesla-made-a... ...

Odpovědět  |   | 
..  |  24. 10. 2019 13:51

Takže klasika, roční ztráta jako kráva a aby se nalákali akcionáři, tak se vykáže jeden čtvrtletní zisk.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 10. 2019 15:22

tych bludov je tam viacero. ze vraj predali medzikvartalne o 48% viac solarnych produktov. Asi tam zaratali panely co instalovali na gigafactory v Cine... No toto ma dostalo najviac: "Tesla dosiahla pri nižšej priemernej predajnej cene svojich elektromobilov vyššie priemerné hrubé marže (22,8 %). Dôvodom je podľa Tesly odstránenie podstatných nákladov v rámci jej podnikania, pričom dosiahla najnižšie prevádzkové náklady od začiatku výroby Modelu 3." Ford, VW, MB mate sa co ucit!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 18:33

Mily moj chlapce... nejde ti ani matematika, ani corporate finance, ani burza.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  24. 10. 2019 15:08

我来自捷克共和国
Se smejete, ale vyroba bude krome Wolfsburgu take ve Foshanu, coz je asi 80km severozapadne od Hongkongu, takze to od veci vubec nebylo. Jsem rad, ze konecne v osme generaci v roce 2019 presunuli monitor do zorneho pole ridice. Protoze dokonce i sedmicka jej mela stale kdesi dole. 2700 dilu, 8000 zamestnancu, o 4% zkracen vyrobni cas oproti minule generaci, rocni volume 750k. Na mild hybrid 48V s DC/DC jsem zvedavy, protoze jsem jeste stara skola. Ale s redukci tlacitek nemam dobre zkusenosti. Uvidime no, i kdyz mi osobne se zatim v realu libi T-Roc 286ka.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 09:38

Holt, niekto vyvija revolucne motory, dava ich do krasneho dizajnu, niekto prida led trubicu, pripne baterku k obstaroznemu motoru motoru s turbom, spoji to so starou komplikovanou prevodovkou a nazve to novym autom :)

Odpovědět  |   | 
chacha  |  24. 10. 2019 09:45

A pak toho prodá desetkrát víc než ten inovátor. Ale k autu samotnému, nic co by urazilo ani nadchlo, prostě sázka na jistotu. Ovšem ten design předních světel k zbytku auta vůbec nepasuje.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 10:47

Fejkové výfuky mě teda uráží vždy, Golf neGolf...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 10:55

Amen

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 11:52

Preda kolko vyrobi. Bodka.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 11:54

Na druhej strane - riesenie je nechat stat vyrobene a nepredane auta v pusti.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  24. 10. 2019 14:24

Co to meleš - spočítej si kolik jedů a oxidu uhličitého se vyprodukuje při výrobě té tvojí vyhypované Tesly. Pak zjistíš, že naftový VW bude mít navrch v uhlíkové stopě tak do ujetí půl milionu kilometrů - což ten tvůj průměrný vyžraný americký debil pravděpodobně nenajezdí. Pokud tady trolíš, tak si to dělej dál, to mě až tak nesere, ale pokud jsi vážně takové pako, tak si běž třeba zameditovat u sázení stromů ať děláš něco pořádného a nemel tady cypoviny o tom, že sběr drahých kovů je zdraví prospěšný pro desetileté děcka v Africe, že vození baterií přes půl planety je ekologické, že čínské jezero odpadních kalů je asijská křišťálová studánka...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:07

Dieselový VW a spol. je hlavní příčinou toho, že dneska ráno to bylo v ulicích Prahy k zblití z toho dieselového smradu, ty jede... nebo ti mám říkat greténe, když se tak zaklínáš CO2?

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  24. 10. 2019 18:14

Tak si najdi něco o tom, jak fungují dieselové motory dneška, vlastně zachytávají i drobné částice z ovzduší. Produkce CO2 v porovnání s benzínem menší. To, že se tady nedělá nic pro obnovu vozového parku a nechají tady natahat vraky z celé Evropy je věc druhá... Je mi jako jasné, že čichat po ránu nafťáky starých koktávek a náklaďáků příjemné není. Bohužel když se k tomu EU staví tak, že se navalí miliardové dotace do elektromobility, kterou si 90% lidí nemůže dovolit nebo ta auta prostě nechtějí, tak těžko zbudou peníze na pobídku koupi nového vozu s moderním nafťákem nebo benzíňákem. Ale ono se radši přidá čtvrt mega nějakému hipsterovi na eGolf, ať si pěkně jezdí mezi kavárničkama.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 18:25

Amen

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 18:57

Dieselové pohádky, které slyšíme už nejmíň 10 let (minimálně od zavedení Euro5 s filtry). Auta v Praze nejsou zase tak strašně stará jako je český průměr, ale pořád je to děs. Má to dvě příčiny, ty testy jsou jak víme z části podvod, takže už nové auto je s plněním na štíru a druhá věc je potom to, že to funguje jen prvních pár let a po pár letech je i z auta (hlavně pak z dodávek) s Euro6 dieselový smradlák... (na STK projde bohužel cokoliv)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 10. 2019 18:35

Jasne, samozrejme, naftu vyrabaju lesne vily z mesacneho svitu a do nadrze ju nalievaju po nociach trpaslici malickymi vedierkami.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 18:59

a dieselové VW rostou na stromech v rámci fotosyntézy

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 10. 2019 09:44

Já myslel že se jich vyrábí hromady, proč zrovna tenhle "nový" ukazujou, vždyž takřka stejně vošklivý jezdí kolem už desítky let.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  24. 10. 2019 09:52

To je oxymorón. Je odhalen, ale sledujte premču. Přední světla malinko jako poslední Corolla hihi. Za mě se trh už nasytil a všichni kdo auto chtěli, už jej mají. Protože jezdí, troubí a stírají auta už od nějakých 30tkč celkem obstojně. Takže Golf bude muset předvést něco super truper, aby si zachoval status etalonu - Golf classe. Jsem docela zvědavý co to bude nebo nebude. Udělat auto jen dobře už totiž nemusí stačit.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  24. 10. 2019 10:19

No tvl to je dilo, tohle je jak nějaka karikatura. Prostě designova hruha.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 10:29

Naštěstí, v duchu VW, bude s novou technikou tak drahý, že jich u nás moc jezdit nebude...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2019 13:28

Ty jsi tupec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 17:10

Zdechni, hloupé zvíře.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2019 14:05

Tak co si vlastne koupis mpolane. Hledas neco z nizsi stredni.
Na Golfa nemas, takze Mazda 3 taky odpada ( ta navic nema motor - ten sky X je dynamicky propadak a zere to vic, nez slibovali), Honda Civic vypada jak auto pro kolotocare, Toyota bez motoru neni dobra volba. Oktavii jezdit nemuzes, pac se vymezujes proti Skode. Leon to same - je to koncern.
Premie odpada, pac jsi sam rikal, ze jsi socka.
Tak ja nevim. Napada me Dacia Sandero, nebo nejaky zazrak od Renaultu/ Peugeotu/ Citroenu.
No necham se prekvapit. To mi spadne brada a zosklivi se mi muj koncernovy vuz. Mozna u nej neco odpadne, protoze jak rikas, je to nekvalitni. :D

Odpovědět  |   | 

Koncern v dnešní době?????, když je xx jiných aut. To sandero udělá stejnou službu za méně peněz a jenom asi koncernoví maniaci si myslí, že VW group je něco nad autama. Mpolan si koupí hybridní yaris. Nebo roční corollu v hybridu kde při zastavení motoru mu půjde klima narozdíl od koncernu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 17:11

Víš, co si koupím? Auto... To čumíš, co, odpade?

Odpovědět  |   | 
Eman  |  24. 10. 2019 10:29

Trošku nůďo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 10. 2019 10:38

Je něco shnilého v království německém. Když už si i taková konzerva, jako golf, udělá šikmé oči, tak je ve vzduchu vážně něco špatně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 10:42

Evropsky trh je nasyceny, rozmlsany (a marketingove a homologacne nakladny), vychodni ma obrovske moznosti.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 10:43

Nic moc facelift. Přední světla absolutně neladí se zbytkem auta, které zůstalo prakticky úplně stejné a dnes už klasické fejkové výfuky tomu nasazují korunu (jenom ty sami o sobě jsou důvodem, abych nějaké auto zavrhnul). Vidím to na ústup ze slávy, leda by to zachránil agresivně naceněný plug-in hybrid.
To i facelift Golfu 5 na Golf 6 hodnotím pozitivněji, tam to skutečně vypadalo jako nová generace.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 10. 2019 10:51

Docela bída, v podstatě jen facelift předchozí verze, ale se změnou k horšímu. Měli se do změny designu pustit ještě hlouběji, takhle to působí “nedomrdle”. Škoda.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 10:52

Klasické kecy v kleci, etalon se mění jenom postupně a velmi decentně stejně jako třeba 911. Kdo čekal nějakou designovou revoluci je naivní trouba. Jestliže konkurence hrubě nestíhala současnou generaci při jejím odchodu, na novou generaci se bude dívat z hodně velké dálky.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 11:09

Revoluci nikdo nečekal, ale tohle je pouhé naroubování jiných světel na starou kastli, se kterou navíc neladí a k tomu porce fejkového tuzingu.
Srovnání s cizelovanou 911, kde je samozřejmě s každou generací karoserie zcela nová a pouze vypadá podobně, mi připadá úplně mimo. Tady byla snaha opačná - aby auto vypadalo hodně jinak, ale nestálo to moc peněz.

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 11:33

Hodně velký nesmysl, karoserie je samozřejmě nová, jiná šířka, jiná délka, jiná výška, jiný rozvor, ano vypadá podobně jako u té 911.
Žádnou snahu aby auto vypadalo hodně jinak tady nevidím, naopak, je zde maximální snaha aby každý na první dobrou poznal Golf.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 12:53

Nesmysl je to možná v nějakém tvém paralelním vesmíru, tady u nás je to přesně jak píšu

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 12:43

Stav se na očním, snad s tím půjde ještě něco dělat.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 12:58

Hmm, další koncernový myslitel...
Pánové pro vaši info, prodloužený rozvor (na úroveň Octavie) bude mít Golf Variant, kde museli zadek pravda trochu překopat, protože kombinace designu faceliftovaného předku a Dsloupku Golfu 7 by byla neudržitelná....

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 13:57

Jestli bude mít rozvor jako octa je vedlejší, podstatné je, že 8 a 7 se liší ve všech rozměrech včetně rozvoru, takže je kravina to co jsi napsal o naroubování jiných světel na stejnou kastli.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 15:25

Tak ještě jednou (má trpělivost je totiž nekonečná), tady to máte černé na bílém: https://www.autorevue.cz/novy-vw-golf-se-vyrabi-je... ...
80% vybavení lisovny je stejných. Snad i slepý vidí, že celý skelet, včetně čelního skla, střechy a dveří je naprosto stejný. Liší se akorát nárazníky, světla, kapota, přední blatníky a páté dveře. Je to úplně stejný přístup jako když faceliftovali Golf 5 a na Golf 6.
Pokud máš pocit, že se liší ve všech rozměrech, tak sem ty rozměry (obou generací) napiš...

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 16:09

Jediný slepý jsi tu asi ty, protože všechny vnější panely jsou jiné.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:00

To je jen kosmetická kašírka. Asloupek, Bsloupek i Csloupek je stejný, čelní sklo je stejné, střecha je stejná, rámy dveří jsou stejné. Úplně stejně jako u Golfu 5 a 6.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 17:48

Ty jsi vedle těch aut stál se šuplerou, že to tak dobře víš? C sloupek jako součást zadního blatníku je už na pohled úplně jiný, zrovna tak boční dveře které jsou podle tebe stejné atd. Já bych to moje doporučení nepodceňoval.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:57

to dole s tím prolisem už není Csloupek

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 18:09

Já to vzdávám.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 19:01

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 16:51

80 % svého dosavadního vybavení továrny, nikoliv karosářských dílů na autě. 80% vybavení by mohli využít i při výrobě octy, leonu nebo A3. A máš tam také napsáno proč, protože je to všechno na platformě MQB. Chápání psaného textu ti dělá těžké problémy.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 16:57

Lisovny! Víš, co je lisovna?

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 17:09

Proč lžeš? V článku se mluví o karosárně.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:20

OK, to jsem přehlíd

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 17:45

I kdyby se jednalo o lisovnu, tak její vybavení může být skoro ze 100% stejné pro různé modely aut, manipulace s plechy, stříhání plechů, lisování plechů, základní ošetření hotových dílů to všechno dělají stejné stroje/roboty pro různá auta. Všechno se to liší jenom naprogramováním robotů a matricemi, které se uchytí do lisů, takže určitě není problém lisovnu karosářských dílů pro Golf přenastavit a bouchat třeba Leon nebo Polo nebo třeba Tiguan a vice versa.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:56

Když se řekne vybavení lisovny, představím si ty lisovací formy jako takové... a proto to podle mě zmiňovali (že mají stále stejný list by přece nebylo nic zajímavého - to se rozumí samo sebou, že se na něm může lisovat cokoliv). No uvidíme večer

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:11

A sliboval jsi ty jiné rozměry... hlavně ten rozvor...

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 17:33

Delší, širší, nižší s delším rozvorem. Na přesné milimetry si počkej po prezentaci. Německá média uvádí o dva cm nižší, o dva cm delší, o 3 cm širší a rozvor 2640 až 2840 podle provedení což se mi nezdá, ta druhá hodnota je nejspíše nějaká chyba, to by byl rozvor vyšší střední. V každém případě se klidně vsadím, že současných 2620 to nebude.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:53

Nevěřím! Protože takle splácaný design přece nemůže být schválně. Třeba ty zadní dveře, které mají horní rám úplně stejný jako G7 - u G7 s nimi ale ladí předek auta, resp. ladí všechny prvky na autě vzájemně. Tady u toho G8 neladí nic s ničím (čumák oblý, dveře hranaté), takže to přece musí být tím, že je to jen facelift, taková splácanina...

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 18:07

Jen tak pro zajímavost, napiš nám čím jezdíš?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 18:14

Já tipuju, že... autem. Asi jako většina lidí. Pár dalších jezdí jen na motorce nebo skútru...
Fakt vtipné, jak koncernoVWí fanatici vždycky začnou vytahovat "čím jezdíš", když jim dochází dech.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 18:18

Ten dech došel jemu jestli jsi schopen to pochopit. A mne by pouze zajímalo, jaký má on vkus. Co je na tom špatného?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 20:14

Chápu, rozumná argumentace konkrétními věcmi proti obecným plácancům znamená, že člověku došla argumentace. Na doublethink jsem zvyklý z médií, takže mě to ani nepřekvapuje.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 20:19

Jak vidíš, stejně je to jedno. Neodpověděl, jak jsem ostatně čekal. Argumenty došly jemu. Protože když se na fotky obou modelů podíváš, tak musíš vidět kolik tady napsal nesmyslů.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 20:40

Jo jinak jezdím Astrou, Octavií a Golfem, ale k čemu je ti taková informace dobrá, je mi záhadou. Mě třeba to, v čem jezdíš ty, nezajímá vůbec

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
mpolan  |  24. 10. 2019 22:15

On to potřebuje jako zbraň proti tobě, nic víc. Jenže teď jsi mu vytřel zraky, protože máš vše, co uznává jako modly.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 19:56

Takže rozvor:
Golf 7 měl při uvedení na trh 2637 mm. Následně se (nevím jak) zdrcnul na 2620 mm. Golf 8 má 2636 mm. To na nějakou změnu a natažení nevypadá. Výška je taky cca stejná. Z toho dovozuju, že jsem měl v zásadě pravdu .

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 21:32

Jasně vyrobí starý Golf a pak ho na stolici natáhnou na potřebný rozvor, o 2cm na pětidvířko, o 10 cm na kombík, jak prosté.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 21:50

Rozvor se v zásadě o milimetr zdrcnul

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 10. 2019 19:22

Otto ma pravdu.

G8 je socka medzimodel.

Od 2030 sa nebudú robit benzínové auta.

Lenze dovtedy treba nieco predavat - nieco lacne na výrobu.

Preto použili starú techniku g7 s novými lacnými detailami.

Lacne na výrobu - - ale predateľné za plnú cenu .

Skutočne auta od vw uz budu len EV - toto ma len zabiť cas

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 20:15

Tady se člověk dočte blábolů. A prý znalec.

Odpovědět  |   | 
 |  24. 10. 2019 12:35

Dizajn (subjektivně) je až na ty přední světla OK. Vnitřní dyzajn OK. Dokonce hedap bez deštičky. Pak se ale dostaneme k motorům a pokud budou jako v minulé generaci, tak to je o ničem! Základ 1,0 litru - tříválec! Dále u 1,5 litru koncern uvádí, že je to čtyřválec, ALE JE TO DVOUVÁLEC! FUJ.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 13:03

Jako jediné smysluplné motorizace vidím 2.0TSI a možná ten plug-in...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 10. 2019 14:06

Ten 1.0tsi bych klidně bral do fabky,ibizi,pola.I v slabší verzi krt.fabie to jede fajn ve 2lidech mimo město a to sám mám 2.0tsi/1400kg.Ten 3hrnek je poznat podle zvuku jen na volnobeh.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  24. 10. 2019 14:13

Problém je, že ten dvouválec nakope prd.el vrcholným motorizacím řady soupeřů a to bude v Golfu dalších 5 daleko silnějších motorizací.
http://www.zeperfs.com/en/duel8107-6658.htm...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  24. 10. 2019 14:20

Takže ten dvouválec, který občas připojí i další dva válce, není zrovna to pravé ořechové.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 16:23

Až na to, že je to obráceně.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 17:11

to je jen hraní se slovy...

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 17:56

Ale dost podstatné.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 18:01

Ať je to jak chce, radši bych si připlatil, ať se to nevypíná... (ta decilitrová úspora phm za to nestojí).
Stejně jako by si většina ráda připlatila za vypnutí stop-start a nebo posunutí otáček dsg o 300 výše.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 10. 2019 21:35

Za posunutí otáček dsg o 300 výše platí jenom debil, protože stačí přesunout takový ten klacek mezi sedadly do pozice S a cca 300-400 ot. nahoru je tam u každého kvaltu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 21:46

Ne to opravdu není, to je plus cca 1000 ot/min a to je zase nepoužitelné...

Odpovědět  |   | 

Takze mame jina svetla, mirne jine proporce, palubovku neco mezi KdF, BMW, Hyundai a
辛斯卡·普德爾 a piseme o tom uz dva roky

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 13:59

A bude psát nejméně dalších dvacet, protože to je a bude etalon střednětřídních hatchbacků.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  24. 10. 2019 13:58

elektrifikace ve formě mild-hybridních jednotek....
Hmmm, to je tak málo té elektrifikace, že bych to snad ani elektrifikací nenazýval.
K čemu je takováto "elektrifikace" ve skutečné praxi vlastně dobrá? O pár procent papírově nižší spotřebu a emise na mysli nemám.
Pozná řidič ten elektromotor vůbec v reálném provozu?

Odpovědět  |   | 

Nejvíce emisí má auto při rozjezdu a tam ten elektromotor pomůže. Spotřeba a spaliny není rovnice a dalo by se o tym dělat laborát. Musí tam nastat kvalitní spalování.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2019 14:19

Poslední svýho druhu a navíc vypadá jako Hnůjdaj nebo Kia. To se povedlo.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 15:58

Ty jsi se fakt někomu nepovedl.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2019 17:31

Tobě určitě ne, ty už se radši nerozmnožuj.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  24. 10. 2019 19:04

Tak Kuk je retardovany kripel,ktory sa narodil surodencom,tak co ine by si od neho cakal

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2019 14:21

Mild hybrid není vůbec žádnej hybrid, je to jen marketingovej bulšit. To strčte do řitě.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  24. 10. 2019 15:03

dokud nepřejde ke klasickému uchycení zrcátek, tak palec dolů,,,,mimochodem, ten zadní sloupek a světla, horší než současnost, ale dojče ovce to kupovat budou !!

Odpovědět  |   | 

hodně lidí právě na to nové uchycení čeká, to staré uchycení zhoršuje výhled.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 10. 2019 15:33

Urcite ma Golf vela fanusikov, netvrdim ze by sa mne nepacila min. aspon jedna generacia, to netvrdim, ale vie si z vas golfistov niekto predstavit dalsiu generaciu Golfa? Coskoro je tu ID.3 a bojim sa ze Golfa odsunu ci posunu, niekam kam si to auto nezasluzi. Uz teraz vypada ako pretiahnuta VII. generacia prave s ID.3

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  24. 10. 2019 17:21

Interiér hezký, ale hodně zlaciněl. Snad to půjde poznat při pohledu do ceníku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 17:25

Samozřejmě, cena půjde pěkně nahoru. Přeci by nám tu "kvalitu" nedali levněji. Nejsou nějaké trapné Suzuki, ne?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  24. 10. 2019 17:31

Jeden z prvních zákazníků bude Hiunday Motor aby par ks rozmontovali Reverzním inženýrstvím analyzovali a za 3-5-8 let se v plečce i30 objeví něco z toho co (snad)pochopili

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2019 17:33

Myslíš že je Korejcům už konečně podaří vokopírovat to vrzání volantu?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 18:04

Co je to Hiunday?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 18:16

Už jsi opravdu extra trapný. VW v dnešní době už jen dohání ostatní.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  24. 10. 2019 19:28

kopíruje kde kdo, nejen korejci, když vyrábí i v číně tak ti to budou mít taky

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  24. 10. 2019 18:45

...sterilní a vágní design...ostatně jako většinová produkce koncernu VW. Je třeba se učit od japonské,italské a dnes i francouzské konkurence.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2019 20:52

A má ten hitlerwagon motor nebo zase nějakou smadlavou parodii ?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2019 21:25

Ty jsi blb.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2019 21:45

Pravda bolí jmenovče?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2019 21:46

Pravda bolí jmenovče?

Odpovědět  |   | 
e na v  |  24. 10. 2019 21:59

To je úplná jistota, nemá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 70 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A