Nový VW Golf poprvé naživo: Revoluce je tady! Nastupují hybridy včetně 1.0 eTSI

77 komentářů

Filip
29. října • 18:35

Mám golfa 7 2017 a štve mě tam, že nemám místo na koleno u středové konzole delší cestě chytám křeč do nohy. Je v tomto novém Golfu více prostoru pro pravou nohu?

Josef
29. října • 21:15

Proč sis ho tedy kupoval, když tě tlačí?:-) To nechápu.
Chceš to opakovat i s tímto novým Golfem???;-)
Přece stačí jednoduché - nového Golfa si půjčit a vyzkoušet (na delší trasu a třeba i na více dní). Nikdo přece nemá stejnou postavu jako ty (délku noh, výšku sedu, šířku zadku, hmotnost,...atd.) a hlavně každý má jiný posed za volantem - někdo sedí nízko, jiný se třeba rád dotýká hlavou stropu, někdo řídí s nataženými rukami a jiný je má rád hodně skrčené, někdo sedí skoro kolmo a druhý naopak za volantem skoro leží...

Adam
27. října • 19:16

Jsem rad ze mam svoje vymazleny Gti mk5. Tyhle hybrydni hybrydy 1.0 a podobne to neni auto. Ani to uz nevypada jako golf. Jak jsem rad za svojeho golfika kdyz vidim tohle ;-)

Michal
27. října • 11:34

Venkovní vzhled př části je o zvyku.Mě by víc štvali výdechy ventilace hlavně v létě ale zase display je líp po ruce.To i vyhrivani sedadel je na displeji?

XYZ
27. října • 11:15

Tady se VW střelil do nohy. Golf byl vždycky solidně vyrobený, design trochu konzerva, ale neurazil ani po 15 letech. Tyhle designové experimenty si může dovolit u okrajových modelů, jako Arteon, ne u vlajkové lodi prodejů. Zadek zůstal stejný, jen mi podle fotek přijde nějak úzký otvor kufru. Ten čumák je vyloženě hnusný. Těžko říct, jak to bude působit na živo, ale tohle je retardovaná Čína. A uvnitř záplava displejů a dotykových plošek. Člověk bude chtít pustit rádio a topení a bude muset kolem sebe mávat jak Harry Potter.

Elpin E. (Elpin)
25. října • 23:10

Interiér mi přijde celkem krok zpět. Alespoň z těch produktových fotek pusobí hrozně tvrdě. Všude ostré rovné hrany, plasty s hrbolatou low-cost texturou. Středový tunel který je z jednoho velkého kusu plastu a který vypadá jak ze čtyř čar podle pravítka... Stačí srovnat s koncernovou Audi A4. Je to nebe a dudy.

Ernie
25. října • 20:19

Mna by zaujimal typ zadnej napravy pre jednotlive motorizacie...:-O

.
25. října • 20:35

Od 110kW (včetně) výše multilink.

k22
25. října • 9:10

Připlatit si záruku na 5 let a do 100 tak to bude dobré, i když trochu dražší přibližovadlo. Pak ten zázrak prodat další vovci...a kupit Golfa IX, jak jinak.:-D

Michal
25. října • 13:59

Záruka netřeba-100tkm vydrží všechno.U nafty 2filtry dpf nó závidím tomu co je bude měnit až si to někdo koupí a bude jezdit kolem komína.Ten automat u e-tsi 81kw si mohli odpustit při jízdě brzda plyn je to k hovnu.

Koubes
25. října • 7:43

Chápu z toho článku dobře, že u nás NEBUDE k dispozici žádnej benzín s manuální převodovkou? Jako fakt?

.
25. října • 14:42

Chápeš to špatně, s manuálem bude 1.0 TSI a 1.5 TSI. S automatem budou hybridy 1.0 eTSI a 1.5 eTSI.

xg
25. října • 9:16

na druhou stranu je manuál opravdu pro puristy do dnešního provozu plný kolon, uzavírek a nehod...navíc dnešní automaty jsou rychlejší, úspornější a při výměnách oleje i něco vydrží

Koubes
25. října • 11:31

To je možný, ale je stále dost lidí, která by si manuál do auta v životě dobrovolně nekoupila, já do ní patřím a moje žena taky. Takže teď už vím, že tohle auto si nekoupí, protože automat je prostě pro ni absolutní překážka. Přesně proto mám objednáno 4 Grancoupé s manuálem, dokud to ještě jde.

Q
25. října • 10:16

Úspornější? Když někdo "neumí jezdit", tak ano. Jinak je manuál úspornější, protože je lehký a má malé ztráty přenosu síly.

OTTO
25. října • 10:41

To dsg taky. Navíc podtáčí motor tak, jak by to normální řidič nikdy neudělal, takže ve výsledku opravdu ušetří v řádu jednotek decilitrů. Že tento styl jízdy nesvědčí motoru je zřejmé - výsledek: ušetříte stokoruny na phm, proděláte desetitisíce na opravách TSI :-)

Q
25. října • 17:12

Manuální převodovka pro menší TSíčka je dvouhřídelová. DSG má tři hřídele a dvě spojky, což znamená větší ztráty, a je o 20 kg těžší. Většině lidí neušetří nic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rudla
25. října • 21:51

Ale z těch dvou spojek je vždy jedna rozpojená, takže ztráty jsou podobné a zůstává těch 20kg navíc, které se ale eliminují na druhé straně rychlejšími časy přeřazení a tudíž menšími ztrátami kinetické energie v procesu řazení.

Q
25. října • 23:01

Nejsou podobné. Lamela, hřídel i ozubená kolečka se točí i u té rozpojené spojky.

Q
25. října • 17:07

Manuální převodovky pro menší motory TSI jsou dvouhřídelové. DSG má tři hřídele a dvě spojky místo jedné, což znamená větší ztráty, a ve výsledku je celkově o 20 kg těžší. Proto většině řidičů nic neušetří.

mpolan
25. října • 12:09

Však od toho je režim "Sport". Sice to je v podstatě normální naladění převodovky, které by mělo v autě být, ale namísto toho jsme dostali v normálním režimu naprosté zoufalství.

Petr
25. října • 9:21

Jasně hlavně ta životnost do 100 000km!!!!

Rokyta ex Acz
25. října • 9:19

Automat a DSG je rozdíl :-D:-/

sumi
24. října • 23:11

Za mne tragický krok VW , auto je užší , a hlavně nižší...placatejší už snad být nemůže !
Předek divně připlácnutý , světla ala korea.
Zadek i boční linie je ok.
Největší hrůza je interier...to je jak hrát play station , a ne řídit auto
Digi štít je děs , a chybějící tlačítka katastrofa..kde je ergonomie VW ?
Trčící tablet moc nemusím i jinde..
Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí.
Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !
Jsem moc zvědav , co časem vyberu za auto , rozhodně bude bez tabletu a s tlačítky.
:-(

Josef
25. října • 19:44

Hele Sumi, už jsi v autě seděl a povozil ses s ním?:-)
Takový normální postup normálních lidí je, že dávají přednost realitě před obrázky ve webovém formátu na obrazovce monitoru. Ve skutečnosti vypadá mnoho věcí úplně jinak než na obrázku, myslel jsem, že to ví úplně každý, ale mýlil jsem se. :-)
Znalecky ses vyjádřil k sedadlům, cituji tě: "Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí." Pravě u sedaček je nejdůležitější to vyzkoušení v reálu (a též ošahání, prohlédnutí zblízka na švy a třeba symetrie tvarů apod). Asi nejdůležitější je ten posed a pohodlí a to na fotce určitě nikdo nevykouká.
A potom ještě je zajímavé jak málo stačí by někdo jako ty konstatoval a rozhodl se podle fotek na webu - cituji tě:
"Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !":-))

OTTO
25. října • 10:37

Tak ještě jednou - auto nižší a ani užší (nepočítáme-li ten 1 mm) není. Je stejné.

.
25. října • 14:40

Je nižší a má delší rozvor.

OTTO
25. října • 17:13

To je nějaká provokace? Asi pětkrát jsem tu doložil, že to není pravda a on tu někdo po šestý plácne stejný nesmysl. G7 přišel na trh s rozvorem 2637 mm, G8 má 2636 mm. Výška je cca stejná (resp. podle oficiálních údajů VW ke G7 je G8 dokonce vyšší - není možné vycházet ze článku plného nesmyslů (G7 nemá výšku 1492 mm!!!)).

.
25. října • 20:32

G7 má rozvor 2620, stačí se podívat na stránky VW.
G8 má 2636, takže má rozvor co? Delší.
A G7 kombi má 2620 a G8 kombi má 2686, takže má rozvor co? No delší.
V době internetu být v takto primitivní věci za tak velkého vola, to se jen tak nevidí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
27. října • 0:15

Fakt nepoznám, jestli trolíš a nebo jsi jenom debil... ;-)

mpolan
25. října • 7:43

Bez tabletu a s tlačítky... napadá mě momentálně jen Mazda a Opel, všichni ostatní nějakou formou velký displej zapojili. Někde je tlačítek méně, někde více... A nebo volit jen základní verze, kde ty tablety ještě nejsou.

Josef
24. října • 20:57

Co k článku a k předmětu "diskuse" sdělit? Golf je solidní nadstandardní auto nižší střední třídy, které nikoho nezklame. Kdo chce, tak si ho koupí a kdo ne, tak si koupí jiné. Golf byl vždy nenápadný vzhledem a nikdy nebudil váště. Ocenilo to hodně lidí podle obchodních výsledků. Já osobně bych vždy dal přednost Golfu před Octavií. Golf v kombíku s dvoulitrovým benzinovým nebo naftových motorem je sázka na jistotu užitné hodnoty, kvalita materiálů a řemeslné provedení též nezklame a konzervativní design já tedy víc ocením než "divočinu" například Hondy Civic. Jak jsem již uvedl, jde o solidní standard, kdo chce extravaganci, koupí jinde. Je to otázka volby a každý si může vybrat co se mu líbí. Je zbytečné odsuzovat a kritizovat něco, co si člověk nekoupí a kazit radost někomu, pro kterého je Golf vytouženou "modlou".

Joe Doe
25. října • 12:48

Solidne ano. Nadstandardne? Urcite nie.

Josef
25. října • 19:36

Asi se Joe Doe mýlíš, protože Golf je v čele ve své třídě, takže je určitě nadstandardní. Není ale špičkový, od toho jsou v nabídce některé výjimečné "kousky" od Audi, nebo od dalších bratrů v rámci rodiny G3.;-)

JK
25. října • 10:03

Tahle poslední generace už bohužel konzervativně nepůsobí. Naopak je to snad první golf, který vypadá, že byl navržen ve večerce. Interiér je k pláči - i na renderech působí pouťově, přitom VW má do této velikosti auta docela líbivý interiér pro americkou Jettu. Stačilo jej vzít a nevymýšlet tyhle ošklivosti. A exteriér prostě vypadá, jako když vezmeš světla z čínského auta a naroubuješ na stávající generaci - do toho ten podivný předkus. Já jsem nikdy nebyl a nebudu zákazníkem tohoto auta - nejsem cílovka, ale jelikož je to jedno z nejčastějších aut na silnici, tak mě zajímá, jak dobře/špatně dopadne. Tohle prostě budu velmi nerad potkávat na cestách a parkovištích - bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé.
Když se chce koncern trochu odvázat, tak se to prostě nikdy nepovede.

Josef
25. října • 19:30

JK, když se chce koncern trochu odvázat, tak se to určitě povede, třeba Audi A5, A7, R8 nebo od VW možná i ten Arteon. Podle tebe R8 není "odvaz?;-)
--------------------------
Tvoje, cituji tě: "Já jsem nikdy nebyl a nebudu zákazníkem tohoto auta - nejsem cílovka, ale jelikož je to jedno z nejčastějších aut na silnici, tak mě zajímá, jak dobře/špatně dopadne." - je poněkud zábavné. :-)
Ještě lepší je tovje věta, cituji tě: !Tohle prostě budu velmi nerad potkávat na cestách a parkovištích - bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé.":-)) Hele není náhodou problém u tebe? ;-) Nejsi jen nějak fyzicky (spíše psychicky) deformovaný?:-)

JK
27. října • 13:42

R8 je optikou své třídy docela nuda - vždycky je důležitý kontext. ;-) Ano s Arteonem souhlas, na VW je to "odvaz", který se povedl - pořád dost konzervativní v duchu značky, ale nesrovnatelně zajímavější a nápaditější, než běžný Passat. Audi A5, A7? Vážně? Splývavá záď je možná divočina v kontextu značky, ale jinak standartní design bez názoru - prostě Audi. Neříkám, že je to špatně. Jen si neumím představit, že si jdeš pro Audi kvůli tomu, jak vypadá. Ale dobře lidi jsou různí, takže určitě jsou i tací. Oceňuji příspěvek pln citací, alespoň to vypadá, že si jej četl. Přiznávám, že jsem vůči golfu reagoval dosti emocionálně - to proto, že tato generace je opravdu ošklivá. Dříve byl golf jen šedý průměr, kterého si na cestě nevšimneš, tahle generace bude vizuálně citlivějším jedincům způsobovat obtíže. Bez ohledu na můj názor si však na druhou stranu si neuvědomuji, že bych Tě ve svém příspěvku nějak osobně napadal. Emoce neemoce, dá se diskutovat slušně. Že se ti to nedaří, je mi líto, z příspěvků si působil, jako docela rozumný člověk, se kterým nemusím souhlasit, ale můžu si vyměnit pár pohledů na věc, aniž by to sklouzlo k nejnižším internetovým pudům většiny diskutujících. Ale očividně ti to nejde - nepovedlo se. Škoda. I tak přeju hezký víkend. ;-)

Josef
27. října • 20:06

JK - opravdu ti nedochází, že jsem reaoval právě na tvůj "nejnižší internetovým pud", jak to ty definuješ? Jak si jinak vysvětlit to tvoje vyjádření, cituji tě: "...bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé." - než jako nejnižší internetový pud, kterým ty častuješ hendikepované lidi a hlásíš se k tomu, že je to pro tebe nepříjemné? Nemyslíš, že si za to zasloužíš drobný "šťouch"?
Jo ještě jsi vynechal Audi R8, to podle tebe není "odvaz" koncernu VW?;-)

bzzz
24. října • 21:00

Oktavka i Super v kombu jsou uz dlouho designove povedenejsi nez jejich nemecti protejsci. A Golf v kombu je vylozene divny.

Josef
24. října • 21:17

Jak pro koho. Každému se líbí něco jiné. Z mé zkušenosti - dvoulitrová naftová Octavia s pevnou zadní nápravou, u Golfu standardně víceprvek... A provedení a kvalita detailů je též poznat. Komu se ale líbí Octavia více něž Golf a oželí zmíněné "detaily", je to jeho volba a já to nikomu neberu.

Tom
25. října • 14:13

Nezapomen na to, ze octa ma i vetsi rozvor, pokud clovek planuje vyuziti zadnich sedacek, je to taky argument.

Josef
25. října • 16:47

Podstatnější, než rozvor (hodnota rozvoru není všechno), je sdělení, které autor článku uvedl, cituji:
"V širokém rozsahu nastavitelný volant dovoluje řídit na dlouhé nohy a krátké ruce, optimální poloha k řízení v mém případě (výška 190 cm) znamená, že si v pohodě sednu sám za sebe a vzadu se nedotýkám hlavou stropu."
Nejdůležitější proto je, aby si každý auto vyzkoušel ve skutečnosti a údaje z katalogů bral v potaz jen jako rámcovou informaci. Podstatné jsou konkrétní rozměry lidí (rodiny,...), kteří budou autem cestovat. Pro prťavé lidi může být rozměrné i menší auto nižší třídy ( i s menším rozvorem) a naopak pro rodinu basktbalistů s výškou nad 220 cm bude těsný i Superb...

Peter
25. října • 6:57

Velmi dobre napísané.Golf VIII podla mna vyzerá super a myslím že bude mať predajný úspech ako predošlé generácie a či sa to niekomu páči alebo nie je to v segmente najpredávanejšie auto takže nemôže byť zlé.Aj nová Octavia bude pekná a takisto som zvedavý na nový Leon takže bude z čoho vyberať.Golf VIII nasadili preto už teraz aby mohol zabojovať o auto roka 2020.Antikoncernový tu môžu nadávať ale jednoznačne koncern vie tieto autá robiť velmi dobre o čom svedčia aj predaje.Treba sa isť pozrieť do showroomu sadnúť si poprípade previesť sa a ak je človek nezaujatý musí uznať že je to špička v segmente/materiály,spracovanie,ergonómia atď/.:-))

Franta
24. října • 20:53

Chápu správně v té zaplavě informací, že kromě hybridů a GTI/R verzí je strop pro benzín a naftu 150 koní??

OTTO
24. října • 21:00

Je to tak. A taky nechápu, proč do toho nedají 2.0TSI 140kW, Plugin hybrid není pro každého (resp. se nehodí pro nikoho, kdo nemůže dobíjet doma).

mpolan
24. října • 20:31

Je zajímavé, jak se VW nechlubí některými čísly jako rozchod kol (ukázal by na použití stejného skeletu), vyšší tuhost (totéž), objem kufru (podle rozměrů podstatné zmenšení)... Zato plno keců o zbytečné elektronice a větší debilizaci vozidla. A tak zatímco ve světě vychází studie o tom, že asistenční systémy ve skutečnosti přispívají k nehodám namísto aby jim bránily, tady toho máme opět více.
Palubní deska a ovládání? I tolik kritizované PSA pochopilo, že na něco jsou potřeba tlačítka. A namísto toho nám VW předhodí plné dotykové ovládání.
Fanoušci ručního řazení asi umřou, protože většina motorizací je pouze s DSG. TSI s 66 kW je, doufám, pouze vtip. To je tak akorát na Clio nebo Polo, ale ne na Golfa... i když je to jen facelift.
Design už další komentáře nepotřebuje, to se prostě nepovedlo. Ale tak to dopadá, když se na stávající formu musí naroubovat nové prvky.
Takže největší inovací je... podsvícená maska.
Děkuji, jdu raději do Francie. Nebo do Koreje.

Jano
24. října • 23:01

Aká revolúcia ,tuctové auto. Pri tej výbave a zložitosti motor 1,4 tsi bože ochraňuj to bude samí prúser a predražené.

Petr
24. října • 21:21

To je nazor :D
Ty jdi treba do pr...de...le.
Stejne si koupis nejakou ludru za 200 a budes dal plivat na vse koncernove.
Mimochodem kdyz porovnam slavne japonce, korejce, frantiky. Nikdo nema dustojny motor.
Pro ten muzes jen k VW ci premii.

pacho
25. října • 10:54

motory - ako pokus o vtip veľmi dobréééé. Kto nekúpi wv, tak je socka. - tiež názor.

bzzz
24. října • 22:36

Corolla se prodava mj s 2.0 Hybrid Dynamic Force (184 k), na (pri)mestske auto - myslim - slusne. Konci rok 2019, vis ;-)

.
24. října • 23:38

No dynamika Corolly je na rok 2019 dost zoufalá. Stejně výkonná konkurence si s ní vytře laufy.
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-6856.htm...
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-7916.htm...

Joe Doe
25. října • 8:44

Zufala?
Mas zvlastny rebricek hodnot. A porovnavas auta postavene za uplne inymi ucelmi.Toyota ma 75% krutiaceho momentu Golfu. Golf ma lepsi pomer vykon/hmotnost. Max vykon a krutiaci moment dosahuje pri nizsich otackach. Golf je vyrazne drahsi. A ma vyssiu spotrebu.A napriek tomu, pri vacsine ukazovatelov nie je Golf o 1/4 lepsi ;)(nehovorim o tom, ze Toyota bude vyrazne spolahlivejsia)

ijon
25. října • 8:34

No, GTD je trošku lepší (s tím mnohem vyšším krouťákem bych tedy čekal víc). U dvoulitru TSI je rozdíl už větší, jestli ale těch pár desetin stojí za minimálně dvounásobnou spotřebu, to fakt nevím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
24. října • 23:10

A jel si v tom. Je to ludra lina.
Nejede to a jeste to vypada osklive. Asi jako mpolan u more v plavkach :)

petr r. (petrumr)
26. října • 13:34

ty pozoruješ u moře mužský?:-O:-O:-O

mpolan
24. října • 22:09

Zastřel se, blbečku. Tvoje kecy na pravdě nic nezmění.
Mimochodem, co je to "důstojný motor"? Já u VW žádný nevidím.

Lukasz
25. října • 0:16

Mpolan: Zda jste měl sex naposledy na Valentýna, tak si to nemusíte vybíjet tady. Mi se Golfík celkem líbí aby jste věděl. :-P B-]

mpolan
25. října • 5:53

Prosím, nepromítejte svou nedostatečnost do mé osoby. Je to neslušné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
25. října • 11:12

"asistenční systémy ve skutečnosti přispívají k nehodám namísto aby jim bránily"
Je vidět, že s tím nemáš žádnou zkušenost, jinak bys tyhle hlouposti nepsal.

OTTO
25. října • 17:25

Osobně ze svého okolí nevím o žádné situaci, kdy by asistenční systém nehodě zabránil, ale vím o dvou, kdy nehodu způsobil - v obou případech se jednalo o prakticky stejné neadekvátní vyhodnocení situace při předjíždění a panické brzdění vyvolané asistenčním systémem (kdy předjížděné vozidlo vyhodnotil jako překážku) a následné nedobrždění auta jedoucího za ním (jehož řidič takové kokotské chování samozřejmě nemůže předpokládat).

.
25. října • 17:50

Předjížděné vozidlo jako překážku může vyhodnotit, ale pouze v jednom případě. Pokud nevíš ve kterém, tak o tom víš kulový a jenom tady plácáte hlouposti.

Petr
24. října • 23:10

Mpolan: Ty nevidis. To je vse.

mpolan
25. října • 5:53

Takže není, když ho ani takový odborník nedokáže jmenovat...

OTTO
24. října • 20:01

Nenechte se zmást informacemi v článku. K žádnému snížení nedošlo, výška Golfu 7 totiž rozhodně není 1492 mm (tak vysoký je možná tak Golf 6). Golf 7 a 8 jsou vysoké cca stejně. Jsou i stejně široké a mají stejný rozvor (Golf 7 začínal s rozvorem 2637 mm). Jsou to totiž cca stejná auta, prostě větší facelift povrchových dílů ;-)

OTTO
24. října • 22:01

Ale abych jen nekritizoval, tak přidám jedno pozitivum: Výhodou staré platformy s původním rozvorem je malá délka. V době, kdy hatchbacky nižší střední mají bežně ke 4,5 m délky, je v tomto Golf relativně unikátní a při parkování ve městě je to fajn. Navíc na tu delší konkurenci Golf prostorově neztrácí, využití vnitřního prostoru je tedy více než dobré.

mpolan
24. října • 22:14

No, podle čísel v článku už ty rozměry nebudou tak slavné - zmenšení podélného prostoru vzadu, šířky vzadu, výšky vzadu... Takže se prostorově "vyrovná" stejně velkému Peugeotu 308, což bude pro Golf spíš krok zpět. To, za co byl Golf oceňovaný, se s novou verzí vytrácí. K tomu menší kufr a celková ložná délka po sklopení sedadel. Z Golfa se stává spíš Polo.

OTTO
24. října • 22:33

Já bych těm srovnávacím tabulkám zase tolik nevěřil. Hlavně v tom sloupci Golf 7 jsou naprosté nesmysly. Nesmyslnou výšku už jsem zmínil, délka interiéru (vpředu/vzadu) tam po sečtení těch čísel nedává smysl a to že by se po sklopení sedadel interiér mezigeneračně zkrátil o 15 cm je taky nesmysl. Tohle se redakci moc nepovedlo (ať už má zdroj dat odkudkoliv).

mpolan
24. října • 22:39

Jestli platformu upravili pro zástavbu elektrických pohonů, pak se to mohlo projevit. Možná ne o 15 cm, ale nějak to poznat bude. Je to centimetr k centimetru a v součtu to klidně může vyjít.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
24. října • 22:51

mám tam "překlep" - tím interierem zkráceným o 15 cm jsem myslel ložnou plochu po sklopení zadních sedadel. Zástavba baterií a pod. interiér, resp. zavazadlový prostor zpravidla snižuje. Zkrácení si nějak neumím moc představit..

mpolan
25. října • 5:55

Nejde jen o baterky, museli hýbat s celou polohou interiéru a změny budou spíš vpředu, než v kufru.

-
25. října • 11:09

Teda vy dva jste se povedli. Jeden větší rozumbrada jak ten druhej. A oba jsou totálně vedle. :-D

OTTO
25. října • 12:50

Vedle jsou hlavně ty srovnávací tabulky v článku, které jsou plné nesmyslů, chytrolíne... ;-)

.
25. října • 8:20

Proč by museli hýbat s polohou interiéru? Elektromotor je součástí převodovky DSG a baterky jsou v kufru. GTE verze byla už v minulé generaci a na základním uspořádání se nic nezměnilo, pouze dali dva výkonové stupně a zvedli kapacitu baterek.

Kastas
24. října • 19:56

Zvenčí mírná evoluce sedmičky s ošklivými světly. Uvnitř revoluce s digitálním hnusem, který zabil dokonalou ergonomii předchůdce.

OTTO
24. října • 20:57

To možná zabil, nicméně Číňani prý displaye milují, takže si zvykejme :-P

Kuk Vykuk
24. října • 19:51

Krásnej Hnůjdaj. B-]

Doporučujeme

Články odjinud