Nový VW Golf poprvé naživo: Revoluce je tady! Nastupují hybridy včetně 1.0 eTSI

kuk  |  24. 10. 2019 19:51

Krásnej Hnůjdaj.

Odpovědět  |   | 
Kastas  |  24. 10. 2019 19:56

Zvenčí mírná evoluce sedmičky s ošklivými světly. Uvnitř revoluce s digitálním hnusem, který zabil dokonalou ergonomii předchůdce.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 20:57

To možná zabil, nicméně Číňani prý displaye milují, takže si zvykejme

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 20:01

Nenechte se zmást informacemi v článku. K žádnému snížení nedošlo, výška Golfu 7 totiž rozhodně není 1492 mm (tak vysoký je možná tak Golf 6). Golf 7 a 8 jsou vysoké cca stejně. Jsou i stejně široké a mají stejný rozvor (Golf 7 začínal s rozvorem 2637 mm). Jsou to totiž cca stejná auta, prostě větší facelift povrchových dílů

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 22:01

Ale abych jen nekritizoval, tak přidám jedno pozitivum: Výhodou staré platformy s původním rozvorem je malá délka. V době, kdy hatchbacky nižší střední mají bežně ke 4,5 m délky, je v tomto Golf relativně unikátní a při parkování ve městě je to fajn. Navíc na tu delší konkurenci Golf prostorově neztrácí, využití vnitřního prostoru je tedy více než dobré.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 22:14

No, podle čísel v článku už ty rozměry nebudou tak slavné - zmenšení podélného prostoru vzadu, šířky vzadu, výšky vzadu... Takže se prostorově "vyrovná" stejně velkému Peugeotu 308, což bude pro Golf spíš krok zpět. To, za co byl Golf oceňovaný, se s novou verzí vytrácí. K tomu menší kufr a celková ložná délka po sklopení sedadel. Z Golfa se stává spíš Polo.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 22:33

Já bych těm srovnávacím tabulkám zase tolik nevěřil. Hlavně v tom sloupci Golf 7 jsou naprosté nesmysly. Nesmyslnou výšku už jsem zmínil, délka interiéru (vpředu/vzadu) tam po sečtení těch čísel nedává smysl a to že by se po sklopení sedadel interiér mezigeneračně zkrátil o 15 cm je taky nesmysl. Tohle se redakci moc nepovedlo (ať už má zdroj dat odkudkoliv).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 22:39

Jestli platformu upravili pro zástavbu elektrických pohonů, pak se to mohlo projevit. Možná ne o 15 cm, ale nějak to poznat bude. Je to centimetr k centimetru a v součtu to klidně může vyjít.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 22:51

mám tam "překlep" - tím interierem zkráceným o 15 cm jsem myslel ložnou plochu po sklopení zadních sedadel. Zástavba baterií a pod. interiér, resp. zavazadlový prostor zpravidla snižuje. Zkrácení si nějak neumím moc představit..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 10. 2019 05:55

Nejde jen o baterky, museli hýbat s celou polohou interiéru a změny budou spíš vpředu, než v kufru.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 08:20

Proč by museli hýbat s polohou interiéru? Elektromotor je součástí převodovky DSG a baterky jsou v kufru. GTE verze byla už v minulé generaci a na základním uspořádání se nic nezměnilo, pouze dali dva výkonové stupně a zvedli kapacitu baterek.

Odpovědět  |   | 
-  |  25. 10. 2019 11:09

Teda vy dva jste se povedli. Jeden větší rozumbrada jak ten druhej. A oba jsou totálně vedle.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  25. 10. 2019 12:50

Vedle jsou hlavně ty srovnávací tabulky v článku, které jsou plné nesmyslů, chytrolíne...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 20:31

Je zajímavé, jak se VW nechlubí některými čísly jako rozchod kol (ukázal by na použití stejného skeletu), vyšší tuhost (totéž), objem kufru (podle rozměrů podstatné zmenšení)... Zato plno keců o zbytečné elektronice a větší debilizaci vozidla. A tak zatímco ve světě vychází studie o tom, že asistenční systémy ve skutečnosti přispívají k nehodám namísto aby jim bránily, tady toho máme opět více.
Palubní deska a ovládání? I tolik kritizované PSA pochopilo, že na něco jsou potřeba tlačítka. A namísto toho nám VW předhodí plné dotykové ovládání.
Fanoušci ručního řazení asi umřou, protože většina motorizací je pouze s DSG. TSI s 66 kW je, doufám, pouze vtip. To je tak akorát na Clio nebo Polo, ale ne na Golfa... i když je to jen facelift.
Design už další komentáře nepotřebuje, to se prostě nepovedlo. Ale tak to dopadá, když se na stávající formu musí naroubovat nové prvky.
Takže největší inovací je... podsvícená maska.
Děkuji, jdu raději do Francie. Nebo do Koreje.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2019 21:21

To je nazor :D
Ty jdi treba do pr...de...le.
Stejne si koupis nejakou ludru za 200 a budes dal plivat na vse koncernove.
Mimochodem kdyz porovnam slavne japonce, korejce, frantiky. Nikdo nema dustojny motor.
Pro ten muzes jen k VW ci premii.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 10. 2019 22:09

Zastřel se, blbečku. Tvoje kecy na pravdě nic nezmění.
Mimochodem, co je to "důstojný motor"? Já u VW žádný nevidím.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2019 23:10

Mpolan: Ty nevidis. To je vse.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 10. 2019 05:53

Takže není, když ho ani takový odborník nedokáže jmenovat...

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  25. 10. 2019 00:16

Mpolan: Zda jste měl sex naposledy na Valentýna, tak si to nemusíte vybíjet tady. Mi se Golfík celkem líbí aby jste věděl.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 10. 2019 05:53

Prosím, nepromítejte svou nedostatečnost do mé osoby. Je to neslušné.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 11:12

"asistenční systémy ve skutečnosti přispívají k nehodám namísto aby jim bránily"
Je vidět, že s tím nemáš žádnou zkušenost, jinak bys tyhle hlouposti nepsal.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  25. 10. 2019 17:25

Osobně ze svého okolí nevím o žádné situaci, kdy by asistenční systém nehodě zabránil, ale vím o dvou, kdy nehodu způsobil - v obou případech se jednalo o prakticky stejné neadekvátní vyhodnocení situace při předjíždění a panické brzdění vyvolané asistenčním systémem (kdy předjížděné vozidlo vyhodnotil jako překážku) a následné nedobrždění auta jedoucího za ním (jehož řidič takové kokotské chování samozřejmě nemůže předpokládat).

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 17:50

Předjížděné vozidlo jako překážku může vyhodnotit, ale pouze v jednom případě. Pokud nevíš ve kterém, tak o tom víš kulový a jenom tady plácáte hlouposti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 22:36

Corolla se prodava mj s 2.0 Hybrid Dynamic Force (184 k), na (pri)mestske auto - myslim - slusne. Konci rok 2019, vis

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2019 23:10

A jel si v tom. Je to ludra lina.
Nejede to a jeste to vypada osklive. Asi jako mpolan u more v plavkach :)

Odpovědět  |   | 

ty pozoruješ u moře mužský?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 10. 2019 23:38

No dynamika Corolly je na rok 2019 dost zoufalá. Stejně výkonná konkurence si s ní vytře laufy.
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-6856.htm...
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-7916.htm...

Odpovědět  |   | 
ijon  |  25. 10. 2019 08:34

No, GTD je trošku lepší (s tím mnohem vyšším krouťákem bych tedy čekal víc). U dvoulitru TSI je rozdíl už větší, jestli ale těch pár desetin stojí za minimálně dvounásobnou spotřebu, to fakt nevím.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 15:01
Joe Doe  |  25. 10. 2019 08:44

Zufala?
Mas zvlastny rebricek hodnot. A porovnavas auta postavene za uplne inymi ucelmi.

Toyota ma 75% krutiaceho momentu Golfu. Golf ma lepsi pomer vykon/hmotnost. Max vykon a krutiaci moment dosahuje pri nizsich otackach. Golf je vyrazne drahsi. A ma vyssiu spotrebu.

A napriek tomu, pri vacsine ukazovatelov nie je Golf o 1/4 lepsi ;)

(nehovorim o tom, ze Toyota bude vyrazne spolahlivejsia)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 10. 2019 10:54

motory - ako pokus o vtip veľmi dobréééé. Kto nekúpi wv, tak je socka. - tiež názor.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  24. 10. 2019 23:01

Aká revolúcia ,tuctové auto. Pri tej výbave a zložitosti motor 1,4 tsi bože ochraňuj to bude samí prúser a predražené.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  24. 10. 2019 20:53

Chápu správně v té zaplavě informací, že kromě hybridů a GTI/R verzí je strop pro benzín a naftu 150 koní??

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 21:00

Je to tak. A taky nechápu, proč do toho nedají 2.0TSI 140kW, Plugin hybrid není pro každého (resp. se nehodí pro nikoho, kdo nemůže dobíjet doma).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 10. 2019 20:57

Co k článku a k předmětu "diskuse" sdělit? Golf je solidní nadstandardní auto nižší střední třídy, které nikoho nezklame. Kdo chce, tak si ho koupí a kdo ne, tak si koupí jiné. Golf byl vždy nenápadný vzhledem a nikdy nebudil váště. Ocenilo to hodně lidí podle obchodních výsledků. Já osobně bych vždy dal přednost Golfu před Octavií. Golf v kombíku s dvoulitrovým benzinovým nebo naftových motorem je sázka na jistotu užitné hodnoty, kvalita materiálů a řemeslné provedení též nezklame a konzervativní design já tedy víc ocením než "divočinu" například Hondy Civic. Jak jsem již uvedl, jde o solidní standard, kdo chce extravaganci, koupí jinde. Je to otázka volby a každý si může vybrat co se mu líbí. Je zbytečné odsuzovat a kritizovat něco, co si člověk nekoupí a kazit radost někomu, pro kterého je Golf vytouženou "modlou".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 21:00

Oktavka i Super v kombu jsou uz dlouho designove povedenejsi nez jejich nemecti protejsci. A Golf v kombu je vylozene divny.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 10. 2019 21:17

Jak pro koho. Každému se líbí něco jiné. Z mé zkušenosti - dvoulitrová naftová Octavia s pevnou zadní nápravou, u Golfu standardně víceprvek... A provedení a kvalita detailů je též poznat. Komu se ale líbí Octavia více něž Golf a oželí zmíněné "detaily", je to jeho volba a já to nikomu neberu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2019 06:57

Velmi dobre napísané.Golf VIII podla mna vyzerá super a myslím že bude mať predajný úspech ako predošlé generácie a či sa to niekomu páči alebo nie je to v segmente najpredávanejšie auto takže nemôže byť zlé.Aj nová Octavia bude pekná a takisto som zvedavý na nový Leon takže bude z čoho vyberať.Golf VIII nasadili preto už teraz aby mohol zabojovať o auto roka 2020.Antikoncernový tu môžu nadávať ale jednoznačne koncern vie tieto autá robiť velmi dobre o čom svedčia aj predaje.Treba sa isť pozrieť do showroomu sadnúť si poprípade previesť sa a ak je človek nezaujatý musí uznať že je to špička v segmente/materiály,spracovanie,ergonómia atď/.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2019 14:13

Nezapomen na to, ze octa ma i vetsi rozvor, pokud clovek planuje vyuziti zadnich sedacek, je to taky argument.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 10. 2019 16:47

Podstatnější, než rozvor (hodnota rozvoru není všechno), je sdělení, které autor článku uvedl, cituji:
"V širokém rozsahu nastavitelný volant dovoluje řídit na dlouhé nohy a krátké ruce, optimální poloha k řízení v mém případě (výška 190 cm) znamená, že si v pohodě sednu sám za sebe a vzadu se nedotýkám hlavou stropu."
Nejdůležitější proto je, aby si každý auto vyzkoušel ve skutečnosti a údaje z katalogů bral v potaz jen jako rámcovou informaci. Podstatné jsou konkrétní rozměry lidí (rodiny,...), kteří budou autem cestovat. Pro prťavé lidi může být rozměrné i menší auto nižší třídy ( i s menším rozvorem) a naopak pro rodinu basktbalistů s výškou nad 220 cm bude těsný i Superb...

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 10. 2019 10:03

Tahle poslední generace už bohužel konzervativně nepůsobí. Naopak je to snad první golf, který vypadá, že byl navržen ve večerce. Interiér je k pláči - i na renderech působí pouťově, přitom VW má do této velikosti auta docela líbivý interiér pro americkou Jettu. Stačilo jej vzít a nevymýšlet tyhle ošklivosti. A exteriér prostě vypadá, jako když vezmeš světla z čínského auta a naroubuješ na stávající generaci - do toho ten podivný předkus. Já jsem nikdy nebyl a nebudu zákazníkem tohoto auta - nejsem cílovka, ale jelikož je to jedno z nejčastějších aut na silnici, tak mě zajímá, jak dobře/špatně dopadne. Tohle prostě budu velmi nerad potkávat na cestách a parkovištích - bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé.
Když se chce koncern trochu odvázat, tak se to prostě nikdy nepovede.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 10. 2019 19:30

JK, když se chce koncern trochu odvázat, tak se to určitě povede, třeba Audi A5, A7, R8 nebo od VW možná i ten Arteon. Podle tebe R8 není "odvaz?
--------------------------
Tvoje, cituji tě: "Já jsem nikdy nebyl a nebudu zákazníkem tohoto auta - nejsem cílovka, ale jelikož je to jedno z nejčastějších aut na silnici, tak mě zajímá, jak dobře/špatně dopadne." - je poněkud zábavné.
Ještě lepší je tovje věta, cituji tě: !Tohle prostě budu velmi nerad potkávat na cestách a parkovištích - bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé." Hele není náhodou problém u tebe? Nejsi jen nějak fyzicky (spíše psychicky) deformovaný?

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 10. 2019 13:42

R8 je optikou své třídy docela nuda - vždycky je důležitý kontext. Ano s Arteonem souhlas, na VW je to "odvaz", který se povedl - pořád dost konzervativní v duchu značky, ale nesrovnatelně zajímavější a nápaditější, než běžný Passat. Audi A5, A7? Vážně? Splývavá záď je možná divočina v kontextu značky, ale jinak standartní design bez názoru - prostě Audi. Neříkám, že je to špatně. Jen si neumím představit, že si jdeš pro Audi kvůli tomu, jak vypadá. Ale dobře lidi jsou různí, takže určitě jsou i tací. Oceňuji příspěvek pln citací, alespoň to vypadá, že si jej četl. Přiznávám, že jsem vůči golfu reagoval dosti emocionálně - to proto, že tato generace je opravdu ošklivá. Dříve byl golf jen šedý průměr, kterého si na cestě nevšimneš, tahle generace bude vizuálně citlivějším jedincům způsobovat obtíže. Bez ohledu na můj názor si však na druhou stranu si neuvědomuji, že bych Tě ve svém příspěvku nějak osobně napadal. Emoce neemoce, dá se diskutovat slušně. Že se ti to nedaří, je mi líto, z příspěvků si působil, jako docela rozumný člověk, se kterým nemusím souhlasit, ale můžu si vyměnit pár pohledů na věc, aniž by to sklouzlo k nejnižším internetovým pudům většiny diskutujících. Ale očividně ti to nejde - nepovedlo se. Škoda. I tak přeju hezký víkend.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 10. 2019 20:06

JK - opravdu ti nedochází, že jsem reaoval právě na tvůj "nejnižší internetovým pud", jak to ty definuješ? Jak si jinak vysvětlit to tvoje vyjádření, cituji tě: "...bude to nepříjemné stejně, jako procházka po městě, kde jsou jen nějak fyzicky deformovaní lidé." - než jako nejnižší internetový pud, kterým ty častuješ hendikepované lidi a hlásíš se k tomu, že je to pro tebe nepříjemné? Nemyslíš, že si za to zasloužíš drobný "šťouch"?
Jo ještě jsi vynechal Audi R8, to podle tebe není "odvaz" koncernu VW?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2019 12:48

Solidne ano. Nadstandardne? Urcite nie.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 10. 2019 19:36

Asi se Joe Doe mýlíš, protože Golf je v čele ve své třídě, takže je určitě nadstandardní. Není ale špičkový, od toho jsou v nabídce některé výjimečné "kousky" od Audi, nebo od dalších bratrů v rámci rodiny G3.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  24. 10. 2019 23:11

Za mne tragický krok VW , auto je užší , a hlavně nižší...placatejší už snad být nemůže !
Předek divně připlácnutý , světla ala korea.
Zadek i boční linie je ok.
Největší hrůza je interier...to je jak hrát play station , a ne řídit auto
Digi štít je děs , a chybějící tlačítka katastrofa..kde je ergonomie VW ?
Trčící tablet moc nemusím i jinde..
Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí.
Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !
Jsem moc zvědav , co časem vyberu za auto , rozhodně bude bez tabletu a s tlačítky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 10. 2019 07:43

Bez tabletu a s tlačítky... napadá mě momentálně jen Mazda a Opel, všichni ostatní nějakou formou velký displej zapojili. Někde je tlačítek méně, někde více... A nebo volit jen základní verze, kde ty tablety ještě nejsou.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  25. 10. 2019 10:37

Tak ještě jednou - auto nižší a ani užší (nepočítáme-li ten 1 mm) není. Je stejné.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 14:40

Je nižší a má delší rozvor.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  25. 10. 2019 17:13

To je nějaká provokace? Asi pětkrát jsem tu doložil, že to není pravda a on tu někdo po šestý plácne stejný nesmysl. G7 přišel na trh s rozvorem 2637 mm, G8 má 2636 mm. Výška je cca stejná (resp. podle oficiálních údajů VW ke G7 je G8 dokonce vyšší - není možné vycházet ze článku plného nesmyslů (G7 nemá výšku 1492 mm!!!)).

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 20:32

G7 má rozvor 2620, stačí se podívat na stránky VW.
G8 má 2636, takže má rozvor co? Delší.
A G7 kombi má 2620 a G8 kombi má 2686, takže má rozvor co? No delší.
V době internetu být v takto primitivní věci za tak velkého vola, to se jen tak nevidí.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  27. 10. 2019 00:15

Fakt nepoznám, jestli trolíš a nebo jsi jenom debil...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 10. 2019 19:44

Hele Sumi, už jsi v autě seděl a povozil ses s ním?
Takový normální postup normálních lidí je, že dávají přednost realitě před obrázky ve webovém formátu na obrazovce monitoru. Ve skutečnosti vypadá mnoho věcí úplně jinak než na obrázku, myslel jsem, že to ví úplně každý, ale mýlil jsem se.
Znalecky ses vyjádřil k sedadlům, cituji tě: "Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí." Pravě u sedaček je nejdůležitější to vyzkoušení v reálu (a též ošahání, prohlédnutí zblízka na švy a třeba symetrie tvarů apod). Asi nejdůležitější je ten posed a pohodlí a to na fotce určitě nikdo nevykouká.
A potom ještě je zajímavé jak málo stačí by někdo jako ty konstatoval a rozhodl se podle fotek na webu - cituji tě:
"Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !"

Odpovědět  |   | 
Koubes  |  25. 10. 2019 07:43

Chápu z toho článku dobře, že u nás NEBUDE k dispozici žádnej benzín s manuální převodovkou? Jako fakt?

Odpovědět  |   | 
xg  |  25. 10. 2019 09:16

na druhou stranu je manuál opravdu pro puristy do dnešního provozu plný kolon, uzavírek a nehod...navíc dnešní automaty jsou rychlejší, úspornější a při výměnách oleje i něco vydrží

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  25. 10. 2019 09:19

Automat a DSG je rozdíl

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 10. 2019 09:21

Jasně hlavně ta životnost do 100 000km!!!!

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 10. 2019 10:16

Úspornější? Když někdo "neumí jezdit", tak ano. Jinak je manuál úspornější, protože je lehký a má malé ztráty přenosu síly.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  25. 10. 2019 10:41

To dsg taky. Navíc podtáčí motor tak, jak by to normální řidič nikdy neudělal, takže ve výsledku opravdu ušetří v řádu jednotek decilitrů. Že tento styl jízdy nesvědčí motoru je zřejmé - výsledek: ušetříte stokoruny na phm, proděláte desetitisíce na opravách TSI

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 10. 2019 12:09

Však od toho je režim "Sport". Sice to je v podstatě normální naladění převodovky, které by mělo v autě být, ale namísto toho jsme dostali v normálním režimu naprosté zoufalství.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 10. 2019 17:07

Manuální převodovky pro menší motory TSI jsou dvouhřídelové. DSG má tři hřídele a dvě spojky místo jedné, což znamená větší ztráty, a ve výsledku je celkově o 20 kg těžší. Proto většině řidičů nic neušetří.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 10. 2019 17:12

Manuální převodovka pro menší TSíčka je dvouhřídelová. DSG má tři hřídele a dvě spojky, což znamená větší ztráty, a je o 20 kg těžší. Většině lidí neušetří nic.

Odpovědět  |   | 
Rudla  |  25. 10. 2019 21:51

Ale z těch dvou spojek je vždy jedna rozpojená, takže ztráty jsou podobné a zůstává těch 20kg navíc, které se ale eliminují na druhé straně rychlejšími časy přeřazení a tudíž menšími ztrátami kinetické energie v procesu řazení.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 10. 2019 23:01

Nejsou podobné. Lamela, hřídel i ozubená kolečka se točí i u té rozpojené spojky.

Odpovědět  |   | 
Koubes  |  25. 10. 2019 11:31

To je možný, ale je stále dost lidí, která by si manuál do auta v životě dobrovolně nekoupila, já do ní patřím a moje žena taky. Takže teď už vím, že tohle auto si nekoupí, protože automat je prostě pro ni absolutní překážka. Přesně proto mám objednáno 4 Grancoupé s manuálem, dokud to ještě jde.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 14:42

Chápeš to špatně, s manuálem bude 1.0 TSI a 1.5 TSI. S automatem budou hybridy 1.0 eTSI a 1.5 eTSI.

Odpovědět  |   | 
k22  |  25. 10. 2019 09:10

Připlatit si záruku na 5 let a do 100 tak to bude dobré, i když trochu dražší přibližovadlo. Pak ten zázrak prodat další vovci...a kupit Golfa IX, jak jinak.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 10. 2019 13:59

Záruka netřeba-100tkm vydrží všechno.U nafty 2filtry dpf nó závidím tomu co je bude měnit až si to někdo koupí a bude jezdit kolem komína.Ten automat u e-tsi 81kw si mohli odpustit při jízdě brzda plyn je to k hovnu.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  25. 10. 2019 20:19

Mna by zaujimal typ zadnej napravy pre jednotlive motorizacie...

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 20:35

Od 110kW (včetně) výše multilink.

Odpovědět  |   | 

Interiér mi přijde celkem krok zpět. Alespoň z těch produktových fotek pusobí hrozně tvrdě. Všude ostré rovné hrany, plasty s hrbolatou low-cost texturou. Středový tunel který je z jednoho velkého kusu plastu a který vypadá jak ze čtyř čar podle pravítka... Stačí srovnat s koncernovou Audi A4. Je to nebe a dudy.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 25. 10. 2019 23:16

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  27. 10. 2019 11:15

Tady se VW střelil do nohy. Golf byl vždycky solidně vyrobený, design trochu konzerva, ale neurazil ani po 15 letech. Tyhle designové experimenty si může dovolit u okrajových modelů, jako Arteon, ne u vlajkové lodi prodejů. Zadek zůstal stejný, jen mi podle fotek přijde nějak úzký otvor kufru. Ten čumák je vyloženě hnusný. Těžko říct, jak to bude působit na živo, ale tohle je retardovaná Čína. A uvnitř záplava displejů a dotykových plošek. Člověk bude chtít pustit rádio a topení a bude muset kolem sebe mávat jak Harry Potter.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 10. 2019 11:34

Venkovní vzhled př části je o zvyku.Mě by víc štvali výdechy ventilace hlavně v létě ale zase display je líp po ruce.To i vyhrivani sedadel je na displeji?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  27. 10. 2019 19:16

Jsem rad ze mam svoje vymazleny Gti mk5. Tyhle hybrydni hybrydy 1.0 a podobne to neni auto. Ani to uz nevypada jako golf. Jak jsem rad za svojeho golfika kdyz vidim tohle

Odpovědět  |   | 
Filip  |  29. 10. 2019 18:35

Mám golfa 7 2017 a štve mě tam, že nemám místo na koleno u středové konzole delší cestě chytám křeč do nohy. Je v tomto novém Golfu více prostoru pro pravou nohu?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 10. 2019 21:15

Proč sis ho tedy kupoval, když tě tlačí? To nechápu.
Chceš to opakovat i s tímto novým Golfem???
Přece stačí jednoduché - nového Golfa si půjčit a vyzkoušet (na delší trasu a třeba i na více dní). Nikdo přece nemá stejnou postavu jako ty (délku noh, výšku sedu, šířku zadku, hmotnost,...atd.) a hlavně každý má jiný posed za volantem - někdo sedí nízko, jiný se třeba rád dotýká hlavou stropu, někdo řídí s nataženými rukami a jiný je má rád hodně skrčené, někdo sedí skoro kolmo a druhý naopak za volantem skoro leží...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A