Nový VW Golf GTI má první české ceny. Vůči starší generaci přirozeně zdražil

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  12. 08. 2020 13:27

Ono to je normalni..zdrazuje se. Je to jen sest let, co jsem koupil o neco mensi gticko v kabate od Skodovky za pouheho pul mice, se vsim, co mi priplatkova vybava dovolovala Nic si z toho nedelej

Odpovědět  |   | 
Demente  |  12. 08. 2020 13:52

Kvičalo, 5% tvých příspěvků je vtipných, zbytek otravných a celkově jsi opravdu těžce chorý dement.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  12. 08. 2020 14:13

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 08. 2020 18:07

právě naopak..a kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  12. 08. 2020 14:30

To tady zase bude nablito, hlavně od LOL a jemu podobných

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 08. 2020 18:08

kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..a ing. Babiš je dobrý člověk a skvělí premiér

Odpovědět  |   | 
Libros  |  12. 08. 2020 23:43

Vy máte tedy nick Chápu, že to je asi trochu sranda nebo provokace. Ale to je, jak by jste si hrál na Kramného nebo Hepnarovou. Styďte se pane

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  12. 08. 2020 15:22

Doufám, že příští sestava pokut za ty jejich emisní levárny už konečně pošle ty Mastný prsty od Bratwurstů do krachu a bude jednou pro vždy klid..

Odpovědět  |   | 
Libros  |  12. 08. 2020 23:46

Vóšo, jsi si přeleštit traktor jó A jestli chceš wurst, tak se stav třeba do Mekáče. Ten totiž nebere od tvýho pravdomluvnýho šéfa.

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  12. 08. 2020 16:12

Taky vám přijde interiér u nového golfu laciný?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 16:37

Je ale taky lacinější než octa a leon.Rso je dražší ale až se srovná výbava tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 18:17

Samozřejmě, tam to šetření v rámci Dieselgate úplně bije do očí. Na každém Golfu museli ušetřit tisíce euro a o další tisíce euro ho zdražit a toto je výsledek. Jenomže zákazníci jim to prokoukli a prodeje nového Golfu snad poprvé v historii silně váznou.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 19:51

Prodeje váznou všem.Navíc všechny nové modely jaksi zvedají cenu skrz bezp.systémy které vypínáme a e.normy a vyšší standardní výbavu.Ale tohle víš.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 21:52

Za Dieselgate už dali 750 000 000 000 Kč a další možná ještě větší náklady je ještě čekají. Sklízí, co zaseli.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 04:50

A stále tu jsou i přes pokuty.Dieselgate neřeším jaksi všichni výrobci neplnily emise a z Vw měli výrobci v Usa strach proto taková bublina.Před tím jaksi byli auta uspornejsi,jednodušší,spolehlivější a levnější než teď.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  13. 08. 2020 10:05

No právě, stále tu jsou a nejsou ani moc ve ztrátě. To znamená, že těch tři čtvrtě bilionu korun musí zákazníci zaplatit v cenách jejich výrobků. Z pohledu zákazníka je to tedy naprosto zbytečné navýšení ceny o několik tisíc euro na každém autě. Pohádky o emisních a asistenčních systémech jsou jen takové bulíky na nos.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 13:09

Si představ že by koncern zanikl.Dostat takovou pokutu jiný výrobce tak by hned sbalil fydlátka a ještě by dlužil.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  13. 08. 2020 14:10

Jako, že se teda máme skládat na koncern jako na Národní divadlo, aby si v Americe z té jejich pokuty zadotovali nákup Tesel? Sorry jako, ale tuto hru já nehraji.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 22:42

Mysli i na stát.Víc zaplatíš a víc(daň) z toho má i stát nebo Babiš no nevím a něco se ti vrátí v dotacích na..nevím třeba nový kotel :)

Odpovědět  |   | 
polo  |  13. 08. 2020 23:17

Nejhorší na tom, že tenhle socialismus vždycky selže.

Odpovědět  |   | 
Bruncwik  |  12. 08. 2020 17:03

Nádherný a za babku. Podle mě bude příděl pro ČR rozprodaný hned do měsíce, max. do dvou. A E-Rko ještě dřív. Bude dostupné jen omezené množství, tak neváhejte a buďte rychlí. Už se ho nemůžu dočkat. Ten interiér je přímo slast, jako kosmická loď.

Odpovědět  |   | 

interier toyoty v GR se mě jeví jako hodnotnější a nemá cenu tady dávat československou konkurenci Hyundai-Kia, to asi ví každý. Kde se vůbec ten golf gti vyrábí? V pátek začíná policejní akce, doufám, že se zaměří na tyhle typy aut.

Odpovědět  |   | 
Bruncwik  |  12. 08. 2020 18:02

Golf se pořád vyrábí v Německu. To je zaručená kvalita - německá preciznost a celkově ten přístup. VW je top značka.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 18:18

Není nic horšího než levný německý výrobek. Oni kvalitu umí, ale až od určité ceny. A tento Golf je až extrémně levný, jen ho zatím zkoušejí prodávat sakra draze.

Odpovědět  |   | 
Bruncwik  |  12. 08. 2020 18:32

jdi do p-í-č-i ty dědku lebedku. H-o-v-n-o tomu rozumíš, ty k-o-k-o-t-e

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  12. 08. 2020 19:42

Kde nejsou argumenty, přichází vulgarismy.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 19:50

Nabízíš mi svojí starou? Díky, ale nemám zájem, jak je ženská příliš blbá, tak mě prostě nebere.

Odpovědět  |   | 
Ferda I.  |  12. 08. 2020 20:40

Vykládáš blbosti, o to ti šlo, tak jsme se posmáli. Raději sleduj v TV estébáka, jak se nakrucuje před zahraniční návštěvou.

Odpovědět  |   | 
polo  |  12. 08. 2020 18:31

To rozhodně. Kvalitně ti ho v tom německu smontuje pravej, nefalšovanej německej Turek.

Odpovědět  |   | 
Bruncwik  |  12. 08. 2020 18:34

Imr furt lepší německej Turek, co montuje pod dohledem zkušeného Němce přímo v Německu, než polskej Polák, co montuje pod dohledem pitomého Čecháčká v Boleslavi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2020 20:35

To, že jsi magor je vedlejší. Jen by mě zajímalo, jestli náhodou nebudou montovat v Německu ti inženýři, doktoři, právníci..., co připluli v posledních letech přes Středozemní moře, v rámci zvýšení kvality výroby.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 08. 2020 21:59

Těžko. To je jako donutit cikány pracovat na lince.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 19:58

Toyota ale nedává motor do GR(nic pro petrolheady).Jakž takž motor má kupé gt80

Odpovědět  |   | 

90% řidičů má jiné mínění, jsi prostě menšina.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 05:17

Tak 90procent hledí na cenu a 80procent firemní kde berou naftu a Toyotu v hybridu nevemou.U 1.8 majitelé popisují dynamiku jako že "stačí"(takhle špatně nikdo nehodnotí ani 1.0tsi v octep )a pak drtí okresky 70-90 a dálnici do 120 aby sobě i jiným dokazali že těch 200tisíc navíc mělo smysl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 08. 2020 10:36

Chlapce, a ty mas problem s 90 km/h na okreske?

Odpovědět  |   | 
Kvido  |  13. 08. 2020 12:54

Tam se většinou jedná o kombinovanou diagnózu spojenou s nerozeznáním bezpečné vzdálenosti, poruchou sebeovládání a neschopností určit správný okamžik k bezpečnému předjetí.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 13:49

Chlapče jak kdy.Ale nemám problém když nespěchám jet i 70-80 ale 90 a míň jezdí jen autoškola,řidiči hybridů hlavně Toyot a řidiči co nedokážou předjet kamión protože jsou nalepení do 15metrů a nemůžou ani vykouknout.Běžný tempo na okreskach je tak 110 podle trasy.

Odpovědět  |   | 
abc  |  14. 08. 2020 14:47

takze ked sa prave neponahlate, vtedy ste bud autoskola, alebo "řidič co nedokáže předjet kamión protože je nalepení do 15metrů a nemůže ani vykouknout"? (moznost "hybrid od toyoty" som automaticky vypustil, vzhladom na predchadzajuce komentare...)

Odpovědět  |   | 

kámoška dělá ve fabrice, kde se vyrábí pro koncern ty loga a když bude vyprodáno, tak se to nalepí na cokoliv a 90% lidí to nepozná.

Odpovědět  |   | 
Ochcavka  |  12. 08. 2020 18:02

Zajimali by me, kdo si koupi mizerne auto za tu cenu. Kdyz uz piradny motor, tak nejakou premii, a ne tenhle ojeb.

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 18:14

Je fakt, že za skoro stejné peníze mám Alfu Romeo Giulia s 280 HP a v té i člověk přes 30 let vypadá patřičně na rozdíl od tohoto tuzingového bazmeku, kde je kšiltovka kšiltem dozadu povinnou výbavou.

Odpovědět  |   | 
polo  |  12. 08. 2020 18:33

Kšilt dozadu, levá ruka z vokýnka, volume doprava a z repráků Cypress Hill na plný kule

Odpovědět  |   | 
Bruncwik  |  12. 08. 2020 18:37

Já mám kšiltofku se dvěma kšiltama - dopředu i dozadu a z okýnka mám pravou i levou ruku, resp. z okýken. A Alfa je totální m-r-d-k-a, co rezne před očima a je to italský šunt.
Arivederci C-o-c-c-o-t-i

Odpovědět  |   | 

a máš Včkovou značku, nějakou popelnici bez opěrek hlav, že máš i šilt dozadu a dopředu asi bez slunečných clon.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 08. 2020 20:08

Jako od 830tisíc a od 1,3miliónu mě moc stejný peníze nepřijdou.A automat a 4x4 u Alfy moc sportovní kombinace asi nebude.

Odpovědět  |   | 
To snad ne  |  12. 08. 2020 21:03

Viděl jsi někdy, že by závodní vozy manuálně řadily?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 07:00

Závodní vozy jó mají většinou sekvenci ale Alfa ve 4x4 s ušmudlanými 280koňmi (když byla nová)a váhou od 1530 výš je stejně sportovní jako superb se stejným motorem.Obě jsou na pohodovou jízdu.

Odpovědět  |   | 
lubin  |  13. 08. 2020 19:01

Tohle může napsat jen někdo,kdo obě auta nikdy neřídil....typický pepík z widlama na kapotě.A jesli jsi nějakým zázrakem ty auta řídil,tak je pro tebe i kravský povoz škoda .... řídit neumíš.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 22:57

Řídit neumím ale za 20let co jezdím jen jedna nehoda v městě blatník vs světlo 2 auto a to jsem nenarazil já.Kolik lidí umí fakt řídit?1 z tisíce možná.Spousta si to jen myslí.Ridicsky bude Alfa lepší ale automat si kupují jen řidiči co neumí řadit-jak žáci v autoškole.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  12. 08. 2020 22:04

A kolik dní v roce ti ta Alfa funguje a nestojí v servisu?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  13. 08. 2020 07:31

365.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 18:22

Polo je mechanik.Každý den po dojezdu opraví.

Odpovědět  |   | 
LenJa  |  12. 08. 2020 20:20

Podla titulfotky som
si myslel, ze omladili starsiu C4-ku. Ten interier je nejaky divny.

Odpovědět  |   | 

možná to je, citroen už za války vyráběl pro nácky.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  12. 08. 2020 20:27

Inflaci nezastavíš, to bych ještě přežil. Ale absenci otočného ovladače na světla nebo menší interér moc ne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2020 20:47

Tak ten pohled na přední masku mě dostal, strašný pysk. To se opravdu ve VW už zbláznili.
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gti/... ...

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 21:42

Vtipné jsou například ty odkryté zámky, to jsem viděl naposledy na autech z 90tých let. Kolik tím ušetřili? Dva eurocenty na každém autě?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  13. 08. 2020 15:11

České ceny, kdo chce a může míti legendu, ten není omezen českou ceníkovou cenou. Různé předváděčky a skladovky z různých Autohausů nabízejí mnohdy větší výběr. Ale člověk z tím musí jít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord