Nový VW Golf GTI má první české ceny. Vůči starší generaci přirozeně zdražil

59 komentářů

Petr Vaněk
13. srpna • 15:11

České ceny, kdo chce a může míti legendu, ten není omezen českou ceníkovou cenou. Různé předváděčky a skladovky z různých Autohausů nabízejí mnohdy větší výběr. Ale člověk z tím musí jít.;-)

děda Lebeda
12. srpna • 21:42

Vtipné jsou například ty odkryté zámky, to jsem viděl naposledy na autech z 90tých let. Kolik tím ušetřili? Dva eurocenty na každém autě? :-D

Mirek
12. srpna • 20:47

Tak ten pohled na přední masku mě dostal, strašný pysk. To se opravdu ve VW už zbláznili.
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gti/... ...

Rokyta ex Acz
12. srpna • 20:27

Inflaci nezastavíš, to bych ještě přežil. Ale absenci otočného ovladače na světla nebo menší interér moc ne.

LenJa
12. srpna • 20:20

Podla titulfotky som
si myslel, ze omladili starsiu C4-ku. Ten interier je nejaky divny.

petr r. (petrumr)
12. srpna • 20:56

možná to je, citroen už za války vyráběl pro nácky.

Ochcavka
12. srpna • 18:02

Zajimali by me, kdo si koupi mizerne auto za tu cenu. Kdyz uz piradny motor, tak nejakou premii, a ne tenhle ojeb.

děda Lebeda
12. srpna • 18:14

Je fakt, že za skoro stejné peníze mám Alfu Romeo Giulia s 280 HP a v té i člověk přes 30 let vypadá patřičně na rozdíl od tohoto tuzingového bazmeku, kde je kšiltovka kšiltem dozadu povinnou výbavou. B-]

Warumnicht
12. srpna • 22:04

A kolik dní v roce ti ta Alfa funguje a nestojí v servisu?

Michal2
13. srpna • 18:22

Polo je mechanik.Každý den po dojezdu opraví.

Polo
13. srpna • 7:31

365.

Michal2
12. srpna • 20:08

Jako od 830tisíc a od 1,3miliónu mě moc stejný peníze nepřijdou.A automat a 4x4 u Alfy moc sportovní kombinace asi nebude.

To snad ne
12. srpna • 21:03

Viděl jsi někdy, že by závodní vozy manuálně řadily?

Michal2
13. srpna • 7:00

Závodní vozy jó mají většinou sekvenci ale Alfa ve 4x4 s ušmudlanými 280koňmi (když byla nová)a váhou od 1530 výš je stejně sportovní jako superb se stejným motorem.Obě jsou na pohodovou jízdu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lubin
13. srpna • 19:01

Tohle může napsat jen někdo,kdo obě auta nikdy neřídil....typický pepík z widlama na kapotě.A jesli jsi nějakým zázrakem ty auta řídil,tak je pro tebe i kravský povoz škoda .... řídit neumíš.

Michal2
13. srpna • 22:57

Řídit neumím ale za 20let co jezdím jen jedna nehoda v městě blatník vs světlo 2 auto a to jsem nenarazil já.Kolik lidí umí fakt řídit?1 z tisíce možná.Spousta si to jen myslí.Ridicsky bude Alfa lepší ale automat si kupují jen řidiči co neumí řadit-jak žáci v autoškole.

polo
12. srpna • 18:33

Kšilt dozadu, levá ruka z vokýnka, volume doprava a z repráků Cypress Hill na plný kule

Bruncwik
12. srpna • 18:37

Já mám kšiltofku se dvěma kšiltama - dopředu i dozadu a z okýnka mám pravou i levou ruku, resp. z okýken. A Alfa je totální m-r-d-k-a, co rezne před očima a je to italský šunt.
Arivederci C-o-c-c-o-t-i

petr r. (petrumr)
12. srpna • 20:55

a máš Včkovou značku, nějakou popelnici bez opěrek hlav, že máš i šilt dozadu a dopředu asi bez slunečných clon.

Bruncwik
12. srpna • 17:03

Nádherný a za babku. Podle mě bude příděl pro ČR rozprodaný hned do měsíce, max. do dvou. A E-Rko ještě dřív. Bude dostupné jen omezené množství, tak neváhejte a buďte rychlí. Už se ho nemůžu dočkat. Ten interiér je přímo slast, jako kosmická loď.

petr r. (petrumr)
12. srpna • 17:42

kámoška dělá ve fabrice, kde se vyrábí pro koncern ty loga a když bude vyprodáno, tak se to nalepí na cokoliv a 90% lidí to nepozná.

petr r. (petrumr)
12. srpna • 17:40

interier toyoty v GR se mě jeví jako hodnotnější a nemá cenu tady dávat československou konkurenci Hyundai-Kia, to asi ví každý. Kde se vůbec ten golf gti vyrábí? V pátek začíná policejní akce, doufám, že se zaměří na tyhle typy aut.

Michal2
12. srpna • 19:58

Toyota ale nedává motor do GR(nic pro petrolheady).Jakž takž motor má kupé gt80

petr r. (petrumr)
12. srpna • 20:52

90% řidičů má jiné mínění, jsi prostě menšina.

Michal2
13. srpna • 5:17

Tak 90procent hledí na cenu a 80procent firemní kde berou naftu a Toyotu v hybridu nevemou.U 1.8 majitelé popisují dynamiku jako že "stačí"(takhle špatně nikdo nehodnotí ani 1.0tsi v octep )a pak drtí okresky 70-90 a dálnici do 120 aby sobě i jiným dokazali že těch 200tisíc navíc mělo smysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
13. srpna • 10:36

Chlapce, a ty mas problem s 90 km/h na okreske?

Michal2
13. srpna • 13:49

Chlapče jak kdy.Ale nemám problém když nespěchám jet i 70-80 ale 90 a míň jezdí jen autoškola,řidiči hybridů hlavně Toyot a řidiči co nedokážou předjet kamión protože jsou nalepení do 15metrů a nemůžou ani vykouknout.Běžný tempo na okreskach je tak 110 podle trasy.

abc
14. srpna • 14:47

takze ked sa prave neponahlate, vtedy ste bud autoskola, alebo "řidič co nedokáže předjet kamión protože je nalepení do 15metrů a nemůže ani vykouknout"? (moznost "hybrid od toyoty" som automaticky vypustil, vzhladom na predchadzajuce komentare...)

Kvido
13. srpna • 12:54

Tam se většinou jedná o kombinovanou diagnózu spojenou s nerozeznáním bezpečné vzdálenosti, poruchou sebeovládání a neschopností určit správný okamžik k bezpečnému předjetí.

Bruncwik
12. srpna • 18:02

Golf se pořád vyrábí v Německu. To je zaručená kvalita - německá preciznost a celkově ten přístup. VW je top značka.

polo
12. srpna • 18:31

To rozhodně. Kvalitně ti ho v tom německu smontuje pravej, nefalšovanej německej Turek.

Bruncwik
12. srpna • 18:34

Imr furt lepší německej Turek, co montuje pod dohledem zkušeného Němce přímo v Německu, než polskej Polák, co montuje pod dohledem pitomého Čecháčká v Boleslavi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. srpna • 20:35

To, že jsi magor je vedlejší. Jen by mě zajímalo, jestli náhodou nebudou montovat v Německu ti inženýři, doktoři, právníci..., co připluli v posledních letech přes Středozemní moře, v rámci zvýšení kvality výroby.

.
12. srpna • 21:59

Těžko. To je jako donutit cikány pracovat na lince.

děda Lebeda
12. srpna • 18:18

Není nic horšího než levný německý výrobek. Oni kvalitu umí, ale až od určité ceny. A tento Golf je až extrémně levný, jen ho zatím zkoušejí prodávat sakra draze.

Ferda I.
12. srpna • 20:40

Vykládáš blbosti, o to ti šlo, tak jsme se posmáli. Raději sleduj v TV estébáka, jak se nakrucuje před zahraniční návštěvou.:-D

Bruncwik
12. srpna • 18:32

jdi do p-í-č-i ty dědku lebedku. H-o-v-n-o tomu rozumíš, ty k-o-k-o-t-e

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
děda Lebeda
12. srpna • 19:50

Nabízíš mi svojí starou? Díky, ale nemám zájem, jak je ženská příliš blbá, tak mě prostě nebere.

Peter(Charouz)
12. srpna • 19:42

Kde nejsou argumenty, přichází vulgarismy.

Mondeák
12. srpna • 16:12

Taky vám přijde interiér u nového golfu laciný?

děda Lebeda
12. srpna • 18:17

Samozřejmě, tam to šetření v rámci Dieselgate úplně bije do očí. Na každém Golfu museli ušetřit tisíce euro a o další tisíce euro ho zdražit a toto je výsledek. Jenomže zákazníci jim to prokoukli a prodeje nového Golfu snad poprvé v historii silně váznou.

Michal2
12. srpna • 19:51

Prodeje váznou všem.Navíc všechny nové modely jaksi zvedají cenu skrz bezp.systémy které vypínáme a e.normy a vyšší standardní výbavu.Ale tohle víš.

děda Lebeda
12. srpna • 21:52

Za Dieselgate už dali 750 000 000 000 Kč a další možná ještě větší náklady je ještě čekají. Sklízí, co zaseli.

Michal2
13. srpna • 4:50

A stále tu jsou i přes pokuty.Dieselgate neřeším jaksi všichni výrobci neplnily emise a z Vw měli výrobci v Usa strach proto taková bublina.Před tím jaksi byli auta uspornejsi,jednodušší,spolehlivější a levnější než teď.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
děda Lebeda
13. srpna • 10:05

No právě, stále tu jsou a nejsou ani moc ve ztrátě. To znamená, že těch tři čtvrtě bilionu korun musí zákazníci zaplatit v cenách jejich výrobků. Z pohledu zákazníka je to tedy naprosto zbytečné navýšení ceny o několik tisíc euro na každém autě. Pohádky o emisních a asistenčních systémech jsou jen takové bulíky na nos.

Michal2
13. srpna • 13:09

Si představ že by koncern zanikl.Dostat takovou pokutu jiný výrobce tak by hned sbalil fydlátka a ještě by dlužil.

děda Lebeda
13. srpna • 14:10

Jako, že se teda máme skládat na koncern jako na Národní divadlo, aby si v Americe z té jejich pokuty zadotovali nákup Tesel? Sorry jako, ale tuto hru já nehraji.

Michal2
13. srpna • 22:42

Mysli i na stát.Víc zaplatíš a víc(daň) z toho má i stát nebo Babiš no nevím a něco se ti vrátí v dotacích na..nevím třeba nový kotel :)

polo
13. srpna • 23:17

Nejhorší na tom, že tenhle socialismus vždycky selže.

Michal2
12. srpna • 16:37

Je ale taky lacinější než octa a leon.Rso je dražší ale až se srovná výbava tak uvidíme.

Vóša
12. srpna • 15:22

Doufám, že příští sestava pokut za ty jejich emisní levárny už konečně pošle ty Mastný prsty od Bratwurstů do krachu a bude jednou pro vždy klid..

Libros
12. srpna • 23:46

Vóšo, jsi si přeleštit traktor jó :-D A jestli chceš wurst, tak se stav třeba do Mekáče. Ten totiž nebere od tvýho pravdomluvnýho šéfa.

Burešek
12. srpna • 14:30

To tady zase bude nablito, hlavně od LOL a jemu podobných

Libros
12. srpna • 23:43

Vy máte tedy nick :-O Chápu, že to je asi trochu sranda nebo provokace. Ale to je, jak by jste si hrál na Kramného nebo Hepnarovou. :-/ Styďte se pane

kuk
12. srpna • 18:08

kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..a ing. Babiš je dobrý člověk a skvělí premiér

WRC Fabia R2 TwinCharger
12. srpna • 13:27

Ono to je normalni..zdrazuje se. Je to jen sest let, co jsem koupil o neco mensi gticko v kabate od Skodovky za pouheho pul mice, se vsim, co mi priplatkova vybava dovolovalaB-] Nic si z toho nedelej;-)

Demente
12. srpna • 13:52

Kvičalo, 5% tvých příspěvků je vtipných, zbytek otravných a celkově jsi opravdu těžce chorý dement.

kuk
12. srpna • 18:07

právě naopak..a kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..

WRC Fabia R2 TwinCharger
12. srpna • 14:13

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud