České ceny, kdo chce a může míti legendu, ten není omezen českou ceníkovou cenou. Různé předváděčky a skladovky z různých Autohausů nabízejí mnohdy větší výběr. Ale člověk z tím musí jít.;-)
Vtipné jsou například ty odkryté zámky, to jsem viděl naposledy na autech z 90tých let. Kolik tím ušetřili? Dva eurocenty na každém autě? :-D
Tak ten pohled na přední masku mě dostal, strašný pysk. To se opravdu ve VW už zbláznili.https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-golf_gti/... ...
Inflaci nezastavíš, to bych ještě přežil. Ale absenci otočného ovladače na světla nebo menší interér moc ne.
Podla titulfotky somsi myslel, ze omladili starsiu C4-ku. Ten interier je nejaky divny.
možná to je, citroen už za války vyráběl pro nácky.
Zajimali by me, kdo si koupi mizerne auto za tu cenu. Kdyz uz piradny motor, tak nejakou premii, a ne tenhle ojeb.
Je fakt, že za skoro stejné peníze mám Alfu Romeo Giulia s 280 HP a v té i člověk přes 30 let vypadá patřičně na rozdíl od tohoto tuzingového bazmeku, kde je kšiltovka kšiltem dozadu povinnou výbavou. B-]
A kolik dní v roce ti ta Alfa funguje a nestojí v servisu?
Polo je mechanik.Každý den po dojezdu opraví.
365.
Jako od 830tisíc a od 1,3miliónu mě moc stejný peníze nepřijdou.A automat a 4x4 u Alfy moc sportovní kombinace asi nebude.
Viděl jsi někdy, že by závodní vozy manuálně řadily?
Závodní vozy jó mají většinou sekvenci ale Alfa ve 4x4 s ušmudlanými 280koňmi (když byla nová)a váhou od 1530 výš je stejně sportovní jako superb se stejným motorem.Obě jsou na pohodovou jízdu.
Tohle může napsat jen někdo,kdo obě auta nikdy neřídil....typický pepík z widlama na kapotě.A jesli jsi nějakým zázrakem ty auta řídil,tak je pro tebe i kravský povoz škoda .... řídit neumíš.
Řídit neumím ale za 20let co jezdím jen jedna nehoda v městě blatník vs světlo 2 auto a to jsem nenarazil já.Kolik lidí umí fakt řídit?1 z tisíce možná.Spousta si to jen myslí.Ridicsky bude Alfa lepší ale automat si kupují jen řidiči co neumí řadit-jak žáci v autoškole.
Kšilt dozadu, levá ruka z vokýnka, volume doprava a z repráků Cypress Hill na plný kule
Já mám kšiltofku se dvěma kšiltama - dopředu i dozadu a z okýnka mám pravou i levou ruku, resp. z okýken. A Alfa je totální m-r-d-k-a, co rezne před očima a je to italský šunt.Arivederci C-o-c-c-o-t-i
a máš Včkovou značku, nějakou popelnici bez opěrek hlav, že máš i šilt dozadu a dopředu asi bez slunečných clon.
Nádherný a za babku. Podle mě bude příděl pro ČR rozprodaný hned do měsíce, max. do dvou. A E-Rko ještě dřív. Bude dostupné jen omezené množství, tak neváhejte a buďte rychlí. Už se ho nemůžu dočkat. Ten interiér je přímo slast, jako kosmická loď.
kámoška dělá ve fabrice, kde se vyrábí pro koncern ty loga a když bude vyprodáno, tak se to nalepí na cokoliv a 90% lidí to nepozná.
interier toyoty v GR se mě jeví jako hodnotnější a nemá cenu tady dávat československou konkurenci Hyundai-Kia, to asi ví každý. Kde se vůbec ten golf gti vyrábí? V pátek začíná policejní akce, doufám, že se zaměří na tyhle typy aut.
Toyota ale nedává motor do GR(nic pro petrolheady).Jakž takž motor má kupé gt80
90% řidičů má jiné mínění, jsi prostě menšina.
Tak 90procent hledí na cenu a 80procent firemní kde berou naftu a Toyotu v hybridu nevemou.U 1.8 majitelé popisují dynamiku jako že "stačí"(takhle špatně nikdo nehodnotí ani 1.0tsi v octep )a pak drtí okresky 70-90 a dálnici do 120 aby sobě i jiným dokazali že těch 200tisíc navíc mělo smysl.
Chlapce, a ty mas problem s 90 km/h na okreske?
Chlapče jak kdy.Ale nemám problém když nespěchám jet i 70-80 ale 90 a míň jezdí jen autoškola,řidiči hybridů hlavně Toyot a řidiči co nedokážou předjet kamión protože jsou nalepení do 15metrů a nemůžou ani vykouknout.Běžný tempo na okreskach je tak 110 podle trasy.
takze ked sa prave neponahlate, vtedy ste bud autoskola, alebo "řidič co nedokáže předjet kamión protože je nalepení do 15metrů a nemůže ani vykouknout"? (moznost "hybrid od toyoty" som automaticky vypustil, vzhladom na predchadzajuce komentare...)
Tam se většinou jedná o kombinovanou diagnózu spojenou s nerozeznáním bezpečné vzdálenosti, poruchou sebeovládání a neschopností určit správný okamžik k bezpečnému předjetí.
Golf se pořád vyrábí v Německu. To je zaručená kvalita - německá preciznost a celkově ten přístup. VW je top značka.
To rozhodně. Kvalitně ti ho v tom německu smontuje pravej, nefalšovanej německej Turek.
Imr furt lepší německej Turek, co montuje pod dohledem zkušeného Němce přímo v Německu, než polskej Polák, co montuje pod dohledem pitomého Čecháčká v Boleslavi.
To, že jsi magor je vedlejší. Jen by mě zajímalo, jestli náhodou nebudou montovat v Německu ti inženýři, doktoři, právníci..., co připluli v posledních letech přes Středozemní moře, v rámci zvýšení kvality výroby.
Těžko. To je jako donutit cikány pracovat na lince.
Není nic horšího než levný německý výrobek. Oni kvalitu umí, ale až od určité ceny. A tento Golf je až extrémně levný, jen ho zatím zkoušejí prodávat sakra draze.
Vykládáš blbosti, o to ti šlo, tak jsme se posmáli. Raději sleduj v TV estébáka, jak se nakrucuje před zahraniční návštěvou.:-D
jdi do p-í-č-i ty dědku lebedku. H-o-v-n-o tomu rozumíš, ty k-o-k-o-t-e
Nabízíš mi svojí starou? Díky, ale nemám zájem, jak je ženská příliš blbá, tak mě prostě nebere.
Kde nejsou argumenty, přichází vulgarismy.
Taky vám přijde interiér u nového golfu laciný?
Samozřejmě, tam to šetření v rámci Dieselgate úplně bije do očí. Na každém Golfu museli ušetřit tisíce euro a o další tisíce euro ho zdražit a toto je výsledek. Jenomže zákazníci jim to prokoukli a prodeje nového Golfu snad poprvé v historii silně váznou.
Prodeje váznou všem.Navíc všechny nové modely jaksi zvedají cenu skrz bezp.systémy které vypínáme a e.normy a vyšší standardní výbavu.Ale tohle víš.
Za Dieselgate už dali 750 000 000 000 Kč a další možná ještě větší náklady je ještě čekají. Sklízí, co zaseli.
A stále tu jsou i přes pokuty.Dieselgate neřeším jaksi všichni výrobci neplnily emise a z Vw měli výrobci v Usa strach proto taková bublina.Před tím jaksi byli auta uspornejsi,jednodušší,spolehlivější a levnější než teď.
No právě, stále tu jsou a nejsou ani moc ve ztrátě. To znamená, že těch tři čtvrtě bilionu korun musí zákazníci zaplatit v cenách jejich výrobků. Z pohledu zákazníka je to tedy naprosto zbytečné navýšení ceny o několik tisíc euro na každém autě. Pohádky o emisních a asistenčních systémech jsou jen takové bulíky na nos.
Si představ že by koncern zanikl.Dostat takovou pokutu jiný výrobce tak by hned sbalil fydlátka a ještě by dlužil.
Jako, že se teda máme skládat na koncern jako na Národní divadlo, aby si v Americe z té jejich pokuty zadotovali nákup Tesel? Sorry jako, ale tuto hru já nehraji.
Mysli i na stát.Víc zaplatíš a víc(daň) z toho má i stát nebo Babiš no nevím a něco se ti vrátí v dotacích na..nevím třeba nový kotel :)
Nejhorší na tom, že tenhle socialismus vždycky selže.
Je ale taky lacinější než octa a leon.Rso je dražší ale až se srovná výbava tak uvidíme.
Doufám, že příští sestava pokut za ty jejich emisní levárny už konečně pošle ty Mastný prsty od Bratwurstů do krachu a bude jednou pro vždy klid..
Vóšo, jsi si přeleštit traktor jó :-D A jestli chceš wurst, tak se stav třeba do Mekáče. Ten totiž nebere od tvýho pravdomluvnýho šéfa.
To tady zase bude nablito, hlavně od LOL a jemu podobných
Vy máte tedy nick :-O Chápu, že to je asi trochu sranda nebo provokace. Ale to je, jak by jste si hrál na Kramného nebo Hepnarovou. :-/ Styďte se pane
kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..a ing. Babiš je dobrý člověk a skvělí premiér
Ono to je normalni..zdrazuje se. Je to jen sest let, co jsem koupil o neco mensi gticko v kabate od Skodovky za pouheho pul mice, se vsim, co mi priplatkova vybava dovolovalaB-] Nic si z toho nedelej;-)
Kvičalo, 5% tvých příspěvků je vtipných, zbytek otravných a celkově jsi opravdu těžce chorý dement.
právě naopak..a kvíčala je jako náš ježíš a my jsme jeho následovníci..
:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.