Nový VW Golf GTI Clubsport je tady! Má 300 koní a měkčí režim pro Nürburgring

Paly  |  14. 10. 2020 08:53

Ak club sport postavim vedľa civika type R,tak VW vyzera ako osol vedľa koňa ktory vyhral Veľku Pardubicku.Z tohto modelu nevyhadzali zadne sedačky ako v predošlom prototype,čo svedči že nemaju v plane ziskať rekord z Nurburingu opäť pre seba...

Odpovědět  |   | 
:-)  |  14. 10. 2020 10:43

Mohl by jste prosím přepsat svůj komentář do nějakého srozumitelného jazyka, nejlépe bez chyb, abych pochopil co se vlastně snažíte vyjádřit?

Odpovědět  |   | 
Lišák  |  14. 10. 2020 08:59

Tyto překoňované předohraby mi moc smysl nedávají. Raději kdyby přišly s verzí R. Do předohrabu je 245 koní normální verze GTI až až. Tohle je jenom jednorázová hračka na nějaké okruhy za ideálních slunečních podmínek. V běžném provozu na vlhku nebo mokru je 300 koní na předku nepoužitelný výkon.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  14. 10. 2020 09:37

I 160 HP umí zahrabat s předními koly .

Odpovědět  |   | 
jozka  |  14. 10. 2020 11:18

To umelo i 25

Odpovědět  |   | 
.ACE  |  14. 10. 2020 09:41

Na mokru a vlhku ano, ale jinak je 4kola jen váha +, žere výkon a není kromě rozjezdů a ostrejch výjezdů rychlejší. Takže je volbou každého, kde a jak to chce využívat. To zmatené DSG, v jednom směru je rychlé, ale běda jak po něm chce člověk něco jiného, děs a hrůza. Ale třeba tohle už nebude v manuálním režimu řadit samo bez výzvy.

Odpovědět  |   | 
.DVA  |  14. 10. 2020 09:54

ty jsi zase chytry... nekdy si to puc a zkus...

Odpovědět  |   | 
.ACE  |  14. 10. 2020 10:04

co máš na mysli, 4 kolu a nebo DSG?

Odpovědět  |   | 
.ACE  |  14. 10. 2020 10:08

a nebo lépe, co z toho co jsem napsal není pravda? to už bude jen na minusech viď, bez reálné odpovědi

Odpovědět  |   | 
.DVA  |  14. 10. 2020 11:09

Proc bych ti neodpovedel... prinos 4 kolky je samozrejme v urcitych situacich a logicky si papne nejaky vykon, ale je to prave vymenou za neco jineho. To je v pohode.

nicmene spise tvuj popis chovani DSG jako takove. DSG funguje dobre, samo pokud budes delat naschval kraviny, tak nebude fungovat zadny automat. A v manualnim rezimu to radi pouze u omezovace (nektere verze) nebo v pripade prilis nizkych otacek do podradi... ale jinak do toho nekeca.

Odpovědět  |   | 
.ACE  |  14. 10. 2020 12:18

Takže v čem je problém? Se 4kolkou je to jak říkám a s DSG taky, dopředu řadí fajn, pokud dojíždíš před křižovatkou bez plynu a rozhodneš se že nezastavíš, ale přidáš 2 sekundy se nic neděje a auto z tebe udělá trotla, co se neumí rychle rozjet, tudíž ta zmatenost (to je běžná jízda, žádná kravina) a pomalost převodovky a že ti přeřadí i man. režimu když nechceš, (nebo teda já nechci), to už je každého věc. A pujčovat to nemusím, mám to v práci, DSG v části vozového parku tak 10 let a 4 kolky už víc jak 20, tak vím v jaké situaci je to rozdíl. Vyzkoušej i nějakou konkurenci, pokud nejsi dřevo a ten rozdíl poznáš, budeš překvapen, že to jde dělat i výrazně lépe.

Odpovědět  |   | 
.DVA  |  14. 10. 2020 15:36

Ja mam DSG doma uz nekolik let v nekolika vozech. K tomu i jine automaty jinych vyrobcu. Urcite chovani bude dano i tim v jakem je to spojeni motoru apod.

To, ze automat preradi v manulanim rezimu je nekdy nutnost. Tezko muze nechat automat treba zdechnout motor apod. ale to delaji treba uplne vsechny automaty na svete. Ano, nektere nahore nepreradi, ale to byva vetsinou funkce u sportovnich aut a je tam riziko poskozeni auta v tom omezovaci.

A zmatenost je dana vetsinou zmatenym chovanim uzivatele. Automat nema oci, usi a kde co ,takze radi dle nejake situace, kterou ji vytvoris. Umim do uzkeho dostat jakoukoli prevodovku, ale je to vetsinou hloupym chovanim se k ni...

takze proste spise se to nauc pouzivat.

Odpovědět  |   | 
.ACE  |  14. 10. 2020 16:37

To máš teda doma hodně aut , bohužel to zní nedůvěryhodně, zvlášť když nevíš jak se převodovka opravdu chová a její tradiční chyby hážeš na uživatele a také jestli máš zkušenosti s jinými tak musíš vědět, že tohle zmatené chování se mnoha netýká. Dále ti asi krapet uniká funkce omezovače, proč by se mělo auto poškodit, když by nepřeřadilo, od od toho je tam právě ten omezovač (je dlouhé roky i u manuálu) a je tam právě z toho důvodu, aby se auto nepoškodilo, když nepřeřadíš. Sám koncern používá DSG pro levnější modely do výkonnějších a luxusnějších, kde zákazník očekává i slušný projev je pochopitelně něco jiného. Takže až přestaneš fabulovat, opravdu porovnáš a budeš mít dost odvahy, tak změníš názor.

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 10. 2020 10:47

Nesouhlasím, zkoušel si někdy jet v BMW v zadokolce a výkonem 250 koní plus při dešti? Pokud nejedeš spořádaně 100 v pravém pruhu, tak to je takové čekání, kdy uletíš. Vždycky si vzpomenu na Clarksona se 135i.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 10. 2020 12:42

Bych se nebál 400koní na predokolku jen se na to nesmí z rozjezdu šlapat jak na rýč a ASR vydatně pomáhá.Od 100km/h dal víc koní není na škodu.Čím víc tím líp.I 60koní ibizi hrabalo..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord