Nový VW Golf GTI Clubsport je tady! Má 300 koní a měkčí režim pro Nürburgring

15 komentářů

Lišák
14. října • 8:59

Tyto překoňované předohraby mi moc smysl nedávají. Raději kdyby přišly s verzí R. Do předohrabu je 245 koní normální verze GTI až až. Tohle je jenom jednorázová hračka na nějaké okruhy za ideálních slunečních podmínek. V běžném provozu na vlhku nebo mokru je 300 koní na předku nepoužitelný výkon.

Michal2
14. října • 12:42

Bych se nebál 400koní na predokolku jen se na to nesmí z rozjezdu šlapat jak na rýč a ASR vydatně pomáhá.Od 100km/h dal víc koní není na škodu.Čím víc tím líp.I 60koní ibizi hrabalo..

.ACE
14. října • 9:41

Na mokru a vlhku ano, ale jinak je 4kola jen váha +, žere výkon a není kromě rozjezdů a ostrejch výjezdů rychlejší. Takže je volbou každého, kde a jak to chce využívat. To zmatené DSG, v jednom směru je rychlé, ale běda jak po něm chce člověk něco jiného, děs a hrůza. Ale třeba tohle už nebude v manuálním režimu řadit samo bez výzvy.:-D

David
14. října • 10:47

Nesouhlasím, zkoušel si někdy jet v BMW v zadokolce a výkonem 250 koní plus při dešti? Pokud nejedeš spořádaně 100 v pravém pruhu, tak to je takové čekání, kdy uletíš. Vždycky si vzpomenu na Clarksona se 135i.

.DVA
14. října • 9:54

ty jsi zase chytry... nekdy si to puc a zkus...

.ACE
14. října • 10:08

a nebo lépe, co z toho co jsem napsal není pravda? to už bude jen na minusech viď, bez reálné odpovědi ;-)

.DVA
14. října • 11:09

Proc bych ti neodpovedel... prinos 4 kolky je samozrejme v urcitych situacich a logicky si papne nejaky vykon, ale je to prave vymenou za neco jineho. To je v pohode.nicmene spise tvuj popis chovani DSG jako takove. DSG funguje dobre, samo pokud budes delat naschval kraviny, tak nebude fungovat zadny automat. A v manualnim rezimu to radi pouze u omezovace (nektere verze) nebo v pripade prilis nizkych otacek do podradi... ale jinak do toho nekeca.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.ACE
14. října • 12:18

Takže v čem je problém? Se 4kolkou je to jak říkám a s DSG taky, dopředu řadí fajn, pokud dojíždíš před křižovatkou bez plynu a rozhodneš se že nezastavíš, ale přidáš 2 sekundy se nic neděje a auto z tebe udělá trotla, co se neumí rychle rozjet, tudíž ta zmatenost (to je běžná jízda, žádná kravina) a pomalost převodovky a že ti přeřadí i man. režimu když nechceš, (nebo teda já nechci), to už je každého věc. A pujčovat to nemusím, mám to v práci, DSG v části vozového parku tak 10 let a 4 kolky už víc jak 20, tak vím v jaké situaci je to rozdíl. Vyzkoušej i nějakou konkurenci, pokud nejsi dřevo a ten rozdíl poznáš, budeš překvapen, že to jde dělat i výrazně lépe. ;-)

.DVA
14. října • 15:36

Ja mam DSG doma uz nekolik let v nekolika vozech. K tomu i jine automaty jinych vyrobcu. Urcite chovani bude dano i tim v jakem je to spojeni motoru apod.To, ze automat preradi v manulanim rezimu je nekdy nutnost. Tezko muze nechat automat treba zdechnout motor apod. ale to delaji treba uplne vsechny automaty na svete. Ano, nektere nahore nepreradi, ale to byva vetsinou funkce u sportovnich aut a je tam riziko poskozeni auta v tom omezovaci.A zmatenost je dana vetsinou zmatenym chovanim uzivatele. Automat nema oci, usi a kde co ,takze radi dle nejake situace, kterou ji vytvoris. Umim do uzkeho dostat jakoukoli prevodovku, ale je to vetsinou hloupym chovanim se k ni...takze proste spise se to nauc pouzivat.

.ACE
14. října • 16:37

To máš teda doma hodně aut :-D, bohužel to zní nedůvěryhodně, zvlášť když nevíš jak se převodovka opravdu chová a její tradiční chyby hážeš na uživatele a také jestli máš zkušenosti s jinými tak musíš vědět, že tohle zmatené chování se mnoha netýká. Dále ti asi krapet uniká funkce omezovače, proč by se mělo auto poškodit, když by nepřeřadilo, od od toho je tam právě ten omezovač (je dlouhé roky i u manuálu) a je tam právě z toho důvodu, aby se auto nepoškodilo, když nepřeřadíš. Sám koncern používá DSG pro levnější modely do výkonnějších a luxusnějších, kde zákazník očekává i slušný projev je pochopitelně něco jiného. Takže až přestaneš fabulovat, opravdu porovnáš a budeš mít dost odvahy, tak změníš názor. ;-)

.ACE
14. října • 10:04

co máš na mysli, 4 kolu a nebo DSG?

Kevil
14. října • 9:37

I 160 HP umí zahrabat s předními koly ;-).

jozka
14. října • 11:18

To umelo i 25 :-D

Paly
14. října • 8:53

Ak club sport postavim vedľa civika type R,tak VW vyzera ako osol vedľa koňa ktory vyhral Veľku Pardubicku.Z tohto modelu nevyhadzali zadne sedačky ako v predošlom prototype,čo svedči že nemaju v plane ziskať rekord z Nurburingu opäť pre seba...

:-)
14. října • 10:43

Mohl by jste prosím přepsat svůj komentář do nějakého srozumitelného jazyka, nejlépe bez chyb, abych pochopil co se vlastně snažíte vyjádřit?

Doporučujeme

Články odjinud