Nový VW Golf bude! Přinese základ s mimořádným potenciálem, dobrých zpráv je spousta

20 komentářů (20 nových)

Nyte
3. října 2023 • 10:24

"Hovoří se o 800V soustavě a nabíjecím standardem 170 kW. Tím pádem bude možné dobít akumulátor z 10 na 80 % během 12 minut."No to asi ne - 170 kW umí už MEB a takovým výkonem by se baterie nenabila za 12 minut.

Moi Monami
26. září 2023 • 10:42

Podle mě to byl promyšlený krok. Rodina ID byla první a protože trochu zaspali i kvůli dieselgate, bylo jasné, že nebude rovnou top. VW se na ní naučí co vlastně zákazníci EV požadují, naučí se nový sw a pak ID po jednom cyklu ukončí a pokračuje s dobrými jmény svých dosavadních modelů, ale už nabídne určitou úroveň, která nebude pod Hyundai nebo Teslou. Mně to přijde docela chytrý.

josephko
11. září 2023 • 18:28

Konečně to došlo i manažerům VW. Vzdát se jmen Polo, Golf, Tiguan, ale také Passat by byla totální blbost. Už aby to bylo! Dizajnový jazyk ID. je vše možné jen ne pěkný a solidní.

Freddka
11. září 2023 • 18:04

Tak ono uz to neni tak levny, tak se vydavaji informace 5 let dopredu, aby si na to lidi stihli nasetrit, 2028 uz je za rohem :-)

Redakce,
11. září 2023 • 11:03

proč si tu pěstujete takový hnůj? S tím hnojem tu diskutovat nikdy nikdo nebude.

josephko
11. září 2023 • 18:30

Mluvíš o sobě? :-) A jinak sorry za to plus.

Jan Mička - Autorevue
11. září 2023 • 11:09

Zavři rypák, ty hnoji.s přáním hezkého dne
J.Mička

Q
10. září 2023 • 18:41

Marketingový potenciál názvu je hodně přeceňován. Ano, je dobré, když si lidé umí spojit název s konkrétním výrobkem. Ale samo o sobě to nestačí. Už v minulosti se mnohokrát ukázalo, že zákazníci hledají produkt s danými vlastnostmi, nikoliv jméno. Navíc zvuk jmen jako Golf či Passat v poslední době uvadá.

AgentWet
10. září 2023 • 19:03

Tobě uvadá.

AgentWet
10. září 2023 • 22:19

Najdi si vlastní nick, defekte.

.
10. září 2023 • 13:44

Polo, Golf, Passa. To jsou krásná a marketingově geniální jména vozů. Nyní již z tradicí a dobrým jménem. Jistě, že se toho nevzdají.

smějící se bestie 2
10. září 2023 • 17:07

Tradicí budou, pokud budou mít patřičné motory, které tu tradici budovali, že !

Michal2
11. září 2023 • 9:43

Tradice u koncernu byla i ergonomie ovládání a tu Golf a teď nově nový Passat poslali k šípku. Pro menší prodeje skvělý tah jak odlákat kupce ;)

WRC Fabia R2 Twincharger
10. září 2023 • 13:35

Když se ohlédnu zpět tak to sdílení komponentů mám rádB-].. potenciál 1700hp taky nezní nijak špatně. Jen cena akcií WW je alarmující.. už dlouho to padá a padá. Asi koupím nejprve za náký ten milion WW akcie a až pak na cenovém vrcholu (budu mít v podstatě zdarma) ten nejdražší výběhový model, jak to umím.

Q
10. září 2023 • 18:55

Perspektiva VW není moc dobrá. Proto cena akcií padá dolů. VW musí vyplácet poměrně velké dividendy, aby cena akcií nepadala ještě víc. Ale tím se jen více a více zadlužuje. Dluh už je skoro čtyřnásobkem hodnoty firmy.

Cenda
10. září 2023 • 21:04

No, ten dluh je dany cim? To je docela podstatne.

Q
11. září 2023 • 7:06

Politikou evropské centrální banky, která dlouho držela základní úrokovou sazbu zápornou. Mít dluh bylo velmi levné a spousta evropských firem se velmi zadlužila, ať už ty peníze použila na investice, dividendy nebo běžné výdaje. Teď, jak jdou úrokovoé sazby kvůli inflaci nahoru, to pro předložené firmy znamená problém.

WRC Fabia R2 Twincharger
10. září 2023 • 13:46
AgentWet
10. září 2023 • 19:07

jdi do prdele

AgentWet
10. září 2023 • 22:18

Úžasná diskuze na úžasném serveru...
Bez registrace, bez moderátorů, zato plná debilů a hovad.
Nakouknu sem párkrát do roka, ale skoro pokaždý najdu nějaký debilní příspěvek pod mým ukradeným nickem.
To fakt musí být zábava tady vést diskuze s tím póvlem a redakce musí být hrdá na svoje hřiště.

Doporučujeme

Články odjinud