Nový VW California láká na premiéru. Malý obytňák nikdy nebyl digitálnější

Historie obytného vozu od Volkswagenu se začala psát již téměř před padesáti lety. Nejnovější vydání se ukáže již za pár týdnů.

Jako když paní učitelka řekne na školním výletě „Máme všechny?“ a zezadu se ozve „Nemáme!“. K doplnění kompletní nabídky omlazených malých užitkových vozů Volkswagenu nám chyběl ještě jeden vůz. Po Transporteru a Multivanu (oba najdete v galerii) nás na své uvedení láká i třetí verze, a to sice obytná California.

VW T6 má po poslední modernizaci. Zaměřuje se hlavně na digitalizaci

VW T6 má po poslední modernizaci. Zaměřuje se hlavně na digitalizaci

Očekávané omlazení veřejnost poprvé uvidí na výstavě karavanů v německém Düsseldorfu na konci srpna. Vedle inovovaného zevnějšku, který bude podle prvních ilustračních snímků kopírovat ostatní dvě verze, se můžeme těšit i na spoustu technických vychytávek.

Vůbec poprvé bude mít California digitální přístrojový štít. Nový bude i infotainment s možností internetového připojení pomocí eSIM. I v tomto voze pak najdete elektronickou stabilizaci proti bočnímu větru a asistent pro jízdu v pruzích.

Modernizovaný Volkswagen T6.1 se ukazuje jako skříňová dodávka. Bílá mu sluší

Modernizovaný Volkswagen T6.1 se ukazuje jako skříňová dodávka. Bílá mu sluší

Pod kapotou lze očekávat několik variant dvoulitrového dieselu, z nichž ta nejvyšší má výkonem dosáhnout až k dvěma stovkám koní. Hydraulické řízení pak nahradí elektromechanický posilovač. Na bližší informace si budeme muset počkat až do oficiálního uvedení.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků