Nový VW Arteon se ukáže už příští týden. Na nejlepší motory si ale ještě počkáte

40 komentářů

Moik
21. června • 19:58

Furt je to VW...jezdit se v tom bude dát jen s příplatkem za DCC...a to jen tak jakš tkaš. K čemu je mi digitální asistentka a samořízení, když to má nedodělanej podvozek z plechů tloušťky karoserie Š100

OTTO
21. června • 21:22

Někdy je u VW DCC daleko horší než běžný základ. Vlastní zkušenost. V jednom firemním Golfu VI (skoro 8 let starý, ale moc se s ním nejezdí) DCC máme a je to snad nejhorší podvozek který jsem kdy v jakémkoliv autě zažil. Jízdně sice relativně schopný, ale komfort naprosto nulový (a můžete to přepínat jak chcete).

ZF
22. června • 14:37

Ono je to jen takové pozlátko za nemyslné peníze při servisu. U Insignie to taky nefunguje. Nevím jak u nové. Jeden uživatel zde dělal test Supu vs Passatu, kdy Sup měl DCC, a přímo se nad ním rozplýval. Po přesednutí do Passatu (který ho neměl) uznal, že takový rozdíl to není. Sice pěkné, že auto má módy stylu comfort, a sport, ale nefunguje to vůbec oproti vzduchovým podvozkům, které to taky už nedávají s těma šlupkama místo gum.

OTTO
22. června • 15:48

Móda šlupek místo gum je mi taky nepochopitelná, často to ani moc dobře nevypadá a skoro nikdy to dobře nefunguje. Nechápu smysl.

petr r. (petrumr)
21. června • 8:57

Koubek na plynu se o arteonu moc nevyjadřuje kladně.

petr r. je blb
21. června • 20:31

ty jsi na plynu :-D:-D:-D

Warumnicht
20. června • 23:05

Jsem zvědavej jestli to zvládne losí test nebo vyhoří jako Pass a Sub. Ale když k tomu dají plechovku gelu na vlasy, tak to bude korporátním manažírkům jedno, hlavně že se odliší od Passata.

Tom
21. června • 6:44

No jasně ty chytráku....

Lacomme
20. června • 21:57

Kde jsou ty plky o 'R' verzi s V6 TSI, prizivovane snad v kazdem clanku o Aertonu?!

Petr
20. června • 22:03

A k cemu? Pro par nadsencu? 300+k je az az. Kdo chce vic, nekoupi beztak VW.

Nojono
20. června • 22:07

jako že si koupí neprodejný Stinger? No to spíš už toho Arteona

Petr
20. června • 22:13

Stinger uz vubec ne. Taky proto konci bez nastupce.

Nojono
20. června • 22:22

Pak je alternativou až S5 nebo M3. A to jsou hračky za úplně jiné peníze, navíc univerzálnost Arteonu má pouze S5 Sportback, ale to jsme o milion výš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
21. června • 23:20

A5/S5 je o dost mensi auto

Nojono
22. června • 7:13

Není

jogurt
20. června • 22:02

V6 TSI pro příčnou zástavbu? Nic takového VW Group nemá, protože VR6 už pohřbil. A že by v současné době něco takového znovuvyvinul a homologoval na Euro7 je vyloučeno.

Havran
21. června • 11:39

Ale má, stačí se podívat do Číny nebo do USA na Atlas, který je na stejné MQB jako Arteon. Ale do EU nedá.

jogurt
21. června • 14:15

to je VR6, nehomologovatelná na Euro 6

Lacomme
20. června • 22:07

Chapu ze nic takoveho nemaji (V6 napric). Proto to tady zminuju - byly o tom porad plky, jak prijde 400 konove TSI, jak uz testuji R model, mistni VW fans ustrikavali..

Nojono
20. června • 22:11

Mají špičkový 400HP pětiválec 2,5, ten použít mohou, teda pokud zlomí ješitnost soudruhů z Audi, kteří ho drží pro sebe.

Hugo
20. června • 23:03

Zbytečný motor pro Arteona. Mainstreamové rozložení hmotnosti a nedostatečný podvozek. Tsi 140kw ideál. Silnější motory jsou vhodné pro Audi, které ten výkon zvládnou.

jogurt
20. června • 17:35

No s tím na nejlepší motory si počkáte bych u koncernu velice vážil slova. Spíš bych volil vhodnější pojem "nedočkáte se".
Zní to absurdně, ale napříč koncernovými značkami dochází k čemusi, co sedá nazvat výrazem "vedení asi padlo na hlavu naznak".
Napřed Touareg - zrušení V8TDI a nahrazení žravým 55TFSI+ PHEV s ubohou baterkou 17kWh.
Tento týden (zatím naštěstí pouze v části sítě Porsche Family, tedy Rakousko, Česko, Slovensko, Slovinsko). Odstavení A8, SQ7, SQ8 s motorem V8TDI a následně na podzim jeho nahrazení nesmyslným benzínovým žroutem V8. Místo za 9 budete jezdit za 16... to se vyplatí. Ve jmenovaných zemích už model SQ7, SQ8 nelze objednat.
Zrušení motorů V6 55TDI (S4, S5, A6Allroad, SQ5)
Koncern tak odstavením všech těchto motorů chce násilím tlačit klienty k nákupu PHEV, což sice papírově sníží spotřebu/emise, ale má to drobný háček: Nikdo je nechce....
Důkazem budiž téměř nulový zájem o PHEV verze, domrvené u A6/A7/Q5 navíc použitím čtyřválce...
A totéž bude následovat u čtyřválcové flotily. Jedna zběsilost za druhou.

EL2020
21. června • 21:17

Rušení dieselových jedometů je jednoznačně dobrá zpráva. Všude na světě se bez nich obejdou, jenom evropská města jsou stále plná dieselového smradu. A čím menší (rozumněj chudší) město a čím víc na východ, tím je to horší. V Praze je to sice taky hrůza, ale průměrné české krajské/okresní město, to je teprve humáč. Divím se, že tam nepochcípaj (já zásadně na vnitřní ventilaci). Takže, pokud se omezí produkce nových dieselů, nebudou za pár let ani dieselové ojetiny, které si tito sociopati pořízují, a to je jenom dobře. Příklon k PHEV je jednoznačně pozitivní a kdo na to nemá, ať jezdí MHD (ideálně metro, tramvaj, trolejbus).

EL2020
23. června • 10:44

Ale jinak poměr plusů a minusů potvrzuje jednu věc - Češi jsou mistři ve dvou věcech:
1. v nesoudnosti
2. ve lhaní si do kapsy
A to platí všeobecně, proto to tu taky vypadá, tak jak to vypadá (skladbou vozového parku počínaje a skladbou parlamentu konče).

Chocholoušek
21. června • 21:49

Milý pane paciente, je to vážné, ale pokud vyhledáte pomoc rychle, léčit se to dá. Počítejte ovšem s vyššími dávkami psychofarmak.

EL2020
22. června • 12:44

Sám jsi se pojmenoval, to sedí!

Nojono
22. června • 13:38

Samozřejmě. Chocholoušek je psychiatr, EL2020 pacient. Mnoho štěstí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL2020
22. června • 14:11

František Koudelka, Béda Hudeček, Stanislav Volejník (závodník č. 12), Uko Ješita a ani EL2020 nebyli, resp. neměli být psychiatričtí pacienti. Jediným pacientem zralým na hospitalizaci tam byl právě sám Dr. Chocholoušek. Tak hodně zdraví ;-).

Honimir
20. června • 19:59

Kdo by to rekl, ze twitterovy valecnici s nazorem na vse nakonec ta auta nekupuji...Uz vidim Rusaka s retezem, jak z V8 TDI jde do plug-in hybridu :-)

x12345678
20. června • 21:02

Rusák s řetězem je jeden z mála, co si bez slz místo V8TDI koupí V8 TFSI. Pokud si vůbec koupí Audi, ten spíš půjde po G63 AMG.
Jogurt má pravdu.
Ve Volkswagen Group se regulérně zbláznili a dosáhli jediného: Současní majitelé SQ7/SQ8 jsou a budou naštvaní a buď budou svá auta držet jak dlouho to jde, nebo jim to dají sežrat a utečou ke konkurenci. Ne že by tam koupili líp, ale lidi s penězi si tyhle věci nenechávají líbit a dokáží trestat.

Allamarein
21. června • 7:22

Jako kdyby si u konkurence pomohli...

Nojono
21. června • 7:33

Vzhledem k zastropování dieselů Audi/WV absurdní hodnotou 210kW si u konkurence pomůžou. Ale jak je napsáno výše, motivací bude potrestat, stejně jako se stalo v roce 2018. Mocipáni od Audi se naneštěstí z tohoto varování nepoučili.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Havran
21. června • 7:54

O jakém zastropování to meleš? V6 TDI má momentálně 257kW, tedy 350 konī. Po zrušení quad turba u BMW nejvíc z D3.

jogurt
21. června • 14:13

jenže tento motor stejně jako V8TDI končí bez náhrady. Stropem dieselu bude opravdu pouhých 210kW. S4/S5/S6/S7 přechází na 2,9 benzín.

Virgin
21. června • 15:37

Prošel jsem si tiskové zprávy Audi a o zrušení biturbo V6 nikde ani zmíňka, jenom o konci V8 TDI.

Nojono
21. června • 20:54

Prodejci už to mají v oběžníku

Nojono
21. června • 20:55

Navíc V6TDI 260kW není biturbo

Nojono
20. června • 21:13

Duté hlavy v Ingolstadtu.... stopnout jedinečný produkt, co funguje, jde na odbyt, na trhu nemá konkurenci, generuje vysokou přidanou hodnotu. To je na Chocholouška.

petr r. (petrumr)
20. června • 17:23

čekáme na srovnávací test arteon versus passat samo s hybridní verzí.

Michal
20. června • 18:42

:-D:-D:-D palec nahoru

Doporučujeme

Články odjinud