Furt je to VW...jezdit se v tom bude dát jen s příplatkem za DCC...a to jen tak jakš tkaš. K čemu je mi digitální asistentka a samořízení, když to má nedodělanej podvozek z plechů tloušťky karoserie Š100
Někdy je u VW DCC daleko horší než běžný základ. Vlastní zkušenost. V jednom firemním Golfu VI (skoro 8 let starý, ale moc se s ním nejezdí) DCC máme a je to snad nejhorší podvozek který jsem kdy v jakémkoliv autě zažil. Jízdně sice relativně schopný, ale komfort naprosto nulový (a můžete to přepínat jak chcete).
Ono je to jen takové pozlátko za nemyslné peníze při servisu. U Insignie to taky nefunguje. Nevím jak u nové. Jeden uživatel zde dělal test Supu vs Passatu, kdy Sup měl DCC, a přímo se nad ním rozplýval. Po přesednutí do Passatu (který ho neměl) uznal, že takový rozdíl to není. Sice pěkné, že auto má módy stylu comfort, a sport, ale nefunguje to vůbec oproti vzduchovým podvozkům, které to taky už nedávají s těma šlupkama místo gum.
Móda šlupek místo gum je mi taky nepochopitelná, často to ani moc dobře nevypadá a skoro nikdy to dobře nefunguje. Nechápu smysl.
Koubek na plynu se o arteonu moc nevyjadřuje kladně.
ty jsi na plynu :-D:-D:-D
Jsem zvědavej jestli to zvládne losí test nebo vyhoří jako Pass a Sub. Ale když k tomu dají plechovku gelu na vlasy, tak to bude korporátním manažírkům jedno, hlavně že se odliší od Passata.
No jasně ty chytráku....
Kde jsou ty plky o 'R' verzi s V6 TSI, prizivovane snad v kazdem clanku o Aertonu?!
A k cemu? Pro par nadsencu? 300+k je az az. Kdo chce vic, nekoupi beztak VW.
jako že si koupí neprodejný Stinger? No to spíš už toho Arteona
Stinger uz vubec ne. Taky proto konci bez nastupce.
Pak je alternativou až S5 nebo M3. A to jsou hračky za úplně jiné peníze, navíc univerzálnost Arteonu má pouze S5 Sportback, ale to jsme o milion výš.
A5/S5 je o dost mensi auto
Není
V6 TSI pro příčnou zástavbu? Nic takového VW Group nemá, protože VR6 už pohřbil. A že by v současné době něco takového znovuvyvinul a homologoval na Euro7 je vyloučeno.
Ale má, stačí se podívat do Číny nebo do USA na Atlas, který je na stejné MQB jako Arteon. Ale do EU nedá.
to je VR6, nehomologovatelná na Euro 6
Chapu ze nic takoveho nemaji (V6 napric). Proto to tady zminuju - byly o tom porad plky, jak prijde 400 konove TSI, jak uz testuji R model, mistni VW fans ustrikavali..
Mají špičkový 400HP pětiválec 2,5, ten použít mohou, teda pokud zlomí ješitnost soudruhů z Audi, kteří ho drží pro sebe.
Zbytečný motor pro Arteona. Mainstreamové rozložení hmotnosti a nedostatečný podvozek. Tsi 140kw ideál. Silnější motory jsou vhodné pro Audi, které ten výkon zvládnou.
No s tím na nejlepší motory si počkáte bych u koncernu velice vážil slova. Spíš bych volil vhodnější pojem "nedočkáte se".Zní to absurdně, ale napříč koncernovými značkami dochází k čemusi, co sedá nazvat výrazem "vedení asi padlo na hlavu naznak".Napřed Touareg - zrušení V8TDI a nahrazení žravým 55TFSI+ PHEV s ubohou baterkou 17kWh.Tento týden (zatím naštěstí pouze v části sítě Porsche Family, tedy Rakousko, Česko, Slovensko, Slovinsko). Odstavení A8, SQ7, SQ8 s motorem V8TDI a následně na podzim jeho nahrazení nesmyslným benzínovým žroutem V8. Místo za 9 budete jezdit za 16... to se vyplatí. Ve jmenovaných zemích už model SQ7, SQ8 nelze objednat.Zrušení motorů V6 55TDI (S4, S5, A6Allroad, SQ5)Koncern tak odstavením všech těchto motorů chce násilím tlačit klienty k nákupu PHEV, což sice papírově sníží spotřebu/emise, ale má to drobný háček: Nikdo je nechce....Důkazem budiž téměř nulový zájem o PHEV verze, domrvené u A6/A7/Q5 navíc použitím čtyřválce...A totéž bude následovat u čtyřválcové flotily. Jedna zběsilost za druhou.
Rušení dieselových jedometů je jednoznačně dobrá zpráva. Všude na světě se bez nich obejdou, jenom evropská města jsou stále plná dieselového smradu. A čím menší (rozumněj chudší) město a čím víc na východ, tím je to horší. V Praze je to sice taky hrůza, ale průměrné české krajské/okresní město, to je teprve humáč. Divím se, že tam nepochcípaj (já zásadně na vnitřní ventilaci). Takže, pokud se omezí produkce nových dieselů, nebudou za pár let ani dieselové ojetiny, které si tito sociopati pořízují, a to je jenom dobře. Příklon k PHEV je jednoznačně pozitivní a kdo na to nemá, ať jezdí MHD (ideálně metro, tramvaj, trolejbus).
Ale jinak poměr plusů a minusů potvrzuje jednu věc - Češi jsou mistři ve dvou věcech:1. v nesoudnosti2. ve lhaní si do kapsyA to platí všeobecně, proto to tu taky vypadá, tak jak to vypadá (skladbou vozového parku počínaje a skladbou parlamentu konče).
Milý pane paciente, je to vážné, ale pokud vyhledáte pomoc rychle, léčit se to dá. Počítejte ovšem s vyššími dávkami psychofarmak.
Sám jsi se pojmenoval, to sedí!
Samozřejmě. Chocholoušek je psychiatr, EL2020 pacient. Mnoho štěstí.
František Koudelka, Béda Hudeček, Stanislav Volejník (závodník č. 12), Uko Ješita a ani EL2020 nebyli, resp. neměli být psychiatričtí pacienti. Jediným pacientem zralým na hospitalizaci tam byl právě sám Dr. Chocholoušek. Tak hodně zdraví ;-).
Kdo by to rekl, ze twitterovy valecnici s nazorem na vse nakonec ta auta nekupuji...Uz vidim Rusaka s retezem, jak z V8 TDI jde do plug-in hybridu :-)
Rusák s řetězem je jeden z mála, co si bez slz místo V8TDI koupí V8 TFSI. Pokud si vůbec koupí Audi, ten spíš půjde po G63 AMG.Jogurt má pravdu. Ve Volkswagen Group se regulérně zbláznili a dosáhli jediného: Současní majitelé SQ7/SQ8 jsou a budou naštvaní a buď budou svá auta držet jak dlouho to jde, nebo jim to dají sežrat a utečou ke konkurenci. Ne že by tam koupili líp, ale lidi s penězi si tyhle věci nenechávají líbit a dokáží trestat.
Jako kdyby si u konkurence pomohli...
Vzhledem k zastropování dieselů Audi/WV absurdní hodnotou 210kW si u konkurence pomůžou. Ale jak je napsáno výše, motivací bude potrestat, stejně jako se stalo v roce 2018. Mocipáni od Audi se naneštěstí z tohoto varování nepoučili.
O jakém zastropování to meleš? V6 TDI má momentálně 257kW, tedy 350 konī. Po zrušení quad turba u BMW nejvíc z D3.
jenže tento motor stejně jako V8TDI končí bez náhrady. Stropem dieselu bude opravdu pouhých 210kW. S4/S5/S6/S7 přechází na 2,9 benzín.
Prošel jsem si tiskové zprávy Audi a o zrušení biturbo V6 nikde ani zmíňka, jenom o konci V8 TDI.
Prodejci už to mají v oběžníku
Navíc V6TDI 260kW není biturbo
Duté hlavy v Ingolstadtu.... stopnout jedinečný produkt, co funguje, jde na odbyt, na trhu nemá konkurenci, generuje vysokou přidanou hodnotu. To je na Chocholouška.
čekáme na srovnávací test arteon versus passat samo s hybridní verzí.
:-D:-D:-D palec nahoru
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.