Nový VW Arteon se ukáže už příští týden. Na nejlepší motory si ale ještě počkáte

čekáme na srovnávací test arteon versus passat samo s hybridní verzí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 06. 2020 18:42

palec nahoru

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 06. 2020 17:35

No s tím na nejlepší motory si počkáte bych u koncernu velice vážil slova. Spíš bych volil vhodnější pojem "nedočkáte se".
Zní to absurdně, ale napříč koncernovými značkami dochází k čemusi, co sedá nazvat výrazem "vedení asi padlo na hlavu naznak".
Napřed Touareg - zrušení V8TDI a nahrazení žravým 55TFSI+ PHEV s ubohou baterkou 17kWh.
Tento týden (zatím naštěstí pouze v části sítě Porsche Family, tedy Rakousko, Česko, Slovensko, Slovinsko). Odstavení A8, SQ7, SQ8 s motorem V8TDI a následně na podzim jeho nahrazení nesmyslným benzínovým žroutem V8. Místo za 9 budete jezdit za 16... to se vyplatí. Ve jmenovaných zemích už model SQ7, SQ8 nelze objednat.
Zrušení motorů V6 55TDI (S4, S5, A6Allroad, SQ5)
Koncern tak odstavením všech těchto motorů chce násilím tlačit klienty k nákupu PHEV, což sice papírově sníží spotřebu/emise, ale má to drobný háček: Nikdo je nechce....
Důkazem budiž téměř nulový zájem o PHEV verze, domrvené u A6/A7/Q5 navíc použitím čtyřválce...
A totéž bude následovat u čtyřválcové flotily. Jedna zběsilost za druhou.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  20. 06. 2020 19:59

Kdo by to rekl, ze twitterovy valecnici s nazorem na vse nakonec ta auta nekupuji...

Uz vidim Rusaka s retezem, jak z V8 TDI jde do plug-in hybridu

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  20. 06. 2020 21:02

Rusák s řetězem je jeden z mála, co si bez slz místo V8TDI koupí V8 TFSI. Pokud si vůbec koupí Audi, ten spíš půjde po G63 AMG.
Jogurt má pravdu.
Ve Volkswagen Group se regulérně zbláznili a dosáhli jediného: Současní majitelé SQ7/SQ8 jsou a budou naštvaní a buď budou svá auta držet jak dlouho to jde, nebo jim to dají sežrat a utečou ke konkurenci. Ne že by tam koupili líp, ale lidi s penězi si tyhle věci nenechávají líbit a dokáží trestat.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 06. 2020 21:13

Duté hlavy v Ingolstadtu.... stopnout jedinečný produkt, co funguje, jde na odbyt, na trhu nemá konkurenci, generuje vysokou přidanou hodnotu. To je na Chocholouška.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 06. 2020 07:22

Jako kdyby si u konkurence pomohli...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 06. 2020 07:33

Vzhledem k zastropování dieselů Audi/WV absurdní hodnotou 210kW si u konkurence pomůžou. Ale jak je napsáno výše, motivací bude potrestat, stejně jako se stalo v roce 2018. Mocipáni od Audi se naneštěstí z tohoto varování nepoučili.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  21. 06. 2020 07:54

O jakém zastropování to meleš? V6 TDI má momentálně 257kW, tedy 350 konī. Po zrušení quad turba u BMW nejvíc z D3.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 06. 2020 14:13

jenže tento motor stejně jako V8TDI končí bez náhrady. Stropem dieselu bude opravdu pouhých 210kW. S4/S5/S6/S7 přechází na 2,9 benzín.

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  21. 06. 2020 15:37

Prošel jsem si tiskové zprávy Audi a o zrušení biturbo V6 nikde ani zmíňka, jenom o konci V8 TDI.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 06. 2020 20:54

Prodejci už to mají v oběžníku

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 06. 2020 20:55

Navíc V6TDI 260kW není biturbo

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  21. 06. 2020 21:17

Rušení dieselových jedometů je jednoznačně dobrá zpráva. Všude na světě se bez nich obejdou, jenom evropská města jsou stále plná dieselového smradu. A čím menší (rozumněj chudší) město a čím víc na východ, tím je to horší. V Praze je to sice taky hrůza, ale průměrné české krajské/okresní město, to je teprve humáč. Divím se, že tam nepochcípaj (já zásadně na vnitřní ventilaci). Takže, pokud se omezí produkce nových dieselů, nebudou za pár let ani dieselové ojetiny, které si tito sociopati pořízují, a to je jenom dobře. Příklon k PHEV je jednoznačně pozitivní a kdo na to nemá, ať jezdí MHD (ideálně metro, tramvaj, trolejbus).

Odpovědět  |   | 
Chocholoušek  |  21. 06. 2020 21:49

Milý pane paciente, je to vážné, ale pokud vyhledáte pomoc rychle, léčit se to dá. Počítejte ovšem s vyššími dávkami psychofarmak.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  22. 06. 2020 12:44

Sám jsi se pojmenoval, to sedí!

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  22. 06. 2020 13:38

Samozřejmě. Chocholoušek je psychiatr, EL2020 pacient. Mnoho štěstí.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  22. 06. 2020 14:11

František Koudelka, Béda Hudeček, Stanislav Volejník (závodník č. 12), Uko Ješita a ani EL2020 nebyli, resp. neměli být psychiatričtí pacienti. Jediným pacientem zralým na hospitalizaci tam byl právě sám Dr. Chocholoušek. Tak hodně zdraví .

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  23. 06. 2020 10:44

Ale jinak poměr plusů a minusů potvrzuje jednu věc - Češi jsou mistři ve dvou věcech:
1. v nesoudnosti
2. ve lhaní si do kapsy
A to platí všeobecně, proto to tu taky vypadá, tak jak to vypadá (skladbou vozového parku počínaje a skladbou parlamentu konče).

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  20. 06. 2020 21:57

Kde jsou ty plky o 'R' verzi s V6 TSI, prizivovane snad v kazdem clanku o Aertonu?!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 06. 2020 22:02

V6 TSI pro příčnou zástavbu? Nic takového VW Group nemá, protože VR6 už pohřbil. A že by v současné době něco takového znovuvyvinul a homologoval na Euro7 je vyloučeno.

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  20. 06. 2020 22:07

Chapu ze nic takoveho nemaji (V6 napric). Proto to tady zminuju - byly o tom porad plky, jak prijde 400 konove TSI, jak uz testuji R model, mistni VW fans ustrikavali..

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 06. 2020 22:11

Mají špičkový 400HP pětiválec 2,5, ten použít mohou, teda pokud zlomí ješitnost soudruhů z Audi, kteří ho drží pro sebe.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  20. 06. 2020 23:03

Zbytečný motor pro Arteona. Mainstreamové rozložení hmotnosti a nedostatečný podvozek. Tsi 140kw ideál. Silnější motory jsou vhodné pro Audi, které ten výkon zvládnou.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  21. 06. 2020 11:39

Ale má, stačí se podívat do Číny nebo do USA na Atlas, který je na stejné MQB jako Arteon. Ale do EU nedá.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 06. 2020 14:15

to je VR6, nehomologovatelná na Euro 6

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 06. 2020 22:03

A k cemu? Pro par nadsencu? 300+k je az az. Kdo chce vic, nekoupi beztak VW.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 06. 2020 22:07

jako že si koupí neprodejný Stinger? No to spíš už toho Arteona

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 06. 2020 22:13

Stinger uz vubec ne. Taky proto konci bez nastupce.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 06. 2020 22:22

Pak je alternativou až S5 nebo M3. A to jsou hračky za úplně jiné peníze, navíc univerzálnost Arteonu má pouze S5 Sportback, ale to jsme o milion výš.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 06. 2020 23:20

A5/S5 je o dost mensi auto

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  22. 06. 2020 07:13

Není

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  20. 06. 2020 23:05

Jsem zvědavej jestli to zvládne losí test nebo vyhoří jako Pass a Sub. Ale když k tomu dají plechovku gelu na vlasy, tak to bude korporátním manažírkům jedno, hlavně že se odliší od Passata.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 06. 2020 06:44

No jasně ty chytráku....

Odpovědět  |   | 

Koubek na plynu se o arteonu moc nevyjadřuje kladně.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  21. 06. 2020 20:31

ty jsi na plynu

Odpovědět  |   | 
Moik  |  21. 06. 2020 19:58

Furt je to VW...jezdit se v tom bude dát jen s příplatkem za DCC...a to jen tak jakš tkaš. K čemu je mi digitální asistentka a samořízení, když to má nedodělanej podvozek z plechů tloušťky karoserie Š100

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 06. 2020 21:22

Někdy je u VW DCC daleko horší než běžný základ. Vlastní zkušenost. V jednom firemním Golfu VI (skoro 8 let starý, ale moc se s ním nejezdí) DCC máme a je to snad nejhorší podvozek který jsem kdy v jakémkoliv autě zažil. Jízdně sice relativně schopný, ale komfort naprosto nulový (a můžete to přepínat jak chcete).

Odpovědět  |   | 
ZF  |  22. 06. 2020 14:37

Ono je to jen takové pozlátko za nemyslné peníze při servisu. U Insignie to taky nefunguje. Nevím jak u nové. Jeden uživatel zde dělal test Supu vs Passatu, kdy Sup měl DCC, a přímo se nad ním rozplýval. Po přesednutí do Passatu (který ho neměl) uznal, že takový rozdíl to není. Sice pěkné, že auto má módy stylu comfort, a sport, ale nefunguje to vůbec oproti vzduchovým podvozkům, které to taky už nedávají s těma šlupkama místo gum.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 06. 2020 15:48

Móda šlupek místo gum je mi taky nepochopitelná, často to ani moc dobře nevypadá a skoro nikdy to dobře nefunguje. Nechápu smysl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 35 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A