Nový VW Arteon má první české ceny. Příplatek za kombi vynahrazuje výbavou

Ginter  |  03. 08. 2020 15:12

Z toho designu a motoru 1.5 TSI se mi chce doslova blejt.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2020 16:10

Klidně se z toho třeba po.ser

Odpovědět  |   | 
WTB  |  03. 08. 2020 15:42

Čekal jsem, že to bude větší darda, ceny celkem příjemné, Insignie, Mondea, Talismany, 508, Ma6, Optimy a další zástupci střední to mohou v ČR zabalit, sup, pašík a artík zcela ovládnou střední třídu.

Odpovědět  |   | 
+5++6++5+478+  |  03. 08. 2020 17:43

Co se deje v CR, na to sere pes. U nas VW nesmi pres prah garaze i kdyby to bylo uplne to posledni auto sveta a zavisela na nem existence vsehomira.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 18:34

Nehodnotím auto jako takové, jízdní vlastnosti, motory...., ale tímhle designem vůbec nepřekvapili, je to jen trochu upravený minulý Arteon. Interiér je klasický krabicoidní, skoro stejný jako v Passatu, tak on je to vlastně Passat. Komu se to líbí, bude spokojený, ale mi se to tedy nelíbí. Nevím proč VW vyrábí prakticky dvě stejné auta pod jiným názvem.
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-arteon/16... ...
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2020-passat/16... ...

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  03. 08. 2020 20:01

Ale ale to jsou kecy. Designove je arteon extratrida, stejně jako bylo CC. Blíží se mu jen Peugeot 508. Ostatní vc. Passata hrají jinou ligu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 20:46

Kup si konečně brýle.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 08. 2020 12:36

Ten nekonečnej zadní převis u kobíku se ti líbí...? tfuj

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 08. 2020 16:13

Těžko může být nekonečný když je celkově kratší než Passat a má delší rozvor než Passat a přitom Passat má jeden z nejkratších zadnīch převisů v mainstreamové střední třídě. Ale klidně sem hoď tři, čtyři příklady kombíků s kratším zadním převisem.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  04. 08. 2020 09:44

jenomže jak je dobrým zvykem, tak cena od...➡️➡️⤴️, takže dosáhnout ten milión zase takový problém nebude. A řeči, ze každý kdo vstoupí do salonu dostane u dveří voucher na 200 000 si nechte na večer do hospody.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  04. 08. 2020 07:27

Ničím nepřekvapující koncernová nuda.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 08. 2020 22:40

No, kanibalizuje passat, zadek s kromanonskym obocim ma jak leon (a tim paden hyundai a kia), ale ocenuji, ze nema klitoris ale paku (byt automati).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie