Z toho designu a motoru 1.5 TSI se mi chce doslova blejt.
Klidně se z toho třeba po.ser
Čekal jsem, že to bude větší darda, ceny celkem příjemné, Insignie, Mondea, Talismany, 508, Ma6, Optimy a další zástupci střední to mohou v ČR zabalit, sup, pašík a artík zcela ovládnou střední třídu.
Co se deje v CR, na to sere pes. U nas VW nesmi pres prah garaze i kdyby to bylo uplne to posledni auto sveta a zavisela na nem existence vsehomira.
Nehodnotím auto jako takové, jízdní vlastnosti, motory...., ale tímhle designem vůbec nepřekvapili, je to jen trochu upravený minulý Arteon. Interiér je klasický krabicoidní, skoro stejný jako v Passatu, tak on je to vlastně Passat. Komu se to líbí, bude spokojený, ale mi se to tedy nelíbí. Nevím proč VW vyrábí prakticky dvě stejné auta pod jiným názvem.https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-arteon/16... ... https://www.netcarshow.com/volkswagen/2020-passat/16... ...
Ale ale to jsou kecy. Designove je arteon extratrida, stejně jako bylo CC. Blíží se mu jen Peugeot 508. Ostatní vc. Passata hrají jinou ligu.
Kup si konečně brýle.
Ten nekonečnej zadní převis u kobíku se ti líbí...? tfuj
Těžko může být nekonečný když je celkově kratší než Passat a má delší rozvor než Passat a přitom Passat má jeden z nejkratších zadnīch převisů v mainstreamové střední třídě. Ale klidně sem hoď tři, čtyři příklady kombíků s kratším zadním převisem.
jenomže jak je dobrým zvykem, tak cena od...➡️➡️⤴️, takže dosáhnout ten milión zase takový problém nebude. A řeči, ze každý kdo vstoupí do salonu dostane u dveří voucher na 200 000 si nechte na večer do hospody.
Ničím nepřekvapující koncernová nuda.
No, kanibalizuje passat, zadek s kromanonskym obocim ma jak leon (a tim paden hyundai a kia), ale ocenuji, ze nema klitoris ale paku (byt automati).
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.