Za ochranu dospělých si busík vysloužil hodnocení 92 procent. Čelní náraz do pevné překážky přestála figurína řidiče bez ztráty kytičky, pasažér na pravém zadním sedadle může zažít větší tlak na trup. Zdroj: Euro NCAP

Za ochranu dospělých si busík vysloužil hodnocení 92 procent. Čelní náraz do pevné překážky přestála figurína řidiče bez ztráty kytičky, pasažér na pravém zadním sedadle může zažít větší tlak na trup. | Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dětí má  ID.Buzz  skóre 87 procent, ale body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dětí má ID.Buzz skóre 87 procent, ale body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. | Zdroj: Euro NCAP

Při bočním nárazu je ochrana na vysoké úrovni, figurína sice vycestovala lehce do strany, ale vážné problémy nehrozí. Zdroj: Euro NCAP

Při bočním nárazu je ochrana na vysoké úrovni, figurína sice vycestovala lehce do strany, ale vážné problémy nehrozí. | Zdroj: Euro NCAP

Za čelní i boční náraz s dětskými figurínami získal stoprocentní hodnocení, stejně tak za snadnou instalaci sedaček. Zdroj: Euro NCAP

Za čelní i boční náraz s dětskými figurínami získal stoprocentní hodnocení, stejně tak za snadnou instalaci sedaček. | Zdroj: Euro NCAP

Body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. Zdroj: Euro NCAP

Body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. | Zdroj: Euro NCAP

Nižší skóre z hlediska automatického brzdění ID.Buzz dostal za horší detekci chodců při odbočování a vyjetí cyklisty zpoza překážky. Zdroj: Euro NCAP

Nižší skóre z hlediska automatického brzdění ID.Buzz dostal za horší detekci chodců při odbočování a vyjetí cyklisty zpoza překážky. | Zdroj: Euro NCAP

Jinak ale dostal za bezpečnostní asistenty obecně velmi dobrých 90 procent. Zdroj: Euro NCAP

Jinak ale dostal za bezpečnostní asistenty obecně velmi dobrých 90 procent. | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen ID.Buzz - Euro NCAP Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen ID.Buzz - Euro NCAP | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen ID.Buzz - Euro NCAP Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen ID.Buzz - Euro NCAP | Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dětí má  ID.Buzz  skóre 87 procent, ale body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. Zdroj: Euro NCAP
Při bočním nárazu je ochrana na vysoké úrovni, figurína sice vycestovala lehce do strany, ale vážné problémy nehrozí. Zdroj: Euro NCAP
Za čelní i boční náraz s dětskými figurínami získal stoprocentní hodnocení, stejně tak za snadnou instalaci sedaček. Zdroj: Euro NCAP
Body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. Zdroj: Euro NCAP
9
Fotogalerie

Nový Volkwagen ID.Buzz má za sebou sérii důležitých bouraček. Téměř nešlápl vedle, děti budou v bezpečí

Elektrický busík úspěšně prošel nárazovými testy. Posádka se v něm bát nemusí, s chodci je to o chlup horší.

V poslední letošní várce crashtestů Euro NCAP došlo i na Volkswagen ID.Buzz. Výsledky jistě budou zajímat desítky tisíc zákazníků, kteří si vůz předobjednali a nyní na něj čekají. Dalo se čekat, že vůz dosáhne pěti hvězd, pojďme se tedy podívat na dílčí výsledky v jednotlivých disciplínách.

Za ochranu dospělých si busík vysloužil hodnocení 92 procent. Čelní náraz do pevné překážky přestála figurína řidiče bez ztráty kytičky, pasažér na pravém zadním sedadle může zažít větší tlak na trup. Mobilní deformovatelná bariéra dopadla dobře, posádka je chráněna před zraněním. Při bočním nárazu je ochrana na vysoké úrovni, figurína sice vycestovala lehce do strany, ale vážné problémy nehrozí.

Z hlediska ochrany dětí má ID.Buzz skóre 87 procent, ale body ztrácel výhradně za nepřítomnost Isofixu, i-Size a integrovaných dětských sedaček na sedadlech řidiče a vzadu uprostřed. Za čelní i boční náraz s dětskými figurínami získal stoprocentní hodnocení, stejně tak za snadnou instalaci sedaček. Ochrana zranitelných účastníků provozu byla hodnocena 60 procenty – příď a přední sloupky pro ně představují riziko.

Nižší skóre z hlediska automatického brzdění ID.Buzz dostal za horší detekci chodců při odbočování a vyjetí cyklisty zpoza překážky. Jinak ale dostal za bezpečnostní asistenty obecně velmi dobrých 90 procent.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud