Pekne auto, jen mne od koupe odrazuji:... 1) soucinitel odporu se udajne snizil na 0,296 z 0,32, pricemz jiz u faceliftu 2011 propagovali snizeni na 0,29 z 0,32. 2) vstrikovani ADBLUE (je zde navíc SCR katalyzátor, dalsi elektronika, atd. - životnost soustavy a cena katalyzátoruv pripade vymeny???)3) u verze highline je to prime mereni tlaku pneu = senzory primo v pneu - nutnost menit = 8 krát min. 2000Kč jednou za pet let.4) snizeni hmotnosti neocekavam - viz napr. zavadejici udaje o odporu vzduchu, kdy se porovnavalo vzhledem k TOURAN I a nikoliv TOURAN 2011 facelift, navic vstrikovaci soustava ADBLUE (cca 13l nádrž, vstřikovací soustava s cerpadlem, atd.).5) snížení spotřeby až o 19%: žádné se pravděpodobně konat nebude, jelikož je zdůvodněn menším odporem vzduchu a nižší hmotností, ale...viz bod 1 a 4. Nebo spíše snížení bude, ale díky tomu, že u TOURAN I se měření provádělo dle starších norem, které bylo přísnější.
Skoda, ze se do palety motoru nedostalo 2.0TSI ... takhle, kdyz bych chtel MPV, ktere i trochu tlaci do sedacky tak leda S-Max :(Njn, tak to spise nejaky kombik.
Moc pěkný nový Touran !;-)Jen tu verzi CROSS by měli představit také a samozřejmě dát 4*4 !!Pak se bude jednat o ideální rodinné auto , s kompaktím rozměren na parkování i ve mestě!
...a 4Motion porad nikde? Nikdy jsem nevlastnil auto s horsi trakci na snehu, nez Touran 1,4TSI 125kW DSG...:-( jinak s konceptem naprosta spokojenost, i kdyz opravdu pouzitelnych 7 mist nabizi podle me az Sharan... Pouziti Stow&Go sedacek misto vyndavacich i v 2.rade je velky plus....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.