Nový Volkswagen Touareg se ukáže už v únoru. Opět dostane osmiválec

32 komentářů

ello
24. listopadu • 20:39

Look mas pravdu, ale tak budme ferovi. Koncern v tom nie je sam. Zober si napr.taky MB a ich C/E/S. BMW je na tom podobne atd.

Look
24. listopadu • 12:51

V klíčových oblastech se bude podobat Audi Q7 .....Hm, ved to aj Q7 je. Staci zahodit logo W a ma Audi. To zotieranie rozdielov v ramci koncernu zacina byt pekne nudne nehovoriac ze aj ceny sa pomaly v ramci niektorych modelov blizia k premii. Za par rokov bude absolutne jedno, co si clovek kupi v ramci koncernu. Vzdy dostane to iste len zmenia material,logo a zmenia cenu.

Driver
25. listopadu • 13:10

A před 50ti lety jsi ještě nebyl na světě, když se s tím začalo? Že to teď vytahuješ? Proč si nestěžuješ na něco aktuálnějšího, třeba na vyhynutí dinosaurů?

jirka
24. listopadu • 6:31

Touareq ze ma off road výbavu, hezky jsem se zasmál. Staci me vidět oplastovanej cumak. Mam jeep grand cherokee 2000 a ve předu ten plastovej naraznok jde pryč. Jeden lehky výlet do přírody a je po nem. Půjde tam sus plech a ocelova traverza.

jogurt
24. listopadu • 8:43

Cherokee, to jo. Tak až s ním uvízneš na louce, Touareg tě vytáhne. A ani nemusí mít offroad výbavu, stačí ten s torsenem.

Jirka
24. listopadu • 16:24

Kdyz nemas v hlave nasrano Projedu i 70 cm bahna. Ukaz mi to s VW pleckou. Hranicni je Metr pak uz navijak s kotvou

bzzz
24. listopadu • 22:37

Tech TVYCH 70cm ti prece nesezere ani manzelka v loznici...

jogurt
24. listopadu • 22:52

On měl na mysli 70cm bahna na délku, ne hloubku. To by s tím křápem projet mohl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
25. listopadu • 11:10

Hloubku mam na mysli. Je videt ze nevite jak a Co Projet. Nebo jak vytahnout zapadle Auto bez navijaku a Sam.

Driver
25. listopadu • 12:08

:-D A proč nejezdíš traktorem? Mohl bys do ještě větších sraček :-P

jirka
25. listopadu • 22:07

Je vidět ze se tu bavim s tupcema co vi prd. Párkrát uz jsem vyhrabaval auto bez pomoci navijaku. Jen jednou jsem nemel výbavu sebou, tak me vytáhl traktor, kdy jsem to položil na břicho.

renda
27. listopadu • 21:27

Zadna slava :D mozna pockam az bude neco ojetyho v bazaru a pak mozna zauvazuju

Kuk Vykuk
24. listopadu • 1:55

Hej vy všichni Škodováci tělem i duší co dáváte celý svý srdce a um do výroby těch báječných aut s okřídleným šípem, tady máte trochu tý motivace jak moc vás miluje vaše vlčí VW máma z Vlkohradu... :)))Přesun výroby Superbu do Německa je hotová věc, řekl HN Povšík
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/presun-vyroby-supe... ... Tak co popelky ještě vás to baví dělat dojnou krávu těm vděčnejm germánům co se zrovna perou vo žvanec chleba? Hanče, Kubo, hajnej Trautenberg říká, že to kyselo je málo kyselo! ;)))

Kuk Vykuk
24. listopadu • 2:01

"Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily." "Podle něj nevychází Volkswagen Škodě vstříc a nejmodernější technika se do škodovek dostává až se zpožděním nebo vůbec." "Závidí nám úspěch. Nazývají nás kanibalisty, i když jen plníme úkoly, které nám dali. Udělali jsme Karoq a Kodiaq a teď jim vadí, že jim konkurují. Dostáváme úkoly jako popelka, ponořit se pro prstýnek do oceánu. Když je splníme, tak si stěžují," uzavírá Povšík. Tak z toho chčiju smíchy. Ve VW Vlkohradu už musí bejt slušně v pérdeli. Tak tady to máte, tahkle fungujou ti špičkový dinosaurský manažéři ze "špičkový" automobilky, když se rvou vo žvanec! Nejdřív podvod jak prase a pak strčit kapsu tam, kde to nejvíc sype :))))
Kabaně už to tam muselo asi nevýslovně sr@t, když dostával takový trámy pod nohy...

Kuk Vykuk
24. listopadu • 2:02

He he he. Koukám, že v koncernu to jde na krev, závidí úspěch vlastní dojný krávě, která dokáže dávat parádní mlíko i když ji házej jen kosti vod stolu :-D:-D:-D

bzzz
24. listopadu • 9:31

Kolik dalsich automobilek natoz obyc lidi u nas by bylo rado za takove kosti ;-) Navic elektromobily (a souvisejici prumysl) jsou v porovnani se stagnujicimi (ne-li vesmes prezitymi) ropaky alespon nejaka budoucnost a high-tech.

Kuk Vykuk
24. listopadu • 11:05

Tak tam běž, furt maj nedostatek lidí. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
28. listopadu • 9:35

Pro me je vw odporna znacka, radeji si koupim ojetou 4 radu bmw a budu spokojeny

David
3. prosince • 0:16

Až dosáhne BMW kvality interiérů aspoň na úroveň VW v dané třídě, tak pak bych něco psal....ono ani to BMW není žádný zázrak za ty koruny...

Kuk Vykuk
24. listopadu • 11:06

Němci hází Škodě klacky pod nohy a brání investicím, říká šéf odborů. Přesun výroby Superbu z Česka je podle něj hotová věc
https://archiv.ihned.cz/c1-65964840-nemci-hazi-sk... ...

bzzz
24. listopadu • 13:32

Sef odboru ;-) Rada jinych - nepochybne vetsich odborniku - v pripadnem presunu vyroby zadnou tragedii nevidi. Rekneme 'elektro' vyvoj muze mit v budoucnu vetsi pridanou hodnotu nez montovani jednoho povedeneho modelu.

Kuk Vykuk
25. listopadu • 1:38

Tak jasně, nechat si vzít vlajkovou loď ať jí vyrábí někdo jinej je super motivující a určitě to zahřeje celej tým u srdce stejně jako korporátní žvásty vod kravaťáků. Určitě je to nakopne k ještě lepším výkonům při vývoji novejch modelů. To musí bejt panečku satisfakce. :-D:-DB-]

bzzz
25. listopadu • 12:44

Hlavne pri vyvoji dalsich ropaku a konzervativnich plechovek ;-) Cim drive zacnou v Boleslavi myslet dale nez par let dopredu tim lepe.

Driver
25. listopadu • 13:06

Nechápu co jste to za zabedněnce. Není pro automobilku nic jednoduššího, než vyrábět jednu modelovou řadu pod různými značkami na témže místě. Tedy Passat+Superb nebo Rapid+Toledo, Polo+Fabii+Ibizu atd. Je to jen evoluce v úsporách. Když se začalo Toledo a Ateca vyrábět s Rapid a Kodiak v CZ, Karoq tak to nikomu nevadilo a teď když mají jeden model, kterého se vyrábí nejmenší objemy, přestěhovat, tak stádo bečí :-D Přitom nejvíce aut se vyrábí v DE a pak ve Španělsku, z celé EU! Buďte rádi, že se tu vůbec vyrábí takové objemy, protože v CZ automobilky neumí obsadit pracovní místa a výroba má čekačku až rok. Španělsko má okamžité možnosti pro navýšení výroby o nové modely kapacitně a přitom jim tam ty auta nechtějí na výrobu přidělovat.

Tom
26. listopadu • 15:34

No, myslím že Španělům to nebylo úplně jedno, když k Toledu vyhrála Škodovka i výrobu Atecy, kterou ovšem vyrábět pořádně nestíhá.Btw., co tvrdí šéf odborů - Práce tohohle člověka je, aby se dělníci pořád trochu báli o práci a viděli ho jako boha, který se za ně staví a platili příspěvky, ze kterých je placený on.Navíc, no Superb je sice možná "vlajková loď", ale Kodiaq k němu nemá moc daleko.

Tom
26. listopadu • 21:44

Nevim no, radsi zustanu u passatu. .)

Zelí
24. listopadu • 7:04

To je samozřejmě jejich právo, když to koupili a patří jim to. Toto je jeden z důsledků odchodu Piecha, ten držel rozežrance z Emdenu pod krkem.

ello
24. listopadu • 0:29

Tak ja nie som nejaky velky fan koncernu, ale zrovna Touareg je podla mojho nazoru slusne auto. Ma vyborne terenne schopnosti a tak isto aj na beznych cestach. Ani som nepocul, ze by tato posledna generacia bola poruchova, skor naopak. A pre socky? Ked si tazky milionar tak si ho zrejme nekupis, mas na vyber ine auta, ale inak si toto auto tiez nemoze dovolit kazdy.

DŽEJ.TÝ
23. listopadu • 20:25

SUV pro socky:-D

Tom
25. listopadu • 21:35

Ze bych po nem nejak prahnul :D zlata q7 :)

Nepřítel VW
23. listopadu • 20:17

Nic nového pod sluncem ale grcanec je to pořádnej. Jako vždy od sračkavagenu.

Doporučujeme

Články odjinud