Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

84 komentářů

Frank
18. dubna • 17:13

Podíval jsem se na konfigurátor a zatočila se mi hlava. Příplatek za 21" kola je 164 000!!!

E15
25. března • 17:04

Designově je to strašné - Mobydick hadr. Lakování prahů a lemů blatníků v barvě karoserie spolehlivě zabije design každého SUV a toto to jen potvrzuje.

Bouce
25. března • 10:30

Obšvihli předek Landcruiseru

pacho
25. března • 6:49

článok som ani nečítal, ale diskusiu som si celú prešiel. Zaujímave, že tu nikomu nevadí, že klíma sa ovláda cez displej. Peugeot čo s tým prišiel, ešte dodnes v testoch vyčítajú takéto usporiadanie, a tu je to košér. Veľmi objektívné.

Josef
24. března • 10:12

I když je tato kategorie aut mimo moje potřeby a zájmy a nelíbí se mi, musím uznat, že Touareg nevypadá špatně a svezení v něm může být pohodlné, zejména pro urostlé "otesánky" (zejména při nastupování a vystupování).
Nicméně mne zaujalo další zvětšení rozměrů nového Touarega (až na výšku) a "poctivá" hmotnost 2.1 tuny. Jsem zvědav, o kolik cm povyroste další generace Touraeqa a kdy se to zastaví. Nebo snad budeme na parkovištích před supermarkety a před divadly jednou potkávat samé "autobusy"?
Pokud si vzpomenu na "ekology" z Bruselu, je zajímavé, že buší neustále do "motorů" a inženýři vymýšlí (někdy a někde i podvádí...) různé "finesy", aby to alespoň na "papíře" splnilo normy "ekologů", a přitom na trhu s auty "kvetou" kategorie "mastodontů". Je přece jasné, že auto, které díky své konstrukci a rozměrům vozí navíc cca 6 metráků, a které má velký aerodynamický odpor, které má pneu s velkým valivým odporem (aby udrželo na silnici těch 2,1 tuny), zanechá větší "antiekologickou" stopu, než auto normálních rozměrů. Tím samozřejmě nechci, aby všichni jezdili v CitiGo a v podobných "prdítkách", ale auto s hmotnosti cca 1,5 tuny v podobě nižší střední nebo střední třídy je přece už dostatečně pohodlné a jezdí hezky a mělo by to naprosto dostačovat pro kohokoliv. (Pomíjím samozřejmě "speciály", protože do lesa a do terénu je použití "poctivých" teréňáků nenahraditelné.)
Proto takový "limit" například v hmotnosti a rozměrech a koeficientu aerodynymického odporu by měl z hlediska ekologie možná větší smysl, než nějaká "papírová" hodnota CO, NOx,...

MV.
26. března • 20:58

jo na hmotnost taky dojde, projevi se to vyrazne v dobe elektrovozu - v norsku uz tesly prestaly dotovat mimo jine proto ze model X vazi 2.5 tuny a kdyz by jich jezdilo mnoho opotrebi rychleji silnice takze nejaka dan se urcite casem najde

Pavel F.
24. března • 11:53

Řešením tvého problému je cena. Když se podíváš na statistiky prodejů, tak na každého mastodonta typu Touareg, Q7, Range Rover, atd. připadají stovky/tisíce normálních aut. Takže bych se nějakého velkého problému nebál. Je to asi podobné, jako Ferrari vyčítat, že ničí životní prostředí tím, že do svých aut nedává tříválce 1.0 TSI. Vzhledem k jeho roční produkci je to naprosto jedno.

Josef
24. března • 13:51

Uvedl jsem to v souvislosti s tím, že Subaru dává v Evropě kvůli exhalacím sbohem povedenému WRX STI, i když se tohoto modelu auta prodává též zlomek počtů ve srovnání s normálními auty. A cena to v tomto případě Subaru bohužel nevyřešila.

Pavel F.
25. března • 0:40

Pak ten tvůj předchozí příspěvek je ale o trochu jiném. Tam řešíš rozměry, váhu, mastodonty. A že jich bude víc a víc. Neřešíš tam exotické Subaru.

Josef
25. března • 9:43

Napadla mne samozřejmě otázka regulace cenou, ale nechtěl jsem to v prvním příspěvku uvést, protože reagulace počtu prodaných aut v podobě vysoké ceny v kategorii velkých SUV je diskutabilní, řekl bych že dokonce nefunkční. Projevuje se to i v kategorii menších SUV, kde počty též výrazně narůstají přes to, že jsou dražší a mají dražší provoz než normální auta. V podstatě všechny vyloženě "závoďácké" luxusní značky SUV v nějaké podobě už vyrábějí a počty prodaných vozů rostou a vzpomínám si, že s něčím takovým přišlo dokonce i Ferrari. Na druhou stranu kategorie "speciálů" typu Subaru WRX STI je setrvale zhruba na stejných počtech a kupuje si to jenom minimum vyhraněných zákazníků. Proto by si "drobné milosrdenství" ze strany "ekologických regulátorů" tato kategorie speciálů zasloužila, zejména, když jsou zákazníci ochotni zaplatit stejně jako jsou ochotni zákazníci zaplatit za Touareq, Q7,...atd. (Subaru WRX STI nestojí zrovna málo...).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
26. března • 10:50

Jen doplním, cituji z článku:
"Nový Touareg by se měl objevit na silnicích zhruba v polovině letošního roku. Rumunské zastoupení VW už ale dalo 150 nedočkavcům příležitost vlastnit jej mezi prvními. Online rezervaci je možné provést přímo na stránkách importéra a stojí 1000 eur. U nás by měly být ceny srovnatelné s minulou generací, avšak s tím, že ve standardu bude více výbavy. Počítejme se základem kolem 1,4 milionu korun."
Více na: https://www.autorevue.cz/volkswagen-touareg-iii-pr... ...

audax
24. března • 8:24

doteraz som si myslel že vlajkové intergalaktické vw je šQuaroQ a šQodiaQ,a on to je Touareg III......no to je priekak,prieser......

petr
23. března • 21:27

Nový traktor na obzoru v kategorii těžké váhy.

Petr
23. března • 21:18

Teda to je ... ubohý.? Fuj..

pavel
23. března • 20:28

Za 1. žádná Bentayaga nebo jak se ten křáp jmenuje,ale větší Tiguan. Za 2. -sice vypada docela pěkně,ale i kdybych na něj měl,tak si ho nekoupim. Poruchovost u VW je známá. Už 10 let pozoruju na německých dalnicích odstavený auta pro poruchu,a stale jsou to 3 značky furt dokola-BMW,Ford,VW. Ten posledně jmenovaný za poslední rok vede. Me by se libilo treba Mondeo v kombiku,ale cpat do toho desetitisíce navic se mi samozrejmě nechce...Preferuju japonský auta.

neodborník
23. března • 19:04

To vypadá na VW-cockpit po pěti letech. Ale tohle bude jistě ohromně skvělé, ohromně inovativní, novináři budou moct neustále ladit klimatizaci po celou dobu jízdy, tlačítka jim vůbec nebudou chybět, strašně rychle si zvykli....už se moc těším. Samozřejmě, volant, v té jediné správné poloze ! Zase až za pět let, aby to nebylo moc nápadné.

J
23. března • 18:00

Raději Stelvio.Tohle je stále dokola.Jistě kvalita,ale nudný vzhled.

Dix_
23. března • 18:32

Já jezdil před 2 roky s Giulií.Jízdě dobré,ale infotaiment bída.Rozlišení kamery,že i na telefonu u foťáku mám větší rozlišení a navigace jak za dob 386ky.

Karel.
23. března • 17:37

Ta základní verze pro Čínu je moc přeplácaná chromem a do Evropy se nehodí, ale s tím R-line paketem to vypadá velmi dobře. A technicky myslím, že v mainstreamu nemá konkurenci a ani pseudoprémie (Volvo, Lexus) se nechytají. A i D3 si bude muset dávat bacha na tohoto konkurenta, s technikou z Q7/Cayenne docela velká ráže.

stealth01
23. března • 12:34

Přední část se mi nelíbí vůbec. Je to moc nabubřelé, divné. Zadek je celkem v pohodě. Interiér je klasický VW. Nic extrémně hlubokého. Všechno dělané s chladnou hlavou a kalkulačkou v ruce. Nebral bych to, sorry.

Petr
23. března • 18:41

Tak si naopak myslim, ze Audi prestava davat smysl. Interier hezci nez u Audi. A moc bych za to nedal, kdyby kvalita materialu byla stejna. Vsak i touareg minule generace byla jednoznacne lepsi koupe, nez Q7 minule generace.

Jiří
23. března • 13:08

je pravda že proti q7 je to bída hlavně interiér..a cenově to vypadá dosti stejně, takže je jasná audi..

PP
24. března • 11:10

Jenže proti Q7 má benzín a to je pro mě jasná volba. Moc mne potěšili s 3.0 TSI! Za rok mi končí Superb, tak se půjde do Touaregu

Pavel F.
24. března • 11:48

Tak to tady v ČR budeš asi jediný majitel. :-D My, když kupovali Q7 hned na začátku prodeje (02/2016), tak TSI bylo v nabídce. Dneska už není. Když jsem byl na 2 letém servisu, tak jsem se ptal, kolik prodali TSI, než jej stáhli z nabídky (pro nezájem). Tady v Plzni NULA. Jinde to asi nebude o moc lepší...

PP
24. března • 13:29

A co mi je do prodejů? Ať se prodá klidně jen jeden (pro mě) na celým světě. Upřímně i kdyby na tom měli prodělat, je mi to jedno. Já s chrochtákem jezdit nebudu a pokud by Touareg benzín nedostal, tak si ho nekoupím. V6 TDI jsem měl v Audi A4 a nikdy více, to bylo moje rozlučka s naftou. I ten benzínový čtyřválec v novém superbu (280 koní) je daleko kultivovanější a příjemnější motor, jak koncernová šestiválcová nafta.
I kdybych koupil za 3,5 mega SQ7, kde už ten chod je snad srovnatelný aspoň s R4 benzínem, pořád s tím nemůžu do Mnichova a další města budou přibývat. Pro mě je nafta mrtvá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
25. března • 12:25

On uz to Spolkovy odvolaci soud rozlouskl? Plosny zakaz nema sanci ani u nemeckeho ustavniho ani u evropskeho odvolaciho soudu. Jinak imo hrozi masivni lavina zalob proti mestum, statu, automobilkam. Omezeni pro vsechny nesplnujici aktualne nejprisnejsi normu, to uz je jina.

Pavel F.
25. března • 0:36

Ať ti neprasknou žilky v oku! ;-)
Já ti to nerozmlouvám, jen jsem to uváděl pro info. Sám jsem příznivec benzínů v normálních autech. I když tenkrát jsem manželce doporučil do Q7 koupit V6, protože auta střídá často a nafta se rychleji a dráž prodá než benzín. A přesvědčilo mne odhlučnění motoru, které je v nové Q7 naprosto famózní.
Benzín ti přeji, jen jsem dodal, že budeš vyjíměčný oproti ostatním...
Kapišto?

PP
25. března • 11:55

Jasně, já to nebral nějak ofenzivně, pokud to tak vyznělo, tak pardon.

Brázdil
23. března • 11:09

Když ho dají zadarmo, i tak vytahají z majitelů majlant na ND. Když je to loď, ať ukáží jak plave. :)))

Kuk Vykuk
23. března • 10:55

Co to tam stojí za úlisáka? :-D

Kvicala
23. března • 11:17

Nerad bych se pletl,ale zrejme jde o 190 cm vysokeho fanatika koncernu...

Josef
23. března • 20:37

Kvicalo, musís pořád kvičet ty tvoje stupidnosti o 190 cm? Pan Mička tě v diskusi k testu Seat Ibizy vyzval, aby ses vyjádřil a poskytl argument. Proč na něj nereaguješ? A co se týče toho fanatismu, tak podle obsahu a formy tvých příspěvků jasně prokazuješ fanatismus ty. Pan Mička dělá jen svoji práci.

Kvicala
24. března • 12:16

No to se mi snad zdá....:-O
Pokud někdo neustále v každém testu nepřestává hrdě zdůrazňovat svoji závratnou výšku a má orgasmické stavy ze všeho od VAG, to je pro mě fanatik!

Kuk Vykuk
26. března • 12:56

Hele křížalo, že ty měříš metr dvacet a pinďoura máš taky 20, ale mm? ;-):-DB-]

Josef
24. března • 13:45

Bylo ti to Kvicalo vysvětleno opakovaně z různých pohledů různými lidmi a poskytl jsem ti v diskusi důkazy o tvém "omylu" a ty si přesto stále meleš své, cituji tě: "...neustále (Jan Mička) v každém testu nepřestává hrdě zdůrazňovat svoji závratnou výšku..."
Takže fanatismus představuje spíše tvoje "orgasmické" kvičení ohledně výšky 190 cm. (Samozřejmě stále předvádíš Kvicalovský černobílý pohled na svět, který je průvodním jevem nejen fanatiků, ale i hlupáků.)

Joe Doe
23. března • 12:28

Nie je to GTI, koncernovy apostol s kratkou poistkou svojho casu aktivny na auto.cz?

Kvicala
23. března • 10:00

Dalsi PR clanek placeny Hitlerwagenem...

JirkaX
23. března • 12:15

Ty jsi ale opravdu primitiv.

stealth01
23. března • 12:35

Je to primitiv a duševní ubožák.

homer
23. března • 9:55

Vlajkova lod suv? To by byla pekna blbost aby manazeri jezdily v gazech.

Mirek
23. března • 11:12

...manazeri jezdily... hmm

Joe Doe
23. března • 9:53

Nudny tvar zakryty zaplavou samoucelnych vulgarnych detailov a 'dizajnovych' prvkov. Pripomina mi to casy, ked vyrobcovia na zadne celo auta lepili plastove pismenka s nazvami vsetkeho, co to auto malo - napr. Peugeot 405 GTI ABS Catalyseur. Aj tento Touareg ma potrebu zdoraznit kazdy karosersky dielec.Vysledkom je disharmonia ako dokaz zufaleho pokusu VW opustit roky uctovnikmi zdokonalovanu sterilitu. Ako ked date niekomu textovy procesor a on objavi Font menu...

samusam
23. března • 12:40

no a ty vyrabíš u vás v Čobolsku Kii zě nebo pracuješ u nás v Hnůjdé..:-D

Joe Doe
23. března • 21:34

Ty, a nevyraba sa Touareg na Slovensku? VAG to radsej zveril nam ;)A co sa mojho zamestnania tyka... si vedla.

dpcstb
23. března • 18:23

a ty si zas kokot. co teraz?

Znalec
23. března • 21:16

Ta sadla :-)))

Ready
23. března • 9:33

Umím si představit stoupavost Tuarega 60%, ale 60°je myslím nad hranicí fyzikálních zákonů.

stealth01
23. března • 21:19

Jojo, je tam chyba. Já mám v technických parametrech 60 stupňů.

883ccm
23. března • 9:28

Zase má ten odporný okapový prolis nad klikama táhnoucí se přes celý bok - to se jako někomu líbí? Vypadá to jako smajlík na nacistické uniformě. Jdu zvracet.

Kvicala
23. března • 9:21

Vlhky sen redakce!

Stan
23. března • 10:29

Běž si ho raději mrsknout do pokojíčku u plakátu s i30 liftback v plný palbě s čtrnáctistovkou pod kapotou...

GR8
23. března • 9:31

Jako kdyz diteti daji oblibenou hracku. Uplne hotovej. :-D

Kvicala
23. března • 9:50

Cokoliv nove od koncernu spolehlive vyvola orgasticke prozitky u redakce autorevue/auto.cz

stealth01
24. března • 7:25

A proč tady vlastně píšeš? Chceš dělat nějakou osvětu? Jako ať si lidi uvědomí to zlo jménem VW a ještě větší zlo jménem úplatky? Jsi normální?
Pokud se ti tady nelíbí, tak je přece jednoduché z browseru vyřadit jednu adresu a číst něco jiného. Pořád jen nechápu ten účel.

Josef
23. března • 20:45

Kvicalo, když jsi tak "dokonalý" a stále jen kvičíš kritiku, což aby jsi v diskusi napsal obsažný příspěvek - tvůj test, jak to, či ono vidíš, jak to je ve srovnání s tím a s tím, apod. Zkrátka aby se něco lidi dozvěděli a nejenom tvoje "kvičení". Hlavně - ukázal bys konečně, jak se to má správně dělat a třeba pan Mička by se z tvého příspěvku poučil, nebo ještě lépe - dělal bys testy místo něj ty a my bychom s úžasem hltali informace zpracované geniem Kvicalou. ;-)

Honza
23. března • 12:02

Když za to dostanou zaplaceno? Proč ne...

Stan
23. března • 8:27

Rozporuplné. Tleskám za možnosti motorizací. benzínový třílitr je skvělý motor a osmivácel je třešnička na dortu. Exteriér i interiér vypadá obstojně, ale mám rád klasické krásně zpracované analogové budíky. To, co odlišovalo vždy touareg od většiny SUV byla možnost si nastavit podvozek a udělat z něj téměř rizí offroad (se správným obutím), podle všeho to vypadá, že je tomu konec. Cenovka s osmiválcem bude masakr a raději bych asi volil Range

GR8
23. března • 8:18

Exterier zadna novinka. Interier. Tak to je strasny. Presne prezentace v Cine je mi uz jasna. Protoze nebyt tam znak Vlkohradu vypada to jako cinska plastova hracka. V Cine se bude prodavat jedna radost.

paf
23. října • 16:56

Vlkohrad by byl VOLF-BURG, nikoliv VOLKS-WAGEN ( lidovy vuz )
Si to pletes s historickym WART-BURGem ( strazni hrad - podle mista vyroby )

stealth01
23. března • 12:35

Musím souhlasit.

samusam
23. března • 12:31

no a ty máš doma Hnůjde že

GR8
23. března • 15:21

Co je to Hnůjde? Hnůjde neznám. Jsi takový tupec, že si ani neumíš přečíst název automobilky. Myslíš asi Hyundai. Ne, nemám doma Hyundai, nikdy jsem neměl a nejsem si jist, že mít budu. A kdybych měl. Mění to snad něco na mém názoru, že interiér se mi nelíbí a považuji design interiéru za pouťovou atrakci? Český Pepík ihned zaútočí, pokud má někdo jiný názor. Mám rád auta obecně. Některé jsou mi sympatické, některé méně. Líbí, nelíbí. Co je na tom špatného? Nemyslím si, že VAG dělá špatná auta. Mám s několika kusy osobní zkušenost, byť ne coby vlastník. Až tedy na GIII 2000 - 2002. To mě vyléčilo. Myslím si, že jsou neskutečně přeceňovaná a vadí mi přístup některých pisálků, kteří jednoduše delají rozdíl mezi testy koncernu a testy jiných automobilek. Na některých je dokonce znát jistá dávka ukájení.(nadsázka) Design je čistě subjektivní záležitost. Kolega má rád Audi, protože se snaží být dokonalí co do techniky. Já to respektuji a myslím si, že techniku mají opravdu na špičce. To, že se mi nelíbí Audi co do designu a nejspíš bych si ten výrobek nikdy nekoupil, neznamená, že bych měl vše ihned sesumírovat do sračky jako celku. :-DB-]

stealth01
24. března • 7:23

Taky mě rozčílí, když někdo komolí jména jako "ochcávka" nebo "kardiaq". Přemýšlím, jestli si to ti konstruktéři, kteří tato auto tvoří, zaslouží... :-|

Samusam
23. března • 18:18

Tupec jsi sám a děláš tu chytraka. Právě proto jak jsi napsal svůj první článek. Proč odsuzujes něco v čem si ani neseděl.

Phoenix
23. března • 8:12

Já nějak nevím... Ten těžkej čumák mi nějak nepasuje ke zbytku auta... Záď působí lehce a tak nějak svižně, ale ten předek je k tomu celku tak nějak divně naroubovanej. Jako kdyby si nevěděli rady a na poslední chvíli si někdo řekl, tak na to nějak přitesáme Amaroka...

puk123
23. března • 8:20

Mně se ten předek naopak konečně líbí. Dosud byl takový nemastný neslaný. Konečně dal najevo, že tohle je vrchol nabídky se silným motorem.

Mira
23. března • 8:02

Další šmejd co se bude pořád rozbíjet od vw

Michal
23. března • 11:11

Obvykle se neučastním podobných diskuzí, je to vždy všude stejné, Iphone či cokoliv od Applu, motorky, nebo prostě nová auta, ale pro absolutní většinu diskutujících věci nedosažitelné. Nejlépe strhat, pomluvit a mít ze sebe dobrý pocit! Lidi jsou zlí, nepřejícní a tak to je. Vzpomněl jsem si na to, když jsem řekl svýmu šéfovi, že jsem byl na srazu od základní školy - obratem mi odpověděl: To se maj lidi blbě, viď? :) Na octavii RS tdi jsem za 5let najezdil 300tis km, měl jsem ji od nového vozu a jezdil jsem jen po 30tis.km na garančky, nikdy nic! Na superbu combi 125kw dsg jsem najezdil 420tis km, to samé! Nyní na Touaregu 3.0 V6tdi mám 200tis.km a opět to samé, jen a pouze garančky!!! Počítám, že ještě 200tis. s ním v klidu dám! Dělám servisy tak jak se má, používám v zimě nezávislé topení, jezdím dlouhé trasy a nechám motor oddechnout než ho vypnu.Nepoužívám start stopy. A ono to funguje!!! Takže si zde poplačte, já se těším, až si tohoto Touarega za 3 rok koupím, líbí se mi moc. Mohl by mít třetí řadu sedadel, ale to je holt výsada Q7 a ta se mi tolik nelíbí a je o dost dražší včetně následného servisu! Mimochodem, když už něco pořizuji, tak už řeším, jak se toho taky jednou zbavím a holt u těchto vozů opravdu není problém ani toto!! A než mi někdo napíše o těch chudácích, kteří to ode mne koupili, tak chyba lávky, stále mám všechny minulé vozy v hledáčku a stále fungují bez broblémů(na superbu přestalo fungovat pouze elektrické otevírání kufru).

Joe Doe
23. března • 12:27

Prosim ta, v debate o VAG nespominaj Apple. Apple je vsetkym, ci VAG by nemoze, hoci by chcel.Ak chces hladat v IT ekvivalent VAG, tak skus Samsung. Technologicky pozadu, so skrytym softom na lepsie vysledky v benchmarkoch*, a zalubou v kopirovani.*Top modely Samsungu obsahovali softver, ktory pri spusteni benchmarkov overclockoval CPU aj GPU s cielom dosiahnut lepsi vysledok. Problem - pri realnom pouzivani s tymto overclock vykonom by sa telefon rychlo uskvaril pripadne by vybuchol. Oh, wait....

stealth01
23. března • 12:31

Jsi fakt mimo. Klasický fanatik

Joe Doe
23. března • 21:31

Ja som fanatik? Ja mam svoje tvrdenia podlozene faktami. Ty operujes vcelku primitivnou formou osobneho utoku.Okrem toho pouzivam Windows phone.Ale aby som ta vzdelal.Daj si do googla “samsung benchmark cheating”. Kto sleduje diane v IT, tak o tom vie.Podiel Apple na prijmoch z globalneho predaja smartfonov je cez 50%. Ak berieme vsetky mobily, podiel je este vacsi.www.zdnet.com/article/how-the-iphone-x-drives-apples-smartphone-revenue-dominance/VAG skratka medzi vyrobcami automobilov nedominuje tak, ako dominuje Apple pri predaji smartfonov. Najmensia divizia Apple (Services) ma vyssi zisk ako cely Facebook a stacila by na to, aby sa Apple Services stali Fortune 100 firmou.https://appleinsider.com/articles/17/08/01/apples-... ... Trhova kapitalizacia VAG je cca 77 miliard eur.Trhova kap. Apple je ... 836 miliard dolarov. Trhova kap. Toyoty je cca 200 miliard. Zisk Toyoty na jedno auto je vyssi ako Volkswagenu.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/315730-kol... ... Nech sa na to pozriem z lubovolneho hladiska, pozicia VAG na automotive trhu v nicom nepripomina poziciu Apple v IT.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kvicala
24. března • 12:17

Kašli na ně....pro tyhle kašpary je fanatik každý, kdo nejezdí v křápech od Škodovky nebo koncernu...

stealth01
24. března • 15:07

Tak v tom případě jsem fanatikem sám sobě, protože jezdím v BMW a Subaru. Stupidní, ze?

Joe Doe
25. března • 19:58

Ak si mal najskor BMW a potom Subaru, tak je to krok vpred.
Ak je poradie opacne, tak je to downgrade. To je akoby si presiel z Apple na Linux.

stealth01
24. března • 5:35

To není forma osobního útoku. To je zhodnocení faktu, poškozeného neustálým kopáním do všeho, co vznikne v Evropě. To jsou léta tvých příspěvků. Na nikoho tedy neutocim a připadalo by mi to trapné v rámci internetové anonymity.
Naučil jsi mě nemít kladný vztah k japonským autům, byť tam jezdím často a mám tam největšího zákazníka.
Neustálé omílaní řečí o technologické převaze Japonců. Buď dáš jasně důkazy o tom, ze mají převahu nebo raději nepis vůbec.
Nevím, proč operujes se Samsungem. Jelikož jsem delal v LG, tak ani LG ani Samsung opravdu nemusím a používám výhradně Apple (to je na okraj, abys nemyslel, ze mě to nějak urazilo).

stealth01
24. března • 7:21

To je zhodnocení faktu, podpořeného... Apple někdy blbne... :-D

BuransKiller
23. března • 22:10

Cobolsky kokot! Prijebany slovensky buran, odpal do pice trtakt ovce, zebrak drotarsky!:-D

Joe Doe
25. března • 19:55

Pomohlo ti to?

Petr
23. března • 23:49

Primitív !

vana
23. března • 7:28

Z článku jsem nepochopil řešení pohonu. Je tam teda torsen, nebo ten planetový centrál z uzávěrkou ? Jízdní režimy popsané v článku to nijak nevysvětlují.

dpcstb
23. března • 18:01

dnes aj premiovky prechadzaju na predokolky s biedne pripojitelnym zadkom a volaju to 4x4. holt ludom staci zalepit oci 20 eurovym displejom na palubovke a viac si nepytaju

simson33
23. března • 8:15

Mně to přišlo jasné dost, zůstává pouze jednodušší řešení s Torsenem a bez redukce. Navíc odhaduju, že ani podvozek nepůjde zvýšit tak vysoko, jako u stávající generace.
Za mě je to z hlediska techniky zklamání (na skleněnou přístrojovou desku jsem fakt nečekal :-(
Předpokládal jsem, že VW zvolí řešení jako Land Rover u Discovery, tedy že redukční převodovku alespoň za příplatek u motoru V6 zachová. Planetový středový diferenciál navíc uměl rozdělit výkon mezi nápravy v poměru 50 : 50 (mechanicky!), což se na blátě nebo v hlubokém sněhu hodí, protože auto jede krásně rovně a zadek nemá neustále tendenci předbíhat předek, což Torsen s poměrem 40 : 60 dělá. Elektronika to asi dokáže vyřešit taky, ale já mám raději řešení mechanická...

vana
23. března • 12:45

Teoreticky by i v článku vyjmenované jízdní režimy mohly korespondovat s různým nastavením svornosti středového diferenciálu nebo závěrky zadního. Ale souhlasím že by se VW asi s takovým řešením pochlubil kdyby tam opravdu bylo.
Holt jde to všechno do sraček a až nová vlajková loď uvázne v bahně, ty multidiodové zázraky vpředu ani digitální přístrojovka mu asi moc nepomůžou. Snad aspoň nezapomněli na plnou konketivitu, aby se dal rychle přivolat traktor

Honza
23. března • 11:58

Tvl, tohle je auto určené na krásné rovné suché asfaltové silnice. Bahno nebo hluboký sníh to uvidí max. tak na fotce....

Doporučujeme

Články odjinud