Nový Volkswagen Touareg oficiálně: Král divize R má šestiválec a 340 kW, prodej začíná již zítra!

35 komentářů

JhftJ
25. května • 6:20

"řídil zejména zpětnou vazbou zákazníků"
Na zákazníky z vrchu kálí. Debilní dotykové plošky na volantu zůstaly. Vůbec bych se nedivil, kdyby je měl ještě i nový Tiguan. Teprve až Tayron z Číny nahrazující Allspace se jich snad zbaví.

Jan Mička
25. května • 11:37 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, měli jsme nedávno Tiguan Allspace do pořadu Svět motorů (9AP, nové auto) a už dotyková tlačítka na volantu meněl.Honza

JhftJ
25. května • 12:56

Dobrý den.
Shodou okolností jsem ten díl viděl... Tlačítka na volantu neměl proto, že šlo o výbavu Elegance, která má škaredý černý plastový spodek bez lakování. Hezčí celolakovaná výbava R-line má bohužel dotyková tlačítka.

Kontrolor
25. května • 2:14

V nadpisu by mělo být
" Facelift Volkswagenu Touareg"
O žádný nový model se nejedná. Je to pouhá modernizace !!! !!!

W.O.PRSCLEY
24. května • 15:57

K čemu benzíny a PHEV, když 95% prodejů dělají diesely ??? :-) :-) :-)

OnlyTruth
25. května • 10:36

nemaju na vyber , dal sa objednat len 3,0d ... tak ci tak pred dvoma tyzdnami som to skusal a diesel vobec nema co hladat v aute kde ide o pohodlie.. vrcalo to a uplne to kazilo dojem pohodlia.. tak ci tak ten 3,0d ma byt v amaroku ale nie v touaregu.. radsej 3,0tfsi

Nojono
24. května • 21:14

Však taky cokoli jiného než silný diesel nebo elektrika nemá ve velkém SUV co pohledávat. Nahradit V8 diesel benzínem je naprostá kravina.

homer
25. května • 7:05

Už se to dozvěděli Američani?

petr r. (petrumr)
26. května • 15:13

ano dozvěděli a kupují ve velkém hybridní toyoty.

25. května • 2:15

Sám seš kravina. Zbytečná.....

sir
24. května • 15:56

Tak od roku 2022 hmmm :D

Lukáš
24. května • 15:21

Vidím v něm zepředu nafouklé Polo skřížene s Tucsonem - maska chladiče/včelí plástev..

petr r. (petrumr)
24. května • 18:55

já zase opla mokka

.
24. května • 13:33

Kvituji, že zůstávají výhradně u 6 válců a nesnižují se ke čtyřválcům jako některá rádoby prémiové značky.

Nojono
24. května • 13:42

Až tak hluboko se nesnižují, ale ústup pseudoeko-debilitě tu je taky. Ještě nedávno byl k mání V8. A v první generaci i V10 a V12.

Michal
25. května • 9:48

Touareg nikdy nemel V12, pouze diesel V10. V12 melo Q7.

Džingis
25. května • 12:36

Asi myslel W12

Stifler je zpět
24. května • 16:14

Hele ty "no jo no" víš co je nejvíc vtipný. Že ty tvo je V8 a V12 nikdo nekupoval. Jelikož to byla jen bezedná studna na prachy. V prodejích, ve spotřebě, v případu ceny,
P
Pro výrobce každý vyrobený kus propadák dotovaný jinou výrobou .
A servis takového auta to se stačí podívat na YouTube co obnáší drobná "údržba" vozu Q7 identické techniky od VW.
Líbí se mě, jak se furt každý vocas ohání ekologií a EU. 😄😄😄 Hlavně ty největší socky co mají doma 4 tyhle Touareg.
Známej si koupil 50TDI. A6 a je z toho neskutečně zklamaný. Bude to dávat pryč. Chce si koupit Eniaq

Petr
25. května • 22:32

Stiflere, evidentne si zebrak. Tak tahni.

jogurt
24. května • 21:18

Youtube alias lidová tvořivost, to jo, hahaha
V8TDI 4,2l se ve výrobě udržel 10let, a vznikl ve více než půl milionu kusů, byl ve VW, Audi, Porsche a Bentley. Naprosto bezproblémový motor.

25. května • 2:16

Prosím tě nelži tady takový hovna 😄😄😄😄

D
24. května • 14:51

Ten v10 nebyl moc dobrý. Měl takový vykon že likvidoval zadní prevodovku. Měli jsme to ve firme. Byl dost hlucny a zral. Ale jel jako das. Tehdy to byl celkem svéráz. Ja měl v té době Phaeton w12. Ten Motor byl velmi komplikovany. Zral a nejel tak jeho bmw nebo mercedes v8. Byl ale skvostny a měl sametovy chod. V touaregu to byl exhibicionismus. Pak se ukázalo že Diesel v6 nebo i6 je stejně dobrý jako v8 a jsou uspornejsi. Takže mně ty velkomotory nechybi. Ale dal by to postupovat nemuselo.

Jan Taraba
24. května • 15:18

Nesmysl, diesel V6 ani R6 nejsou ani stejně dobré ani úspornější. S SQ7 2020 nemám problém jet dálku hluboko pod 8l/100, v zemích s radarovým fašismem (Skandinávie, Švýcarsko,..) i pod 7. Dramaticky slabší V6 za míň nejede. O propastně odlišné dynamice se snad nemá ani smysl bavit.

Honza
24. května • 15:34

Muset vytahovat motor z auta kvůli čištění sání, není zrovna žádná výhra a čeká to všechny, pokud to auto nestojí jen v garáži.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jednabedna
24. května • 15:51

Blábol jednoho slovenského garáźového servisu. Karbonem se zanáší V6 při malé zátěži úplně stejně, stačí občas prohnat motoru faldy nebo po 90 000km nechat udělat dekarbonizaci vodíkem. 3000kč a hodina a půl v servisu.

Stifler je zpět
24. května • 16:26

*Čuráčku

Stifler je zpět
25. května • 2:23

Zítra ve 14 hodin v Boubínském pralese. Třetí smrk od silnice u druhé odbočky před hájenkou. Budu tam. Tvá prdel pozná středověk!

make Fico great again
25. května • 2:51

Počúvaj ty buzerant pražsky, choť si tam dojebať okamůru nech si spokojný 🫴🫶

Stifler je zpět
25. května • 9:09

Táhni si na slovenský internet ty vymrdanče.

Stifler je zpět
24. května • 16:18

Ty jako majitel Lada Niva ty o tom něco víš viď. Čuráč.ku

Souhlas
24. května • 14:57

V10 byl v rodině, dokuď se nešláplo na plyn, chovalo se to dost líně a chrochtalo to, jak 1.9tdi. Nepříjemný motor.

Stifler je zpět
24. května • 16:16

Nejhorší motor od Hitlerwagenu. No ono takovÿch jednotek bylo víc

x12345678
24. května • 15:13

já s ním najezdil 420 000km. Motor to dal bez nejmenších problémů, spotřeba byla kolem 11l. Zadní diferenciál mi vyměnili v záruce, ale ukázalo se, že mu nic nebylo, hučel kříž na kardanu, tak ten vyměnili hned potom. Na V10 nedám dopustit. Jediné jeho minus byla nutnost po cca 8000km dolít litr oleje. Následující auto mělo 4,2V8 TDI, to naopak nikdy olej dolít nepotřebovalo.

Dix_
24. května • 12:36
Jan Mička
24. května • 13:26 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,jsou tam obě data - první pro Německo, druhé pro Česko :-).Honza

Doporučujeme

Články odjinud