"řídil zejména zpětnou vazbou zákazníků"Na zákazníky z vrchu kálí. Debilní dotykové plošky na volantu zůstaly. Vůbec bych se nedivil, kdyby je měl ještě i nový Tiguan. Teprve až Tayron z Číny nahrazující Allspace se jich snad zbaví.
Dobrý den, měli jsme nedávno Tiguan Allspace do pořadu Svět motorů (9AP, nové auto) a už dotyková tlačítka na volantu meněl.Honza
Dobrý den.Shodou okolností jsem ten díl viděl... Tlačítka na volantu neměl proto, že šlo o výbavu Elegance, která má škaredý černý plastový spodek bez lakování. Hezčí celolakovaná výbava R-line má bohužel dotyková tlačítka.
V nadpisu by mělo být" Facelift Volkswagenu Touareg"O žádný nový model se nejedná. Je to pouhá modernizace !!! !!!
K čemu benzíny a PHEV, když 95% prodejů dělají diesely ??? :-) :-) :-)
nemaju na vyber , dal sa objednat len 3,0d ... tak ci tak pred dvoma tyzdnami som to skusal a diesel vobec nema co hladat v aute kde ide o pohodlie.. vrcalo to a uplne to kazilo dojem pohodlia.. tak ci tak ten 3,0d ma byt v amaroku ale nie v touaregu.. radsej 3,0tfsi
Však taky cokoli jiného než silný diesel nebo elektrika nemá ve velkém SUV co pohledávat. Nahradit V8 diesel benzínem je naprostá kravina.
Už se to dozvěděli Američani?
ano dozvěděli a kupují ve velkém hybridní toyoty.
Sám seš kravina. Zbytečná.....
Tak od roku 2022 hmmm :D
Vidím v něm zepředu nafouklé Polo skřížene s Tucsonem - maska chladiče/včelí plástev..
já zase opla mokka
Kvituji, že zůstávají výhradně u 6 válců a nesnižují se ke čtyřválcům jako některá rádoby prémiové značky.
Až tak hluboko se nesnižují, ale ústup pseudoeko-debilitě tu je taky. Ještě nedávno byl k mání V8. A v první generaci i V10 a V12.
Touareg nikdy nemel V12, pouze diesel V10. V12 melo Q7.
Asi myslel W12
Hele ty "no jo no" víš co je nejvíc vtipný. Že ty tvo je V8 a V12 nikdo nekupoval. Jelikož to byla jen bezedná studna na prachy. V prodejích, ve spotřebě, v případu ceny,P Pro výrobce každý vyrobený kus propadák dotovaný jinou výrobou . A servis takového auta to se stačí podívat na YouTube co obnáší drobná "údržba" vozu Q7 identické techniky od VW. Líbí se mě, jak se furt každý vocas ohání ekologií a EU. 😄😄😄 Hlavně ty největší socky co mají doma 4 tyhle Touareg. Známej si koupil 50TDI. A6 a je z toho neskutečně zklamaný. Bude to dávat pryč. Chce si koupit Eniaq
Stiflere, evidentne si zebrak. Tak tahni.
Youtube alias lidová tvořivost, to jo, hahahaV8TDI 4,2l se ve výrobě udržel 10let, a vznikl ve více než půl milionu kusů, byl ve VW, Audi, Porsche a Bentley. Naprosto bezproblémový motor.
Prosím tě nelži tady takový hovna 😄😄😄😄
Ten v10 nebyl moc dobrý. Měl takový vykon že likvidoval zadní prevodovku. Měli jsme to ve firme. Byl dost hlucny a zral. Ale jel jako das. Tehdy to byl celkem svéráz. Ja měl v té době Phaeton w12. Ten Motor byl velmi komplikovany. Zral a nejel tak jeho bmw nebo mercedes v8. Byl ale skvostny a měl sametovy chod. V touaregu to byl exhibicionismus. Pak se ukázalo že Diesel v6 nebo i6 je stejně dobrý jako v8 a jsou uspornejsi. Takže mně ty velkomotory nechybi. Ale dal by to postupovat nemuselo.
Nesmysl, diesel V6 ani R6 nejsou ani stejně dobré ani úspornější. S SQ7 2020 nemám problém jet dálku hluboko pod 8l/100, v zemích s radarovým fašismem (Skandinávie, Švýcarsko,..) i pod 7. Dramaticky slabší V6 za míň nejede. O propastně odlišné dynamice se snad nemá ani smysl bavit.
Muset vytahovat motor z auta kvůli čištění sání, není zrovna žádná výhra a čeká to všechny, pokud to auto nestojí jen v garáži.
Blábol jednoho slovenského garáźového servisu. Karbonem se zanáší V6 při malé zátěži úplně stejně, stačí občas prohnat motoru faldy nebo po 90 000km nechat udělat dekarbonizaci vodíkem. 3000kč a hodina a půl v servisu.
*Čuráčku
Zítra ve 14 hodin v Boubínském pralese. Třetí smrk od silnice u druhé odbočky před hájenkou. Budu tam. Tvá prdel pozná středověk!
Počúvaj ty buzerant pražsky, choť si tam dojebať okamůru nech si spokojný 🫴🫶
Táhni si na slovenský internet ty vymrdanče.
Ty jako majitel Lada Niva ty o tom něco víš viď. Čuráč.ku
V10 byl v rodině, dokuď se nešláplo na plyn, chovalo se to dost líně a chrochtalo to, jak 1.9tdi. Nepříjemný motor.
Nejhorší motor od Hitlerwagenu. No ono takovÿch jednotek bylo víc
já s ním najezdil 420 000km. Motor to dal bez nejmenších problémů, spotřeba byla kolem 11l. Zadní diferenciál mi vyměnili v záruce, ale ukázalo se, že mu nic nebylo, hučel kříž na kardanu, tak ten vyměnili hned potom. Na V10 nedám dopustit. Jediné jeho minus byla nutnost po cca 8000km dolít litr oleje. Následující auto mělo 4,2V8 TDI, to naopak nikdy olej dolít nepotřebovalo.
V tiskové zprávě je až 27.6.2023:https://www.volkswagen.cz/znacka-a-technologie/tisk... ...
Dobrý den,jsou tam obě data - první pro Německo, druhé pro Česko :-).Honza
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.