Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Volkswagen na český trh uvádí Touareg se základním motorem a výbavou. Základ snadno poznáte.

Při uvedení nového Volkswagenu Touareg byla k dispozici jediná motorizace. Třiltrové TDI o výkonu 210 kilowattů však postupně doplní další jednotky. Třilitrový zážehový motor a také čtyřlitrové TDI. V rámci českého trhu nejprve na řadu přichází slabší verze motoru 3.0 TDI. Má 170 kilowattů a 500 Nm maximálního točivého momentu.

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Podobně je to také s výbavovými stupni. Linie Elegance, Atmosphere a R-Line právě s příchodem nejslabší vznětové verze doplní stupeň Touareg. Tato kombinace tlačí základní cenu pod 1,5 milionu korun a nabídne také jednodušší design.

Právě designem se verze Touareg a Elegance liší nejvíce. Chybí chromované prvky exteriéru, potahy sedadel jsou látkové, osmnáctipalcové disky jinak tvarované, stejně jako koncovky výfuku. Diference je tak především v tom, že výbava Toureg se striktně váže k nejslabšímu motoru, který jinak neseženete. Má to být vidět, ale o funkční výbavu nebudete zase tolik ochuzeni.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Základní výbava zahrnuje zjednodušenou navigaci, klasickou přístrojovou desku s mechanickými ručičkami, dvouzónovou klimatizaci, statické LED světlomety, parkovací asistent nebo adaptivní tempomat.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/2250-3250 450/- 900/-
Max. rychlost [km/h] - 238 - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 6,1 - -
Komb. spotř. [l/100 km] - 6,9 - -
Cena Touareg [Kč] 1.476.900 - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 143 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků