Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Volkswagen na český trh uvádí Touareg se základním motorem a výbavou. Základ snadno poznáte.

Při uvedení nového Volkswagenu Touareg byla k dispozici jediná motorizace. Třiltrové TDI o výkonu 210 kilowattů však postupně doplní další jednotky. Třilitrový zážehový motor a také čtyřlitrové TDI. V rámci českého trhu nejprve na řadu přichází slabší verze motoru 3.0 TDI. Má 170 kilowattů a 500 Nm maximálního točivého momentu.

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Podobně je to také s výbavovými stupni. Linie Elegance, Atmosphere a R-Line právě s příchodem nejslabší vznětové verze doplní stupeň Touareg. Tato kombinace tlačí základní cenu pod 1,5 milionu korun a nabídne také jednodušší design.

Právě designem se verze Touareg a Elegance liší nejvíce. Chybí chromované prvky exteriéru, potahy sedadel jsou látkové, osmnáctipalcové disky jinak tvarované, stejně jako koncovky výfuku. Diference je tak především v tom, že výbava Toureg se striktně váže k nejslabšímu motoru, který jinak neseženete. Má to být vidět, ale o funkční výbavu nebudete zase tolik ochuzeni.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Základní výbava zahrnuje zjednodušenou navigaci, klasickou přístrojovou desku s mechanickými ručičkami, dvouzónovou klimatizaci, statické LED světlomety, parkovací asistent nebo adaptivní tempomat.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/2250-3250 450/- 900/-
Max. rychlost [km/h] - 238 - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 6,1 - -
Komb. spotř. [l/100 km] - 6,9 - -
Cena Touareg [Kč] 1.476.900 - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků