Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Volkswagen na český trh uvádí Touareg se základním motorem a výbavou. Základ snadno poznáte.

Při uvedení nového Volkswagenu Touareg byla k dispozici jediná motorizace. Třiltrové TDI o výkonu 210 kilowattů však postupně doplní další jednotky. Třilitrový zážehový motor a také čtyřlitrové TDI. V rámci českého trhu nejprve na řadu přichází slabší verze motoru 3.0 TDI. Má 170 kilowattů a 500 Nm maximálního točivého momentu.

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Podobně je to také s výbavovými stupni. Linie Elegance, Atmosphere a R-Line právě s příchodem nejslabší vznětové verze doplní stupeň Touareg. Tato kombinace tlačí základní cenu pod 1,5 milionu korun a nabídne také jednodušší design.

Právě designem se verze Touareg a Elegance liší nejvíce. Chybí chromované prvky exteriéru, potahy sedadel jsou látkové, osmnáctipalcové disky jinak tvarované, stejně jako koncovky výfuku. Diference je tak především v tom, že výbava Toureg se striktně váže k nejslabšímu motoru, který jinak neseženete. Má to být vidět, ale o funkční výbavu nebudete zase tolik ochuzeni.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Základní výbava zahrnuje zjednodušenou navigaci, klasickou přístrojovou desku s mechanickými ručičkami, dvouzónovou klimatizaci, statické LED světlomety, parkovací asistent nebo adaptivní tempomat.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/2250-3250 450/- 900/-
Max. rychlost [km/h] - 238 - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 6,1 - -
Komb. spotř. [l/100 km] - 6,9 - -
Cena Touareg [Kč] 1.476.900 - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 146 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků