Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Volkswagen na český trh uvádí Touareg se základním motorem a výbavou. Základ snadno poznáte.

Při uvedení nového Volkswagenu Touareg byla k dispozici jediná motorizace. Třiltrové TDI o výkonu 210 kilowattů však postupně doplní další jednotky. Třilitrový zážehový motor a také čtyřlitrové TDI. V rámci českého trhu nejprve na řadu přichází slabší verze motoru 3.0 TDI. Má 170 kilowattů a 500 Nm maximálního točivého momentu.

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Volkswagen Golf R nedávno posílil. Nyní o 10 koní zase přijde

Podobně je to také s výbavovými stupni. Linie Elegance, Atmosphere a R-Line právě s příchodem nejslabší vznětové verze doplní stupeň Touareg. Tato kombinace tlačí základní cenu pod 1,5 milionu korun a nabídne také jednodušší design.

Právě designem se verze Touareg a Elegance liší nejvíce. Chybí chromované prvky exteriéru, potahy sedadel jsou látkové, osmnáctipalcové disky jinak tvarované, stejně jako koncovky výfuku. Diference je tak především v tom, že výbava Toureg se striktně váže k nejslabšímu motoru, který jinak neseženete. Má to být vidět, ale o funkční výbavu nebudete zase tolik ochuzeni.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Základní výbava zahrnuje zjednodušenou navigaci, klasickou přístrojovou desku s mechanickými ručičkami, dvouzónovou klimatizaci, statické LED světlomety, parkovací asistent nebo adaptivní tempomat.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/2250-3250 450/- 900/-
Max. rychlost [km/h] - 238 - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 6,1 - -
Komb. spotř. [l/100 km] - 6,9 - -
Cena Touareg [Kč] 1.476.900 - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků