Nový Volkswagen Tiguan oficiálně: Ten prokoukl! Má až 320 koní, je i do zásuvky

Lákosil  |  01. 07. 2020 00:16

320 koňíků je na tuto třídu slušná nálož, konkurence silně zaostává.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 01:09

cca 300 HP má dneska v dané třídě kdejaký plugin hybrid - namátkou RAV4 nebo Opel GrandlandX a jeho koncernoví bratřit. Navíc mají tyto PHEV AWD. VW má jako PHEV jen FWD, což je pro SUV s těžkou baterií pod zadním sedadlem absurdní konfigurace. R si kvůli spotřebě skoro nikdo nekoupí, naprostá většina skončí u klapavého (a po pár letech i smrdutého) dieselu s šaškovským R-line paketem.

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  01. 07. 2020 07:19

heh. Jak dlouho ma ta RAV4 tech 300k nez ji dojdou baterky? Pokud mozno ve snehu nebo na horach?

Ten klapavy diesel bude slouzit jeste dlouho potom, co ten vas hybrid skonci na skladce kvuli tomu, ze cena vozu byla nizsi nez porizovaci cena nahradnich baterii.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 07. 2020 08:38

baterie coby nahradni dil jsou do PHEV relativne levne, budou prevzate od predchozich PHEV VW a tak se da ocekavat ze jejich cena bude podobna, v Passatu a Golfu to cini silenych 68 tisic s dani, v CR se behem tech 6 let servisne jeste nemenila ani jedna mimochodem pred tema 6 lety byl ten dil zalystovany za cenu prez 160 tisic

je to uplne stejne jako to byvalo s DPF, z pocatku zalistovana nesmyslna cena a vesmes krom pojistovny ta cena trapila jen diskuzni kovboje, a stejne je to dnes s trakcnima bateripackama, jedine koho to zajima jsou pojistvony a diskuzni kovboje co maj potrebu u noveho auta za 50+ tisic euro resit cenu nahradnich dilu, zakaznici tech aut se jiste v salonech prodejcu ptaj "a kolikpak na to auto co si kupuju bude stat predni svetlomet? to vite to nekde opru a tak me zajima kolik zaplati pojistovna ...."

fakt nikdy jsem neslisel o tom ze by nekdo kdo si kupuje nove auto (ja zatim v zivote kupoval 7x nove auto) se pidil po tom kolik stoji treba novej motor, proc taky?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 07. 2020 09:32

Vedete zbytečnou diskuzi s "bychařema", těch je tady 95%, oni si zatím nikdy nové auto nekoupili, protože na něj nemají. Jen stále poučují, jak má co vypadat a jezdit. Byli by rádi i za toho nového Dustera, kdyby na to měli. Takto se jen vykecávají v diskuzích.

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  01. 07. 2020 10:01

Ano, nejlepší argumentace je zaútočit na oponenta

Nicméně vyvrátit vám vaše tvrzení je tak jednoduché.... Stačí se podívat na bohaté západní trhy, jak "skvěle" se tam prodávají ty vaše dotované elektrozázraky. Půměrný němec si stejně půjde koupit VW s TDI. Ať se vám to líbí nebo ne.

Odpovědět  |   | 
"bychar chytracek"  |  01. 07. 2020 11:05

Ja bych si koupil tamhle to I ono. Spis vsechno si koupim. Kazdou karu. Jsem sice diskutersky machr chytracek, ale asi si to nekoupim a rozhodne nezapomenu psat skoro same negativni komentare. Tady mezi prachatymi frajery v diskusi totiz nikdo nepozna, ze na to nemam

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 07. 2020 12:21

Ipace píše mimo jiné i o tom, že nových aut si koupil už 7, u mne je to číslo 6, takže si mohu dovolit "bychaře" vytočit. Protože zatímco já si to nové auto už několikrát zažil, oni jen o autech "odborně" píšou, co by mělo či ne, ale sami se ani k tomu, aby si auto případně nakonfigurovali dle svých přání, nedostali. Jen plácají, plácají a plácají.... a pak jsou do baziše pro starou plečku!

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 07. 2020 19:45

Já zatím teda taky 6, z toho 3 za posledních 7 let. A jak říkáš, nikdy jsem se o ceny ND nezajímal.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 07. 2020 13:02

hele resim ted poskozeni od krup, to bys neveril kolik to bude pojistovnu stat, hele normalka za opravu par sotva viditelnych dulku by sel koupit nejakej ten zanovni Golf v TDicku ne ted vazne, kdys to nasvitili tak tech dulku se ukazalo vic, ale jako desny palky, si rikam co by to asi stalo kdyby me kroupy ponicili treba baterii, no to by asi bylo auto na totalku ..

Odpovědět  |   | 
homer  |  01. 07. 2020 14:43

chlap co napise " neslisel" by nemel soudit schopnosti ostatnich na co maj

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 12:10

Kdybys věděl, kdo je iPace zač, tak ho pochválíš, že česky píše velmi krásně. Zato z tebe padají vytrvale jen hovna.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  02. 07. 2020 15:45

Jakožeje retardjo?

Odpovědět  |   | 

qwerty-pokud pojede rav4 na hory, tak potom pojede z hor a na sněhu 300koní???? Můžeš napsat VINko toyotí hybridu kde se měnila baterka?

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 07. 2020 09:06

PHEV
Krám do zásuvky, kdy můžeš ten pseudovýkon využít tak prvních 30 km
Je tu řeč o autech, ne o moru dnešní doby.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  01. 07. 2020 10:55

Předpokládám, že kamion na tyči s tím nikdo tahat po dálnici k nejbližšímu sjezdu nebude. Jak často potom bude takový výkon potřeba? Přibližně dvě minuty na každých 100 km?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 12:58

Jak dlouho si tak myslíš, že člověk v reálném světě využije maximální (nebo při 320 HP alespoň poloviční) výkon auta?

Odpovědět  |   | 
Lákosil  |  01. 07. 2020 10:42

1. Nějaké PHEV si vedle 320 hp benalu dynamicky ani neškrtne.
2. 2.0 TSI je plnohodnotná čtyřkolka, PHEV mají zadek pouze na eletriku, takže na houno.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  01. 07. 2020 12:09

Je to tak, speciálně Rav 4 má v hybridu zcela nepoužitelné awd.
youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 12:49

1. to je minulá generace
2. to není PHEV

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 15:36

U aktuální generace SNÍŽILI výkon zadního elektromotoru o 20%!

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 12:52

V reálném světě si samozřejmě škrtne, protože majitel SUV 2.0 TSI 320 HP psychicky neunese pohled na ukazatel okamžité, resp. průměrné spotřeby. Neřeším teď objektivní ekonomickou stránku věci, ale to, že koule na jen trochu výkonnější benzinové SUV má málokdo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 12:55

Případně s tím jezdí jako připosranej, aby následně machroval, že se vejde do 9 litrů na sto. Na to ale nepotřebuje 320 koní. To je pak klasické bychaření - "sice mám 320 koní a jezdím s nimi jako s HTP, ale kdybych chtěl...."

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 07. 2020 14:15

Trochu jsi si nákálel do vlastního hnízda.
Jediný, kdo jezdí jako připosranej jsou z pravidla Hybridistí a nedej bože leketrikáři. Na dálnici 110 a to už musí být. Výjezdy z vesnice... Jediný kdo kouká na spotřebu tak vehementně jak říkáš jsou právě oni. U elektrikářů z obavy dojedí, u hybridu "protože mám kur*va hybrid a ten je kur*va úsporný a navíc mám 222 koní (které nikdy nevyužil, protože by to žralo)"

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 13:02

Netušil jsem, že Fabie a Rapidy jsou elektroauta... A nebo minulé generace i30...

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 07. 2020 15:10

Fabia a Raid v MPI vrzích tak nějak moc na výběr nemají. Těm to prostě nejede. Ti to nedělají schválně.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 14:31

Ve srovnání s RAV4 (mimochodem ode dneška opět dražší a konfigurace ještě horší - holt šprýmaři) nebo s GrandlandX (co sice stojí 1,3 milionu a přitom je to v jádru francouzský divnoOpel pro důchodce, co začíná tříválcem 1,2l od 399tis) je Tiguan prostě jinde. Na rozdíl od těch dvou podivínů (Toyota, Opel) je to celkem normální a jízdně příjemné auto za (předfaceliftem) normální peníze (je potřeba brát v úvahu ne ceníkové, ale skutečné ceny), se kterým se dá normálně jezdit, což se o Toyotě říct moc nedá, zvlášť v kontextu aut za 1,2 milionu. Když jedete v RAV4 hybrid, máte s jízdy pocit auta za max 450tis, přitom skutečná cenovka už je pomalu trojnásobná.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 14:32

"z jízdy"

Odpovědět  |   | 

odedneška není rav4 zdražená o 20tkč- ano je to jen o 20, koncernisti mají zvýšený ceny o 130tkč, jedná se o zvýšení modelové řady 2021 a ta ještě se neprodává a ještě tam dali výbavu navíc.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 20:53

A můžeš nějakou tu výbavu navíc jmenovat? Podle mě akorát ubrali dojezdovou rezervu... A ano dali 19tky kola místo 18tek, ale to není výbava navíc, to je opruz navíc.

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
pipka z ANO  |  02. 07. 2020 22:54

ztebou bih chtěla mýt děťi!

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  02. 07. 2020 20:03

na hovno..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 07. 2020 05:30

Nuda a sed opakující se neustále dokola. To není design. To je změna nastavení robotické jednotky o pár milimetrů doleva či doprava na hliněném modelu a šéf designer řekne: Pánové, objevili jsme Ameriku. A lidi to kupují. Už jsem unavenej pohledy na podobné krabiciozni popelnice.Nicmene, svet se toci dál. Ok.

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  01. 07. 2020 07:20

Tak jsme se dozvedeli, ze vas to nudi a nezajima. Presto tomu (stale?) venujete svuj cas

Odpovědět  |   | 

dozvědí se tady o toyotě a tak ten čas je důležité tady strávit.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 07. 2020 12:26

No tak mi se Tiguan ze všech koncernových SUV líbí nejvíce, co se mi na něm nelibí, je cena a plně dotykový display... s tím ať jdou do prdele!

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 15:34

S displayem souhlas, ale cena, když "si to necháte spočítat", nakonec není tak hrozná.

Odpovědět  |   | 

s dotykáčem se dá žít v pohodě, horší je jeho spodní umístění.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 07:21

A je to v prd.li. Kolečka klimy zmizela. Další nebezpečné, rozptylující auto. Končím s úvahou o výměně, rád si nechám můj čtyři roky starý.

Odpovědět  |   | 
Gonzalo  |  01. 07. 2020 08:00

Tajně doufám, že se k tomu v budoucnu vrátí. Nemyslím si, že je s tím někdo spokojen.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 09:18

No jo, ale hlavně aby se toho ten můj dožil.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  01. 07. 2020 08:37

Naopak, ja som rad, ze pokrok ide dopredu.
V dalsom kroku ocakavam dotykove ovladanie okien + nastavovanie zrkadiel a vo finale dotykove ovladacie prvky na volante.
A uplne nechapem, preco sa svetla este stale zapinaju predpotopnym otocnym ovladacom. To potrebuju vyprazdnit 30 rocne skladove zasoby ?

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 07. 2020 09:08

Tak to jsi zaspal :D tento Tigi už dotykové ovládání na volantu má
Debilita na eNtou.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 13:04

Je to blbě vidět, ale určitě jsou to tlačítka.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 07. 2020 14:19

SPíše to vypadá, že jsou "plochy" tvarované do tvaru tlačítek, ale dle této fotky to vypadá, že jsou jen dotykové. Nicméně počkáme na potvrzení, nebo vyvrácení

https://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-tiguan_r/... ...

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 18:41

Tohle fakt vypadá divně. Teď jsem se vrátil z cesty a schválně sledoval, jak často se palci dotknu těch tlačítek při pohybech rukou na volantu. Dost často. To by byl problém.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 07. 2020 21:36

Je to tak a je to absurdní, šetření na nesprávném místě, nechápu, jak to vůbec může projít homologací!

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 09:16

Světla jsou na auto. Ale můžeš je zapnout i manuálně.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 07. 2020 09:51

Dokud je tam klasický volant místo pohybového čidla, tak je to pořád ještě dost předpotopní. Nebo kola, nejen že nejsou dotyková, ale ještě pořád jsou na šrouby a používají pneu. Šílený.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  01. 07. 2020 11:02

PSA se k tomu po několika letech začíná vracet.
Průkopník slepých uliček došel nakonec, řekl "tudy ne, pánové!" a ostatní ho následují.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 07. 2020 23:19

presne tak....je to v pr...li
a dojebali predek, roztahaná světla z Corolly a nachromovaná agresivní céčka/hmyzí kusadla pro asijský trh,

Odpovědět  |   | 
Těžko  |  01. 07. 2020 08:57

Hybrid může těžko nahradit 2.0bitdi. Ne ani tak kvůli výkonu, toho má dost, ale je to jen předokolka, co neumí přenést výkon na silnici. Takže ne, děkuji. Jediné použitelné plug-in hybridy má z koncernu stále jen Audi.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 13:01

Je to tak, Tiguan PHEV je jen mamacar do města (stejně jako třeba Ford Kuga PHEV a ostatní FWD).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 07. 2020 09:00

Ty otočný ovladače a displej jsou jediná zábava/rozptýlení za volantem když se nedá předjíždět.Pak už jen mobil nebo notas či ňáká svačinka.Tiguan R by měl být základní motor co to suv jakž takž rozhýbá.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 09:20

Kolik myslíš že váží? Zhruba jako podobný sedan.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 07. 2020 09:46

Moje O3 se mnou a se slabším motorem-stejný obsah 1500kg.Tigi tak +150kg,4x4,dsg horší aerodinamika tak těch 320koní jako základní motor proč ne.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 07. 2020 12:32

Můj TDI 150 k 1550.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 07. 2020 22:01

Hele Michale ale ta Cupra Ateca ma 0-100 z 4,8s cili tohle bude podobny (trochu vetsi a trochu silnejjsi motor).

To ta tvoje O3 vRS je dost lina mrcha proti tomu, to je nekde o 1,5 - 2s pomalejsi. Pokud mas manual jak jsem vycitil, tak mozna jeste vic...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 07. 2020 10:38

Asi by ses měl naučit řídit...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 07. 2020 14:38

Hej kemo, dej si jiný nick - Michal jsem já

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 07. 2020 09:19

V čem je to jiný?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro