Nový Volkswagen Tiguan oficiálně: Ten prokoukl! Má až 320 koní, je i do zásuvky

68 komentářů

JK
1. července • 9:19

V čem je to jiný?:-O

Michal
1. července • 9:00

Ty otočný ovladače a displej jsou jediná zábava/rozptýlení za volantem když se nedá předjíždět.Pak už jen mobil nebo notas či ňáká svačinka.Tiguan R by měl být základní motor co to suv jakž takž rozhýbá.

Michal
1. července • 14:38

Hej kemo, dej si jiný nick - Michal jsem já B-]

Allamarein
1. července • 10:38

Asi by ses měl naučit řídit...

.
1. července • 9:20

Kolik myslíš že váží? Zhruba jako podobný sedan.

Michal
1. července • 9:46

Moje O3 se mnou a se slabším motorem-stejný obsah 1500kg.Tigi tak +150kg,4x4,dsg horší aerodinamika tak těch 320koní jako základní motor proč ne.

Freddka
1. července • 22:01

Hele Michale ale ta Cupra Ateca ma 0-100 z 4,8s cili tohle bude podobny (trochu vetsi a trochu silnejjsi motor).To ta tvoje O3 vRS je dost lina mrcha proti tomu, to je nekde o 1,5 - 2s pomalejsi. Pokud mas manual jak jsem vycitil, tak mozna jeste vic...

.
1. července • 12:32

Můj TDI 150 k 1550.

Těžko
1. července • 8:57

Hybrid může těžko nahradit 2.0bitdi. Ne ani tak kvůli výkonu, toho má dost, ale je to jen předokolka, co neumí přenést výkon na silnici. Takže ne, děkuji. Jediné použitelné plug-in hybridy má z koncernu stále jen Audi.

EL2020
1. července • 13:01

Je to tak, Tiguan PHEV je jen mamacar do města (stejně jako třeba Ford Kuga PHEV a ostatní FWD).

.
1. července • 7:21

A je to v prd.li. Kolečka klimy zmizela. Další nebezpečné, rozptylující auto. Končím s úvahou o výměně, rád si nechám můj čtyři roky starý.

Honza
2. července • 23:19

presne tak....je to v pr...li
a dojebali predek, roztahaná světla z Corolly a nachromovaná agresivní céčka/hmyzí kusadla pro asijský trh,

Rejpal
1. července • 11:02

PSA se k tomu po několika letech začíná vracet.
Průkopník slepých uliček došel nakonec, řekl "tudy ne, pánové!" a ostatní ho následují.

aaabbbccc
1. července • 8:37

Naopak, ja som rad, ze pokrok ide dopredu.
V dalsom kroku ocakavam dotykove ovladanie okien + nastavovanie zrkadiel a vo finale dotykove ovladacie prvky na volante.
A uplne nechapem, preco sa svetla este stale zapinaju predpotopnym otocnym ovladacom. To potrebuju vyprazdnit 30 rocne skladove zasoby ?
:-D

JK
1. července • 9:51

Dokud je tam klasický volant místo pohybového čidla, tak je to pořád ještě dost předpotopní. :-D:-D Nebo kola, nejen že nejsou dotyková, ale ještě pořád jsou na šrouby a používají pneu. Šílený. :-D:-D

.
1. července • 9:16

Světla jsou na auto. Ale můžeš je zapnout i manuálně.

kari
1. července • 9:08

Tak to jsi zaspal :D tento Tigi už dotykové ovládání na volantu má :-D
Debilita na eNtou.

.
1. července • 13:04

Je to blbě vidět, ale určitě jsou to tlačítka.

kari
1. července • 14:19

SPíše to vypadá, že jsou "plochy" tvarované do tvaru tlačítek, ale dle této fotky to vypadá, že jsou jen dotykové. Nicméně počkáme na potvrzení, nebo vyvráceníhttps://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-tiguan_r/... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
1. července • 18:41

Tohle fakt vypadá divně. Teď jsem se vrátil z cesty a schválně sledoval, jak často se palci dotknu těch tlačítek při pohybech rukou na volantu. Dost často. To by byl problém.

EL2020
2. července • 21:36

Je to tak a je to absurdní, šetření na nesprávném místě, nechápu, jak to vůbec může projít homologací!

Gonzalo
1. července • 8:00

Tajně doufám, že se k tomu v budoucnu vrátí. Nemyslím si, že je s tím někdo spokojen.

.
1. července • 9:18

No jo, ale hlavně aby se toho ten můj dožil.

Assasin
1. července • 5:30

Nuda a sed opakující se neustále dokola. To není design. To je změna nastavení robotické jednotky o pár milimetrů doleva či doprava na hliněném modelu a šéf designer řekne: Pánové, objevili jsme Ameriku. A lidi to kupují. Už jsem unavenej pohledy na podobné krabiciozni popelnice.Nicmene, svet se toci dál. Ok.

šofér
1. července • 12:26

No tak mi se Tiguan ze všech koncernových SUV líbí nejvíce, co se mi na něm nelibí, je cena a plně dotykový display... s tím ať jdou do prdele!

eCVThater
1. července • 15:34

S displayem souhlas, ale cena, když "si to necháte spočítat", nakonec není tak hrozná.

petr r. (petrumr)
1. července • 19:37

s dotykáčem se dá žít v pohodě, horší je jeho spodní umístění.

qwerty
1. července • 7:20

Tak jsme se dozvedeli, ze vas to nudi a nezajima. Presto tomu (stale?) venujete svuj cas:-D

petr r. (petrumr)
1. července • 19:35

dozvědí se tady o toyotě a tak ten čas je důležité tady strávit.

Lákosil
1. července • 0:16

320 koňíků je na tuto třídu slušná nálož, konkurence silně zaostává.

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

Petr Umrd z Rhodosu
2. července • 20:03

na hovno..

pipka z ANO
2. července • 22:54

ztebou bih chtěla mýt děťi!

EL2020
1. července • 1:09

cca 300 HP má dneska v dané třídě kdejaký plugin hybrid - namátkou RAV4 nebo Opel GrandlandX a jeho koncernoví bratřit. Navíc mají tyto PHEV AWD. VW má jako PHEV jen FWD, což je pro SUV s těžkou baterií pod zadním sedadlem absurdní konfigurace. R si kvůli spotřebě skoro nikdo nekoupí, naprostá většina skončí u klapavého (a po pár letech i smrdutého) dieselu s šaškovským R-line paketem.

eCVThater
1. července • 14:31

Ve srovnání s RAV4 (mimochodem ode dneška opět dražší a konfigurace ještě horší - holt šprýmaři) nebo s GrandlandX (co sice stojí 1,3 milionu a přitom je to v jádru francouzský divnoOpel pro důchodce, co začíná tříválcem 1,2l od 399tis) je Tiguan prostě jinde. Na rozdíl od těch dvou podivínů (Toyota, Opel) je to celkem normální a jízdně příjemné auto za (předfaceliftem) normální peníze (je potřeba brát v úvahu ne ceníkové, ale skutečné ceny), se kterým se dá normálně jezdit, což se o Toyotě říct moc nedá, zvlášť v kontextu aut za 1,2 milionu. Když jedete v RAV4 hybrid, máte s jízdy pocit auta za max 450tis, přitom skutečná cenovka už je pomalu trojnásobná.

petr r. (petrumr)
1. července • 19:33

odedneška není rav4 zdražená o 20tkč- ano je to jen o 20, koncernisti mají zvýšený ceny o 130tkč, jedná se o zvýšení modelové řady 2021 a ta ještě se neprodává a ještě tam dali výbavu navíc.

eCVThater
1. července • 20:53

A můžeš nějakou tu výbavu navíc jmenovat? Podle mě akorát ubrali dojezdovou rezervu... A ano dali 19tky kola místo 18tek, ale to není výbava navíc, to je opruz navíc.

eCVThater
1. července • 14:32

"z jízdy"

Lákosil
1. července • 10:42

1. Nějaké PHEV si vedle 320 hp benalu dynamicky ani neškrtne.
2. 2.0 TSI je plnohodnotná čtyřkolka, PHEV mají zadek pouze na eletriku, takže na houno.

EL2020
1. července • 12:52

V reálném světě si samozřejmě škrtne, protože majitel SUV 2.0 TSI 320 HP psychicky neunese pohled na ukazatel okamžité, resp. průměrné spotřeby. Neřeším teď objektivní ekonomickou stránku věci, ale to, že koule na jen trochu výkonnější benzinové SUV má málokdo.

EL2020
1. července • 12:55

Případně s tím jezdí jako připosranej, aby následně machroval, že se vejde do 9 litrů na sto. Na to ale nepotřebuje 320 koní. To je pak klasické bychaření - "sice mám 320 koní a jezdím s nimi jako s HTP, ale kdybych chtěl...." :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
1. července • 14:15

Trochu jsi si nákálel do vlastního hnízda.
Jediný, kdo jezdí jako připosranej jsou z pravidla Hybridistí a nedej bože leketrikáři. Na dálnici 110 a to už musí být. Výjezdy z vesnice... Jediný kdo kouká na spotřebu tak vehementně jak říkáš jsou právě oni. U elektrikářů z obavy dojedí, u hybridu "protože mám kur*va hybrid a ten je kur*va úsporný a navíc mám 222 koní (které nikdy nevyužil, protože by to žralo)"

Allamarein
2. července • 13:02

Netušil jsem, že Fabie a Rapidy jsou elektroauta... A nebo minulé generace i30...

kari
2. července • 15:10

Fabia a Raid v MPI vrzích tak nějak moc na výběr nemají. Těm to prostě nejede. Ti to nedělají schválně.

Kosanovič
1. července • 12:09

Je to tak, speciálně Rav 4 má v hybridu zcela nepoužitelné awd.
youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU

EL2020
1. července • 12:49

1. to je minulá generace
2. to není PHEV

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
1. července • 15:36

U aktuální generace SNÍŽILI výkon zadního elektromotoru o 20%!

kari
1. července • 9:06

PHEV :-D:-D:-D:-D
Krám do zásuvky, kdy můžeš ten pseudovýkon využít tak prvních 30 km :-D:-D:-D
Je tu řeč o autech, ne o moru dnešní doby.

EL2020
1. července • 12:58

Jak dlouho si tak myslíš, že člověk v reálném světě využije maximální (nebo při 320 HP alespoň poloviční) výkon auta?

Rejpal
1. července • 10:55

Předpokládám, že kamion na tyči s tím nikdo tahat po dálnici k nejbližšímu sjezdu nebude. Jak často potom bude takový výkon potřeba? Přibližně dvě minuty na každých 100 km?

qwerty
1. července • 7:19

heh. Jak dlouho ma ta RAV4 tech 300k nez ji dojdou baterky? Pokud mozno ve snehu nebo na horach? :-DTen klapavy diesel bude slouzit jeste dlouho potom, co ten vas hybrid skonci na skladce kvuli tomu, ze cena vozu byla nizsi nez porizovaci cena nahradnich baterii.:-P

petr r. (petrumr)
1. července • 19:27

qwerty-pokud pojede rav4 na hory, tak potom pojede z hor a na sněhu 300koní???? Můžeš napsat VINko toyotí hybridu kde se měnila baterka?

iPace
1. července • 8:38

baterie coby nahradni dil jsou do PHEV relativne levne, budou prevzate od predchozich PHEV VW a tak se da ocekavat ze jejich cena bude podobna, v Passatu a Golfu to cini silenych 68 tisic s dani, v CR se behem tech 6 let servisne jeste nemenila ani jedna ;-) mimochodem pred tema 6 lety byl ten dil zalystovany za cenu prez 160 tisicje to uplne stejne jako to byvalo s DPF, z pocatku zalistovana nesmyslna cena a vesmes krom pojistovny ta cena trapila jen diskuzni kovboje, a stejne je to dnes s trakcnima bateripackama, jedine koho to zajima jsou pojistvony a diskuzni kovboje co maj potrebu u noveho auta za 50+ tisic euro resit cenu nahradnich dilu, zakaznici tech aut se jiste v salonech prodejcu ptaj "a kolikpak na to auto co si kupuju bude stat predni svetlomet? to vite to nekde opru a tak me zajima kolik zaplati pojistovna ...."fakt nikdy jsem neslisel o tom ze by nekdo kdo si kupuje nove auto (ja zatim v zivote kupoval 7x nove auto) se pidil po tom kolik stoji treba novej motor, proc taky?

šofér
1. července • 9:32

Vedete zbytečnou diskuzi s "bychařema", těch je tady 95%, oni si zatím nikdy nové auto nekoupili, protože na něj nemají. Jen stále poučují, jak má co vypadat a jezdit. Byli by rádi i za toho nového Dustera, kdyby na to měli. Takto se jen vykecávají v diskuzích.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
josefsan
27. října • 16:50

Přesně!!

qwerty
1. července • 10:01

Ano, nejlepší argumentace je zaútočit na oponenta :-DNicméně vyvrátit vám vaše tvrzení je tak jednoduché.... Stačí se podívat na bohaté západní trhy, jak "skvěle" se tam prodávají ty vaše dotované elektrozázraky. Půměrný němec si stejně půjde koupit VW s TDI. Ať se vám to líbí nebo ne. B-]

iPace
1. července • 13:02

hele resim ted poskozeni od krup, to bys neveril kolik to bude pojistovnu stat, hele normalka za opravu par sotva viditelnych dulku by sel koupit nejakej ten zanovni Golf v TDicku B-] ne ted vazne, kdys to nasvitili tak tech dulku se ukazalo vic, ale jako desny palky, si rikam co by to asi stalo kdyby me kroupy ponicili treba baterii, no to by asi bylo auto na totalku :-O ..

homer
1. července • 14:43

chlap co napise " neslisel" by nemel soudit schopnosti ostatnich na co maj

Allamarein
2. července • 12:10

Kdybys věděl, kdo je iPace zač, tak ho pochválíš, že česky píše velmi krásně. Zato z tebe padají vytrvale jen hovna.

Kundaj & Hovnaj
2. července • 15:45

Jakožeje retardjo?

šofér
1. července • 12:21

Ipace píše mimo jiné i o tom, že nových aut si koupil už 7, u mne je to číslo 6, takže si mohu dovolit "bychaře" vytočit. Protože zatímco já si to nové auto už několikrát zažil, oni jen o autech "odborně" píšou, co by mělo či ne, ale sami se ani k tomu, aby si auto případně nakonfigurovali dle svých přání, nedostali. Jen plácají, plácají a plácají.... a pak jsou do baziše pro starou plečku!

Peter(Charouz)
1. července • 19:45

Já zatím teda taky 6, z toho 3 za posledních 7 let. A jak říkáš, nikdy jsem se o ceny ND nezajímal.

"bychar chytracek"
1. července • 11:05

Ja bych si koupil tamhle to I ono. Spis vsechno si koupim. Kazdou karu. Jsem sice diskutersky machr chytracek, ale asi si to nekoupim a rozhodne nezapomenu psat skoro same negativni komentare. Tady mezi prachatymi frajery v diskusi totiz nikdo nepozna, ze na to nemam:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud