V čem je to jiný?:-O
Ty otočný ovladače a displej jsou jediná zábava/rozptýlení za volantem když se nedá předjíždět.Pak už jen mobil nebo notas či ňáká svačinka.Tiguan R by měl být základní motor co to suv jakž takž rozhýbá.
Hej kemo, dej si jiný nick - Michal jsem já B-]
Asi by ses měl naučit řídit...
Kolik myslíš že váží? Zhruba jako podobný sedan.
Moje O3 se mnou a se slabším motorem-stejný obsah 1500kg.Tigi tak +150kg,4x4,dsg horší aerodinamika tak těch 320koní jako základní motor proč ne.
Hele Michale ale ta Cupra Ateca ma 0-100 z 4,8s cili tohle bude podobny (trochu vetsi a trochu silnejjsi motor).To ta tvoje O3 vRS je dost lina mrcha proti tomu, to je nekde o 1,5 - 2s pomalejsi. Pokud mas manual jak jsem vycitil, tak mozna jeste vic...
Můj TDI 150 k 1550.
Hybrid může těžko nahradit 2.0bitdi. Ne ani tak kvůli výkonu, toho má dost, ale je to jen předokolka, co neumí přenést výkon na silnici. Takže ne, děkuji. Jediné použitelné plug-in hybridy má z koncernu stále jen Audi.
Je to tak, Tiguan PHEV je jen mamacar do města (stejně jako třeba Ford Kuga PHEV a ostatní FWD).
A je to v prd.li. Kolečka klimy zmizela. Další nebezpečné, rozptylující auto. Končím s úvahou o výměně, rád si nechám můj čtyři roky starý.
presne tak....je to v pr...lia dojebali predek, roztahaná světla z Corolly a nachromovaná agresivní céčka/hmyzí kusadla pro asijský trh,
PSA se k tomu po několika letech začíná vracet. Průkopník slepých uliček došel nakonec, řekl "tudy ne, pánové!" a ostatní ho následují.
Naopak, ja som rad, ze pokrok ide dopredu.V dalsom kroku ocakavam dotykove ovladanie okien + nastavovanie zrkadiel a vo finale dotykove ovladacie prvky na volante.A uplne nechapem, preco sa svetla este stale zapinaju predpotopnym otocnym ovladacom. To potrebuju vyprazdnit 30 rocne skladove zasoby ?:-D
Dokud je tam klasický volant místo pohybového čidla, tak je to pořád ještě dost předpotopní. :-D:-D Nebo kola, nejen že nejsou dotyková, ale ještě pořád jsou na šrouby a používají pneu. Šílený. :-D:-D
Světla jsou na auto. Ale můžeš je zapnout i manuálně.
Tak to jsi zaspal :D tento Tigi už dotykové ovládání na volantu má :-DDebilita na eNtou.
Je to blbě vidět, ale určitě jsou to tlačítka.
SPíše to vypadá, že jsou "plochy" tvarované do tvaru tlačítek, ale dle této fotky to vypadá, že jsou jen dotykové. Nicméně počkáme na potvrzení, nebo vyvráceníhttps://www.netcarshow.com/volkswagen/2021-tiguan_r/... ...
Tohle fakt vypadá divně. Teď jsem se vrátil z cesty a schválně sledoval, jak často se palci dotknu těch tlačítek při pohybech rukou na volantu. Dost často. To by byl problém.
Je to tak a je to absurdní, šetření na nesprávném místě, nechápu, jak to vůbec může projít homologací!
Tajně doufám, že se k tomu v budoucnu vrátí. Nemyslím si, že je s tím někdo spokojen.
No jo, ale hlavně aby se toho ten můj dožil.
Nuda a sed opakující se neustále dokola. To není design. To je změna nastavení robotické jednotky o pár milimetrů doleva či doprava na hliněném modelu a šéf designer řekne: Pánové, objevili jsme Ameriku. A lidi to kupují. Už jsem unavenej pohledy na podobné krabiciozni popelnice.Nicmene, svet se toci dál. Ok.
No tak mi se Tiguan ze všech koncernových SUV líbí nejvíce, co se mi na něm nelibí, je cena a plně dotykový display... s tím ať jdou do prdele!
S displayem souhlas, ale cena, když "si to necháte spočítat", nakonec není tak hrozná.
s dotykáčem se dá žít v pohodě, horší je jeho spodní umístění.
Tak jsme se dozvedeli, ze vas to nudi a nezajima. Presto tomu (stale?) venujete svuj cas:-D
dozvědí se tady o toyotě a tak ten čas je důležité tady strávit.
320 koňíků je na tuto třídu slušná nálož, konkurence silně zaostává.
na hovno..
ztebou bih chtěla mýt děťi!
cca 300 HP má dneska v dané třídě kdejaký plugin hybrid - namátkou RAV4 nebo Opel GrandlandX a jeho koncernoví bratřit. Navíc mají tyto PHEV AWD. VW má jako PHEV jen FWD, což je pro SUV s těžkou baterií pod zadním sedadlem absurdní konfigurace. R si kvůli spotřebě skoro nikdo nekoupí, naprostá většina skončí u klapavého (a po pár letech i smrdutého) dieselu s šaškovským R-line paketem.
Ve srovnání s RAV4 (mimochodem ode dneška opět dražší a konfigurace ještě horší - holt šprýmaři) nebo s GrandlandX (co sice stojí 1,3 milionu a přitom je to v jádru francouzský divnoOpel pro důchodce, co začíná tříválcem 1,2l od 399tis) je Tiguan prostě jinde. Na rozdíl od těch dvou podivínů (Toyota, Opel) je to celkem normální a jízdně příjemné auto za (předfaceliftem) normální peníze (je potřeba brát v úvahu ne ceníkové, ale skutečné ceny), se kterým se dá normálně jezdit, což se o Toyotě říct moc nedá, zvlášť v kontextu aut za 1,2 milionu. Když jedete v RAV4 hybrid, máte s jízdy pocit auta za max 450tis, přitom skutečná cenovka už je pomalu trojnásobná.
odedneška není rav4 zdražená o 20tkč- ano je to jen o 20, koncernisti mají zvýšený ceny o 130tkč, jedná se o zvýšení modelové řady 2021 a ta ještě se neprodává a ještě tam dali výbavu navíc.
A můžeš nějakou tu výbavu navíc jmenovat? Podle mě akorát ubrali dojezdovou rezervu... A ano dali 19tky kola místo 18tek, ale to není výbava navíc, to je opruz navíc.
"z jízdy"
1. Nějaké PHEV si vedle 320 hp benalu dynamicky ani neškrtne.2. 2.0 TSI je plnohodnotná čtyřkolka, PHEV mají zadek pouze na eletriku, takže na houno.
V reálném světě si samozřejmě škrtne, protože majitel SUV 2.0 TSI 320 HP psychicky neunese pohled na ukazatel okamžité, resp. průměrné spotřeby. Neřeším teď objektivní ekonomickou stránku věci, ale to, že koule na jen trochu výkonnější benzinové SUV má málokdo.
Případně s tím jezdí jako připosranej, aby následně machroval, že se vejde do 9 litrů na sto. Na to ale nepotřebuje 320 koní. To je pak klasické bychaření - "sice mám 320 koní a jezdím s nimi jako s HTP, ale kdybych chtěl...." :-D
Trochu jsi si nákálel do vlastního hnízda. Jediný, kdo jezdí jako připosranej jsou z pravidla Hybridistí a nedej bože leketrikáři. Na dálnici 110 a to už musí být. Výjezdy z vesnice... Jediný kdo kouká na spotřebu tak vehementně jak říkáš jsou právě oni. U elektrikářů z obavy dojedí, u hybridu "protože mám kur*va hybrid a ten je kur*va úsporný a navíc mám 222 koní (které nikdy nevyužil, protože by to žralo)"
Netušil jsem, že Fabie a Rapidy jsou elektroauta... A nebo minulé generace i30...
Fabia a Raid v MPI vrzích tak nějak moc na výběr nemají. Těm to prostě nejede. Ti to nedělají schválně.
Je to tak, speciálně Rav 4 má v hybridu zcela nepoužitelné awd.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU
1. to je minulá generace2. to není PHEV
U aktuální generace SNÍŽILI výkon zadního elektromotoru o 20%!
PHEV :-D:-D:-D:-DKrám do zásuvky, kdy můžeš ten pseudovýkon využít tak prvních 30 km :-D:-D:-DJe tu řeč o autech, ne o moru dnešní doby.
Jak dlouho si tak myslíš, že člověk v reálném světě využije maximální (nebo při 320 HP alespoň poloviční) výkon auta?
Předpokládám, že kamion na tyči s tím nikdo tahat po dálnici k nejbližšímu sjezdu nebude. Jak často potom bude takový výkon potřeba? Přibližně dvě minuty na každých 100 km?
heh. Jak dlouho ma ta RAV4 tech 300k nez ji dojdou baterky? Pokud mozno ve snehu nebo na horach? :-DTen klapavy diesel bude slouzit jeste dlouho potom, co ten vas hybrid skonci na skladce kvuli tomu, ze cena vozu byla nizsi nez porizovaci cena nahradnich baterii.:-P
qwerty-pokud pojede rav4 na hory, tak potom pojede z hor a na sněhu 300koní???? Můžeš napsat VINko toyotí hybridu kde se měnila baterka?
baterie coby nahradni dil jsou do PHEV relativne levne, budou prevzate od predchozich PHEV VW a tak se da ocekavat ze jejich cena bude podobna, v Passatu a Golfu to cini silenych 68 tisic s dani, v CR se behem tech 6 let servisne jeste nemenila ani jedna ;-) mimochodem pred tema 6 lety byl ten dil zalystovany za cenu prez 160 tisicje to uplne stejne jako to byvalo s DPF, z pocatku zalistovana nesmyslna cena a vesmes krom pojistovny ta cena trapila jen diskuzni kovboje, a stejne je to dnes s trakcnima bateripackama, jedine koho to zajima jsou pojistvony a diskuzni kovboje co maj potrebu u noveho auta za 50+ tisic euro resit cenu nahradnich dilu, zakaznici tech aut se jiste v salonech prodejcu ptaj "a kolikpak na to auto co si kupuju bude stat predni svetlomet? to vite to nekde opru a tak me zajima kolik zaplati pojistovna ...."fakt nikdy jsem neslisel o tom ze by nekdo kdo si kupuje nove auto (ja zatim v zivote kupoval 7x nove auto) se pidil po tom kolik stoji treba novej motor, proc taky?
Vedete zbytečnou diskuzi s "bychařema", těch je tady 95%, oni si zatím nikdy nové auto nekoupili, protože na něj nemají. Jen stále poučují, jak má co vypadat a jezdit. Byli by rádi i za toho nového Dustera, kdyby na to měli. Takto se jen vykecávají v diskuzích.
Přesně!!
Ano, nejlepší argumentace je zaútočit na oponenta :-DNicméně vyvrátit vám vaše tvrzení je tak jednoduché.... Stačí se podívat na bohaté západní trhy, jak "skvěle" se tam prodávají ty vaše dotované elektrozázraky. Půměrný němec si stejně půjde koupit VW s TDI. Ať se vám to líbí nebo ne. B-]
hele resim ted poskozeni od krup, to bys neveril kolik to bude pojistovnu stat, hele normalka za opravu par sotva viditelnych dulku by sel koupit nejakej ten zanovni Golf v TDicku B-] ne ted vazne, kdys to nasvitili tak tech dulku se ukazalo vic, ale jako desny palky, si rikam co by to asi stalo kdyby me kroupy ponicili treba baterii, no to by asi bylo auto na totalku :-O ..
chlap co napise " neslisel" by nemel soudit schopnosti ostatnich na co maj
Kdybys věděl, kdo je iPace zač, tak ho pochválíš, že česky píše velmi krásně. Zato z tebe padají vytrvale jen hovna.
Jakožeje retardjo?
Ipace píše mimo jiné i o tom, že nových aut si koupil už 7, u mne je to číslo 6, takže si mohu dovolit "bychaře" vytočit. Protože zatímco já si to nové auto už několikrát zažil, oni jen o autech "odborně" píšou, co by mělo či ne, ale sami se ani k tomu, aby si auto případně nakonfigurovali dle svých přání, nedostali. Jen plácají, plácají a plácají.... a pak jsou do baziše pro starou plečku!
Já zatím teda taky 6, z toho 3 za posledních 7 let. A jak říkáš, nikdy jsem se o ceny ND nezajímal.
Ja bych si koupil tamhle to I ono. Spis vsechno si koupim. Kazdou karu. Jsem sice diskutersky machr chytracek, ale asi si to nekoupim a rozhodne nezapomenu psat skoro same negativni komentare. Tady mezi prachatymi frajery v diskusi totiz nikdo nepozna, ze na to nemam:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.