Ostrý VW T-Roc R už se prodává. Cena pro ČR bude fackou pro Cupru i Golf R

Michal  |  17. 08. 2019 12:20

Ten prcek má váhu od 1650kg?Oproti Atece je menší tak cena o 100tisíc dolů je úměrná.Kdyby radši udělaly předokolku se slabším motorem z Rsa tak by cena byla menší a jelo by to podobně a s menší konzumací.

Odpovědět  |   | 
Market  |  17. 08. 2019 12:59

T-ROC cena 43.995 Eur v Nemecku a adaptivní podvozek DCC za priplatok 1.045 EUR.
Ateca CUPRA cena 43.580 EUR na Slovensku a DCC v cene.
Neviem o akej facke to tu vlastne píšu???
Nech radšej počkajú na oficiálne ceny a dorovnajú ich na rovnakú výbavu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 08. 2019 13:10

nepochopil, o koncerne sa musí písať, aby boli prémie.

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  17. 08. 2019 18:41

Ty sa skus neopakovat hlupak

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 08. 2019 19:21

Ja se spis obavam, ze je to az prilis blizko pravde

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 08. 2019 14:20

Taky nechapu. Vzdyt to je proste o tridu mensi auto, tak je levnejsi, to je cely. Jako by nekdo na svete snad cekal, ze to bude stat stejne

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  17. 08. 2019 21:18

Golf a T-roc jsou prece uplne odlisna auta, jak to chce nekdo srovnavat? Kdo chce suv, vybere si T-roc, kdo suv nechce, pak Golfa..

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2019 21:35

No když se podíváš na jejich rozměry, tak zas tak moc odlišná nejsou, délka skoro stejná, šířka skoro stejná, rozvor skoro stejný, světlá výška u T-Rocu o zanedbatelné 2 cm větší a celková výška o nijak dramatických 8 cm víc u T-Rocu. T-Roc je v podstatě takový oplastovaný a mírně přizvednutý Golf.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 11:01

To je ten pokrok. Vezmes technologii z levneho Polo, zvetsis temer na velikost Golfa, pridas 2cm svetle vysky a prodas to draz nez Golf
Oproti Golfu je to tezsi, uvnitr materialy jak ve Fabii, ma to vyssi spotrebu, mensi kufr a stoji to vic penez, no neber to. Pokrok nezastavis.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2019 11:18

T-Roc nemá technologii z Pola, ale z Golfu (viz 4x4). A kufr má větší.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 15:25

Vsechno je to MQB plaforma od Pola pres Golf a Passat az po Kodiaq. Ale kazdy vi, ze Polo neni Passat.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2019 18:02

Základní stupeň MQB A0 z Pola není použitý u Golfu, ten má MQB A1. A platformu MQB A1 používá i T-Roc. Stejně tak MQB A1 není použitelná třeba u Kodiaqu, Tiguanu nebo Tarraca, ty používají MQB A2.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 18:10

Co ja vim, pro me je to osizenej zdvizenej golf s interierem z Pola.

Odpovědět  |   | 
.-  |  18. 08. 2019 18:39

Zcela evidentně víš kulový. Jak jsi výše dokázal.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 19:04

Asi jo, jen jsem ta auta vsechna ridil ale jinak vim kulovy

Nove Polo, Golf 7, Golf Sportsvan, Passat B8, Superb, Tiguan soucasnej a T-Roc

T-Roc jen cca 2 tisice a vic nepotrebuju, je z nich podle me nejhorsi.
S ostatnimi pres 10 tisic, se sportsvanem a Passatem pres 30 ... nejradsi mam Passat

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 08. 2019 09:40

ono to zvysene polo s haldexom nie je zle ale keby je taka cena ze 19900 tak by som to aj bral .. ale VW co dava ceny a co ma za techniku nie je velmi v pomere ...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 08:26

Tyhle auta skutečně moc nechápu. Když už bych chtěl skutečně sporťák přes milion, tak zrovna k této ceně si přidám cca dvě stě tisíc a rovnou si jedu pro Mustanga.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 09:08

No jo, jenže:
a) musíš mít těch dvěstě tisíc;
b) do Mustanga se blbě nastupuje (a Evropa je světadíl nemohoucích, kteří potřebují ta SUV);
c) Mustanga má kdejaká jitrnice s kšiltovkou, a podle toho to auto má taky image;
d) jak si vůbec můžeš dovolit nevzít něco od VW?

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 09:10

Co na to říct

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 14:13

Nic. Proti pravdě nezmůžeš vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
H+K  |  19. 08. 2019 09:49

Mustang není sporťák, Mustang je pony car.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 09:54

No jasně. Co čekat za reakci od závistivých troubů z českých nemanic.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/nejprodavanej... ...

Odpovědět  |   | 
H+K  |  19. 08. 2019 10:28

Skutečnost, že "odborníci" na novinkach.cz řadí pony car mezi sporťáky je jenom důkaz omezenosti tamních "redaktorů". No a k té závisti, závidět lze majitelů Caymanů, F-Type, Elise, Exige, Supry, 4C, GT-86, MX-5 nebo majitelům supersportů, majitelům Mustangů není co závidět, pony car zůstane pony carem. A už vůbec jim nelze závidět image auta pro přihřátou menšinu.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 10:35

I tuhle reakci jsem očekával. Nicméně inteligentní lidé o tom dokáží rozumě diskutovat, ty ne.
https://www.autickar.cz/clanek/co-je-to-sportovni... ...

Co je k lítosti je ta frustrace z Mustangů a ještě více z jejich majitelů. To už začíná zavánět jinou slavnou frustrací ..... z iPhonu a jejich majitelů.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 10:48

Nebo třeba takhle:
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
autorevue.cz  |  19. 08. 2019 11:19

Proč by nemohla být kategorie "pony car" sportovním vozem? Vždyť tato kategorie z něj vzešla jako konkrétní konstrukční druh sportovního vozu.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  19. 08. 2019 10:50

Koncernofilni Honzík se prekonava...taková frekvence VAG článků, to budou panečku prémie!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 08. 2019 15:11

Nebudou.

Odpovědět  |   | 

Tak a je to tady, šmejdská VW opravuje podvod dalším podvodem.
Softwér co měl "opravit" Dízlgejtovej soft je zase podvod!

https://www.wallstreet-online.de/nachricht/11679204-knalle... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro