Ostrý VW T-Roc R už se prodává. Cena pro ČR bude fackou pro Cupru i Golf R

29 komentářů

Kuk Vykuk
19. srpna • 12:35

Tak a je to tady, šmejdská VW opravuje podvod dalším podvodem.
Softwér co měl "opravit" Dízlgejtovej soft je zase podvod!https://www.wallstreet-online.de/nachricht/11679204-knalle... ...

Josef Buřt
19. srpna • 10:50

Koncernofilni Honzík se prekonava...taková frekvence VAG článků, to budou panečku prémie!

pirate
19. srpna • 15:11

Nebudou.

ACZ
19. srpna • 8:26

Tyhle auta skutečně moc nechápu. Když už bych chtěl skutečně sporťák přes milion, tak zrovna k této ceně si přidám cca dvě stě tisíc a rovnou si jedu pro Mustanga.

H+K
19. srpna • 9:49

Mustang není sporťák, Mustang je pony car.

autorevue.cz
19. srpna • 11:19

Proč by nemohla být kategorie "pony car" sportovním vozem? Vždyť tato kategorie z něj vzešla jako konkrétní konstrukční druh sportovního vozu.

ACZ
19. srpna • 9:54

No jasně. Co čekat za reakci od závistivých troubů z českých nemanic.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/nejprodavanej... ...

H+K
19. srpna • 10:28

Skutečnost, že "odborníci" na novinkach.cz řadí pony car mezi sporťáky je jenom důkaz omezenosti tamních "redaktorů". No a k té závisti, závidět lze majitelů Caymanů, F-Type, Elise, Exige, Supry, 4C, GT-86, MX-5 nebo majitelům supersportů, majitelům Mustangů není co závidět, pony car zůstane pony carem. A už vůbec jim nelze závidět image auta pro přihřátou menšinu.

ACZ
19. srpna • 10:48
ACZ
19. srpna • 10:35

I tuhle reakci jsem očekával. Nicméně inteligentní lidé o tom dokáží rozumě diskutovat, ty ne.
https://www.autickar.cz/clanek/co-je-to-sportovni... ... Co je k lítosti je ta frustrace z Mustangů a ještě více z jejich majitelů. To už začíná zavánět jinou slavnou frustrací ..... z iPhonu a jejich majitelů.

mpolan
19. srpna • 9:08

No jo, jenže:
a) musíš mít těch dvěstě tisíc;
b) do Mustanga se blbě nastupuje (a Evropa je světadíl nemohoucích, kteří potřebují ta SUV);
c) Mustanga má kdejaká jitrnice s kšiltovkou, a podle toho to auto má taky image;
d) jak si vůbec můžeš dovolit nevzít něco od VW?

ACZ
19. srpna • 9:10

:-) Co na to říct :-)

mpolan
19. srpna • 14:13

Nic. Proti pravdě nezmůžeš vůbec nic.

OnlyTruth
18. srpna • 9:40

ono to zvysene polo s haldexom nie je zle ale keby je taka cena ze 19900 tak by som to aj bral .. ale VW co dava ceny a co ma za techniku nie je velmi v pomere ...

Adamantium
17. srpna • 21:18

Golf a T-roc jsou prece uplne odlisna auta, jak to chce nekdo srovnavat? Kdo chce suv, vybere si T-roc, kdo suv nechce, pak Golfa..

.
17. srpna • 21:35

No když se podíváš na jejich rozměry, tak zas tak moc odlišná nejsou, délka skoro stejná, šířka skoro stejná, rozvor skoro stejný, světlá výška u T-Rocu o zanedbatelné 2 cm větší a celková výška o nijak dramatických 8 cm víc u T-Rocu. T-Roc je v podstatě takový oplastovaný a mírně přizvednutý Golf.

Freddka
18. srpna • 11:01

To je ten pokrok. Vezmes technologii z levneho Polo, zvetsis temer na velikost Golfa, pridas 2cm svetle vysky a prodas to draz nez Golf :-)
Oproti Golfu je to tezsi, uvnitr materialy jak ve Fabii, ma to vyssi spotrebu, mensi kufr a stoji to vic penez, no neber to. Pokrok nezastavis.

.
18. srpna • 11:18

T-Roc nemá technologii z Pola, ale z Golfu (viz 4x4). A kufr má větší.

Freddka
18. srpna • 15:25

Vsechno je to MQB plaforma od Pola pres Golf a Passat az po Kodiaq. Ale kazdy vi, ze Polo neni Passat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
18. srpna • 18:02

Základní stupeň MQB A0 z Pola není použitý u Golfu, ten má MQB A1. A platformu MQB A1 používá i T-Roc. Stejně tak MQB A1 není použitelná třeba u Kodiaqu, Tiguanu nebo Tarraca, ty používají MQB A2.

Freddka
18. srpna • 18:10

Co ja vim, pro me je to osizenej zdvizenej golf s interierem z Pola.

.-
18. srpna • 18:39

Zcela evidentně víš kulový. Jak jsi výše dokázal. :-D

Freddka
18. srpna • 19:04

Asi jo, jen jsem ta auta vsechna ridil ale jinak vim kulovy :-)Nove Polo, Golf 7, Golf Sportsvan, Passat B8, Superb, Tiguan soucasnej a T-RocT-Roc jen cca 2 tisice a vic nepotrebuju, je z nich podle me nejhorsi.
S ostatnimi pres 10 tisic, se sportsvanem a Passatem pres 30 ... nejradsi mam Passat

Market
17. srpna • 12:59

T-ROC cena 43.995 Eur v Nemecku a adaptivní podvozek DCC za priplatok 1.045 EUR.
Ateca CUPRA cena 43.580 EUR na Slovensku a DCC v cene.
Neviem o akej facke to tu vlastne píšu???
Nech radšej počkajú na oficiálne ceny a dorovnajú ich na rovnakú výbavu.

Freddka
17. srpna • 14:20

Taky nechapu. Vzdyt to je proste o tridu mensi auto, tak je levnejsi, to je cely. Jako by nekdo na svete snad cekal, ze to bude stat stejne :-)

pacho
17. srpna • 13:10

nepochopil, o koncerne sa musí písať, aby boli prémie.

Kornaz
17. srpna • 18:41

Ty sa skus neopakovat hlupak

Freddka
17. srpna • 19:21

Ja se spis obavam, ze je to az prilis blizko pravde :-)

Michal
17. srpna • 12:20

Ten prcek má váhu od 1650kg?Oproti Atece je menší tak cena o 100tisíc dolů je úměrná.Kdyby radši udělaly předokolku se slabším motorem z Rsa tak by cena byla menší a jelo by to podobně a s menší konzumací.

Doporučujeme

Články odjinud