Ostrý VW T-Roc R už se prodává. Cena pro ČR bude fackou pro Cupru i Golf R

Michal  |  17. 08. 2019 12:20

Ten prcek má váhu od 1650kg?Oproti Atece je menší tak cena o 100tisíc dolů je úměrná.Kdyby radši udělaly předokolku se slabším motorem z Rsa tak by cena byla menší a jelo by to podobně a s menší konzumací.

Odpovědět  |   | 
Market  |  17. 08. 2019 12:59

T-ROC cena 43.995 Eur v Nemecku a adaptivní podvozek DCC za priplatok 1.045 EUR.
Ateca CUPRA cena 43.580 EUR na Slovensku a DCC v cene.
Neviem o akej facke to tu vlastne píšu???
Nech radšej počkajú na oficiálne ceny a dorovnajú ich na rovnakú výbavu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 08. 2019 13:10

nepochopil, o koncerne sa musí písať, aby boli prémie.

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  17. 08. 2019 18:41

Ty sa skus neopakovat hlupak

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 08. 2019 19:21

Ja se spis obavam, ze je to az prilis blizko pravde

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 08. 2019 14:20

Taky nechapu. Vzdyt to je proste o tridu mensi auto, tak je levnejsi, to je cely. Jako by nekdo na svete snad cekal, ze to bude stat stejne

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  17. 08. 2019 21:18

Golf a T-roc jsou prece uplne odlisna auta, jak to chce nekdo srovnavat? Kdo chce suv, vybere si T-roc, kdo suv nechce, pak Golfa..

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2019 21:35

No když se podíváš na jejich rozměry, tak zas tak moc odlišná nejsou, délka skoro stejná, šířka skoro stejná, rozvor skoro stejný, světlá výška u T-Rocu o zanedbatelné 2 cm větší a celková výška o nijak dramatických 8 cm víc u T-Rocu. T-Roc je v podstatě takový oplastovaný a mírně přizvednutý Golf.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 11:01

To je ten pokrok. Vezmes technologii z levneho Polo, zvetsis temer na velikost Golfa, pridas 2cm svetle vysky a prodas to draz nez Golf
Oproti Golfu je to tezsi, uvnitr materialy jak ve Fabii, ma to vyssi spotrebu, mensi kufr a stoji to vic penez, no neber to. Pokrok nezastavis.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2019 11:18

T-Roc nemá technologii z Pola, ale z Golfu (viz 4x4). A kufr má větší.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 15:25

Vsechno je to MQB plaforma od Pola pres Golf a Passat az po Kodiaq. Ale kazdy vi, ze Polo neni Passat.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2019 18:02

Základní stupeň MQB A0 z Pola není použitý u Golfu, ten má MQB A1. A platformu MQB A1 používá i T-Roc. Stejně tak MQB A1 není použitelná třeba u Kodiaqu, Tiguanu nebo Tarraca, ty používají MQB A2.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 18:10

Co ja vim, pro me je to osizenej zdvizenej golf s interierem z Pola.

Odpovědět  |   | 
.-  |  18. 08. 2019 18:39

Zcela evidentně víš kulový. Jak jsi výše dokázal.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 19:04

Asi jo, jen jsem ta auta vsechna ridil ale jinak vim kulovy

Nove Polo, Golf 7, Golf Sportsvan, Passat B8, Superb, Tiguan soucasnej a T-Roc

T-Roc jen cca 2 tisice a vic nepotrebuju, je z nich podle me nejhorsi.
S ostatnimi pres 10 tisic, se sportsvanem a Passatem pres 30 ... nejradsi mam Passat

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 08. 2019 09:40

ono to zvysene polo s haldexom nie je zle ale keby je taka cena ze 19900 tak by som to aj bral .. ale VW co dava ceny a co ma za techniku nie je velmi v pomere ...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 08:26

Tyhle auta skutečně moc nechápu. Když už bych chtěl skutečně sporťák přes milion, tak zrovna k této ceně si přidám cca dvě stě tisíc a rovnou si jedu pro Mustanga.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 09:08

No jo, jenže:
a) musíš mít těch dvěstě tisíc;
b) do Mustanga se blbě nastupuje (a Evropa je světadíl nemohoucích, kteří potřebují ta SUV);
c) Mustanga má kdejaká jitrnice s kšiltovkou, a podle toho to auto má taky image;
d) jak si vůbec můžeš dovolit nevzít něco od VW?

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 09:10

Co na to říct

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 14:13

Nic. Proti pravdě nezmůžeš vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
H+K  |  19. 08. 2019 09:49

Mustang není sporťák, Mustang je pony car.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 09:54

No jasně. Co čekat za reakci od závistivých troubů z českých nemanic.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/nejprodavanej... ...

Odpovědět  |   | 
H+K  |  19. 08. 2019 10:28

Skutečnost, že "odborníci" na novinkach.cz řadí pony car mezi sporťáky je jenom důkaz omezenosti tamních "redaktorů". No a k té závisti, závidět lze majitelů Caymanů, F-Type, Elise, Exige, Supry, 4C, GT-86, MX-5 nebo majitelům supersportů, majitelům Mustangů není co závidět, pony car zůstane pony carem. A už vůbec jim nelze závidět image auta pro přihřátou menšinu.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 10:35

I tuhle reakci jsem očekával. Nicméně inteligentní lidé o tom dokáží rozumě diskutovat, ty ne.
https://www.autickar.cz/clanek/co-je-to-sportovni... ...

Co je k lítosti je ta frustrace z Mustangů a ještě více z jejich majitelů. To už začíná zavánět jinou slavnou frustrací ..... z iPhonu a jejich majitelů.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  19. 08. 2019 10:48

Nebo třeba takhle:
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
autorevue.cz  |  19. 08. 2019 11:19

Proč by nemohla být kategorie "pony car" sportovním vozem? Vždyť tato kategorie z něj vzešla jako konkrétní konstrukční druh sportovního vozu.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  19. 08. 2019 10:50

Koncernofilni Honzík se prekonava...taková frekvence VAG článků, to budou panečku prémie!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 08. 2019 15:11

Nebudou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 08. 2019 12:35

Tak a je to tady, šmejdská VW opravuje podvod dalším podvodem.
Softwér co měl "opravit" Dízlgejtovej soft je zase podvod!

https://www.wallstreet-online.de/nachricht/11679204-knalle... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 37 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A