Nový Volkswagen Sharan zná své české ceny

Druhá (opravdu teprve druhá) generace Volkswagenu Sharan se světu představila již letos v Ženevě. Pochopitelně jsme vám přinesli řadu informací a snímků a pokud jste ve Švýcarsku nebyli, mohli jste si vůz detailně prohlédnout i na oficiálním videu. Do mozaiky informací nám tak chyběly už jen české ceny, se kterými se Volkswagen vytasil až nyní. Pojďme si je tedy projít.

K dispozici budou ze začátku tři motorizace, které bude možné kombinovat se dvěma převodovkami. Základní Sharan Trendline 1,4 TSI BMT s výkonem 110 kW (150 k) bude možné pořídit za za 659 600 Kč. Ceny úspornějšího, ale slabšího vznětového provedení 2,0 TDI BMT o výkonu 103 kW (140 k) začínají ve stejné výbavě o pořádný kus výše, na 765 700 Kč. Obě tyto provedení jsou přitom spjata se stejnou šestistupňovou manuální převodovkou, k dieselové variantě je naví možné za další významný příplatek (50 600 Kč) pořídit i šestistupňový automat DSG.

Za 845 800 Kč můžete znovu ve výbavě Trendline pořídit verzi 2,0 TDI BMT DSG o výkonu 125 kW (170 k), ve výbavě Highlineje pak k mání za 957 900 Kč.

Sériová výbava nového Sharanu Trendline zahrnuje pro český trh mj. klimatizaci Climatic, palubní počítač, rádio RCD310, šestnáctipalcová ocelová kola a podélný střešní nosič v černé barvě. Vyšší linie Higline obsahuje oproti výbavě Trendline navíc mimo jiné sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, automatickou klimatizaci Climatronic, palubní počítač Plus, multifunkční kožený volant, mlhové světlomety, potahy sedadel v kombinaci látka/Alcantara, tempomat a komfortní sportovní sedadla vpředu.

V rámci zaváděcí nabídky můžete pro doplnění výbavy zvolit akční paket „Pohodlí“ pro výbavovou linii Trendline a akční paket „Rozhled“ pro Highline s cenovým zvýhodněním cca 35 %. Součástí obou paketů je parkovací asistent. Paket „Pohodlí“ za 12 700 Kč dále obsahuje tempomat a palubní počítač Plus, zatímco paket „Rozhled“ za 31 700 Kč láká na xenonové světlomety a paket „Zrcátka“.

První kousky nového Sharanu dorazí na český trh ve druhé polovině října, ale vůz je možné objednávat již nyní. Kromě výše uvedených modelů bude nabídka do konce letošního roku rozšířena o varianty 1,4 TSI BMT DSG o výkonu 110 kW (150 k) a 2,0 TSI DSG o výkonu 147 kW (200 k), jejichž výroba bude zahájena začátkem prosince. V první polovině listopadu začnou z výrobních linek portugalského závodu značky Volkswagen sjíždět modely Sharan 2.0 TDI BMT o výkonu 125 kW (170 k) s mechanickou převodovkou.

Závěrem připomeňme, že první generace Sharanu se v ČR prodalo téměř 2500 kusů. Pokud byste si sami chtěli složit vlastní provedení té nové, můžete tak učinit v konfigurátoru Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Sharan
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků